Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77161 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #90 : 02.04.15 - klo:21:24 »
On se se sama  :D! Kerro sitten kokemuksia myös noista hoitotuotteista. Laatupaja BB:stä ja puhdistusöljystä päätellen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 02.04.15 - klo:22:12 »
Niin mäkin sen tilasin sitten  ;D Tuohon sai ilmaiset postikulut automaattisesti. Mulla on yksi -15% koodi, mutta se ei käynyt tähän pakettiin.

Mulla on tosi lupaavia BB-voiteita, suurimman osan sävyt ovat sopivia keskinäisistä eroistaan huolimatta, sulautuvat niin hyvin iholle.  En edes yritä enää päästä pohjasävyistäni perille, mulla on tosi punapohjaiset kasvot, mutta kaula ihan eri paria ja kädetkin mun mielestä enemmän kellertävää sävyä. Silmien alueella olevat varjot ovat nekin enemmän rusehtavia kuin violettiin meneviä. Silti aina hakeudun niihin neutraaleihin ja viileisiin sävyihin ja olen aina pitänt itseäni punapohjaisena. Tiedä sitten, olen varmaan tyytyväisenä käytellyt vääriä sävyjä koko ikäni  :D

Ongelmana on lähinnä pohjan asettuminen kasvoille, en ole löytänyt toimivaa komboa BB:n alle, vaan aina se kökkööntyy ja liejuuntuu tai muuten vain häipyy iholta tai sitten on paklatun ja tukkivan tuntuinen. Ihohuokoset tuntuvat nousevna esiin ikävästi. Pohjustajilla (Etude House Face Blur ja Holika hOlika Pore Cover Mousse) en ole toistaiseksi saanut mitään hyvää jälkeä aikaan. Levitysvaiheessa näyttää hyvältä, mutta se ei kestä kauan. Pitää ainakin kerrostettua superkosteutusta testata alle.

Holika Holika Naked Face Cover Up Concealer on hyvä peiteaine. Ihan pieni määrä riittää, pigmenttiä on paljon. Silmänalusille on vähän haamumaista, saisi olla mulle vähän persikkaisempi sävy, mutta pysyy iholla kivasti ja se on iso plussa. Muualla kasvoilla tällä on vähän samaa ongelmaa kuin BB-voiteillakin, mutta mineraalin alla ihan kelvollinen kuitenkin. Tällä pystyy luultavasti peittämän isompiakin virheitä hyvin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #92 : 02.04.15 - klo:22:55 »
Tilasin ebayn kautta sen ihailemani Liolele Cera-V Dollish CC creamin, se on ihanan hohtava ilman keltaista vibahdetta. Klairsin BB näyttää kuvissa liian kellertävältä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 03.04.15 - klo:06:57 »
^Wishtrendissä on se Free shipping osio, josta tuotteen ostamalla saa koko tilauksen ilmaisella toimituksella. Nyt halvin tuote on siellä jokin sheet mask (jos oikein muistan). Sen hinta on n.7 dollaria, joka siis tulisi toimituksen hinnaksi, jos itse tuote ei kiinnosta  ;)

Kiitos, pitääkin tehdä noin ensi kerralla. Eiköhän sieltä jotain tilattavaa löydy. :D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 03.04.15 - klo:10:07 »
Olen itse huomannut sen, että useimmat pohjustajat kyllä vaan hankaloittavat pakan koossa pysymistä, kun on pintakuiva iho. Olen saanut homman toimimaan parhaiten (paremmin kuin koskaan) tosiaan kerrostamalla mahdollisimman ohuita kosteuttavia tuotteita ja pintaan näiden juuri imeydyttyä hyvin niukasti yksi sulkeva tuote - eli joko silikoni tai öljypitoinen voide. Periaatteessa ohuenohut kerros Face Blurin tyyppistä pohjustajaa voisi toimia sulkijana - tuo vaan ei ole mielestäni kovin helppoa levittää  :-\. Ohuimman sulkevan kerroksen saa tietysti silloin, kun tuote levittyy iholle vaivattomasti. Tuo Kabuki Girlin kehuma Nature Republicin Aqua oli todella malliesimerkki sulkevasta kerroksesta, minulla oli siitä sample. Cliniquen Moisture Surge on testaamisen arvoinen, jos sitä pyörii kaapeissa (Aqua on tosi samantyyppinen geelivoide). Tonymolylta oli myös joku aquahenkinen sample, joka toimi varsin samaan tyyliin.

