Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29109 kertaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
Vs: Dermosil
« Vastaus #105 : 26.10.16 - klo:13:19 »
Täälläkin odotellaan jo innolla kuvastoa ja joulukaupan avautumista! :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #106 : 26.10.16 - klo:16:33 »
Lehti saapui tänään näytteineen.. Ei kiitos ainakaan Linnea-voidetta: tuoksu on täystyrmäys  0_0
Koostumus sentään on miellyttävän hyvin imeytyvä, jos muuten onkin hajupommi... :o
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 27.10.16 - klo:19:46 »
Tännekkin saapui Dermon lehti näytteineen! Näytteitä oli vielä tällä kertaa mukana oikein runsaasti.
Tuosta Linnea voiteesta, mäkään en tykännyt siitä yhtään. Haju on todella tunkkainen. Koostumus oli munkin mielestä tosi hyvä, ja tuote imeytyi nopeasti, mutta jäi pistelemään iholle hetken kuluttua levityksestä.  :(
Blossom- sarjan body mist oli myös tuoksunsa puolesta pettymys, tosi pistävä ja voimakas. Mä olen muuten tykännyt blossom sarjasta ja sen tuoksuista tähän mennessä, mutta tää oli jotenkin liian erilainen verrattuna muihin.

Joulutuotteista mulla lähtee ostoskoriin ainakin muutama huopakassi, ne oli mun mielestä  tosi sievän näköisiä ja just passelin kokoisia. Varsinaisista joulutuotteista ostoskoriin mulla päätyy vain promise of light: suihkugeelipakkaus, cheer up: spa &sauna jalkasetti ja  cozy care: voidepakkaus. Mä tykkään tän vuoden luontoteemasta, mutta noissa tuotteissa ei oikein ollut muuta sopivaa. Mä oisin kaivannut sitä sensitive extra settiä mikä oli viime vuonna, se oli ihan tosi hyvä paketti.

Mä huomasin nyt vasta, että berry sarjan tyrnituotteissa on tyrnipalasaippuaa! Näitä lähtee muutama myös tilaukseen. Samoin varmaan muitakin tyrnituotteita, pitkästä aikaa. Mä oisin ehkä halunnut myös näistä berry sarjan tuotteista jotain jouluteemaan sopivia paketteja, ne olisivat sopineet hyvin myös tämän vuoden teemaan.   :)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 27.10.16 - klo:20:48 »
Minullekin tuli lehti, mutta en varmaan tilaa joulutuotteita, koska en löytänyt mitään kiinnostavaa niistä. Ne lahjapakkaukset olivat kuitenkin ihania. Kunpa niitä saisi tilattua erikseen.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 28.10.16 - klo:06:32 »
Mä olin tähän jouluun kyllä aika pettynyt, enkä löytänyt joulutuotteista mitään kiinnostavaa. Yleisilme on kuitenkin tosi kaunis ja ihanan suomalainen. Luultavasti en kuitenkaan tilaa mitään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #110 : 28.10.16 - klo:10:11 »
Joululehti kolahti postiluukusta heti alkuviikosta, ja sisälsi ilahduttavan määrän näytteitä. Winter woods oli kuin olikin mukana eli pääsen tuoksuttelemaan sitä piakkoin. Linnea käsivoide vaikuttaa tosi lupaavalta, imeytyy sekunneissa ja tekee käsistä miellyttävän pehmeät ja hoidetut. Hajupommia en tosin saa siitä tekemälläkään, tuoksu on omaan nenään hyvin mieto ja häviää nopeasti. Onkohan osaan näytepussukoista lorahtanut "vähän" liikaa hajustetta sitten ???

Itse joulutuotteista kiinnostavat eniten Cozy care, Soft touch, Promise of light, Winter woods sekä Delicious kiss. Niistä saisi kivat pikku(joulu)lahjukset kavereille ja sisaruksille. Muut pakkaukset olivat vähän sellaista no jaa -osastoa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #111 : 28.10.16 - klo:15:15 »
Winter woods-saippuan tuoksu on miellyttävä, mutta pakkaus on silti ylihintainen - vaikka pyyhe olisikin hyvänlaatuista kangasta. Ehkä sitten poistomyynnistä joulun jälkeen, jos on jäljellä .. ::)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 30.11.16 - klo:15:28 »
Ostin joulupakkauksista itselleni Shimmer-puuterin ja Promise of Light -suihkugeelit ja nyt kun Winter Woods -saippuaa on saatavilla yksittäin ilman pyyhettä (vink vink!), niin tilaan sellaisen vielä. Miehelle ostan joululahjaksi Black Pepper -tuotteet ja pari muutakin lahjaksi menevää tuotetta hankin.

Puuteri on todella kaunis heleäksi korostusväriksi poskille. Muualle kasvoille se on liian punertava, mutta poskipäille aivan ihastuttava tuote.

Hoidin viime vuoden tapaan kimppatilauksen töihin ja tilausmäärät jäivät todella paljon pienemmiksi, osa sanoikin ettei oikein löytänyt tänä vuonna mitään kiinnostavaa. Koin itsekin vähän samoin. Sääli, koska pakkaukset olivat ihan huikean onnistuneet ja todella kauniit.

Koodilla Livbox2016 taitaa saada vielä tänään miselliveden kaupan päälle.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 08.02.17 - klo:18:11 »
Mä kerta toisen jälkeen yllätyn positiivisesti Dermosilin toimitusnopeudesta!  :) Tein tilauksen toissapäivänä illalla, ja tänään hain paketin pakettiautomaastista!
Mä tilasin saunanaamiota, Vitamin E kasvoseerumia, baked duo luomivärin (nude), moist proof kulmavärin, saunasaippuaa ja outletista pari sensitive käsivoidetta. Kulmaväri oli mulle uusi tuote josta ei ole vielä mitään kokemuksia, muut tuotteet olivatkin sitten jo tuttuja ja hyviksi havaittuja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 16.02.17 - klo:09:28 »
Dermolla on DermoPäivät eli paljon hyviä tarjouksia 19.2. asti. Tein itse tilauksen eilen, koska aletuotteissa oli mm. Omega 3 -kapselit ja mustikkajauhepussit ja niitä menee säännöllisesti, lisäksi miehelle dödöä ym.

