Kirjoittaja Aihe: Olaplex-käsittelyt  (Luettu 71870 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Olaplex-käsittelyt
« Vastaus #225 : 22.04.17 - klo:10:09 »
Pidin kakkosainetta hiuksissa puolituntia. Hiukset tuntuivat sileiltä huuhdellessa. Latvat tuntuvat paksummilta, mutta huomaa, että ei tuo kaikkia vaurioita korjaa näennäisesti (tai latvoihin pitää laittaa enemmän.) Hiuksia näyttää lähtevän enemmän Olaplexin laiton aikana. En tiedä, johtuuko vaan siitä, kun aine on levitettävä kunnolla hiuksiin. Harjaamalla tulos on parempi, mutta tällä kertaa en harjannut (olisiko tuloskin sen takia vaatimattomampi.)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #226 : 27.04.17 - klo:11:54 »
^ Mie oon holvannut kakkosainetta ihan huoletta ihan niin kuin muhitushoitiksen kanssa yleensäkin teen, on se silti halvempaa kuin kampaamossa hoidon teettäminen, vaikka ainetta kuluukin paljon ;D . Kakkosaineen runsaudesta on selvästi hyötyä, tai siis ainakin siitä, että ainetta levittää huolellisesti ja reilusti joka paikkaan. Viimeksi pidin kakkosainetta päässä saunomisen ajan, ehkä noin 10 minuuttia yhteensä, ja hiuksista tuli todella liukkaat ja hyväkuntoiset. En tiiä vaikuttiko lämpö siihen Olaplexin vaikuttavaan ainesosaan niin hyvin vai tykkäsivätkö kakkosaineen muut aineosat lämmöstä sitten niin paljon. Tuli jo vähän liiankin liukkaat hiukset.

Millä tekniikalla te levitätte tuon ykkösaineen? Olen itse käyttänyt muovista lääkeruiskua millä ammun aineen päälaelle kerättyyn hiuskasaan ::)

Mulla on jäänyt tuo ykkösaineen käyttö aika vähille kun sen levittäminen on lirun koostumuksen vuoksi niin hankalaa. Kakkosainetta olen käyttänyt jätettävänä. Ajattelin että jos ellenin tavoin sekoittaisin ykkös-ja kakkosainetta keskenään ja muhittaisin sillä seoksella että saan tuon ykkösen kulumaan.

Käytin ykkösainetta myös jätettävän hoitiksen tavoin, sillä miekään en oikein saanut käytettyä ykkösainetta loppuun muutoin. Hiuksista tuli melko karkeat, mutta tulipahan ainakin volyymia hiuksiin :D . Sekoitin pienen nokareen tavallisesti käyttämääni voidemaista jätettävää ja lorautin kämmenelle ykkösainetta, sekoitin parhaani mukaan kämmenellä ja levitin hiuksiin.

Poissa Morrigan

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 27.04.17 - klo:20:10 »
Tän ketjun innoittaman ryhdistäydyin ja tein taas kunnon olaplex-hoidon ykkösaineesta lähtien. Erittäin laiskalla tekniikalla kippasin ykkösaine-vesiseoksen suihkussa kupista suoraan päähän. Puolet meni varmaan lattialle mutta kyllä hiuksetkin siinä osansa sai. Muhittelin hetken saunassa ja lisäsin sitten kakkosaineen. Lopputuloksena hiukset olivat selvästi jämäkämmät. Tähän mennessä olen hyvinkin pitkälti mennyt niin että olen laittanut kakkosainetta nokareen märkiin hiuksiin jätettävänä, mutta sillä tekniikalla en ole tuota jämäkkyyden tunnetta saanut aikaiseksi.

Olaplex ei ole koskaan tehnyt mun hiuksista liukkaampia. Ainoastaan sellaiset paksumman ja jäykemmän tuntuiset ja tuon eron tuntee nimenomaan märissä hiuksissa.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 28.04.17 - klo:07:29 »
^ Mie oon holvannut kakkosainetta ihan huoletta ihan niin kuin muhitushoitiksen kanssa yleensäkin teen, on se silti halvempaa kuin kampaamossa hoidon teettäminen, vaikka ainetta kuluukin paljon ;D . Kakkosaineen runsaudesta on selvästi hyötyä, tai siis ainakin siitä, että ainetta levittää huolellisesti ja reilusti joka paikkaan. Viimeksi pidin kakkosainetta päässä saunomisen ajan, ehkä noin 10 minuuttia yhteensä, ja hiuksista tuli todella liukkaat ja hyväkuntoiset. En tiiä vaikuttiko lämpö siihen Olaplexin vaikuttavaan ainesosaan niin hyvin vai tykkäsivätkö kakkosaineen muut aineosat lämmöstä sitten niin paljon. Tuli jo vähän liiankin liukkaat hiukset.

Huomasin myös, että saunan lämmössä vaikutus tehostuu. Samoin näyttää toimivan sekin, että ei laita ihan pyyhekuivaan hiukseen. Ei tarvitse edes kovin kauaa antaa vaikuttaa, 10 min pidin viimeksi, ja hiuksista tuli liukkaat sekä hyväkuntoiset.

Kampaaja kehui hiusten kunnon parantuneen, huomaan itsekin selvän muutoksen. Tosin nyt kävin ottamassa vain Wellan kiiltokäsittelyn (on hellävarainen hiuksille, suosittelen!)

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 02.05.17 - klo:21:07 »
Kristiina ja Monty, kuinka nopeasti saitte tuotteenne tuolta edellisellä sivulla mainitulta myyjältä? Ostin häneltä ison pullon kakkosainetta parisen viikkoa sitten, mutta en ole vielä saanut edes minkäänlaisia lähetys- tai seurantatietoja paketille.  :o

Edit. Puteli saapui ilman mitään ilmoitusta suoraan postilaatikkoon kuplamuovikirjekuoressa. Onneksi oli säilytynyt ehjänä, vaikka kuori oli tuhannen rypyssä. Kuoressa oli sisällä pullo muoviin käärittynä ja aivan ohi paperin printattu lähetekirje (puolet puuttui). Todella erilainen ostokokemus kuin edellisellä kerralla, jolloin tuotteet tulivat nopeasti, pahvilaatikossa ja alkuperäispakkauksessaan.
« Viimeksi muokattu: 05.05.17 - klo:14:58 kirjoittanut anannas »

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 18.05.17 - klo:09:24 »
^Sain tuotteen kyseiseltä myyjältä hyvin nopeasti, olisiko ollut noin viikon kuluttua. Hyvin ja siististi paketoitu, lähetyslista mukana ja muutoinkin miellyttävä ostokokemus. Kuulostaa erikoiselta, että pakettisi tuli tuolla tavalla perille. Pääasia, että saapui! :)