Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77285 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #300 : 15.07.16 - klo:15:06 »
^Misshan BB voiteessa koin myös tuota rullaantumis ongelmaa. Lisäksi tulos oli ehkä liiankin paklattu makuuni. Nyt kun olen käyttänyt Klairsin ja Lioelen meikkivoiteita, niin olen tykästynyt niihin; meikkipohja on hehkuva ja luonnollinen.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #301 : 19.07.16 - klo:14:29 »
Voihan itku. Ostin Innisfreen micromascaran ja se on muuten aivan huippu, mutta varisee. Höh. Hienosti sillä kyllä pääsee ripsen juureen ja saa nätit ripset :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #302 : 29.07.16 - klo:16:01 »
Millaisia kokemuksia japanilaisesta Canmakesta?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 29.07.16 - klo:16:49 »
^Mulla on Canmakelta kaksi voidemaista poskipunaa (Canmake Cream Cheek), kylmänpunainen CL07 ja lämpimänpunainen CL01. Noissa kummassakin on miellyttävän kevyt, geelimäinen koostumus ja levittyvät ja häivyttyvät hyvin ihan vain sormillakin töpöttelemällä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 02.08.16 - klo:16:56 »
Korea kosmetiikan vaaleat sävyt. Kuinka vaaleasta puhutaan noin yleisesti? Olen sävyä kalkkilaivan kapteeni pohjoisnavan jäämerellä. Mietin uskallanko tilata ihan vaaleinta sävyä vai onko se usein ihan lakananvalkea.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 06.08.16 - klo:23:28 »
^ Se vähän riippuu ihon sävystäkin. Kannattaa katsoa googlesta swatch-kuvia mitä ihmiset on postaillut. Niistä vähän hahmottaa. Eri merkkien vaaleimmat voi poiketa paljon sävyltään ja vaaleudeltaan.

Sulle voisin ehkä suositella Skin79 bb-voidetta vihreässä purkissa. Noita on siis Skin79:llä eri värisiä puteleita, mutta tämä: http://4.bp.blogspot.com/-lEuxXYEraGE/VDJtoypjAtI/AAAAAAAAFjo/Gke00gbMt68/s1600/Green%2BPackaging%2B2.png

Ebayssä myydään myös pienempää pakkausta niin ei tarvitse ostaa heti tuota jättiputelia.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 06.08.16 - klo:23:44 »
Kiitos vinkistä! Pistän tuon tilaukseen :). Huomasin juu, että vähän vaihtelee lakanan valkoisesta aina tummempaan.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 07.08.16 - klo:19:44 »
^Kannattaa tilata ihan vaan näytepusseja tosiaan noista bb-voiteista ensin jos mahdollista. Tuo Skin79:n vihreä bb balm oli nimittäin mulle väriltään just sopiva (koostumukseltaan ei), enkä ihan kaikkein kalpein ole iholtani (ja vähän keltasävyinenkin), niin tuli mieleen että välttämättä se ei sulle ole tarpeeksi vaalea. Tai sitten on, aika paljon paremminhan nuo sulautuvat ihonväriin kuin esim normi meikkivoiteet, eli selvinnee vain kokeilemalla :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #308 : 07.08.16 - klo:23:23 »
Minuakin alkoi vähän kiinnostaa tuo vihreä, mutta en löytänyt sitä näytekokoisena muualta kuin prettyandcute.com - oliko sieltä tilannut kukaan? Postittavat ainakin Suomeen.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 08.08.16 - klo:09:48 »
^Kannattaa tilata ihan vaan näytepusseja tosiaan noista bb-voiteista ensin jos mahdollista. Tuo Skin79:n vihreä bb balm oli nimittäin mulle väriltään just sopiva (koostumukseltaan ei), enkä ihan kaikkein kalpein ole iholtani (ja vähän keltasävyinenkin), niin tuli mieleen että välttämättä se ei sulle ole tarpeeksi vaalea. Tai sitten on, aika paljon paremminhan nuo sulautuvat ihonväriin kuin esim normi meikkivoiteet, eli selvinnee vain kokeilemalla :)

Joo, itse-asiassa tilasin itse-asiassa sekä vihreän, että kultaisen kun nuo pienet putelit on Ebayssä sen kympin-viidentoista euron luokkaa :). Jos ei sovi, annan sitten eteenpäin siskolle. Ne on kaksi ihan erilaista sävyä ainakin swatchien perusteella, mutta en osannut sitten päättää minkä värinen mun oma iho on :D. Tuo vihreä taitaa olla sinäänsä vaalein ja mulla on tosiaan aika kalmankalpea iho. Saisi BB periaatteessa olla vähän tummempi, kuin mun oma iho koska tuntuu että en voi edes käyttää mitään muuta meikkituotetta kuten aurinkopuuteria yms. ilman, että loput naamasta sitten vitivalkoinen... ;D

