Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29694 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Dermosil
« Vastaus #120 : 01.03.17 - klo:10:25 »
Mä testasin eilen dermon kasvojen syväpuhdistavaa. Tuosta näytteestä saisi varmaan riittämään kahteenkin kertaan mutta mä onnistuin pruikkaamaan melkein puolet näytteestä pitkin seiniä.  :o  ::)
Mulla on vähän pintakuiva iho näin talvella, ja syväputsari kihelmöi kasvoja aika inhottavasti. Kasvot punoitti myös joistakin kohdin pesun jälkeen. Iho ei tuntunut kuitenkaan mitenkään kiristävältä, päinvastoin tuntui tosi raikkaalta ja hyvältä. Vähän ristiriitaiset fiilikset jäi. Pitänee ostaa tämä uudestaan testiin keväämmällä, kun ihokaan ei ole niin kuiva.

Testasin samalla kertaa dermon kosteuttavan naamion. Mulla jää usein kosteuttavista naamioista sellainen kalvomainen fiilis iholle, niin tästäkin. Tämä ei oikein ollut mun juttu.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #121 : 01.03.17 - klo:16:24 »
Mä en saanut tota muotoiluvoidetta. Olisin kokeillut senkin mielelläni. Olisi ollut näistä näytteistä se kiinnostavin. No olen sitten ilman.

Käsirasvan kokeilin jo viime yönä. Tosi kivan oloinen voide. Naamiot menee kokeiluun mahdollisesti jo tänään illalla. Kiinnostavan oloisia naamioita. Tosin kotona on kasapäin muitakin, jotka odottavat vuoroaan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 27.04.17 - klo:18:46 »
Dermolta on näköjään tullut jo kesätuotteet.  :D Pistin tilaukseen ihan kokeeksi summer dream after sun - voiteen, kun tarvitsen jonkun kevyen ja helposti imeytyvän kropparasvan. Toivottavasti tässä ei ole mikään imelä tuoksu.
Tilaukseen lähti myös aurinkosuojallinen meikinpohjustusvoide, syväpuhdistava shampoo ja kasvojen syväpuhdistaja. Mä en oikeastaan olisi tarvinnut muuta kuin tuon meikinpohjustusvoiteen. Harmi kun kaupasta ei saa yhtä hyvällä hinta/laatu suhteella vastaavaa.
« Viimeksi muokattu: 27.04.17 - klo:18:48 kirjoittanut wilma »

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #123 : 13.07.17 - klo:01:09 »
Milloinkohan Dermosilin kesä ALE alkaa?

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 11.08.17 - klo:21:11 »
Katselenko mä jotain alehintoja, vai onko Dermosil suhteellisen edullinen merkki?
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 11.08.17 - klo:21:14 »
^Dermosil on edullinen merkki.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 13.08.17 - klo:20:18 »
^^ Dermosil on hinta/laatu suhteeltaan todella hyvä merkki! Suurimmalla osalla (vai onko peräti kaikilla?) tuotteilla on allergiatunnus ja tuotteet on yleisestiottaen tosi miedosti hajustettuja.  :ts

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 13.08.17 - klo:22:04 »
Ohh! Mitä mä olenkaan missannut! Täytyypä tutustua. Ihanan oloisia tuotteita :o.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #128 : 30.08.17 - klo:21:36 »
Mitä mieltä ollaan uutuuksista? Sain omassa katalogikuoressa näytteen Anti-redness kasvovoiteesta sekä kaurakäsisaippuasta..
Edellistä kokeilin jo, saippua odottaa vielä.
Ei mitään kovin yllättäviä sesonkiuutuuksia, verrattuna siihen, mitä joskus on ollut.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 31.08.17 - klo:18:44 »
^ Mä en ole vielä plarannut lehteä läpi, mutta tsekkasin näytteet ja niissä olivat kaurakäsisaippua, anti-redness kasvovoide ja hiusten pigmenttitipat (?  :o). Kaura tuntuu olevan nyt joka paikassa niin kova juttu, kiva että sitä on laitettu myös kosmetiikkatuotteisiin.

Onkohan muuten seuraava kuvasto jo joulukuvasto? Vai tuleekohan ennen joulukuvastoa vielä yksi lehti näytteineen. Mä en yhtään muista kuinka nämä on ajoitettu.

