Mulle tehtiin Olaplex-käsittely alkuviikosta, ja tykkäsin kyllä tosi paljon! Mulla on pitkät hiukset, ei mitkään kovin paksut ja aika hennot myös. Hiuksia ei ole värjätty pariin vuoteen ja edellinen leikkaus taisi olla viime kesänä. Mun hiuksisat Olaplex teki kuohkeamman ja ilmavamman ja sileämmän tuntuiset. Tavallaan siis liukkaammat, mutta volyymiä on kuitenkin enemmän. Kampaaja leikkasi latvoista ihan minimi määrän, eli kaikkein ohuimmat pois ja lisäksi pikkuisen muotoa latvaan, tykkään että latvat on vähän u-kirjaimen muodossa, niin näyttää luonnollisemmalta. Hiukset tuntuu latvoistakin tosi terveiltä, ilman Olaplexiä pituuksista olisi pitänyt leikata paljon enemmän. Tykkään siitä, että tän avulla hiukset voi oikeasti pitää tosi pitkinä ja ne näyttää silti terveiltä. Mulla on aina vähän se dilemma, että haluan leikkauttaa huonokuntoiset latvat pois, mutta pituudesta joutuu ottamaan muutaman sentin enemmän kuin pituuden kannalta olisi ideaalia.
Mun mielestä siis vaikutus näkyi hyvin ilman väriäkin. Tosiaan hiusksia pestessä ero on tosi selkeä, hiukset ei tunnu takkuuntuvan pestessä yhtään ja hoitoaineen levittäminen on tosi helppoa. Tykkäsin siis hoidosta tosi paljon ja aion jatkossakin otta sen leikkauksen yhteyteen. Kun en värjää hiuksia, on ihana saada kampaajakäyntiin pientä luksusta, jolla kuitenkin on pidempiaikainen vaikutus. Voi olla, että jossain vaiheessa kokeilen kotihoitoainettakin, riippuu miten pitkään tän hoidon vaikutus tuntuu hiuksissa.
Mä kävin ottamassa leikkauksen ja Olaplexin Club Bellossa Turussa ja hinta oli yhteensä pikkuisen päälle 50 euroa. Suosittelen ehdottomasti, Club Bellon Hannasta löytyy usemapia suosituksia Parhaat kampaamot- ketjusta.