Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 78914 kertaa)

Poissa Malva

• Tukkaguru
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #285 : 20.04.16 - klo:18:09 »
En jaksanut lukea ketjua läpi  :-[ mutta mitkä kaikki korealaisen kosmetiikan ripsareista ovat ns 38 ripsareita?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #286 : 20.04.16 - klo:19:07 »
Onko kokemuksia merkistä Beyond vielä yhtään? On uusi merkki. Mua kiinnostaa tosi paljon siitä BB-voide, löytyis sävyssä Pale, aion tilata jossain vaiheessa. Muitakin juttuja tuolla merkillä oli mitkä vaikutti kivoilta!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 24.04.16 - klo:13:51 »
Etude house precious mineral any cushion - Tilasin tummimman sävyn W24 sillä ajatuksella, että sopii varmaan ainakin kesäkäyttöön. Sävyvalinta osuikin nappiin eikä itse asiassa ole liian tumma nytkään käytettäväksi.

Levitys painelemalla tuntuu ainakin näin aluksi vähän työläältä, mutta on varmaan ihan tottumuskysymys. Olen kokeillut myös levittää niin kuin normaalisti levitän siveltimellä meikkivoiteen eli vedin vipalla tuotetta iholle, mutta painelemalla tosiaan tulee parempi (=peittävämpi) lopputulos. Peittää juuri sopivasti olematta pakkelimainen tai muuten raskaan tai kalvomaisen tuntuinen kasvoilla. Meikkipohja jää hieman kiiltäväksi, joten t-alueen viimeistelen puuterilla. Päivän aikana joudun myös pari kertaa korjailemaan meikkipohjaa kiillonpoistopaperilla/puuterilla, mutta niin joudun tekemään ihan minkä tahansa muunkin meikkipohjan kanssa.

Sen lisäksi että näyttää ja tuntuu iholla hyvältä, niin hintakin on kohtuullinen ja onhan tuossa kiitettävän korkea aurinkosuojakerroinkin (spf50+)  :ts

Palaan tähän, koska toivoisin, että valikoimaan kuuluisi kuitenkin vielä tummempikin sävy. Nykyinen, W24 on siis just hyvä kun iholla ei ole lainkaan päivetystä/itseruskettavaa, mutta on varmasti kesällä auttamattomasti liian vaalea. Aion kuitenkin tilata tähän täyttöpakkauksen ensi syksyä varten, koska sen verran paljon olen tuotteesta pitänyt. Erityisenä yksityiskohtana olen huomannut, että tämän meikkipohjan kanssa luomiväri pysyy todella hyvin paikallaan! Minullahan on siis rasvoittuvat luometkin, mutta tämän kanssa ei luomiväri keräännyt juonteisiin. Ja tämä siis jopa ilman erillistä luomivärinpohjustajaa!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 24.04.16 - klo:14:10 »
Vähän OT, mutta noista eläinkokeista vielä sen verran, että myynnin salliminen Kiinaan ei yleensä tarkoita sitä, että valmistaja testaisi tuotteitaan tai niiden raaka-aineita eläimillä. Se voi useimmissa tapauksissa viitata vain siihen, että valmistaja sallii Kiinassa tehtävät eläinkokeet valmiille tuotteille kolmannen osapuolen toimesta. Riippuu omasta vakaumuksesta, miten pahana tätä pitää, itselleni kyse on lievemmästä ilmiöstä kuin valmistusprosessissa käytetyt eläinkokeet. Kiina on monelle brändille markkina-alueena niin valtava, että vaihtoehtoja ei jää  :-\ Voi olla, että Chaokselle tämä oli ihan tuttua ennestäänkin, mutta ajattelin silti mainita :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #289 : 25.04.16 - klo:16:13 »
Niin, sekin on makukysymys, onko pienempi paha tehdä / teettää eläinkokeet itse firman toimesta mahdollisesti humaanimmin ja eläimen kärsimyksiä säästäen, vai jättää ne Kiinan valtiolle ...  :(
Kiina ei ole kuuluisa eläinsuojelulaistaan... Pandoja paijaillaan, mutta muuten kohtelu voi olla jotain muuta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 29.04.16 - klo:16:06 »
En jaksanut lukea ketjua läpi  :-[ mutta mitkä kaikki korealaisen kosmetiikan ripsareista ovat ns 38 ripsareita?