Itselleni tilasin uuden kulmavärin ja luomivärejä, joita en olisi tarvinnut, mutta tämä oli todella edullinen setti  :) Hintaan 8,50 € saa kaikki kolme Baked Duo -luomiväriä ja kolme sivellintä. Mulla on ennestään vaalein Nude-sävy ja se on tosi hyvä ja helppo pohjaväri luomelle ja sellaisenaan sopiva kevyeen arkimeikkiin katseen kirkastajaksi tai esim. kulmaluulle korostamaan. Dermo myy tätä settiä polkuhintaan, koska yksittäin napit maksavat vitosen kieppeillä. Toinen hyvä setti on saman hintainen Kasvomeikkisetti, jossa on heleyttävä puuteri ja kaksi sivellintä. Tämä on tosi nätti heleän kuulas poskipuna/korostusväri, tekee erittäin kaunista jälkeä. Oli siis alun perin myynnissä joulutuotteissa ja hankin sen silloin itselleni.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 16.02.17 - klo:09:45 »
Minulla oli valmiiksi ostoskoriin kerättynä tuotteet, jotka olin päättänyt ostaa, mutta viivyttelin tilauksen tekoa Dermopäiviin asti. Minun ostoskorissa olevista tuotteista yksi sitten päätyi olemaan halvempi: sen 5 euron hinta oli muuttunut 4,90 euroon...  ::) En siis näistä Dermopäivistä pahemmin hyötynyt :D

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 16.02.17 - klo:10:47 »
Mä en ole tilannut Dermolta pitkään aikaan kun ei ole oikeasti tarvinnut mitään ja joulutuotteetkaan eivät ole olleet niin erityisiä. Nyt sitten oli pakko saada kasvojen kuorintavoidetta joka on uudistunut varmaan kahdesti siitä mun tuubista, toivottavasti vain ei ole uudistunut liian erilaiseksi. Jotenkin tästä kuorintavoiteesta tuli 88€ tilaus kun mukaan tuli äiti ja sitten tilasin vähän Living-tuotteita tuparilahjaksi pikkuveljelle ja itselle pikkuisen kaikkea muutakin. Se piti vain sanoa että tein tilauksen maanantaina (mäkin odotin Dermopäiviä mutta siellä ei sitten ollutkaan mitään mun tuotteita tarjouksessa) eikä se ole vieläkään tullut. Muistaakseni ennen tuli ihan parissa päivässä. Jospa se huomenna tulee kumminkin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 17.02.17 - klo:08:46 »
Itselleni tilasin uuden kulmavärin ja luomivärejä, joita en olisi tarvinnut, mutta tämä oli todella edullinen setti  :) Hintaan 8,50 € saa kaikki kolme Baked Duo -luomiväriä ja kolme sivellintä. Mulla on ennestään vaalein Nude-sävy ja se on tosi hyvä ja helppo pohjaväri luomelle ja sellaisenaan sopiva kevyeen arkimeikkiin katseen kirkastajaksi tai esim. kulmaluulle korostamaan.

Oho, täähän oli tosi hyvä tarjous! Mä just viikko sitten tilasin jo loppuneen tilalle tuon Baked Duo luomivärin Nude-sävyssä, se on jäänyt mulla ihan päivittäiseen käyttöön. Mä olen ollut tosi positiivisesti yllättynyt Dermon meikeistä. Tämä luomiväri ja se uusin kulmaväri on aivan loistavia tuotteita.  :ts

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 27.02.17 - klo:17:38 »
Tosi mielenkiintoisia uutuuksia maalis-huhtikuun lehdessä! Näytteet sain seuraavista tuotteista: hand & foot night care, intense hydrating mask, beauty balm for hair ja clay cleanser, ja kaikkia haluan kokeilla ihan heti! Näiden lisäksi lehdessä oleva faces puhdistusvaahto kiinnostaisi kanssa koska tykkään tosi paljon vaahtoputsareista, mutta koska tarvetta putsarille ei just nyt ole, niin lisään tuon vaan suosikkeihin ja sitten joskus kun teen seuraavan tilauksen, pistän varmaan sen mukaan. Tai tietenkin riippuu siitä, millainen tuo clay cleanser on... Tällä hetkellä saviputsari saattaa olla liian pesevä, mutta voisi kesäksi olla hyvä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 28.02.17 - klo:11:40 »
^ Mä ilahduin myös Dermon eilisestä lehdestä ja sen näytteistä! Etenkin tuo hiusten muotoiluvoide ja kasvojen syväpuhdistava kiinnostaa tuotteina, mä taidan kans testata noita näytteitä jo heti tänään.  ;D Dermolehdessä oli muuten pikaplarauksella aika paljon juttuja varsinaisten tuote-esittelyiden lisäksi, ihan positiivinen lisäys mun mielestä.  :) Dermolehtihän alkaa vaikuttaa jo ihan kauneus- ja hyvinvointilehdeltä pienillä artikkeleillaan.
Mulla ei tällä hetkellä ole oikein mitään tilattavaa kun vähän aikaa sitten tilasin Dermolta läjän tuotteita. Ellei jokin näistä näytteistä tunnu aivan siltä että se on pakko saada heti, niin mä taidan jäädä odottelemaan kesätuotteita.  :)