Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29302 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #15 : 28.10.15 - klo:19:27 »
Mä löysin kyllä kuvastosta vaikka mitä kivaa itselle, mutta lahjaksi en niinkään. Ainakin huulivoiteet ja molemmat suihkugeelipakkaukset haluaisin. Kummallekkaan ei kyllä ole mitään perusteltua tarvetta. Myös Nature pakkaus olisi kiva, siinä olisi sopivan pienet koot putsarista ja kasvovoiteesta ja olen pitkään halunnut kokeilla niitä molempia. Kaikkea muuta tarvitsisin kyllä, intiimisaippuaa, puhdistusöljyä, käsivoidetta ja keittiösaippuaa nyt ainakin.

Katsotaan. Jos nyt kuitenkin saisin tilauksen venytettyä joulukuulle saakka.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa millamagia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Dermosil
« Vastaus #16 : 28.10.15 - klo:20:57 »
Mä löysin itselleni kuvastosta vaikka mitä ihanaa. Itseäni viehätti keittiösaippuan tuoksu ja visuaalinen ulkonäkö, ihanan jouluisen vihreä. Lisäksi lovely orange suihkugeeli tuoksui ihanalta. Care paketin sensitive suihku-ja kylpyöljy houkuttaisi myös. Käsisaippua senses jouluksi. Miehelle sport&sauna suihkugeeliä,deodoranttia ja EdT, ja toilettilaukku.  Olisi vaikka mitä muutakin mitä haluaisin kokeilla.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #17 : 29.10.15 - klo:06:15 »
Minäkin pidin keittiösaippuan tuoksusta ja Sensitive suihkuöljy tuntui tosi miellyttävältä käyttää. Sen sijaan Senses kroppavoiteen tuoksu ei mua oikein miellyttänyt. Teollisen marjaisan muovinen tuoksu, ei onneksi jäänyt iholle kovin pitkäksi aikaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Dermosil
« Vastaus #18 : 29.10.15 - klo:13:37 »
Ensivaikutelma on varovaisen positiivinen, mutta vähän liikaakin viimevuotista toistava. Kuvaston ja tuotteiden visuaalinen ilme on todella onnistunut, kaunis ja nostalginen :) Tuotteita on vähän vähemmän kuin viime vuonna, paljon löytyy vastaavia tuotteita.

Täsmälleen samat aatokset täällä. Odotin innolla Dermon perinteistä joulukuvastoa (tahtoo nääs tilata jotain kivaa itselle ja muille ;D) mutta vähän lattealta ja tosiaankin jo moneen kertaan nähdyltä vaikutti tuo valikoima tänä vuonna.

Visuaalinen ilme on erittäinkin viehättävä sekä kuvastossa että tuotepakkauksissa, siitä iso plussa. Jää nähtäväksi mitä tuolta tulee loppupelissä tilattua, käsivoidesetti ja Colours-suihkugeelit näppärässä matkakoossa houkuttelevat eniten. Huulibalsamit ovat myös nättejä ja kivan tuoksuisia, sopivat hyvin lahjaksi. Senses-sarjan näyte ei herättänyt oikein mitään fiiliksiä, esanssinen ja geneerinen tuoksu ei miellyttänyt ollenkaan eikä voide edes ollut järin kosteuttavaa. Keittiösaippuanäyte oli hajultaan niin tymäkkä ettei meistä oikein tullut kavereita. Lovely orange suihkugeeli ja suihkuöljy odottelevat vielä testikäyttöä..

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Dermosil
« Vastaus #19 : 29.10.15 - klo:15:44 »
Mua kiinnostaa joulutuotteista etenkin Senses sarjan vartaloi ja -kuorinta. Pirteät punaiset purkit ja sisältävät esim. sheavoita, kuulostaa hyvältä :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Dermosil
« Vastaus #20 : 31.10.15 - klo:23:00 »
Järkeviä vaihtoehtoja tänä vuonna - kivoja suihkugeelipaketteja, ei ainoastaan 'joulumaisia'. Voisin hankkiakin, outletistä  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #21 : 31.10.15 - klo:23:11 »
En innostunut mistään joukukuvaston tuotteesta kun netistä valikoimaa selasin eikä kotiin tullut kuvasto näytteineenkään muuttanut tilannetta. Toki esim. Lovely orange suihkugeeli tuoksui hyvälle, mutta en suoraan sanottuna viitsi tuotetta pelkän tuoksun takia alkaa tilaamaan. Varmasti jonkun hyväntuoksuinen suihkutuotteen ihan lähimarketistakin löydän :P

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #22 : 31.10.15 - klo:23:19 »
Minä tilasin huulirasva- sekä suihkuöljy ja Extra-paketit. Lisäksi muutamia vakituisesti valikoimissa olevia tuotteita. En tilannut ihan kaikkea, mitä olin suunnitellut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #23 : 03.11.15 - klo:17:46 »
Minäkään en nyt tilannut aivan kaikkea mitä olin suunnitellut.  Tilaukseeni lähti: colours x2, care x2 ja handsome joulutuotteista. Ostoskoriin meni myös saunanaamio kasvoille ja dekolteelle, fresh ja vitamin e roll-onit, karpalosuihkugeeliä, kasvovettä ja arganöljy hiusnaamio.

