Kirjoittaja Aihe: L300  (Luettu 9880 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: L300
« Vastaus #15 : 26.03.16 - klo:11:33 »
Vaahtoputsari on kyllä kaikkien kehujen arvoinen. Aiemmin oli käytössä Madaran ja Herbinan ruususarjan vaahtoputsari ja L300 kyllä pesee (;D) ne ihan 100-0. Runsas vaahto on tosi miellyttävän tuntuinen käyttää, mutta etenkin se puhdas ja pehmeä fiilis, joka iholle jää on tässä ihan omaa luokkaansa. Taitaa olla uusi luottotuote löytynyt!  :ts

Niin hyvä kuin tuo sarjan vaahtoputsari onkin niin olen vaihtanut Lactolinen vastaavaan, joka on mielestäni yhtä hyvä ja vieläpä halvempi ja kotimainen. :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #16 : 26.03.16 - klo:14:24 »
Minäkin voin kehua tuota vaahtoputsaria, olen käytellyt sitä nyt pari viikkoa ja on kyllä aivan mahtava putsari. Ihana pehmeä vaahto, ei tuoksu/haise oikein millekään, ihosta tulee tosi puhdas ja pehmeä kuten Arnellakin kuvasi ja kaikenkaikkiaan tuo vaahtoputsari tuntuu tosi hellävaraiselta ja tuntuu suorastaan rauhoittavan ihoa. Ihan loistava!  :ts

Lactolinella en ole vaahtoputsaria tiennyt olevankaan, pitää varmaan testata sitäkin jos jossain tulee vastaan. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 26.03.16 - klo:15:00 »
^ Tuo Lactolinen vaahtoputsari taitaa olla aika uusi tuote, mutta on tosi samanlainen L300 kanssa eli jos on tuosta tykännyt niin kannattaa kokeilla. En ole monissa kaupoissa nähnyt, mutta Tokmannilta taisin omani ostaa. :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 28.05.16 - klo:12:58 »
Sarjan nettisivuilta saa tilattua ilmaiseksi yhden voidenäytteen. Tilasin intensive moisture-kasvovoiteen ja muuten vaikuttaa ihan hyvältä mutta mun mielestä toi haisee samalle kuin raaka lohi :o Olisin kiinnostunut sarjan puhdistusvaahdosta, mutta ei kai siinä ole tota samaa hajua kuin voiteessa?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 28.05.16 - klo:16:54 »
^ Puhdistusvaahto on mun nenään lähes hajuton, eli siinä ei onneksi ole tuota samaa hajusteettoman hajua kuin vaaleanpunaisen sarjan kasvovoiteessa.
« Viimeksi muokattu: 28.05.16 - klo:16:58 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #20 : 29.05.16 - klo:20:40 »
^^En ole kokeillut muita L300-tuotteita, mutta samaa mieltä kuin Kaisa, tuo puhdistusvaahto on käytännössä hajuton. Olen aika hajusteherkkä, mutta tuo on niin mieto ja neutraalituoksuinen etten haista oikeastaan mitään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 30.05.16 - klo:12:32 »
^Kävin tänään ostamassa tuon vaahdon, ei tuoksu pahalta. Naamaan asti en vielä ehtinyt kokeilemaan mutta testasin malttamattomana äsken käsille. Olisin mieluusti ostanut suomalaisen lacto linen putsarin jota on monessa paikkaa kehuttu, mutta siinä oli parabeeneja useampaa joten hylkäsin sen sitten.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #22 : 05.08.16 - klo:10:33 »
Ostinpa sitten minäkin tuon kuivan ihon puhdistusvaahdon, kun sitä täällä niin kovasti kehuttiin. Ihana koostumus tuotteessa ja tuoksuttomuudesta annan plussaa, mutta ei mun silmämeikit kyllä tällä lähde mihinkään. Käytän geelirajauksia jotka ovat vähän vaikeita poistaa, kyllä mä joudun kookosöljyllä viimeistelemään meikinpoiston vielä tämän jälkeenkin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #23 : 05.08.16 - klo:12:07 »
Onkohan uusissa misellivesissä jo toteutettu se raaka-aineuudistus?
.. vai vieläköhän löytyy kiellettyä ainetta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 13.09.16 - klo:23:20 »
Onkohan tämän sarjan kosteusvoiteet poikkeuksellisen huonosti säilyviä? Ostin kesällä alennuksesta sekaihon kosteusvoiteen kasvoille ja se haisee jo nyt tympeältä. Se kuivan ihon voide alkoi haista myös ja käytän sitä käsivoiteena. Mikään muu tuote ei ole alkanut haista samalla tavalla.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #25 : 14.09.16 - klo:10:58 »
Onkohan uusissa misellivesissä jo toteutettu se raaka-aineuudistus?
.. vai vieläköhän löytyy kiellettyä ainetta..