Edit: Nyt naurattaa, tän voisi varmaan laittaa "väärin luetut jutut"- topiciin. Dermon pigmenttitippa-näytteessä luki Fair eikä hair.  ;D :O Kyllä riitti ihmeteltävää, mutta sen siitä saa kun tsekkaa näytteet kiireessä.  :D Plarasin nyt lehden läpi ja en oikeastaan löytänyt muuta kiinnostavaa kuin puolukkashampoon ja -hoitoaineen. Nämä menee varmasti ostoskoriin seuraavan kerran, mutta saattaa olla että seuraavan tilauksen teen vasta kun joulutuotteet tulevat.
« Viimeksi muokattu: 31.08.17 - klo:19:37 kirjoittanut wilma »

Poissa Susse

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 31.08.17 - klo:20:14 »
^mä luulen että siinä on ihan tarkoitus lukea "fair" niinku vaalea :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #131 : 31.08.17 - klo:20:32 »
Hehee, hauskaasti väärinluettu!  :D
Tuo Anti-redness-voide on koostumukseltaan tyypillisen 'dermomainen', eli tahmea. Sellaisesta en välitä, tykkään nopeasti imeytyvistä, fluidimaisista voiteista. Ihan hyvä silti, että hajusteeton valikoma kasvaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 16.09.17 - klo:13:48 »
Dermo <3

Kauratuotteet vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta. Näyte oli mennyt postissa rikki ja levinnyt, mutta sai siitä tuoksun aistittua kuitenkin, miellyttävän neutraali. Puolukkatuotteetkin kiinnostavat.

Odottelen tilauksen kanssa kuitenkin joulukuvastoa, ei siihenkään ole kuin 1,5 kk enää.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 21.10.17 - klo:15:00 »
Mulle tuli eilen joulukuvasto ja tänä vuonna on tosi ihania tuotteita minusta! Olikohan se viime vuonna kun mikään ei oikein kolahtanut niin nyt tekisi mieli tilata vähän kaikkea. Tilaan ainakin joulukalenterin, lakritsi-setin, keittiökäsisaippuasetin, poikaystävälle partaöljyn, vanhempien koiralle shampoon ja itselle vielä karpalovartalokuorinnan. Näytteet tuli lakritsi-käsivoiteesta (aivan ihana tuoksu!), keittiökäsisaippuasta, kanelisuihkugeelistä ja minttuvartalovoista.

Nuo dermon sivuilla olevat kommentit tuotteisiin aiheuttaa kyllä välillä myötähäpeää. Joku oli kirjoittanut joulukalenterista että odotimme innolla, mutta jännitys loppui siihen kun näimme hinnan ja kaikki peruivat kalenteritilauksen. Odottivatko he, että kalenteri maksaa 15€ ja on täynnä täysikokoisia tuotteita? Mitä ihmettä ihmiset, ei dermosil tee kuitenkaan mitään hyväntekeväisyyttä ja sitäpaitsi 40€ on todella edullinen hinta kosmetiikkajoulukalenterista. Ja tietysti joku kommentoi että en halua meikkejä, en meikkaa. Toiselle taas pitäisi olla hajusteettomia tuotteita, tietenkin. Jestas, jääpähän enemmän kalentereita meille muille jotka kalenterin oikeasti haluavat ja ovat tyytyväisiä vaikka ihan joka ikinen tuote ei itselle sopisikaan ::)

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #134 : 21.10.17 - klo:20:44 »
^ Uskon, että nuo kommentoijat ovat vähän vanhempia "rouvashenkilöitä". Uskoisin, että nää on niitä samoja, jotka kirjoittelee vähän höpöjä Facebook-ryhmiin "Kiitos ryhmään pääsystä" jne.  Meillä töissä osa ihan reilu kolmekymppisistä naisista kauhisteli kovaan ääneen, kun kerroin paljonko TBS:n "halvin" joulukalenteri maksaa. En kehdannut edes kertoa, että ostin sen kalliimman.  :3 Ja nää ihmiset on sellaisia, jotka ajaa kalliilla autoilla tai pistää sisustukseen ihan älyttömästi rahaa. Moni ei ihan oikeasti seuraa kehitystä tai tunne tuotteiden hintoja. Suurin osa tavaratalojen kalentereista on lähinnä lapsille. Odotan innolla, jos ja kun se Lumene tulee myyntiin tavarataloihin.

Mutta kuulostaapa hyvältä Dermon joulu! Oon odottanut sitä ja merkannut kalenteriin, koska pitää olla valmiina. Toivottavasti se lehti löytää tiensä minullekin vaikka heti maanantaina. Kosteusvoideosasto vaatii täydennystä ja sen kaurakuorinnan tilaan ainakin.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.