Kirjoittaja Aihe: EkoPharma Professional  (Luettu 4595 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: EkoPharma Professional
« Vastaus #30 : 25.10.16 - klo:20:50 »
Mun on pitänyt jättää EkoPharmat käytöstä pois suurimmalta osin. Epäilen että hajusteena käytetyt sitrusjutut ei sopineet mulle - tuoksu ei haittaa nenää, mutta iho ärtyi ja punoitti ihan ihmeellisesti. Jos joku haluaa kokeilla, niin vähän käytettyjä juttuja lähtisi nyt edullisesti, voi kysellä yv:llä ja kaikki on pumppupulloissa eli hygieenisesti käytettyjä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Morrigan

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 28.10.16 - klo:22:28 »
I love me-messujen myötä ekopharman tuotteista sai 20% alennusta ja tilasin mustaherukka-sarjan entsyymikuorinnan ja kasvonaamion.

Kerran olen tuota entsyymikuorintaa kokeillut ja se ehkä vähän aiheutti tuntemuksia kasvoilla ja aiheutti punoitusta. En pitänyt sitä kovin kauaa, kokeilen myöhemmin vielä uudestaan. En vielä oikein osaa sanoa tuosta mitään mielipidettä.

Kasvonaamiota olen laittanut iltaisin iholle ja jättänyt sen yöksi. Mun iho imaisee sen kyllä aika nopeasti ja hetken kuluttua iholla on jo vähän jopa kiristävä tunne. Nyt sekoitin mukaan mustaherukkaöljyä jotta sain siitä vähän tuhdimman. Luulen että käyttelen tuota naamiota jatkossa lähinnä saunassa.

Sain tilauksen mukana kaksi näytettä mustaherukansiemenöljystä, toinen appelsiinin tuoksuisena eli ilmeisesti sitä vanhaa kamaa ja toinen hajustamaton eli ymmärtääkseni sitä uutta kamaa. Tuota vanhalla incillä olevaa öljyähän minulla olikin jo ja se on kyllä ollut erittäin mieluinen tuote. Ostin sitä silloin 50ml kokoisen pullon, kun se ei ollut juurikaan kalliimpi verrattuna 30milliseen.

Sekoitan tuota öljyä iltaisin ihan xylidermiin ja mun kuiva naama on tykännyt siitä kovasti. Talven lähestyessä mun sääret hilseilee yleensä pahasti, eikä mitkään kosteusvoiteet ole koskaan oikein auttanut niihin. Nyt kuitenkin olen sekoittanut tuota öljyä tavallisen kosteusvoiteen sekaan ja se on auttanut tosi paljon, eikä edes lähmää kovin pahasti.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 02.11.16 - klo:12:25 »
Mustaherukka kasvonaamio (uusi) kokeiltu. Ei tehnyt oikeastaan mitään muuta kuin ikävän kuivan kalvon?? Todella outo tuote.

Annoin mustaherukkasiemenöljylle (uusi) uuden mahdollisuuden. Sekoitin sitä Lumenen kosteuttavaan kasvonaamioon. Noin vartin päästä painelin paperilla pahimmat öljyt pois naamalta ja jätin muuten vaikuttamaan yöksi. Aamulla iho oli mukavan pehmeä, eli tuo öljy tosiaan buusterina toisen tuotteen kanssa vaikutti toimivan eikä tullut ärsytysoireitakaan.
Messuilla myyjä muuten sanoi että tuon öljyn pullossa on pipetti jolla saa kätevästi annosteltua tippoja, mutta tuo mun on kyllä ihan pumppupullossa?? Josta ruikkasee vähän enemmän kuin on tarpeen. Onkohan tuossa vanhassa mallissa sitten ollut se pipetti... Olisi kyllä kätevämpi kuin tuo jäykkä pumppu.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 15.11.16 - klo:20:46 »
Laitoin Ekopharmalle viestiä tuosta pumppupullosta ja lähettivät mulle pipettikorkin postissa. Sain samalla näytteet hoitovoiteesta ja sy-voiteesta. Muutaman käyttökerran jälkeen nuo voiteet ovat olleet jees, mutta se tuoksu. Mun nenään noissa on jotenkin ällöttävä ominaistuoksu. Ovatko muut huomanneet saman vai onko mun nenä vaan outo? :D Siksi on vähän kiikun kaakun tilaanko noita täysikokoisina. Tää näyttäis olevan ensimmäinen lk-sarja joka toimii mun iholle.

Poissa Morrigan

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 16.11.16 - klo:19:41 »
^Ei toi mun naamio ja kuorinta mitenkään herkulliselle ainakaan tuoksu, mutta en ole vielä kokenut sitä ongelmaksi. Ei se haju ihan kamalan voimakas onneksi oli. Tokikaan en noita käytä päivittäin, tilanne on ehkä eri jos tavaran kanssa puljaa joka päivä.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 17.11.16 - klo:06:09 »
Tuo hoitovoide haisee mun mielestä eniten näistä mitä mulla on nyt ollut. Eilen tuli stoppi, ei vaan pysty enää käyttämään, tuntuu että se haju ällöttää kerta kerralta enemmän. Naamiossa haju/tuoksu ei ole niin paha ja öljyssä ominaistuoksu ei ole samanlainen kuin noissa voiteissa, öljyn käyttöä jatkan mielelläni. :)

Poissa FairyC

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #36 : 12.10.17 - klo:23:00 »
Tilasin kokeiluun tuon Herukka-sarjan matkapakkauksen ja ainakin ensituntuma näistä tuotteista on ihan hyvä. Seerumi tuntuu hyvältä koostumukselta ja humahtaa nopeasti ihoon. Voide jätti myös kivan, melko mattaisen pinnan. Tuoksut eivät mitenkään häirinneet, että jos nyt eivät ärsytä ihoa, voivat jäädä ihan vakikäyttöön.

Poissa FairyC

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #37 : 19.10.17 - klo:22:14 »
^Käytin näytteet loppuun ja tykkäsin ihan seerumista ja hoitovoiteesta. Näyttivät sopivan ihollekin hyvin. Naamio tuntui taas aiheuttavan vähän ärsytystä. Sain näytteen myös vadelmanaamiosta ja tämä ei taas tunnu ärsyttävän. Voisin tätä tilata täysikokoisen tuotteen. Nyt tilasin jatkoon BTB13-kokeilupakkauksen, kun senkin mainostettiin soveltuvan tälläiselle kiukkuiholle. Katsotaan.

Poissa Morrigan

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 20.10.17 - klo:18:49 »
^Hillankaupassa on yleensä i love me-messujen aikana (eli nyt) alennuksia ekopharmasta.