Olisi kyllä tosi kiva jos ihmiset postaisivat kuvia permiksistään! Olen nimittäin miettinyt jonkinlaista permistä jo pidemmän aikaa, mutta ajatus puudeli/lammaskikkurasta hirvittää. Olisi kiva nähdä millaisia nykyajan permanentit ovat, mun mielikuvat kun on jostain pimeältä 80-luvulta

Olen kyllä koittanut googletella kuvia, lähinnä kiinnostaa se miltä permanentti näyttää jos sitä ei "laita" mitenkään suihkun jälkeen, muuta kuin kuivaus pyyhkeellä, jotain kiharaa virkistävää ainetta ja puristelu siis. Kun useimmat kuvat mitä googlella tulee vastaan ei
todellakaan ole mitään permiskiharaa vaan kampauskiharoita, tai sitten joku on keksinyt todella mullistavan tavan permanentata hiuksia...

on siis vaikea löytää kuvia joissa näkyy todellisuus esim. "beach wave perm" -tyyppisten permisten kohdalla. Ajatuksena beach wave perm olisi kiva, mutta en sitten tiedä onko se todellisuudessa yhtään sitä mitä kuvat lupaavat vai onko niissä kuvissa hiuksia laitettu oikein urakalla että näyttävät siltä miltä näyttävät...

Itsehän haluaisin siis värjäämättömään lasimaiseen ohueen pehkooni kunnolla volyymia ja hiukan kiharaa, mutta en todellakaan mitään tiukkaa spiraalikiharaa tai mummopermistä. En vaan tiedä onko tämä mahdollista toteuttaa permantentilla.