Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29601 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Dermosil
« Vastaus #135 : 22.10.17 - klo:12:10 »
Mullekkin tuli perjantaina Dermon lehti. Samat näytteet kuin Jewelyllä, mutta lisäksi oli vielä niistä naisten ja miesten tuoksuista tuoksunäyte. Tänä vuonna tuotteet oli minunkin mielestäni paljon paremmat kuin viime vuonna. :l
Mä ajattelin tilata varmaankin nämä setit:

moments (saunasaippua & joulusaippua)
darling tai beautiful hands (käsivoide tai käsivoide & puuvillahanskat)
dream (puolukka-palasaippua)
mint (vartalovoi ja raakasuklaa)
adventure (miesten suihkugeeli ja roll-on)
magic (erilaisia käsivoiteita)
warming (linimenttivoide ja lämpöpusseja)

Lisäksi mä tykkään noista huopakasseista, ajattelin tilata niitä myös muutaman joululahjoja varten. Dream ja Mint setit oli sellaisia että niitä tulee kyllä tilattua useammalle joululahjaksi. Joulusaippua ja warming setti tulee tilattua itselle ja muut lahjoiksi. Ajattelin tehdä tilauksen heti torstaina illalla, luulisi että silloin on vielä tuotteita hyvin jäljellä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #136 : 22.10.17 - klo:12:28 »
Teette kyllä uteliaaksi.. täällä ei Dermoa vielä näy, toivon mukaan ensi viikolla. Sittenhän ne ihmeet näkee netissäkin..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #137 : 22.10.17 - klo:13:23 »
^ Dermon facebook-sivuilla lupailtiin, että lehti tulee nettiin maanantaina!  :l En tiedä maltanko odottaa siihen asti...

Samalla, kun tilaan joulujuttuja, niin tilaa pari muutakin. Onko teillä kokeneimmilla Dermo-faneilla suositella valikoimista hyvää ja tosi kosteuttavaa naamiota ja kasvovoidetta? Talvella kylmimpinä kuukausina olen rasvannut naaman suosiolla kookosöljyllä.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #138 : 22.10.17 - klo:17:52 »
Mäkin olen tosi ihastunut Dermon jouluun. Viime vuonna en tilannut mitään, nyt on montakin pakettia jo ostoslistalla. Mä en saanut näytettä Lakritsi-tuotteesta, vaan keittiösaippuasta. Onko kovinkin voimakas tuoksu siinä lakuvoiteessa? Se kuulostaa ihanalta ja käsienpesussa vielä meneekin, mutta voide jää käyttämättä, jos on kamalan voimakas tai muulla tavalla ärsyttävä.

^ Mä suosittelisin face extra -voidetta kasvoille, jos sellainen vielä löytyy valikoimasta. Itsekin käytän sitä pahimpina pakkasaikoina. Yhden tuubin olen kuluttanut kesäkäytössä Kasvovoide Lightia. Se on aika kevyt, ja ajattelin talveksi tilata joko Medium tai Rich -version. Ehkä näistä löytyisi joku myös sulle, moppi? Dermolla taitaa olla vain yksi kosteuttava naamio valikoimissa. Itse en kovastikaan tykkää kosteuttavista naamioista, kun tuntuvat tukkivilta ja suurin osa kirvelee (mulla myös tämä Dermon). Käytän ekstrakostutukseen sheetmaskeja ja seerumeita voiteiden alla ja toisinaan hunajaa tai rasvaista voidetta naamion tapaan.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 22.10.17 - klo:18:26 »
^Onko tuo Face Extra samaa kuin se isossa tuubissa oleva voide?

Minä ihastuin siihen lakritsikäsivoiteeseen ja ajattelin tehdä tilauksen pitkästä aikaa. Pari luottotuotetta on lopuillaan, joten listalla on muutakin.

Edit. Tuosta lakritsin tuoksusta voi kyllä tulla salmiakin tai lakritsin himo.
« Viimeksi muokattu: 22.10.17 - klo:21:53 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 22.10.17 - klo:18:54 »
Unohdin aivan nuo tuoksunäytteet listasta! Lakritsi-käsivoide on ihanan pehmeän tuoksuinen (ja hypoparfum), mulla tulee eniten mieleen tästä ehkä vaniljapehmis lakritsikastikkeella. Voide on sellaista nopeasti imeytyvää laatua mutta hyvin kosteuttaa kuitenkin. Nää muutkin näytteet tuoksuu ihanalta, tilaan varmaan nämä kaikki  :l Keittiökäsisaippua tuoksuu minttuiselta ja vähän metsäiseltä mutta on tosi raikas ja keittiöön sopiva. Kanelisuihkugeeli tuoksuu ihan täydelliseltä makealta kaneliherkulta, tässäkin on jotain tosi tuttua mutta en saa päähän mitä! Minttuvartalovoi on tuhtia voidetta ja tuoksuu makealta mintulta.

