Kirjoittaja Aihe: Olaplex-käsittelyt  (Luettu 98957 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Olaplex-käsittelyt
« Vastaus #105 : 02.07.15 - klo:18:45 »
Kävin tiistaina ottamassa raitoja tummiin hiuksiini ja samalla tehtiin Olaplex-käsittely. Latvat oli tosi kuivassa kunnossa ja niistä leikattiinkin huonoimmat pois. Mulla on tukka yleensä räjähtänyt värinpoistosta/raidoista, mutta ainakaan vielä huonokuntoisuudesta ei ole tietoakaan, wohaa! Kampaajalla jo pesun ja kuivauksen jälkeen hipelöin ihanan pehmeitä ja hyväkuntoisia latvojani. Eli ainakin toistaiseksi olen aika vakuuttunut, tosin tietty sekin vaikutti että kuivimmat latvat leikattiin pois, mutta silti! Aion ehdottomasti ottaa jatkossakin Olaplex-käsittelyn.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 03.07.15 - klo:08:03 »
Minun hiuksissa se kolmosaine on hyvin riittoisaa, tosi hyvin saan levitettyä bsl-pituiseen hiukseen n. ruokalusikallisen ??? Kai olette laittaneet pyyhekuivaan/ märkään hiukseen?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 05.07.15 - klo:13:07 »
Levitin hetki sitten ensimmäistä kertaa kotihoitotuotetta hiuksiini ja ruokalusikallinen riitti ihan mainiosti. Varmuuden vuoksi tehostin levitystä harjaamalla hiukset useaan kertaan läpi Tangle Teezerillä.

Olaplexiin olemassa olon huomasi nyt selvästi uimahallikäynnin yhteydessä. Hiukset olivat selvästi jämäkämmät ja ryhdikkäämmät kuin normaalisti eivätkä takkuuntuneet niin helposti kuin yleensä.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 09.07.15 - klo:15:02 »
Etsin kotipaikkakunnaltani Olaplex-kampaamoa ja pari löytyikin, mutta samalla törmäsin hoitoon nimeltä ProCortexx. Tietoa ei oikein löydy muuta kuin ruotsiksi, onkohan tämäkin nyt samantyylinen kuin Olaplex ja Niophlex? Kolmiosaiselta systeemiltä näyttää tuokin. Pitäisi päättää että mitä näistä sitten kokeilisi. Sitten pitäisi jaksaa vielä kilpailuttaa kampaamot hinnan perusteella, kun haluaisin hoidon lisäksi värin ja leikkauksenkin niin voi tulla aika tyyris keikka muutenkin.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 09.07.15 - klo:19:03 »
Kävin uusimassa Olaplex käsittelyn ja juurikasvu vaalennettiin samalla. Ei tullut samanlaista wauuu efektiä kuin ekalla kerralla, mutta toisaalta en huomannut, että vaikutus olisi tuossa parin kuukauden välissä ehtinyt katoamaan. Tuntuu siis, että kotihoito toimii hyvin ylläpidossa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 12.07.15 - klo:15:34 »
Nyt olisi varattu hiustenvärjäysaika Olaplexin kanssa. Pidempään on jo tehnyt mieli uudistaa hieman hiusten sävyä ja nyt vihdoin löysin oikeanlaisen sävyn. Ja tämän (teko)syyn vuoksi pääsen myös vihdoin kokeilemaan Olaplexia ;D. Mitenköhän "tarpeellinen" tuo kotihoitoaine oikein on? Paljon se yleensä maksaa?

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #111 : 13.07.15 - klo:11:55 »
Liityn iloiseen olaplex joukkoon, menen kampaajalle ja varasin hiusten tasoituksen yhteyteen olaplexin. Väriä ei siis laiteta, koska kasvattelen omaa väriä. Hintaa tulee olaplexille noin 50 e. Katsotaan onko hintansa väärti ja auttaako tähän takkuuntuvaan kiharaan joka tykkää haaroittua latvoista vanhan vaalennuksen vuoksi.

Mulla kiinnostaa kans kannattaako tuota kotihoitopakettia ostaa?
« Viimeksi muokattu: 15.07.15 - klo:16:39 kirjoittanut Lilli »
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #112 : 13.07.15 - klo:12:23 »
Mulle tehdään tänään värin yhteydessä ProCortexx-käsittely, laittelen sitten päivitystä millainen tulos sillä tuli! Muakin kiinnostaa kyllä tuo kotihoitoaine että mikä vaikutus siinä on ja kuinka tarpeellinen se on. En ehkä vielä osta sitä mutta voihan sen hakea myöhemmin jos siltä tuntuu.

