Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29559 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Dermosil
« : 28.08.15 - klo:15:46 »
Dermosilin uutislehtinen tuli ja muutama näyte. Harmittaa kovin, että sain meikkivoiteesta sävynäytteen Medium. Olisin halunnut testata Fair-sävyä, että oisko mitenkän sopiva, kun ois kerran hajusteeton ja ois edullinenkin. Toki mulla ois valkoinen meikkivoide, johon sitä vois sekoitella, jos Fair-sävykään ei sovi. Meinaan Mediumin testata, kun laitan vaan hitosti sekaan sitä valkosta meikkivoidetta :D Tai sitten vaan kotipäivänä väärä sävy naamaan, jotta saa kokeilla millanen koostumus!

Uudesta kuvastosta kiinnostaa siis tuo meikkivoide, 3D-meikkisieni, Intiimihoitovoide (siitäkin tuli onneks näyte) jajaja...ei tainnu muuta olla.

Oon käyttänyt nyt Nature-sarjan sulfaatitonta shampoota. Ja se on aivan ihana :l Eka olin epäileväinen, mutta tuoksukaan (on mieto) ei haittaa eikä ärsytä päänahkaa mitenkään. Vaahtoaa hyvin ja pehmeästi, levittyy hyvin ja mikä parasta, tämä on pitänyt hiukset päivän puhtaampana kuin normisulfaatillinen shampoo. ei lätsäytä yhtään. Riittoisuudesta en vielä osaa sanoa, mutta vaikuttais kestävän, kun vaahtoaa niin hyvin. Tätä on jo toinenkin jemmassa, kun pisteillä sai otettua tilaukseen mukaan :) Suosittelen kokeilemaan!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #1 : 28.08.15 - klo:18:27 »
Mullekin tuli lehti ja näytteet. Intiimivoiteella en tee mitään ja naamiosta ei mun tukkaan riitä edes kokeiluun. Meikkivoiteen testaan. Se lämpösuojasuihke kiinnostaa, kuten muutkin Argan-sarjan tuotteet. Nyt mulla ei tosin ole mitään tarvetta hiustuotteille.

Poskipunat näyttivät esitteessä tosi herkullisille, molemmat kivan värisiäkin ja hintaakin vain 4,90 €. Poskipunat mulla alkaakin olla aika vähissä, joten luultavasti nuo päätyvät mun meikkipussiin jouluostosten yhteydessä. Tässä jaksossa ei tule tilausta tehtyä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #2 : 04.09.15 - klo:08:16 »
Mä testasin sen meikkivoiteen. Sain siis sävyn Medium. Kestää nättinä koko päivän ja on sopivan peittävää. Sävykin on aika passeli keltapohjainen ja vastaa aikalailla tämän hetkistä suosikkiani Lumenen CC-voidetta, jossa myös käytössä sävy medium. Tämä menee harkintalistalle. Harmi, ettei tässä ole aurinkosuojaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #3 : 12.09.15 - klo:08:38 »
Poskipunat kiehtovat itseänikin, vaikka tarvetta ei todellakaan ole... mulla on tosi matala kynnys ostaa puuterimaisia/jauhemaisia meikkituotteita, kun ne eivät mene miksikään pidemmänkään säilytyksen aikana. Luultavatsti ostan ainakin toisen joulutilauksen yhteydessä. Kovasti jo odottelen tämän vuoden valikoimaa :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
Dermosil
« Vastaus #4 : 20.09.15 - klo:19:47 »
Onko kukaan kokeillu tuota Nature puhdistusgeeliä kasvoille? Haluisin jotain uutta normaalin Kasvopesun tilalle joka tuntuu vähän kuivattavalta.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa wilma

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #5 : 20.09.15 - klo:21:23 »
Mullekin tuli lehti ja näytteet. Intiimivoiteella en tee mitään ja naamiosta ei mun tukkaan riitä edes kokeiluun. Meikkivoiteen testaan. Se lämpösuojasuihke kiinnostaa, kuten muutkin Argan-sarjan tuotteet. Nyt mulla ei tosin ole mitään tarvetta hiustuotteille.

Tuleepas Dermon lehti näytteineen eri aikaan! Mulle tuli vasta viime perjantaina tuo lehti, eli 18.9.  0_0

Mua kiinnostaa uusista tuotteista Argan tuotteet, etenkin naamio. Shampoota taisin joskus testata ja siitä en pitänyt. Naamionäyte on kyllä siinä ja siinä riittääkö se mun tukkaan, ajattelin kuitenkin kokeilla. Saa edes vähän tuntumaa että kannattaako tilata vai ei.  Mulla vetelee dödö tällä hetkellä ihan viimeisiään ja pitäisi sen takia tehdä uusi tilaus. Meinasin alunperin odottaa joulutuotteita mutta minkäs teet, pakko se on kai tänä vuonna tehdä vielä kaksi tilausta.  ;D

Vitamin E sarjan shampoo ja hoitoaine kiinnostaa myös, mä olen tykännyt sarjan muista tuotteista niin kiinnostaa heti kokeilla näitäkin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #6 : 22.09.15 - klo:18:15 »
^ Mullekin tuli vasta 18.9. joten ilmeisesti noita on postitettu vaiheittain. Duunikaverille (joka järkkää meidän kimppatilaukset) tuli jo pari viikkoa aiemmin ja ehti laittaa tilauksenkin ennen kuin mulle tuli lehti. Luulin jo ettei ole edes tulossa kun en ole omiin nimiin tilannut aikoihin...

