Mulla olaplexauksen merkittävin seuraamus oli takkuisuuden väheneminen, ja sen suhteen tilanne on pysynyt samana nämä pari kuukautta ilman kotihoitoakin. Harjan kanssa föönatessa saa lähes suoristetulta tuntuvan, sileän hiuksen, ja olen pestessä selvinnyt kevyemmillä hoitoaineilla - näissäkään ei merkkejä muutoksesta.
Mun kampaajani sanoi Olaplexauksen olevan permanent-hoito, jonka vaikutukset pysyvät seuraavaan kemialliseen käsittelyyn saakka, ja hän koki kotihoitoaineen merkittävimmän ominaisuuden olevan lisämyynti. Olisi kyllä kiinnostavaa, että joku incitaitoinen avaisi sen kotihoidon sisällön ja kertoisi, mikä siinä oikein aikaansaa ja mitä.
Oli kyllä huono juttu leikata niin paljon pituutta ja muuttaa mallia samalla, kun useimmat tuntuvat seuraukset johtuivat ehkä enemmän siitä kuin Olaplexistä. Jatkossa aion ihan varmasti hyödyntää Olaplexit, jos tulee laitettua jotain raidoitusta tms, mutta mun tukkaani pelkän hoidon vaikutukset eivät olleet niin mullistavat, että tulisi uusittua.