Kirjoittaja Aihe: L300  (Luettu 9908 kertaa)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
L300
« : 25.07.15 - klo:12:52 »
Tälle sarjalle en löytänyt vielä omaa topicia, mutta joitakin tuotteita on kommentoitu sekä puolesta että vastaan ainakin "mitä et osta enää uudestaan"-ketjussa  :) Löytyykö lisää käyttökokemuksia?

Mulla on tällä hetkellä käytössä L300 misellivesi ja normaalille ja sekaiholle tarkoitettu kasvovesi (pullossa vaaleansininen etiketti). En ole käyttänyt muita misellivesiä, joten vertailukohteita ei ole, mutta ainakin tästä olen pitänyt niin paljon, että joudun pian ostamaan uuden pullon. Tuote puhdistaa meikin hyvin, eikä iholle jää aineesta mitään limaista tai nahkeaa tuntua, vaikka niin pelkäsinkin. Ei kuivata ihoa.

Kasvovesi on ollut ihan kiva. Jos sitä joutuu rikkinäiselle iholle, se kirvelee jonkin verran (incissä heti veden jälkeen urea, joka todennäköisesti aiheuttaa kirvelyn). Kosteuttaa kevyesti, tämäkään ei jätä mitään jälkitunnetta iholle. Silloin kun ihossa ei ole erityisen kuivia kohtia, tykkään viimeistellä tällä puhdistuksen ja kasvovedellä saa hieman lisää kosteustehoja kevyen seerumin lisäksi, mutta ihon ollessa kuivempi, tämä jää hieman turhaksi.

/lisäys: L300 on siis ruotsalainen apteekkikosmetiikkasarja, jota myydään Suomessa marketeissa. "Kaikki L300-sarjan tuotteet ovat 100 % hajusteettomia. Tuotteet eivät sisällä parabeeneja, mineraaliöljyjä tai tunnettuja allergeeneja" (l300.fi)
« Viimeksi muokattu: 25.07.15 - klo:15:45 kirjoittanut Louna »
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
Vs: L300
« Vastaus #1 : 25.07.15 - klo:13:25 »
Minulla on myös tuo misellivesi käytössä ja ensimmäinen pullo kohta loppumaisillaan. Aion myös ostaa jatkossakin tätä - parasta on juuri tuo, ettei jätä mitään nahkeutta tai kuivuutta iholle vaan pelkästään puhtaan tunteen.

Muita sarjan tuotteita en ole testannut, mutta ainakin puhdistustuotteita varmaan tulen kokeilemaan, joten kokemuksia olisi kiva kuulla.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #2 : 25.07.15 - klo:14:44 »
Ehdottomasti pisteet tälle sarjalle, huomaamattomalle markettihelmelle! Olen käyttänyt pari pulloa vaaleanpunaista pumpullista putsausvaahtoa ja yhden putelin misellivettä. Molemmat toimittivat tehtävänsä erinomaisesti, raikas tunne jäi.
Ostaisin mielelläni toistekin tätä hieman ylenkatsottuakin brändiä  ;D
Ikävää, että kotimaiset Favoramme ja Lumenemme eivät tälle pärjää, hellävaraisuudessa, miellyttävyydessä tai tehossa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 25.07.15 - klo:14:47 »
Minä olen käyttänyt yhden pullollisen kuivan ihon L300 puhdistusvaahtoa ja pidin siitä paljon. Ei kuivattanut eikä tukkinut ihoa. Täytyy varmaan ostaa tuota uudelleen, kunhan saan entisiä puhdistusaineita käytettyä pois.

Olen myös käyttänyt kuivan ihon vartalovoidetta ja se oli mielestäni ihan hyvä. Minulla on myös kuivan ihon kasvovoide, mutten ole käyttänyt sitä niin säännöllisesti, että osaisin kertoa hyvät ja huonot puolet. Ainakaan se ei ole ärsyttänyt ihoa, eikä tukkinutkaan silloin tällöin käytettynä. Vaikka tuote on tuoksuton, niin se haisee kemikaaleille. Sinisessä tuubissa oleva Apo Base tuoksuu samalle. Muita sarjan tuotteita en ole kokeillut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #4 : 25.07.15 - klo:14:53 »
Ostin keväällä alennusmyynnistä kuivan ihon puhdistusvaahdon ja anti age-pakkauksen jossa oli s.y.voide ja päivävoide.

Päivävoiteesta en tykkää. Jättää ihon kiiltäväksi, mutta kuivan tuntuiseksi.
Puhdistusvaahto on tosi hyvä, mutta sisältää butyylihydroksianisolia, josta mulla on kammo koska se on karsinogeeni. Iho on pesun jälkeen pehmeä ja ei tosiaan kuivata. Mutta tuon BHA:n, joka tässä tapauksessa ei ole salisyylihappo, vuoksi en osta enää uudestaan. Olisi hassua vältellä sitä koiranruoassa, mutta annostella sitä kuitenkin omalle iholle.  ::)

