Kirjoittaja Aihe: L300  (Luettu 9907 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: L300
« Vastaus #30 : 31.12.16 - klo:16:37 »
Kehun tännekin vielä Intensive Moisture silmänympärysvoidetta, se vaaleanpun. tuubi - ihanaa kamaa! Rauhoittaa ärtynyttä ja talvisäässä ihottumaiseksi äitynyttä ihoa. Hinta ei paha, normina 9,90 15 ml... Mitään suuria anti-age tehoja tässä ei ole, mutta jo se, että iho pysyy koossa eikä halkeile ja hilseile, on plussaa  8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #31 : 07.01.17 - klo:15:17 »
^ Toi lähtee mulle ehdottomasti testiin seuraavaksi, kun pitää hommata silmänympärysvoide! Toimiiko sekä aamuisin, että iltakäytössä? Tarkoitan siis onko ok myös meikin alla? Tosin aamukäyttöön mulla on ihan hyvä toimiva, vaikka kosteuttavampikin vois toki olla.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 07.01.17 - klo:16:11 »
En osaa kyllä meikistä sanoa mitään, kun en tällä hetkellä käytä  :-\ Olisi turhaa ihonrasitusta tähän aikaan vuodesta. Mutta mitään hirveän paksua töhnää ei ole, verrattuna vaikka klassiseen Louis Widmeriin. Oletan, että kuiva silmänympärys imaisee kaiken.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #33 : 23.01.17 - klo:10:27 »
Ostin tuon vaaleanpunaisen silmänympärysvoiteen ja mulla iho imaisee sen hetkessä! Välillä tulee laitettua toinenkin kerros kun en muista et laitoinkin jo :D Mutta imeytyy tosiaan hyvin eikä ärsytä silmiä. Olisikohan tämän merkin kasvovedestä mihinkään?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Paikalla catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #34 : 30.03.17 - klo:13:51 »
Uusi aihe, uusi viesti. Mammuttimainoksessa oli L300:lta uutuus, erittäin herkälle iholle oma sarjansa. Onko kukaan juures ehtinyt jo testaamaan?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #35 : 30.03.17 - klo:14:06 »
Olen käyttänyt L300:lta lähinnä intensive moisture skin repair hand creamia (vaaleanpunainen sarja), joka on lemppari käsirasvani. Laitan käsirasvaa vain nukkumaan menessä, joten paksu koostumus ei haittaa. L300 sarjasta on tullut kokeiltua myös vaahtoputsaria, joka ajoi asiansa hyvin. Siirryin vain käyttämään toisenlaista putsaria (öljypohjaista).

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #36 : 17.05.17 - klo:18:26 »
Uusi aihe, uusi viesti. Mammuttimainoksessa oli L300:lta uutuus, erittäin herkälle iholle oma sarjansa. Onko kukaan juures ehtinyt jo testaamaan?

^Minulla on käytössä tuon linjan putsari, Ultra sensitive foaming Cleanser ja mitään moitittavaa en tuotteesta löydä. Ei ärsytä herkkää, mutta näppyilevää ihoani, mutta ei jätä ihoa lähmäiseksikään. Seuraavaksi varmaan hankin tuon kevyemmän naamarasvan testiin, kunhan ensin käyttelen tuon edellisen alta pois.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 04.12.17 - klo:19:35 »
BUUUUUU! Ihana vaaleanpunaisen sarjan Intensive Moisture silmänympärysvoide tuubissa on ilmeisesti menty lopettamaan  >:( :(
Enää sitä ei näy merkin omilla sivuilla.
Jäljellä on kaksi pumppuputelia, se Anti-Age (ihan hyvä) ja Bright (ei kokemuksia).
Harmittaa, etten hamstrannut tätä kesällä.. mutta eihän kaappia voi ostaa täyteen jotain tuotetta vain siksi, että *saatetaan* lakkauttaa.
BUUUUUU!

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 07.12.17 - klo:11:20 »
Kokeilin ensimmäistä kertaa Ultra Sensitive Ligh Face Creamia. Ensivaikutelma voiteesta on hyvä. Nimen perusteella ajattelin, että tämä on varmaan aika juoksevaa koostumukseltaan, mutta olikin täyteläistä. Voide levittyi hyvin ja tuntui riittoisalta. Kosteustehokin tuntuu minulle sopivalta. Yleensä olen käyttänyt Humektania kosteutukseen, joten en mitään ihmeidentekijää muutenkaan etsinyt. Ehkä tässä iässä jo pitäisi  ;D. Uskaltaisikohan tätä käyttää silmänympäryksille? Yleensä olen käyttänyt samaa tuotetta sillekin alueelle, mutta viimeksi olen saanut sillä tavalla silmät vuotamaan. Nyt ei iholla ole ilmennyt mitään kirvelyä tai muuta ärsytysoiretta, kuten jotkut herkän ihon voiteet voivat saada aikaan.

Edit. Laitoin nyt silmänympäryksillekin, eikä mitään ärsytystä ole tullut.