Voisin listata tähän huvikseni kaikki joulutuotteet:
Joulukalenteri
Sweet karpalovartalokuorinta
Heart of the home keittiökäsisaippua ja keittiöpyyhe
Moments saunasaippua juniper ja suihkugeeli cinnamon
Warming linimenttivoide ja lämpöpussit
Magic 5x 40ml käsivoidesetti
Snowman's joy piirtosuihkugeeli ja kylpyvaahto
Fresh orange punainen appelsiinisuihkugeeli ja deo roll-on
Beautiful hands ravitseva käsivoide
Darling Extra voide Vitamin E (Tuttu extravoide vaaleanpunaisena ja Vitamin E-tuoksulla!) ja puuvillahanskat
Soft care-setti jossa eri paksuisia hajusteettomia voiteita 4x 50ml (moppi tästä voisit ainakin testata eri voiteita edullisesti :D )
Keys to beauty 2x huulikiilto ja peili avaimenperässä
Golden eyes nestelmäinen silmänrajausväri ja voidemainen luomiväri
Rose gold kynsilakkasetti
Take care arganöljyhiusnaamio -ja seerumi
Tulips nestemäinen mattahuulipuna ja huulikiilto
Beauty scent kolme 20ml EdT:tä dermon tuoksuista
Dream puolukkasaippua
Let's celebrate käsisaippua ja käsivoide lakritsi (Suomi 100-juhlatuote josta menee 1€ MLL:lle)
Sharp manikyyrisetti
Gentleman partaöljy
Adventurer miesten EdT
Creamy Oats kaura suihkuvoide ja vartalovoi
Adventure miesten suihkugeeli ja deo roll-on
Good night lakana -& huonetuoksu ja silmälaput
Mint minttuvartalovoi ja mintturaakasuklaa
Silver lining kosteuttava naamio ja puhdistusvaahto
Best friend koirashampoo ja tassupyyhe
Näiden lisäksi vielä huopakassi ja lahjakassi :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 22.10.17 - klo:20:06 »
Kiitos etukäteiskuvauksista  ;D Nyt jaksan uteliaana odottaa...
Lakritsi kuulostaa erikoiselta tuoksuvalinnalta, mutta mikä ettei, kun suklaantuoksuisia on tullut jo joka tuutista... eikä vain jouluisin. Lakun ystävillekin omia tuotteita, jee  ;)

Kasvovoiteista vielä, Kasvovoide E on mielestäni hyvä perusvalinta, joko tuokusvana (Vitamin E sarjassa) tai Sensitive-linjalla hajustamattomana versiona. Ei kovin tuhtia, vaan sopivasti..
Se For Faces kasvovoide Rich on aika jankkia, näytteellisen verran kokeiltuna se oli todella tuoksuvaa.. en liikaa rakasta Dermon voidetuoksuvalintoja, jotenkin tunkkaisen oloinen haju  (...)

Mille tuo uudenuutukainen keittiösaippua lemuaa? Dermola on joko todella raikkaita ihania keittiötuoksuja, tai sitten pistävän ummehtuneita ...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #142 : 22.10.17 - klo:20:09 »
^Onko tuo Face Extra samaa kuin se isossa tuubissa oleva voide?

Tavallinen extravoide on kaiketi eri tavaraa. En ole kyllä incejä vertaillut. Toisaalta olen käyttänyt myös sitä tavallista extraa kasvoilla, kun kasvoversio loppui. Kasvoille tarkoitettu tuntui paremmin imeytyvältä, eikä jättänyt sellaista vedellä liukenevaa pintaa iholle.

Kiitos lakritsituoksuanalyyseista! Ehkä sekin menee kuitenkin tilaukseen ;D
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 23.10.17 - klo:10:39 »
Aivan tajuttoman ihanat joulutuotteet  <3 <3 <3

Lehteä en ole vielä saanut, mutta se oli sivuilla nyt selattavissa. Must haveja löytyy niin paljon, että oon vararikossa. Mä tykkään niin paljon siitä, että Dermo kuuntelee herkällä korvalla kuluttajien toiveita, visuaalinen ilme on viehättävä ja hintataso laatuun nähden erittäin kohtuullinen.

Kommentit sivustolla aiheuttavat tosiaankin välillä suurta myötähäpeää. Miksi minun pitäisi maksaa itselleni täysin turhasta tuotteesta, miksi ette voi myydä kaikkia yksittäin ja juuri siinä ja siinä koossa jne.  ::)
« Viimeksi muokattu: 23.10.17 - klo:11:43 kirjoittanut Triina »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 23.10.17 - klo:11:40 »
^ Sanopa muuta! Tänä vuonna joulutuotteet on musta todella hyvin onnistuneet. En tiedä pystynkö hillitsemään itseäni, koska mun ostoslistasta tuli piiitkä eikä mulla todellakaan olisi varaa(tarvetta) kaikkiin. Mutmut... Seuraavat jutut kiinnostaa:
- Take Care (arganöljyhiusnaamio ja -seerumi)
- Golden eyes (kultainen luomivärivoide ja musta rajausväri)
- Rose gold -kynsisetti (ihana vaal.pun. kynsilakka, päällyslakka ja kynsipuuteri)
- Beauty scent (3 tuoksua, joista todennäköisesti yksi menisi äidille lahjaksi)
- Lets Celebrate (Lakritsi-käsisaippua ja -voide) Tämä setti jos joku on PAKKO saada, niin ihanan tuoksuisia tuotteita. Mielellään ostaisin yhden setin lisäksi vielä lahjaksi äidille.
- Good night (lakana- ja huonetuoksu + silmälaput) Tämäkin on must-have, olen stressinukkuja...
- Gentleman-partaöljy, miehelle lahjaksi
-Best friend (koirashampoo ja tassupyyhe) Must-have tämäkin, koska meillä koirashampoota kuluu... Plussaa hajusteettomuudesta!