Kropparasvaa meinasin ostaa, varsinkin senses sarjan rasva olisi kiinnostanut mutta ajattelin että käytän nyt ensin pois nuo olemassa olevat ja tilaan sitten vasta kun on oikeasti tarvetta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #24 : 03.11.15 - klo:21:43 »
Senses on kyllä kivan tuoksuinen, sellainen mehukkaan kirpsakka. Varmaan menee ainakin pari sarjan tuotetta ostoslistalle. Oman tilaukseni teen vasta marraskuun 22. päivän jälkeen, siihen asti odotan työpaikan tilauksia. Jos näyttää, etä jokin tuote loppuu jo ennen sitä, niin teen "välitilauksen" aiemmin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #25 : 08.11.15 - klo:13:38 »
Mä tilasin viime tilauksen yhteydessä muutaman uuden tuotteen (arganöljyhiusnaamio ja spa&sauna saunanaamio kasvoille ja dekolteelle) ja molemmat ylitti kyllä mun odotukset!  :) Dermosilin toimitus oli taas nopeaa, ei tarvinnut montaa päivää odotella ennen kuin paketti oli pakettiautomaatissa.

Tämä dermon saunanaamio on ehkä paras saunanaamio, mitä olen tähän mennessä kokeillut. Naamio ei valunut kasvoilta ja siinä oli mukavan isoja kuorivia rakeita, jotka eivät kuitenkaan raapineet ihoa. Koostumus helposti levittyvää voidetta, mutta kuitenkin melko paksua. Lopputuloksena iho oli tosi raikkaan oloinen ja ennenkaikkea todella pehmeä.  :-* Tämä jää ehdottomasti kyllä jatkossakin käyttöön.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Dermosil
« Vastaus #26 : 09.11.15 - klo:00:03 »
Samaa mieltä Sauna naamiosta! Yllätti täysin. Tunnen käytön jälkeen oikein, kuinka on kasvot pehmeät :T Paras myös , jota olen kokeillut.
 Joulu pesusaippuat pumppupullossa on sellaista  tavaraa tuoksultaan, etten krapula aamu suihkuun suosittele ottamaan...   >:D  Pesutehoja en yhtään moiti!
Huulirasvat pyöreässä peltipurnkassa (joulu juttu) vanilija ja minttu oli pettymys :-\ Niin kuivaa, ettei tahdo mitään irrota, vaikka kuinka sormella hinkkaisi. Huulissa tuntuu kuivalle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #27 : 09.11.15 - klo:00:12 »
Testasin itsekin tuon saunanaamion. Vahän vaikea sanoa tehoista ihmeempää, mutta ei naama ainakaan kiristellyt pesun jälkeen erityisemmin ja kaikki iholle levitetyt seerumit ym. imeytyivät jälkeenpäin erinomaisesti. Tuoksu on mieto ja miellyttävä.

Huulivoidepaketti on näköjään jo nyt loppuunmyyty  ::) Tein "välitilauksen" eilen, kun huomasin niiden olevan punaisella ja työpaikalla laitoin viimeiseksi tilauspäiväksi vasta 22.11. Mulla on nyt kolme ylimääräistä huulivoidepakettia, toivottavasti tilauksia niistä ei tule enempää ja jos joku jää yli, niin annan siskolle ja/tai kälylle jouluahjoiksi. Toivottavasti muita tuotteita ei ehdi loppumaan, menee sekavaksi tehdä erillisiä tilauksia etukäteen (koska postimaksuja ei tule, niin olen niitä kuitenkin valmis tekemään).

Itselleni ostin sen 3D meikkisienen. Osaako joku verrata Beauty blenderiin, onko vastaava? Olen käyttänyt Real Techniquesin vastaavaa versiota ja se on ihan hyvä, mutta on nyt roskiin menevässä kunnossa, on alkanut murustamaan.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
Dermosil
« Vastaus #28 : 09.11.15 - klo:12:54 »
Tilasin ihokarvanpoistogeelin ja yhden kokeilukerran perusteella tuote vaikuttaa oikein toimivalta. Geeli muodostaa jonkun verran vaahtoa mutta se ei paakkuunnu joka paikkaan. Ajelin turvahöylällä ja toisin kuin muiden aineiden kanssa, höylää ei juuri tarvinnut edes huuhdella välillä. Geeli on riittoisan oloistakin eikä tosiaan kuivata ollenkaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #29 : 22.11.15 - klo:22:57 »
Keräsin työpaikan tilaukset tänään ja naputtelen tilauksen menemään huomenna. Itselleni päädyin nyt tilaamaan aika niukasti jouluvalikoimaa eli lopulta vain Lovely-suihkugeelit ja Bubbly-käsisaippuat sekä kolme Senses-kynttilää. Lisäksi mulla on ylimääräinen Jolly-huulivoidepakkaus, jota en itse halua, mutta kai sen jollekin voi lahjaksi antaa. Muusta valikoimasta päädyin ostamaan poskipunan sävyssä Pink ja jo aiemmin tilasin 3D-meikkisienen. Korkkaan sen huomenna, kun edellinen sieni meni tänään roskikseen.