Tää ei ehkä ihan vastaa 38 ripsaria, mutta vähän sinnepäin. Mulla on käytössä Skinfoodin banana long lash curl mascara ja tykkään. Pysyy hyvin sateessakin ja lähtee helposti pois ihan pesunesteellä. Murenee pestessä pois, ei leviä ja suttaa. En ole kokeillut lähtisikö pois pelkällä lämpimällä vedellä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 29.04.16 - klo:17:08 »
Erinomainen lämpimällä vedellä poislähtevä ripsari on Banila Co Seoul Wonder Fitting Mascara.  <3
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 29.04.16 - klo:18:17 »
Ostin joskus täällä foorumilla lukemani suosittelun perusteella TheFaceShopin Freshian Big Mascaran, ja olen ollut tähän tosi tyytyväinen, nyt on varmaan 4. menossa. Olen käyttänyt sekä pidentävää että tuuheuttavaa, mutta en huomaa niissä käytännössä isoa eroa. Tämä pysyy todella hyvin, vaikka mun silmät on hyvin haastavat, jatkuvasti vetiset ja öljyluomiset, mutta kuitenkin tämä myös poispeseytyy hyvin. Maksaa vain muutaman euron.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 15.05.16 - klo:22:35 »
En voinut vastustaa kiusausta ja tilasin Misshan Line Friends -kokoelman cushionin sävyssä #21. Ei mitään hajua onko hyvä ja sopiiko sävy, toivottavasti. Tätä ei vain voinut jättää  <3

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 15.05.16 - klo:22:44 »
^Mulla on tuo sävyssä 23. Ihana. <3 Tekee tosi kuulaan ja luonnollisen pinnan, sävy on kellertävä ja vaalea, luultavasti kesällä mulle liian vaalea. Peittoa tässä ei juurikaan ole, mutta koska mun iho on mainiossa kunnossa, niin riittää hyvin. Vaatii puuterin vielä päälle, muuten kiiltelee turhan paljon. Mutta tykkään siis kovasti.

Noitahan on myös moisturizing versio keltaisessa tipurasiassa, mutta otin tuon normaaliversio. Rasia on todella suloinen, mutta jämäkkä ja laadukas.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 27.05.16 - klo:23:19 »
Löysin ihan tajuttoman hyvän ja kestävän silmänrajaustussin! Yleensä en edes tusseista välitä, koska monet ovat jotenkin liian kuivia enkä saa rajattua sisänurkkaa tarkasti. Clion Pen Liner on kuitenkin ihan huippu, kestää mun vetisissä silmän nurkissa, eikä leviä tai suttaa yhtään päivän aikana. Vähän saattaa kulua, jos silmiä erehtyy hieromaan, mutta tätä on helppo lisätä. Tilasin jo toisenkin, koska en todellakaan enää meikkaa ilman tätä. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 01.07.16 - klo:21:42 »
Mikä olisi kosteuttavin BB tai CC voide korealaiselta kosmetiikalta?

Olen käyttänyt Klairsia ja Misshaa, mutta kaipaisin silti kosteuttavampaa koostumusta, koska pintakuiva iho.  :)

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 04.07.16 - klo:00:46 »
Kristiina, jos Klairsin sävy sopii sinulle, Iopen BB-voide voisi olla etsimäsi.

Olen käyttänyt talvisin pääosin Lioelen Triple the Solutionia ja ollut siihen tyytyväinen, mutta viime talvena tuntui siltä, ettei mikään kosteutus riitä. Ostin Iopen BB-voiteen ihan sokkona, vaikka se ei halvimmasta päästä olekaan, ja se toimi loistavasti. Ostan varmasti ensi talvella uudelleen. Voidetta on vain yksi sävy, mutta se sopi minulle yhtä hyvin kuin Klairskin. Misshat ovat minulle hieman liian harmaita.
1a F ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 05.07.16 - klo:09:24 »
^Kiitos suosituksesta, pitää testata.  :) Käytin itsekin Lioele Triple Solutionia. Pinnasta tulee todella kaunis ja hehkuva, mutta voiteen sävy on enemmän punertavapohjainen kuin kellertävä. Klairsin BB voiteessa sävy on täysin sopiva, vaalea kellertävä.

Korealaiset meikkipohjatuotteet ovat todella hyviä. Vielä on kokeilematta hehkua tuovat tuotteet, korostuspuuterit yms, vaikuttavat mielenkiintoisilta.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 15.07.16 - klo:09:27 »
Yritän löytää kalpealle iholleni täydellistä meikki- tai BB-voidetta.
Nyt on testattu Misshan Perfect cover BB-cream, sävy 13 ja Skin79 Super+ BB, green.

Sävyt molemmissa hyvät, mutta ehkä hieman enemmän olisin toivonut peittokykyä.

Skin79 levittyi hyvin ja sillä tulee mielestäni luonnollinen lopputulos. Tästä tilaan todennäköisesti täyden koon, kunhan testerit loppuvat.

Misshasta en tykännyt. Ei levity oikein kauniisti, vaan tuntuu hieman rullaantuvan iholla. Täytyy ehkä testailla tätä vielä erillaisten pohjustusten kanssa. Tätä en todennäköisesti tilaa enää uudestaan.