Lisäksi mietin kovasti tuota kalenteria... Mulle on tulossa jo LF:n kalenteri, mutta tuo Dermon kalenteri ois kyllä edullisuudellaan todella houkuttava. Lisäksi kaikki tuotteet saisin melko varmasti käytettyä, Dermolta ei ole paljon tullut vuosien aikaan huteja. Mitenköhän paljon näitä joulutuotteita voisi löytyä joulukalenterista? Vai onkohan niitä siinä ollenkaan? Onko missään ollut paljastuksia kalenterista? Kun ei sit viitsisi tilata kalenteria jos joulutuotteita löytyy sieltäkin. Ehkä voisinkin kysyä Dermon asiakaspalvelusta tätä...

Edit. Sainkin jo vastausta, että joulukalenterin tuotteista paljastetaan tietoja tarkemmin tällä viikolla vielä halukkaille Dermon nettisivuilla. Ja että tuotteista osa on vanhoja tuttuja ja osa vain joulukalenteria varten tehty, eli kalenterissa ei ole samoja kuin joulutuotteiden valikoimassa. Nyt on vissiin saatava sit se kalenterikin. ;D
« Viimeksi muokattu: 23.10.17 - klo:12:08 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 23.10.17 - klo:15:55 »
Lehti saapui tänne näytteillä varustettuna. lakuvoidetta jo kokeilin.. pettymyksekseni sisällössä ei ole lainkaan aitoa lakritsiuutetta, joka sentään on ihoa rauhoittava ja hoitava aine .. se olisi nostanut pisteitä heti.
Kuvastosta tekisi mieli... no ei juuri mitään, katsotaan sitten poistomyynnistä joulun jälkeen  ;) Kenties keittiösaippua!

Missä te tuosta kalenterista saitte tietoa, menikö se multa kokonaan ohi lehden sivuilla? en nähnyt ilmoitusta moisesta.

1b F/M ii

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #146 : 23.10.17 - klo:16:18 »
Lehti saapui tänne näytteillä varustettuna. lakuvoidetta jo kokeilin.. pettymyksekseni sisällössä ei ole lainkaan aitoa lakritsiuutetta, joka sentään on ihoa rauhoittava ja hoitava aine .. se olisi nostanut pisteitä heti.
Kuvastosta tekisi mieli... no ei juuri mitään, katsotaan sitten poistomyynnistä joulun jälkeen  ;) Kenties keittiösaippua!

Missä te tuosta kalenterista saitte tietoa, menikö se multa kokonaan ohi lehden sivuilla? en nähnyt ilmoitusta moisesta.

Lehdessä ei tainnut olla mitään mainintaa, mutta jos menet Dermon etusivulle ja scrollaat vähän alaspäin tulee kalenterista juttua ja painat, niin pääset tuotesivulle. Kommenteissa uusimpana on heidän aspan kommentti, josta lähtee linkki ja sen takana on kalenterin sisältö.  :ts
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 23.10.17 - klo:17:56 »
Kiitos, löytyi  8)

1b F/M ii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 23.10.17 - klo:18:04 »
Mun tilauksesta taitaa itseasiassa jäädä toi kokonaan kalenteri pois. Ompa hyvä, säästyy rahaa :D Sisältö on ihan kiva sellaiselle jolla ei ole jo entuudestaan paljon kosmetiikkaa, mutta tällaiselle hamsterille siinä ei ollut mitään kovin erikoista ja mulle siinä on varsinkin liikaa kynsijuttuja. Nyt voi sitten vähän paremmalla omatunnolla tilata kaikki muut joulutuotteet joista olin muutenkin enemmän innoissani kuin kalenterista :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 23.10.17 - klo:23:03 »
Kalenteri jää minultakin pois, en olisi odottanut tällaista sisältöä. Sen enempää en spoilaa, mutta 9 kynsituotetta on aivan liikaa.

Tavallaan ihan hyväkin, koska voin sitten ostaa enemmän itseäni miellyttäviä juttuja. Lakritsisetti on ehdoton, tänään sain lehden ja sen mukana näytteen ja se on ihan kuin aito Hopeatoffee  :)

Muut erityisesti kiinnostavat setit:

Sweet (karpalovartalokuorinta)
Darling (Extra-voiteen E-vitamiiniversio + puuvillahanskat)
Magic (5 x minikäsivoide)
Snowman's Joy (lapsille piirtosuihkugeeli + kylpyvaahto)
Beauty Scent (3 x minituoksu)
Tulips (huulikiilto + mattahuulipuna)
Best Friend (koirashampoo + tassupyyhe)