Kirjoittaja Aihe: Olaplex-käsittelyt  (Luettu 113427 kertaa)

Poissa Eydie

• Tukkaguru
Vs: Olaplex-käsittelyt
« Vastaus #240 : 21.01.18 - klo:21:57 »
^Kiitos :) Ajattelin tilata tästä ketjusta mainitulta myyjältä, joka toivottavasti myy aitoa tuotetta. Ihan hullua ettei edes kannata testimielessä ostaa ensin pienempää määrää vaan heti kannattaa ostaa isompi koko, kun pienempien litrahinta on niin hullu. Isomman voi sitten vaikka myydä eteenpäin, jos ei itselle sovikaan.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #241 : 24.02.18 - klo:09:13 »
Miltä eBay-myyjältä olette ostaneet? olaplex123 ja jotkut kaksi muutakin täällä mainittua eivät ainakaan enää toimita Suomeen :(
1a F ii, HL

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 24.02.18 - klo:09:16 »
Laita viestiä Olaplex123 että toimittaako Suomeen niin hän laskee sulle postikulut ja tekee tilauksen hyväksymistä vaille valmiiksi :)
Hang out the chick habit

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 21.03.18 - klo:09:57 »
Mulla on permisaika ensi viikolle, mutta tämä mun vakkarikampaamo ei tee Olaplexiä.  Mietin kannattaisiko mun teettää käsittely erikseen toisessa kampaamossa ennen vai jälkeen permiksen?
Raitoja käpälään!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 26.04.18 - klo:21:15 »
Mielenkiintoista että Luxplus myy 2:n litran pulloissa olaplex 2:sta. On tosin loppunut nyt mutta ilmeisesti jossain vaiheessa tulee lisää.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 05.08.18 - klo:12:45 »
Onko joku jo ehtinyt ostaa Olaplex 4:n ja 5:n? Nämä pitänee lisätä hankintalistalle 8)

https://olaplex-suomi.myshopify.com/blogs/news/olaplex-innovaatio-taydentyy-shampoolla-ja-hoitoaineella
https://eleven.fi/olaplex
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #246 : 01.01.19 - klo:15:52 »
Mä olen tosi laiska säätämään eBayn ja muiden vastaavien kanssa, joten olen käyttänyt pelkkää kolmosta, koska sitä saa aika iisisti hommattua. Vaikea siitä on kyllä mitään huonoa sanottavaa keksiä. Todella hyvän tuntuiset hiukset toi tekee, eikä mulla ainakaan latista. Sellaiset jäntevät ja hoidetun oloiset kutrit tuolla saa kieltämättä vaikken varttia pidempään jaksakaan ainetta hautoa.

Taustatietoa, että itselläni on käsittelemättömät n. 10 cm solisluiden alle ulottuvat hiukset. Sinänsä ovat ihan hyväkuntoiset, mutta koitan kasvattaa pidemmäksi ja tukea kasvua hoidolla. En ehkä varsinaisesti ole mikään Olaplexin tyyppiasiakas, mutta eipä tuosta mielestäni haittakaan ole. Hyvälle tuoksuukin kaiken lisäksi :ts

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 15.02.19 - klo:21:09 »
Olaplexiltä tulossa uusi olaplex 6, bond smoother. Jonkin sortin jätettävä.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #248 : 19.02.19 - klo:17:46 »
Onko suosituksia luotettavasta ebay-myyjästä tai nettikaupasta josta voisi ostaa putelin Olaplex kakkosta tai kolmosta? En haluaisi ottaa riskiä että tilaan feikkejä, mutta en myöskään mielellään haluaisi maksaa suolaista suomihintaa. Jostain luin että esim Amazonista tilatut matkapakkaukset olisivat olleet feikkejä, mutta tiedä sitten.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #249 : 23.02.19 - klo:15:45 »
^ Äkäne pumpuli ainakin myy Suomessa 2 litran pulloissa kakkosainetta hintaan 134,90 € , menee samassa hintaluokassa kuin edellinen Britti-eBaysta ostamani pullo postituskuluineen. Luxplussastakin löytyy kahden litran pullo hintaan 151,95 €.

Olisipa mielenkiintoista nähdä tuon jätettävän hoitoaineen INCI, sillä ainakaan sampoon ja hoitiksen INCI:t eivät vakuuttaneet sisällöllään senkään takia, että laskelmallisesti sen vaikuttavan ainesosan määrä on kummassakin tuotteessa vähäinen.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 24.02.19 - klo:13:03 »
^ Vaikka noissa vaikuttavan aineen määrä ois vähäinen, noi shampoo ja hoitsikka on ihan älyttömän hyvät. Todella riittoisat koostumukset, enkä ikinä millään saa yhtä sileää, ilmavaa ja takkuuntumatonta lopputulosta. Oma hiuslaatu on karhea ja yleensä rakastan mitä kosteuttavampi ja lätsäyttävämpi hoitoaine ja nää tuotteet tuo samanlaisen lopputuloksen vaan ilman lähmää ja lätsäytystä. Ihan huiput.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 12.03.19 - klo:14:18 »
Olaplex 3 on vakuuttanut toimivuudellaan.Olen tosin alle kuukauden vasta käytellyt, mutta ainakin tähän mennessä on toiminut paremmin kuin osasin odottaa.
Hiukset tuntuu jänteviltä ja runsaammilta, katkeilua on vähemmän ja tukka pysyy pidempää puhtaanakin. Tämä yllätti! Ehdottomasti aion ostaa tätä jatkossakin :) Shampoo ja hoitoainekin houkuttelis ;D

Poissa helka

• Tukkaguru
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #252 : 21.03.19 - klo:23:54 »
Mitä suosittelisitte mulle: juuri nyt hiukset ovat pitkästä aikaa ihan latvoja myöden hyvässä kunnossa ja olen saanut kaiken rispaantuneen ja haarautuneen hiuksen leikattua pois. Tarkoitus olisi kuitenkin taas kerran yrittää kasvattaa tukkaa ainakin 30 cm pidemmäksi ja tämän vuoksi pidentää leikkausväliä. Olisiko 2-aineen käyttö liikaa, riittäisikö kolmonen? Entä tuo shampoo ja hoitis? Päänahka tykkää pesevistä shampoista, onko tuo shampoo kovin hoitavaa? Oma hiuslaatu on sileä ja lasimainen.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 23.03.19 - klo:21:02 »
^Jos samalla vaivalla voit hankkia kakkos- tai kolmosaineen niin ilman muuta kakkonen. Ei olaplex voi olla mitenkään liian tehokas että siitä haittaa olisi. Shampoosta ja hoitoaineesta minulla ei ole kokemusta, mutta en niitä ainakaan olaplexin vuoksi hommaisi kun se kakkosainekin on saatavilla.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 28.03.19 - klo:14:30 »
Kaytin eilen eka kertaa Olaplex 6:sta eli jatettavaa hoitoainetta ja tuntuu kylla todella hyvalta. Oli miellyttava levittaa ja se toi hiuksiin selvasti kiiltoa ja "Olaplex-tuntua". Tamahan toimii myos muotoiluun, mutta nyt en talla kertaa muotoillut hiuksia lainkaan, joten se puoli on viela testaamatta.
1bMii, vaalennettu.