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #310 : 08.08.16 - klo:11:48 »
Mulla on ollut kaksi Skin79:n BB-voidetta, se VIP Gold ja sitten Oriental Gold... Hyviä sävyjä molemmat, mutta hiukan harmaita. (kuten monet aasialaisvoiteet länsimaisen silmään..) Ei haittaa, mieluummin harmaa kuin keltainen...  0_0 (Klairsin kehuttu saa näyttämään tipilinnulta)..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 08.08.16 - klo:12:15 »
Voi olla, että sopii mulle sitten. Haluan BB-voiteen näyttävän aika "omalta iholta" ja on tosi vaikea löytää mun kalpeanaamalle meikkivoidetta tai BB:tä jonka kanssa en näytä 30 kesää espanjan auringossa paistuneelta mummelilta vaikka kuinka vaalea sävy.

Outolintu blogi

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 08.08.16 - klo:13:54 »
Mä olen myös mallia Kalkkilaivan Kapteeni (ja kylmän sävyinen eli enemmän pinkki kuin keltainen), ja tuo Skin79:n vihreä on mulle hitusen liian vaalea. 0_0 Siis ihan oikeasti, jokin meikkituote on mun iholleni liian vaalean sävyinen, whaaaat? :D Tosin jos sitä laittaa ihan pikkiriikkisen talvi-iholle, sulautuu tosi hyvin omaan sävyyn, mutta mistään peittokyvystä ei silloin voida puhua. Jos laittaa reilummalla kädellä saa valkoisen pellemaskin :3

Kesäisin käytän Misshan Perfect Coverin sävyä 21. Misshan 13 on muuten myös tosi vaalea, talvisin käytän sitä tai sekoitan sävyjä 13 ja 21. Jotkut sanovat että Missha on sävyltään tosi harmaa, mutta mun ihoon se sulautuu tosi hyvin. Skin79:n vihreä taas on jopa mulle ehkä inasen liian punasävyinen, siis jos sitä laittaa hiukan liikaa näyttää kalmankalpealta ja samalla vaaleanpunaiselta (ihanaa). :D

Mulla on öljyyntyvä pintakuiva sekaiho, ja Skin79:n vihreä on alkuun kasvoille levitettynä ja paikalleen puuteroituna just hyvä, ihanan kuulas ja samalla kuitenkin mattapintainen, sellainen oikein samettisen näköinen. Kuitenkin parin tunnin päästä iho paikoin hilseilee kuivuuttaan ja paikoin bb-voide on lähtenyt liukumaan ihon öljyisyyden vuoksi karkuun nenänpielistä ja leuasta. Misshan ensituntuma taas iholle laiton jälkeen on rasvaisempi ja vaatii hitusen enemmän puuteria kiinnitykseen, mutta se pysyy iholla kauniimpana kuin Skin79. Missha on vielä illallakin paikallaan jos sitä on aamulla laittanut, eikä tarvitse lisätä puuteria (kerran päivässä joutuu ehkä taputtelemaan nenänpieliä kasvopaperilla kun kiiltelee, mutta Missha pysyy silti nättinä vaikka öljyisyyden taputtelee pois.)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 08.08.16 - klo:14:17 »
Kuulostaa hyvältä tuo Misshan Perfect Cover, ainakin meillä tuntuisi olevan vähän samanoloinen iho. Laitanpa senkin tilaukseen, ehkä yksi noista kolmesta mätsää :). Onneksi nuo ei ole pahan hintaisia testata ebaysta kalastettuna.

Outolintu blogi

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 08.08.16 - klo:14:23 »
Minuakin alkoi vähän kiinnostaa tuo vihreä, mutta en löytänyt sitä näytekokoisena muualta kuin prettyandcute.com - oliko sieltä tilannut kukaan? Postittavat ainakin Suomeen.

Näytekokoa näyttäisi olevan Ebay:ssa. http://www.ebay.co.uk/itm/SKIN79-Green-BB-Cream-sample-1g-X-10-pcs-total-10g-SPF30-PA-Light-Beige-/131737299413?hash=item1eac27a9d5:g:sYwAAOSwWTRW0He6