Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 79042 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #75 : 17.03.15 - klo:20:11 »
^ Joo on ihan sysimusta, numero 1. Se näyttää tuossa kuvassa ei-mustalta, mutta täysin musta on :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 20.03.15 - klo:20:49 »
Mulle tuli tällä viikolla Etude House Play 101 -kyniä kolme kappaletta. Oon kyllä vähän pettynyt niihin, kun kuvittelin niiden olevan oikeasti jotain wp-tyylisiä ja kestäviä. Mutta ihan samalla tavalla ne sotkeentuvat ja leviävät luomille kuin muutkin tuollaiset pehmeät silmämeikkikynät. Lisäksi sain silmät vuotamaan noista, ehkä johtuu siitä shimmeristä kun se alkaa levitä luomilla. Ei jatkoon. ::)

Sen sijaan tilaamani Misshan Easy Drawing Cake Eyebrow -paletti tuntuu oikein käyttökelpoiselta. En ole vielä sitä ehtinyt ihan pitkän työpäivän verran testata, mutta kerron sitten lisää kokemuksia kun niitä tulee. Tilasin myös Misshan 7 Days Tinted Eyebrow -tussin, jonka väitetään pysyvän useamman päivän kulmissa. En oikein tiedä miten se voisi edes olla mahdollista, mutta jos nyt yhdenkin päivän kestävä olisi niin sekin olisi jo tosi jees.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #77 : 25.03.15 - klo:12:37 »
Tämmönen pikaviesti, tässä löysin juttua näistä pohjustajista mistä oon hehkutellut täällä:

http://pocket-full-of-posy.blogspot.fi/2015/01/review-etude-house-dr-mascara-fixer.html

Oon itse käyttänyt tuota tuuheuttavaa vaan ja tykkään todella ja maksaa posteineen 6 €, mikäs sen kivempaa :) Aion testata pidentävänkin version jossain välissä kyllä! Ostan tuota tuuheuttavaa jatkossa varmasti, ei ole ärsyttänyt silmiä lainkaan, tuuheuttaa ja se tärkein: pitää taivutukset, vaikka käyttäisi vesiliukoista ripsaria. Ja tuon massa ei ole valkoista mitä yleensä pohjustajissa. Vaaleaa toki, mutta ripsiväri peittää sen täysin, että saa täysin mustat ripset eikä vaan harmaat.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 28.03.15 - klo:15:28 »
Kokeiltu:  Lioele Dollish Cera-V-CC cream ja olen myyty!
Tämä menee varmaan kategoriaan 'kalkkilaivan harmaa kapteeni'  :D mutta ei haittaa - harmahtavuutta tasapainottaa terve hehku. Tässä onkin joitain värikapseleita, jotka muuttuvat iholla omansävyisiksi... kosteuttaa myös.
Täytyy myöntää, että tätä voisin jopa tilata, menee jopa rakkaan Skin79 Oriental Goldin edelle!

Edit. Kuinka ihmeessä länsimaissa tultiin toimeen ennen korealaisia ja yleensä aasialaisia meikkituotteita...? Koska meilläkin Suomessa firmat älyävät, että kaikki eivät halua kasvoilleen sitä 'liikaa itseruskettajaa'-lookia....

Olen saanut useita sampleja tuosta Lioelen CC-voiteesta, ja ensimmäisen heitin pois, koska se näytti ihan valkoiselta iholla. Nyt olen käyttänyt toisen samplen, ja tämähän on hyvä sittenkin; kun voidetta laittaa todella ohuen kerroksen, niin tulos on huomaamaton ja sulautuu omaan ihon sävyyn hyvin. Keltaisemmalle ihon sävylle tämä ei välttämättä sovi? Olen käyttänyt Misshan BB-voidetta sävyssä 23, mutta se on liian keltaisen sävyinen. Lioele on hieman punertava, mutta ei liikaa omalle ihon sävylleni. Tulos on luonnollinen ja hieman hehkuva. Voisin ostaa tämän täysikokoisena tuotteena.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 02.04.15 - klo:09:17 »
Klairs BB-cream saapui. Voiteesta ei ole kai saatavilla sampleja, mutta tilasin suoraan täysikokoisena purkkina. Luotin Lilan arvioihin voiteesta, ja vertasin omaan ihon sävyyni. Tämä voide sopii täysin ihon sävyyni; ei ole liian keltainen (mitä ensin epäilin), ei liian tumma, eikä ollenkaan punertava. Sopii todella hyvin. Tuoksu on mieto, ja pigmenttiä riittää (kuten sanottu, niin pieni määrä riittää.) Tästä ei tule mitään pakkelia, vaan luonnollinen ja kuulas tulos. Klairsilla oli toki enemmän hintaa, kun vertaa muihin Korealaisiin BB-voiteisiin, mitä olen käyttänyt. Oikein hyvä ostos, luulisin, että tämä sopii myös sävynsä puolesta NG:lle?

