Nyt mä voin sanoa, että mun olkapääpituisiin melko ohuisiin hiuksiin menee 10-15ml sitä kakkosainetta. 10ml riittää sillai ihan jees (uskon että on kyllä tarpeeksi) ja 15ml on jo vähän reilummin omaan tukkaani. Kun kampaa hiukset läpi melko tiheäpiikkisellä kammalla levityksen jälkeen niin on tasaisesti jokainen hius kuorrutettu.

Äsken siis laitoin päähäni kyseisen aineen.
Ohjeessa pelkkään tehohoitoon tulisi 15ml ykkösainetta ja 90ml vettä. Varmaan lyhyempiin hiuksiin tuonkin voi aivan hyvin puolittaa.
Edit. Mä siis tein eilen hiuksiini värinpoiston Olaplexin kanssa. Kyllä tuo selvästi toimii! Mun hiuksethan on luonnonkiharat, hennot ja päältä pörröiset hyväkuntoisenakin eikä paljoa kestä mitään käsittelyitä. En olisi ilman Olaplexia uskaltanut värinpoistoa laittaa, koska aikaisemmin esim. raidoittaessa ne raitakohdat on menneet ihan hampuksi eikä niistä ole saanut sileitä vaikka millä silikonilla kuorruttaisi eikä suorisrautakaan ole niissä kunnolla luistanut. No eipä ole yhtään kuivan tuntuiset hiukset nyt Olaplexin kanssa tehdyn värinpoiston jälkeen! Latvat on vähän kuivat, mutta muuten hiukset on (ainakin vielä

) tosi pehmeät, kiiltävät ja myös vähemmän pörröiset! Suoristusrautakin luistaa paremmin kuin ennen värinpoistoa. Ihan pientä pätkää latvoista lukuunottamatta hiukset siis tuntuu nyt parempikuntoisilta kuin ennen värinpoistoa, ainakin toistaiseksi.