Tilasin kaksi samplesettiä ebaystä olaplexiä, ja kyllä hiukset ovat vahvistuneet, ja katkeilu vähentynyt, vaikka olen vasta yhden tehohoidon tehnyt, eli päähän on mennyt 15 millilitraa no. ykköstä ja saman verran kakkosta. Edelleenkin vain kaihoan tilaavani 525 millilitraiset tätä ebaystä, on ihan järkyttävän paljon edullisempaa suhteessa, kuin 100 mililitran pikkupurkkien setti - noin puolet kalliimpi kaikkineen, ja siis viisi kertaa enemmän tavaraa. Kun olisi joku yhtä hiushöyrähtänyt hampputukkaystävä kuin itse on, niin voisi puolittaa tavaran, noita nimittäin käyttäisi yksin iiiikuisuuden, ja noin 290 euron, kun tullit maksaa, kertasatsaus vähän ahdistaa, vähän päälle satanen vielä menisi...
Miten muuten onko olaplex-hoidossa kampaajalla ilman värikäsittelyä käydessä esim. ollut puhetta että olaplex toimisi tehokkaimmin, jos hiuksessa on mahdollisimman vähän silikonia tai mineraalijäämiä..? En onnistunut löytämään tietoa tästä. Itse tein varmuuden vuoksi pesun syväputsarilla ja sitten vielä cx corrector elixirillä muhittelun alle, ainoa ongelma niitten jälkeen oli vaan saada siihen takkupalloon leviämään ykkösaine tasaisesti, kun se on sellaista vesimäistä litkua vaan... huomattavasti miellyttävämpää olisi levittää hoitoainehoidettuun hiukseen Ehkä seuraavalla kerralla sama prosessi, mutta esim. xz-tehis elixirin jälkeen, jossa ei silikonia, ennen olaplexiä... hmm