Silmänympärysvoide on todella hyvä, siis todella. Tekee juuri sen mitä lupaa, silmiä ärsyttämättä. Pehmentää silmänympärysihoa ja häivyttää pienet juonteet. Lopputulos on aivan erilainen kuin pelkällä päivävoiteella. Tälle täydet pisteet! Kyseessä on siis se punaraitaisessa pumppupullossa oleva anti age-tuote.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 25.07.15 - klo:15:15 »
Mä olen käyttänyt vain vaaleansinistä putsaria, yhden putilon. Se oli mielestäni ihan hyvää, ei kuivattanut ja plussaa hajusteettomuudesta. Mielenkiintoinen ja tosiaan vähän varjoon jäänyt merkki, voisin ihan hyvin kokeilla muitakin tuotteita.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 25.07.15 - klo:17:57 »
Minä olen käyttänyt yhden pullollisen kuivan ihon L300 puhdistusvaahtoa ja pidin siitä paljon. Ei kuivattanut eikä tukkinut ihoa. Täytyy varmaan ostaa tuota uudelleen, kunhan saan entisiä puhdistusaineita käytettyä pois.

Mulla on just käytössä tämä puhdistusvaahto ja se on kyllä todella hyvää! Poistaa meikinkin tosi hyvin eikä jätä iholle mitenkään nahkeaa tunnetta vaan sellaisen puhtaan ja pehmeän. Mä ostan tätä kyllä jatkossakin, tosi hyvä hinta/laatu suhde ja tän perusteella voisin kyllä kokeilla muitakin sarjan tuotteita. Melkein harmittaa etten ole aikaisemmin näitä kokeillut, näitä ilmeisesti ollut jo muutaman vuoden kaupoissa.  :D

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 17.08.15 - klo:16:56 »
Yhdyn kuivan ihon puhdistusvaahtoa koskeviin kehuihin: todella ihanan tuntuinen, paksu ja kermainen vaahto! Puhdistaa erinomaisesti kasvot mutta ei huuhtelun jälkeen kiristä ihoa lainkaan. Hintakin kohdallaan: on halvempi kuin moni apteekista tai marketeista saatava vaahtoputsari.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #8 : 20.09.15 - klo:21:34 »
Oma suosikkini on kuivan ihon päivävoide. Olen huomannut että ureaa sisältävät voiteet pitävät pintakuivuutta paremmin kurissa. Useimmiten tartun tähän kun iho tuntuu aivan erityisen kuivalta. Olen käyttänyt jo monta tuubia. Myös Eucerinilla vastaava  voide ja mielestäni se on ihan yhtä hyvä, mutta tämä muutaman euron halvempi.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 13.11.15 - klo:10:42 »
Vaahtoputsari on kyllä kaikkien kehujen arvoinen. Aiemmin oli käytössä Madaran ja Herbinan ruususarjan vaahtoputsari ja L300 kyllä pesee (;D) ne ihan 100-0. Runsas vaahto on tosi miellyttävän tuntuinen käyttää, mutta etenkin se puhdas ja pehmeä fiilis, joka iholle jää on tässä ihan omaa luokkaansa. Taitaa olla uusi luottotuote löytynyt!  :ts
1bMii, vaalennettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #10 : 13.11.15 - klo:11:49 »
Tosi hyvän kuuloinen tuo vaahtoputsari! Voihan sillä pestä myös silmämeikkiä, eli ei sisällä mitään sellaista ettei saisi laittaa silmänympärysiholle?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 14.11.15 - klo:16:49 »
^ Olen ainakin itse käyttänyt sitä silmämeikin puhdistamiseen ja on tuntunut sopivan siihen hyvin eli ei ole ärsyttänyt silmiä ja kuivattanut. Mutta ainesosista en sen tarkemmin kyllä tiedä.
1bMii, vaalennettu.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #12 : 15.11.15 - klo:11:48 »
Mulla on nyt toinen pullo anti-age facial seerumia menossa ja olen tykännyt kovasti. Tuntuu kosteuttavan ihoa hyvin ja riittäisi sen puolesta ainakin mulle yksinäänkin, ilman kosteusvoidetta. Tykkään myös hajusteettomuudesta, tuote tuntuu iholla jotenkin hellävaraiselta ja neutraalilta. Mun herkkä iho ei punoita yhtään tämän jälkeen.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 20.12.15 - klo:19:52 »
L300 Intensive Moisture vartalovoide on kyllä tosi hyvää tavaraa! Sisältää ureaa, joten kirvelee välillä rikki olevalla iholla, mutta muuten erittäin miellyttävä tuote. Oon käyttänyt aiemmin HTH:n vartalovoidetta, mutta tällä L300:n voiteella vaikuttaisi olevan parempi saatavuus. Tulen ostamaan uudelleen!

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #14 : 24.03.16 - klo:09:38 »
L300 sininen vartalorasva on miellyttävä käyttää, koska ei todella tuoksu miltään, ei edes "hajusteettomalle". Sisältää tottakai mineraaliöljyä ja siilikoneja, josta miinusta, mutta ajaa asiansa. Koostumus on sopivan ohutta ja levittyvää sekä tahmaamatonta.
L300 sininen geeliputsari on ihan jees tavaraa myös, kivasti hajusteeton ja kuivattamaton tuote, joka kestää kauan.
Midnight Blue