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Dermosil
« Vastaus #7 : 07.10.15 - klo:16:21 »
Kuka tietää, milloin joulukuvasto ilmestyy? Pisteitä vanhenee 6.11, niin mietin, että ehtiikö niitä käyttää ennen sitä?  :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #8 : 08.10.15 - klo:17:52 »
Kyllä se tulee heti marraskuun alussa. Ainakin silloin ne tuotteet on jo netissä ja ostettavissa. :)

Mä odotan Dermon joulutuotteita jo silmät kiiluen. Olisi muutama juttu, mitä tarvitsisin muutenkin (käsivoidetta, puhdistusöljyä jne) ja jouluksi tietenkin jotain joululahjoja.

Poissa wilma

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #9 : 17.10.15 - klo:20:23 »
Voi mä odotan jo myös dermon joulukuvastoa! Mulla olisi tarkoituksena ostaa myös muutama joululahja ja mun dödö vetelee tällä hetkellä niin viimeisiään, että pian on ihan pakko pistää senkin takia jo tilausta dermolle.  ;D

Toivottavasti tuo lehti vain tulisi suht samoihin aikoihin kun tuotteet tulee nettikauppaankin, musta on paljon mukavampi tsekata tuotteet ensin lehdestä ja sen jälkeen vain klikkailla niitä ostoskoriin nettikaupasta jos jotain ostettavaa löytyy. Mä olen ehkä maailman laiskin ja huonoin nettishoppaaja kun en yhtään pidä tuotteiden selaamisesta netissä.  :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #10 : 18.10.15 - klo:00:04 »
Mä olen odottanut elokuusta saakka  :D

Tänä vuonna hoidan mahdollisesti myös työpaikan kimppatilauksen, meilllä on iso (150+) yksikkö, mutta kumma kyllä 1,5 v aikana en ole kenenkään nähnyt tuovan kuvastoa taukohuoneeseen. Mulle kelpaa kimpan hoito mainiosti, saa bonukset :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #11 : 21.10.15 - klo:14:05 »
Kyselin Dermosililtä joulutuotteista ja sain vastauksen, että joulukuvasto tulee painosta ensi viikolla ja lähetetään silloin myös asiakkaille. :D t. malttamaton

Tulee kyllä kalliiksi seuraava tilaus, sillä olen kerännyt jo pitkää ostoslistaa missä ei ole vielä edes yhtään joulutuotetta. ;D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Dermosil
« Vastaus #12 : 27.10.15 - klo:21:59 »
Dermosilin joulutuotteet tulevat myyntiin perjantaina. Kuvastoa pääsee jo selaamaan sähköisenä versiona nettisivuilla.

joulukuvasto
1c F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #13 : 27.10.15 - klo:22:47 »
Jes! Pitkä odotus on päättynyt  :D

Ensivaikutelma on varovaisen positiivinen, mutta vähän liikaakin viimevuotista toistava. Kuvaston ja tuotteiden visuaalinen ilme on todella onnistunut, kaunis ja nostalginen :) Tuotteita on vähän vähemmän kuin viime vuonna, paljon löytyy vastaavia tuotteita.

Äkkiseltään omalle listalle menevät vain molemmat suihkugeelipakkaukset Colours ja Lovely sekä mahdollisesti jotain Senses-sarjan tuotteita. Toivottavasti lehden mukana tulee näyte jostakin Senses-tuoksuisesta tuotteesta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #14 : 28.10.15 - klo:18:19 »
^ Mä tykkäsin myös kuvaston ja tuotteiden ilmeestä.  :) Näytteitä tuli myös ihan mukavasti lehden mukana: senses kropparasva, timjami-keittiösaippua, sensitive suihku- ja kylpyöljy, lovely orange suihkugeeli ja tuoksunäytteet senses sarjasta sekä miesten sport & sauna sarjasta.

Mä tykkäsin tuosta senses sarjan tuoksusta, mitä tuoksuttelin tuoksunäytteestä. Tästä sarjasta tulee varmaan tilattua itselle ainakin tuo vartalosuihke ja kroppakuorinta. Miehelle sport & sauna suihkusaippuaa. Lahjapaketteihin lähtee tilaukseen happy käsivoidepaketti, colours suihkugeelipaketti (tällainen varmaan myös itsellekin) ja care sensitive tuotepaketti.

Keittiösaippuasta haaveilin myös, mutta tuo jouluinen keittiösaippua ei oikein miellyttänyt mua tuoksullaan. Harmi.