Edit 2. Minulla on myös L300-seerumi. Sitä en laita silmänympäryksille, mutta ainakin viimeksi silmäni alkoivat vuotaa tuota käytettyäni. Muuten seerumi oli koostumukseltaan juuri sellaista, josta tykkään ja levittyi helposti. Onkohan näissä tuotteissa jotain, joka ärsyttää silmiä? Minulla vuoti silmät myös sen sekaihon voiteen kanssa (sininen). Jouduin varomaan, ettei sitä mennyt liian lähelle silmiä, muuten silmät alkoivat vuotaa heti.
« Viimeksi muokattu: 23.02.18 - klo:09:20 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #39 : 08.12.17 - klo:10:45 »
BUUUUUU! Ihana vaaleanpunaisen sarjan Intensive Moisture silmänympärysvoide tuubissa on ilmeisesti menty lopettamaan  >:( :(
Enää sitä ei näy merkin omilla sivuilla.
Jäljellä on kaksi pumppuputelia, se Anti-Age (ihan hyvä) ja Bright (ei kokemuksia).
Harmittaa, etten hamstrannut tätä kesällä.. mutta eihän kaappia voi ostaa täyteen jotain tuotetta vain siksi, että *saatetaan* lakkauttaa.
BUUUUUU!

Siis mitä helv... Yritin sitä viimeksi syvoiteen loppuessa etsiä Prismasta ja ajattelin, että se on vain väliaikaisesti loppu, mutta aaaaaaaaAAAaaaaAAAAAAA, jos ne on menneet lopettamaan tuon kokonaan. Oli suosikkini silmänympärysvoiteistani marketissa. :#

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 22.02.18 - klo:22:07 »
Onko kokemuksia sensitive-sarjan rich face creamista?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 05.10.18 - klo:11:35 »
Mä olen nyt päässyt testailemaan L300 Hyaluronic renewal päivävoidetta (ei spf), toimii hyvin mineraalimeikin alla. Lisäksi mukaan tarttui eilen Sokoksen 3+1 päiviltä kuivan ihon (vaaleanpunainen tuubi) päivävoide / 24h voide jota kokeilinkin jo. Levittyy hyvin, ei imeydy ihan niin nopeasti mun ihoon kuin tuo hyaluronihappoversio (joka hulahtaa mun ihoon hetkessä), mutta kahvin keittämisen ja kissojen ruokkimisen jälkeen on jo imeytynyt riittävän hyvin että saa meikin päälle. :) Tuntuma on molemmissa oikein mukava, voidemainen ja hyvä levittää. Käyttelen näitä korea-/japsituotteiden päälle ja toimii hyvin, ei rullaudu tms ärsyttävää.

Tuli napattua tarjouksesta myös pinkin sarjan käsivoide (joka on ennestään jo ihan lemppari!) ja vartalovoide jota en ole vielä ehtinyt kokeilla. Olisin halunnut testata myös kasvoveden, mutta se olikin näköjään joku 3in1 misellipuhdistusvesi, joten päädyin sitten toiseen merkkiin. Meikinpoistoliinoista huolin enää näitä L300 reissuihin mukaan, kaikki muut tuntuu ärsyttävän ihoa. Haluaisin testata myös sy-voiteen ja seerumin, mutta pitää hillitä itseni kun on edellisiä vielä niin reilusti jäljellä. Mutta näistä voisi hyvinkin tulla vakkarituotteita mun rutiiniin, kun hintakin on sopiva eikä tarvitse tilailla ja odotella miljoona vuotta milloin posti polkaisee paketin perille.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 13.11.18 - klo:21:11 »
Ostin kuivan ihon 3in1 micellar-veden (vaaleanpunainen pullo) ja tämä tuntuu iholla tosi kosteuttavalta. Olen aiemmin käyttänyt LV:n versiota joka on toiminut ihan ok:sti, mutta tämä L300 on kuivalle iholle parempi. Huonona puolena tämä kuitenkin heikentää meikkivoiteen tarttuvuutta/pysymistä iholla ja iho kiiltelee selvästi enemmän tämän kanssa. Jännä miten tällainenkin tuote voi vaikuttaa meikkivoiteen käyttäytymiseen niin paljon.

Oon aika yllättynyt miten hyvin tällä saa silmämeikit pois. Käyttämäni ripsiväri on vesiliukoista, mutta eyeliner on vedenkestävää ja tämä misellivesi pyyhkii silmämeikit pois tehokkaammin kuin monet erilliset silmämeikinpuhdistusaineet (esim. Lumenen ei-vedenkestävän silmämeikinpostoaine ei poista multa edes vesiliukoista ripsaria vaan lähinnä levittää sen pitkin naamaa). Ei kuitenkaan voita öljypohjaisia silmämeikinpuhdistusaineita tehokkuudessaan, tosin en sellaista ominaisuutta misellivedeltä oikeastaan edes tarvitse. Mun käyttö on lähinnä aamuisin ennen kosteusvoidetta, kun en halua vedellä pestä kasvoja aamulla koska se kuivattaa jo ennestään kuivaa ihoa turhan paljon.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.