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 02.04.15 - klo:10:28 »
Minä kyllä tosiaan lämpimästi suosittelen testaamaan tuota voidetta. Olen aina ollut tarkka meikkipohjan laadun suhteen - ja Klairs on mennyt heittämällä ihan suosikkimeikkipohjieni joukkoon. BB:ksi se ei ole ihan halvin, mutta todella toimivaksi ja laadukkaaksi meikkipohjaksi varsin edullinen.

Tuota peittoa on minusta jotenkin vaikea kuvailla - en itse koe voidetta erityisen peittävänä, mutta tosi vähän tunnun silti tarvitsevan erillistä peiteainetta tuon kanssa. Kuulaus ei tarkoita mitään kiiltoa tai shimmeriä, kuten yleensä - vaan sellaista ihmeen hyvän ja samalla luonnollisen näköistä pintaa. Sen rakenne on ehkä jotenkin poikkeuksellisen onnistunut optisesti; peitto/tasoittavuus/heijastavuus/tekstuuri/muut tekijät -yhtälö vaan pelittää? Tuolla saa ihan täydellisen My Skin But Better -lopputuloksen  :D. Olen toki välillä jotain sampleja kokeillut, mutta muuten en ole juuri muihin putkiloihin kajonnut tuon ostettuani. Toimii nätisti ihollani puuteroituna ja ilman.

Anteeksi hehkutus, mutta tuo on vaan mainio  ;D. Harmittaa ainoastaan se, että kesällä se on todennäköisesti minulle liian vaalea. Mutta toisaalta olikin niin, että ennen tätä talvimeikkini oli se huonompi ratkaisu.
« Viimeksi muokattu: 02.04.15 - klo:10:30 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 02.04.15 - klo:11:12 »
^Löysin haulla swatchit, joita olit laittanut. En nyt ihan saanut selvää, että onko tuo Klairs tummempi kuin Bcdation ja onko sävyjä vain tuo yksi? Mulle kun tuobcdation on liian vaalea ja teki muutenkin jotenkin todella, liiankin peittävän pinnan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 02.04.15 - klo:11:20 »
Huomaa, että sitä BCDationia on kaksi, BCDation ja BCDation All Master. Minulle BCDation All Master on liian vaalea, mutta Klairs ei. Epäilen myös, että Klairs on läpikuultavampi ja siten helpommin sulautuu ihonsävyyn.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 02.04.15 - klo:12:15 »
Mä oon kanssa katsellut tuota Klairsia, harmi ettei siitä ole sampleja. Kuinka vaalealle iholle tuo sopii? Olen noin NC15 -tasoa mutta aika neutraali, lähinnä mietin jos se on liian tumma ja/tai keltainen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 02.04.15 - klo:12:33 »
En usko, että on liian keltainen, tuo on neutraalihko voide, jossa on keltainen taitto. Se ei myöskään ole kovin tumma. Voin swatchata sen nyt pääsiäisen aikana joidenkin MACin värien viereen, niin voi hahmottaa sävyä ja tummuusastetta vähän paremmin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 02.04.15 - klo:13:42 »
Oo hyvä kun kerroit Lila. Mulla on juurikin tuo All master näköjään.

Mistä te tilaatte tuota Klairsia, cosmetic-lovessa ei näytänyt olevan?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 02.04.15 - klo:14:35 »
Wishtrendistä sitä saa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 02.04.15 - klo:20:50 »
Oo hyvä kun kerroit Lila. Mulla on juurikin tuo All master näköjään.

Mistä te tilaatte tuota Klairsia, cosmetic-lovessa ei näytänyt olevan?

Ebaysta löytyi. Siellä ei taida olla monia myyjiä, mutta ostin sieltä. Löysin Klairsin BB-creamia vain Wishtrendistä ja Ebaysta. Ebayssa oli ilmainen toimitus, mutta Wishtrendissä 10 $ postikulut. Molemmista paikoista tilaus tuli samanhintaiseksi, koska Ebayssa voide oli kalliimpi kuitenkin. Wishtrendistä saatan tilata jatkossa, jos tulee jotain muutakin tilattavaa samalla.
« Viimeksi muokattu: 02.04.15 - klo:20:55 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 02.04.15 - klo:21:10 »
^Wishtrendissä on se Free shipping osio, josta tuotteen ostamalla saa koko tilauksen ilmaisella toimituksella. Nyt halvin tuote on siellä jokin sheet mask (jos oikein muistan). Sen hinta on n.7 dollaria, joka siis tulisi toimituksen hinnaksi, jos itse tuote ei kiinnosta  ;)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 02.04.15 - klo:21:21 »
No mä nyt tilasin sitten wishtrendistä ja sen tuotepaketin, mistä triina vinkkasi toisessa ketjussa. Jos oikein katsoin, niin paketissa oli sama bb-voide kuin mistä on nyt ollut puhetta. Sain meiliin alekoodeja, joilla mm. sai ilmaisen postituksen, kun tilaus ylitti 50dollaria. Kunhan nyt vain tulisivat sitten ilman tullin mielenkiintoa, paketti kun kustansi 60$.