Kirjoittaja Aihe: Kynsilakan poistoaineet  (Luettu 15151 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakan poistoaineet
« Vastaus #15 : 15.09.15 - klo:01:56 »
Mä olen täysin jämähtänyt Cienin siniseen hyvän toimivuuden, kelvollisen tuoksun, mainion pumpun ja sopivan hinnan (2e 200ml) takia. Enpä viitsi enää muita ostaakaan.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 20.12.15 - klo:20:53 »
Maybellinen vihreä on vuosia ollut suosikkini, ei kuivata, mutta on tarpeeksi tehokas, jopa glittereille.

Tää on mullakin pitkäaikainen lemppari. Universal Nailsin lakanpoistoainekin (vanha versio) oli hyvä, uutta en ole kokeillut.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 03.03.17 - klo:19:05 »
Käytössä on ensimmäistä kertaa purkkipoistoaine. Purkissa ei lue merkkiä, mutta ostin tämän Tokmannilta, purkki on musta ja etiketti pinkki-musta ja hinta 2,90 euroa. Jo neljännen kerran kohdalla huomasin, että vaahtomuovi purkin sisällä alkoi hajota eli joka kerta tuosta lähtien kun olen vetänyt sormen pois purkista, niin mukaan tulee pienempi tai isompi määrä mustaa vaahtomuovia... Ei kiva. Ihan todella huono on myös poistamaan glitterilakat, eli pakko on ollut valuttaa purkista poistoainetta erilliselle vanulapulle ja sillä poistaa glitterit pois. Ainakaan tämän perusteella en ole vakuutunut purkkipoistoaineista vaan seuraavaksi tulen ostamamaan ihan tavallista nestemäistä poistoainetta.
« Viimeksi muokattu: 03.03.17 - klo:19:26 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 03.03.17 - klo:19:14 »
^Tuo on ollut ongelmana kaikissa purkkipoistoaineissa, ennemmin tai myöhemmin. Jos joku hoksaa purkkipoistoaineen kestävällä sienellä, niin kuulisin asiasta kiitollisena  :) .
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 03.03.17 - klo:20:21 »
Mä ostin joskus Lumenen purkkipoistoaineen, mutta aika pian dippailin siihen jotain sellaista lakkaa, joka sitemmin on aina värjännyt sormeni tummankeltaisiksi. Ja se väri ei todellakaan lähde ihosta pesemällä, eikä nopeasti kulumallakaan. Poistoihin meni.