Klairsin voide on ollut minulle yksi anteeksiantavimmista pohjista ikinä - ja sitten kun alustustoimet onnistuvat, niin se on aivan täydellinen  :-*. Siinä on myös todella hyvä kesto, naama näyttää hyvältä vielä illallakin. Ja se ei ole kyllä mitenkään voimakkaan keltainen. Minähän aina joudun pettymään markettivoiteisiin liian värillisinä (jostain syystä minusta tuntuu siltä, että meillä myynnissä olevat voiteet ovat TODELLA usein persikkaisia/oransseja tai hapettuvat siihen suuntaan) - Klairs on neutraali sävyltään, mutta siinä on keltainen taitto - ja se ei todellakaan hapetu oranssiin päin. Nyt onkin hyvä valo tekaista swatcheja.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 03.04.15 - klo:11:05 »
Olen käyttänyt nyt jonkin aikaa Saemmulin Pore cover pactia. Se on väritön kivipuuteri. Purkissa valkoinen, mutta iholla täysin läpinäkyvä. Pitää naaman tosi hyvin mattana koko päivän, mutta ei kyllä nimestään huolimatta mitenkään piilota ihohuokosia. Saattaisi toimia siinä paremmin muun meikin päällä. Minä ostin tätä koska en ole löytänyt tarpeeksi vaaleaa puuteria mistään. Joku peittävä olisi kyllä mukava löytää, mutta käyttäisin tätä varmaan silti siinä lisänä kun pitää kiillon niin hyvin poissa.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 03.04.15 - klo:11:45 »
Pitää kokeilla eri seerumien ja muiden ohuiden tuotteiden kerrostamista (löytyy ainakin COSRX:n Galactomyces, Mizonin peptidiliuos, Bentonin etanaessence, IOPEn ja Boryn geelivoiteet jne.) ja sitten päälle jokin silikonisempi. Näytteinä löytyy ainakin Tonymolyn Appletox Honey ja Aquaporin ja Yadah Pure Green emulsion on täysikokoisena, se jättää tosi kivan pinnan. Onkohan Tosowoongin etanavoide sulkevaksi käyvä?

On kyllä yhtä yritysten ja erehdysten piirileikkiä tämä täydellisen pohjan metsäsätys.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 03.04.15 - klo:12:03 »
Kyllä toimii minulla oikein hyvin tuo Tosowoong. Ei tarvitse paljon meikin alle.

Ainakin Boryn seerumi on vähän rullaavaa, olen sen siirtänyt suosiolla yörutiiniin. Noista uskallan luvata meikin alle sopivan COSRX:n, Mizonin peptidiampullin, ja Bentonin etanat  ;D. Appletox Honey on myös tuttu, se voisi olla aika täydellinen sulkeva ja kosteuttava kerros, kunhan ei liioittele määrän kanssa. Sehän on juuri tuollainen kevyen geelimäinen ja silikoninen, silti ihan kosteuttavan tuntuinen ja imeytyvä. Vieläköhän minulla olisi sampleja?

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 03.04.15 - klo:13:10 »
Mua kiinnostaisi myös Klairsin BB, mutta pelkään, että se on liian vaalea. Misshan Perfect Coverista sopiva sävy on 23, Lumenen CC:stä Medium, iho on kalpea ja keltapohjainen. Tuo CC on ehkä hieman liian tumma, mutta näytän ihan kauhealta taikinanaamalta liian vaalealla meikillä, esim. BCDation All Master oli aivan liian vaalea.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #99 : 04.04.15 - klo:20:54 »
Mä oon nyt muutamia kertoja käyttänyt tuota Etude Housen Face Bluria, kun ostin viisi samplea siitä. Yksi sample riittää kolmeen kertaan. Ja siis voi jestas, että tykkään! Ohuempaa ja paremmin levittyvää kuin Baby Chaux Base (vaikka tuonkin käyttää loppuun toki, ei huono ole ja SPF33). Face Blurissa tosiaan matalampi SPF, mutta ei se haittane. Häivyttää ihohuokosia ja mulla tekee kaiken kaikkiaan ihosta paremman näköisen/tuntuisen. On myöskin paljon miedomman tuoksuinen. Mulle kävi tuon kanssa eilen itse asiassa niin, että unohdin meikkivoiteen välistä ja laitoin suoraan irtopuuterin vaan päälle :D Ja silti näytti siltä, kun ois laittanut meikkivoiteenkin :o Ja iho oli tosi hyvännäköinen koko illan, aion ehdottomasti testata toistekin tuota niin, etten laita meikkivoidetta sen kanssa laisinkaan! Olen jopa sitä mieltä, että tuli parempi tulos Face Blur + puuteri eli saa nähdä onko se jatkossa ihan vaan mun "meikkivoide", en pistäis pahitteeks :) Todellakin ostan siis täysikokoisena!