Kommentoin tähän, että Sokoksen hyllyssä on uudistunut pakkaus :) Voin siis hyvällä mielellä hankkia tämän seuraavaksi misellivedeksi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 14.09.16 - klo:15:20 »
Onkohan tämän sarjan kosteusvoiteet poikkeuksellisen huonosti säilyviä? Ostin kesällä alennuksesta sekaihon kosteusvoiteen kasvoille ja se haisee jo nyt tympeältä. Se kuivan ihon voide alkoi haista myös ja käytän sitä käsivoiteena. Mikään muu tuote ei ole alkanut haista samalla tavalla.

Minua ihmetyttää tämä myös, koska joskus kun olen testereistä kokeillut eri voiteita, ne on haisseet todella pahalle, mutta tänään taas hipelöin stockalla näitä, niin kaikki voiteet olivat jotakuinkin tuoksuttomia.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 14.09.16 - klo:16:03 »

Minua ihmetyttää tämä myös, koska joskus kun olen testereistä kokeillut eri voiteita, ne on haisseet todella pahalle, mutta tänään taas hipelöin stockalla näitä, niin kaikki voiteet olivat jotakuinkin tuoksuttomia.

Nämä olivatkin tuoksuttomia, kun aloitin käytön, mutta nyt niissä on sellainen konevaseliinimainen tuoksu.

Onkohan siinä sekaihon kasvovoiteessa jokin ärsyttävä aine, joka saa silmät vuotamaan? Käytän sitä myös silmänympäryksille ja viime päivinä silmät ovat vuotaneet usein. Pitää kokeilla olla ilman tuota voidetta.

Näissähän on kyllä ärsyttäväksi listattu aine, tromethamine, mutta tuossa sinisessä sitä ei ole.
« Viimeksi muokattu: 18.10.16 - klo:20:19 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #28 : 06.10.16 - klo:10:00 »
Koskeeko se uudistus sitä vaahtopiutsaria myös? Koitin sitä joskus, mutta ärsytti jostain syystä ihoa. Miselliveden ostin vasta ja tykkäsin siitä. Se ei ärsyttänyt ja putsasi aika tehokkaasti meikitkin pois.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 18.10.16 - klo:16:55 »
Olen huomannut että ei tämä moisture-sarjan puhdistusvaahto sovi mulle ollenkaan. Olen käyttänyt sitä kohta kaksi pullollista melko tyytyväisenä, tajuamatta että juuri se on syyllinen ihoni pahasti pahentuneeseen punoitukseen. Talven lähestyessä ihoa on muutenkin inhottavasti alkanut kiristämään pesun jälkeen ja viimeiset pari päivää olen pessyt kasvoni LV:n suihkusaippualla kun tuntuu että mun iho ei kestä tota puhdistusvaahtoa ollenkaan. Kummallista kyllä kasvojen punoitus on vähentynyt merkittävästi vaikka tuo LV:n suihkusaippua ei todellakaan ole mikään ihanteellinen puhdistusaine kasvoille. Nöyrästi palasin paulan putsareihin, jonka onneksi vihdoin ja viimein sain tänään haettua postista.