Edit. Tukka tuntuu nyt käsittelyn jälkeen tosi jämäkältä, minusta jämäkämmältä kuin tavallisen latvojen tasoituksen jälkeen. Mulla on normaalisti tosi sileät ja "lötköt" hiukset niin tää jämäkkyys on ihan tervetullutta!
« Viimeksi muokattu: 13.07.15 - klo:19:22 kirjoittanut Jewely »

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 13.07.15 - klo:13:44 »
Caessa: Kotihoitoaine on tietojeni mukaan ollut varsin arvokas, n. 30€/ pullo.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 15.07.15 - klo:09:47 »
Täytyy varmaan jossain välissä pitää "kontrollitauko" tuosta kotihoitoaineesta niin pystyy arvioimaan sen hyödyllisyyden. Nyt kun oon käyttänyt sitä säännöllisesti niin tuntuu kyllä, että siitä on hyötyä. Hiukset on sen hoidon jälkeen pitkälti  saman tuntuiset kun kampaajalta tullessa. Mutta en tosiaan tiedä, että mikä olisi tilanne, jos sitä en käyttäisi ja kuluisiko olaplexin vaikutus pois hoitojen välissä.
1bMii, vaalennettu.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #115 : 15.07.15 - klo:10:17 »
Mulla on käsittelystä nyt n. kaksi viikkoa, mä en ole vielä käyttänyt kertaakaan sitä kotihoitoainetta. Vaikutuksen huomaa kyllä edelleen, eli en sanoisi, että alkutilanteesta olisi muuttunut yhtään. Vaikka olaplex kyllä vahvisti tuntuvasti hiuksia, niin kuivuuteen se ei kyllä (tietenkään) auttanut yhtään, samalla tavalla joudun hoitoaineiden kanssa lotraamaan. Jätin kerran kokeeksi käyttämättä mitään hoitoainetta pesun jälkeen, kun takkuisuutta ei kuitenkaan enää ole. Kyllä oli sitten kuivat latvat. ;D
Cogito ergo doleo.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 15.07.15 - klo:10:50 »
Mulla olaplexauksen merkittävin seuraamus oli takkuisuuden väheneminen, ja sen suhteen tilanne on pysynyt samana nämä pari kuukautta ilman kotihoitoakin. Harjan kanssa föönatessa saa lähes suoristetulta tuntuvan, sileän hiuksen, ja olen pestessä selvinnyt kevyemmillä hoitoaineilla - näissäkään ei merkkejä muutoksesta.

Mun kampaajani sanoi Olaplexauksen olevan permanent-hoito, jonka vaikutukset pysyvät seuraavaan kemialliseen käsittelyyn saakka, ja hän koki kotihoitoaineen merkittävimmän ominaisuuden olevan lisämyynti. Olisi kyllä kiinnostavaa, että joku incitaitoinen avaisi sen kotihoidon sisällön ja kertoisi, mikä siinä oikein aikaansaa ja mitä.

Oli kyllä huono juttu leikata niin paljon pituutta ja muuttaa mallia samalla, kun useimmat tuntuvat seuraukset johtuivat ehkä enemmän siitä kuin Olaplexistä. Jatkossa aion ihan varmasti hyödyntää Olaplexit, jos tulee laitettua jotain raidoitusta tms, mutta mun tukkaani pelkän hoidon vaikutukset eivät olleet niin mullistavat, että tulisi uusittua.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #117 : 15.07.15 - klo:11:11 »
^Mä kun lueskelin sitä lehtistä, joka tuli mun Olaplexin mukana, niin jäi jotenkin vähän se ymmärrys, että ne kaikki kolme ainetta on käytännössä samaa. ::) Itse asiassa tuolla olaplex.com.au on sama teksti:

kakkosaineesta sanotaan näin
"Olaplex No. 2 Bond Perfector is not a conditioning treatment nor is it an activator or neutralizer. It uses the same active ingredient found in the Bond Multiplier No.1, however developed as a cream form for ease of application and use in the Olaplex System."

Ja kolmosaineesta:
"Olaplex No. 3 Hair Perfector is your client’s retail portion of the Olaplex System and contains the same active ingredient as both the No.1 and No. 2. "
Cogito ergo doleo.

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #118 : 15.07.15 - klo:16:43 »
Buhuuuu!!!!!  :-[ Tunnen oloni huijatuksi. Varasin kampaajalta olaplex käsittelyn ja vielä tarkistin että heiltä sen saa. Huomasin vasta kotona että kotihoitoon ostettu tuote onkin nimeltään NIOPHLEX!  >:( Ja tämä nyt ilmeisesti on eri tuote?  ???
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 15.07.15 - klo:18:35 »
^Kyllä kyseessä on eri hoito. Aika törkeetä kyllä jos uskottelivat että kyseessä on olaplex. Miten tuo nioplex toimi sinulla?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.