Tännekkin saapui Dermon lehti näytteineen! Näytteitä oli vielä tällä kertaa mukana oikein runsaasti.
Tuosta Linnea voiteesta, mäkään en tykännyt siitä yhtään. Haju on todella tunkkainen. Koostumus oli munkin mielestä tosi hyvä, ja tuote imeytyi nopeasti, mutta jäi pistelemään iholle hetken kuluttua levityksestä.

Blossom- sarjan body mist oli myös tuoksunsa puolesta pettymys, tosi pistävä ja voimakas. Mä olen muuten tykännyt blossom sarjasta ja sen tuoksuista tähän mennessä, mutta tää oli jotenkin liian erilainen verrattuna muihin.
Joulutuotteista mulla lähtee ostoskoriin ainakin muutama huopakassi, ne oli mun mielestä tosi sievän näköisiä ja just passelin kokoisia. Varsinaisista joulutuotteista ostoskoriin mulla päätyy vain promise of light: suihkugeelipakkaus, cheer up: spa &sauna jalkasetti ja cozy care: voidepakkaus. Mä tykkään tän vuoden luontoteemasta, mutta noissa tuotteissa ei oikein ollut muuta sopivaa. Mä oisin kaivannut sitä sensitive extra settiä mikä oli viime vuonna, se oli ihan tosi hyvä paketti.
Mä huomasin nyt vasta, että berry sarjan tyrnituotteissa on tyrnipalasaippuaa! Näitä lähtee muutama myös tilaukseen. Samoin varmaan muitakin tyrnituotteita, pitkästä aikaa. Mä oisin ehkä halunnut myös näistä berry sarjan tuotteista jotain jouluteemaan sopivia paketteja, ne olisivat sopineet hyvin myös tämän vuoden teemaan.