Kiitos vaan Triina vinkistä, tilaukseensan lähti tuo Holika Holika Naked Face Cover Up Concealer, sävyssä 1, kun sanoit tuosta harmaudesta! Jos kerrankin ois tarpeeksi vaalea meikäläisen silmänalusille joku peiteaine eikä ollut hinnalla sekään pilattu, tuun kertomaan mielipiteeni, kunhan se vaan saapuu ja pääsee testailemaan.

Oon unohtanut arvioida irtopuuterin: Lioele Secret Pore HD Powder. On tosi silkkisen tuntuista, blurraa myös tavallaan ihoa ja tekee siitä nätin. On tosi riittoisaa ja kestää iholla pitkään. On valkoista väriltään, mutta enemmänkin läpikuultavaa, ei ainakaan tämä kalkkilaivan kapteeni huomaa mitään :D Ainoa harmi tässä on se, että kuivattaa talvella. Tosin EH Face Blur auttaa selkeesti siihen kuivuuteen ja nyt ilmoten lämmetessä voi taas ottaa useammin käyttöön. Ei korosta kuivia kohtia. Tässä tulee pehmoinen vippa mukana, jota helppo pitää puhtaana, peseytyy hyvin, mutta pääasiassa laitan tuon puuterin kevyesti isolla, pehmeällä puuterivipalla, näin saan parhaimman tuloksen. Tätä voin todellakin suositella :-* Tuota Secret Pore-sarjaa on näköjään esim. meikkivoidekin. Pitääkin tutustua mitä muuta löytyy!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 04.04.15 - klo:21:09 »
Holika Holika Jewel-light Waterproof Eyelinerista olisin halunnut ihan perusmustan sävyn, mutta aikoinaan kun tilausta tein, niin ko. sävyä ei ollut saatavilla joten tilasin seuraavaksi parhaan vaihtoehdon eli Black crystalin, koska en jaksanut tehdä erillistä tilausta toisesta nettikaupasta vain tätä rajauskynää varten.

Valitettavasti tuo ei minulla levity nätisti vaan melko epätasaisesti enkä tiedä johtuuko glitteristä vai vain rajauskynän koostumuksesta, mutta levittäessä varisee hieman silmien allekin. Rajaus ei myöskään pysy koko työpäivän pituutta siistinä vaan hieman leviää luomille. Oli siis minulle pettymys, enkä tiedä viitsinkö tilata enää sitä alunperin haluamaani sävyäkään.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 05.04.15 - klo:10:11 »
^Testaa tuo Etude Housen Play 101 mustana. Nuo mattavärit sarjassa pysyvät kuin tauti.

Voin kuvitella Face Blurin sopivan vaalealle iholle meikkinä sellaisenaan. Se on minulle kyllä selkeä suosikkipohjustaja, toimii tosi hyvin, kunhan ei laita liikaa. En kyllä päivittäin käytä, mutta ns. parempaan meikkiin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 05.04.15 - klo:10:37 »
^ Kiitti vinkistä :)
Kävin lisäämässä ton wishlistille, että muistan sen sitten kun seuraavan kerran TesterKoreaan tai Cosmetic-loveen teen tilauksen.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 05.04.15 - klo:11:20 »
Onko #1 oikea sävy Etude Housen Play 101:stä, jos haluaa mustan kestävän silmänrajausvärin ilman mitään glitteriä/hohtoa? En tunnu löytävän mustaa mattaversiota vain ton creamyn.

Myös hyvä musta ei-vedenkestävä ripsari pienehköllä harjalla on haussa, kun vanhat ripsarit vetelevät viimeisiään. Tavoitteena sekä ripsien tuuheneminen että piteneminen. En voi sietää vedenkestävien ripsivärien poistoaineita, joten vedenkestävät versiot ovat poissa pelistä. Harjan muoto on suht tärkeä juttu, kun isot ja kummallisen muotoiset harjat aina johtavat mulla väriin luomilla ja pumpulipuikko-operaatioon.
« Viimeksi muokattu: 05.04.15 - klo:11:30 kirjoittanut Eydie »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 05.04.15 - klo:11:42 »
^Joo, on - tarkistin tosin tuosta aikaisemmin linkkaamastani blogipostauksesta: http://www.makingupthemw.com/2014/06/review-swatches-etude-house-play-101.html - sillä minulla ei tuota väriä ole. Ainakin toinen noista minun punaisista on "creamy" - ja kummatkin ovat ihan tajuttoman kestäviä.