Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29301 kertaa)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
Vs: Dermosil
« Vastaus #150 : 24.10.17 - klo:08:17 »
Minäkin olen nyt hieman pettynyt kalenteriin, ja olin jo ihan valmis ostamaan sen. Itse ostan Dermosililtä pääasiassa vartalonhoitotuotteita, ja kynsien kanssa suosin ihan eri merkkejä. Sääli!

Joulutuotteista saatan kyllä tehdä tilauksen. Lakritsituotteet etenkin kiinnostavat. Lisäksi tykkään tuotteiden minimalistisista ja tyylikkäistä pulloista, joita kehtaa säilyttää muuallakin kuin kaapin pohjalla.

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #151 : 24.10.17 - klo:17:07 »
Samoilla linjoilla tuosta joulukalenterista.  :) Joulutuotteista ajattelin tilata, jos vaan suinkin ehdin saamaan ne hyppysiini:
- Let's celebrate-pakkauksen x2 (toinen itselle ja toinen siskolle)
- Soft care
- Silver Lining
- Take care
- Sweet (karpalot  <3)

Vakivalikoimasta tilaan puuvillahanskat, kuorintasukat, jalkavoiteen ja konjac-pesusienen. Vaikka kalenteri on mulle vähän pettymys (onneksi!!! Onhan mulla jo TBS:n vastaava), niin Dermon joulu on todella ihana!!  <3 <3 <3  Täytyy siis olla valppaana torstaina klo: 10.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 24.10.17 - klo:17:12 »
Mille tuo uudenuutukainen keittiösaippua lemuaa? Dermola on joko todella raikkaita ihania keittiötuoksuja, tai sitten pistävän ummehtuneita ...

Tuoksu on semmoinen aika raikas, hieman sitruksinen ja mausteinen. Tuoksukuvauksessa luki että tuoksussa on minttua ja muita vihreitä yrttejä. Mun mielestä ihan ok hyvä tuoksu keittiösaippuaksi, tuoksu on aika voimakas.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #153 : 24.10.17 - klo:17:51 »
Joo, sain näytteen, ja hiukan vaisun vaikutuksen teki.. Osittain sitruksinen, mutta myös kanelia.
En ihastunut palavasti, olen jo Salvia-fani (ja tavallisen Keittiösaippuan fani)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 26.10.17 - klo:20:49 »
Dermosililla taitaa olla jo nyt jouluruuhkaa.  :D Laitoin tilauksen ja arvioitu toimitusaika on 7 päivää, yleensä paketit tulee 1-2 päivän sisällä.  :D
Mulla tuli aika iso tilaus, mutta ostin kuudelle henkilölle joululahjat ja itselle jotain pientä.
Joulupakkauksista tilasin warming, beautiful hands, adventure ja silver lining setit. Joitakin settejä useamman kappaletta. Itselle uuden konjac-sienen, meikinpohjustusvoidetta, kulmavärin ja kroppakuorinnan.
Tilaussumma tuntui jotenkin tosi suurelta, mutta nyt kun miettii kuinka monelle tuossa on lahja tilattuna, niin loppusumma ei olekaan niin paha. Dermolla on niin hyvä hinta/laatu suhde näissä joulupakkauksissakin.

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #155 : 27.10.17 - klo:11:26 »
Mä tilasin kanssa eilen aika ison paketin. Päädyin ottamaan jalkavoiteen ja puuvillahanskat pois ostoskorista ja laitoin tilalle Darling-pakkauksen. Lisäksi otin vielä energiavoiteen ja 3D-meikkisienen. Muutoin tilaus pysyi samana, mitä aluksi oli tarkoituskin. Ainakin eilen siinä 10-11 aikaan Dermon nettikauppa oli todella jumissa eli ilmeisesti muitakin oli langoilla.  O:)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 27.10.17 - klo:13:24 »

Mä olin tänä vuonna vähän pettynyt Dermon jouluun. Joulukalenteria en sittenkään hanki, en tarvitse niin paljon kynsilakkoja ja ihonhoitotuotteita tuossa oli tosi vähän. Joulupakkauksista ainoastaan lakritsisetti kiinnostaa ja keittiösaippua, mutten tarvitse keittiöpyyhettä ja hinta on turhan korkea. Lahjoiksi tuolta ei löytynyt mitään soveltuvaa. :(
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #157 : 27.10.17 - klo:20:41 »
Mä kuulun myös noihin Triinan mainitsemiin myötähäpeän aiheuttajiin  :D, jotka eivät jaksa innostua pyyhkeestä keittiösaippuan kylkiäisenä. Paljon parempi olisi voida hankkia ne erikseen niin halutessaan. Onneksi joulun jälkeen useinkin saa tuotteita irtomyynnistä poisto-osastolta  ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 31.10.17 - klo:19:03 »
^Ei tuossa mitään väärää ole, mutta jos joulukalenterin kohdalla valittaa turhista tuotteita, niin se on vähän hupaisaa.

Tein tilauksen kaksi päivää sitten ja hain sen äsken smartista. Erittäin nopeaa siis, varmaan ovat ruuhkia ennakoivasti asettaneet arvioksi sen 5-7 päivää, joka siis mullakin oli. Tilasin itselleni tässä kohta ne muutamat joulutuotteet, jotka halusin heti käyttöön ja saadakseni Premium Silver -tason jäsenyyden täyteen, seuraavan tilauksen teen marraskuussa, kun saan työpaikan listan siihen mukaan.

Joulupakkauksista ostin Sweet-karpalokuorinnan, Good Nightin ja Tulips-huulituotteet. Huonetuoksu on aivan ihana, sellainen puhdas ja raikas, jota olisi mahtava saada vaikka tuoksutikkupullonakin. Tulips-setin huulipuna on mattainen neutraali punainen, sopii tällaiselle aremmallekin huulipunien käyttäjälle. Kiilto on pelkkää kultaista hohdetta, ei välttämättä yksin sovi, mutta monenlaisen punan päälle kylläkin. Hylsyt ovat napakat ja painavat, laadukkaan tuntuiset.

Muista tuotteista tilasin karkkimaisen makean Living-käsisaippuan, Kaurakäsisaippuan ja meikkivoidesiveltimen, Living-sarjan keittiö- ja yleispuhdistusaineet sekä miehelle pari dödöä.

Dermo on ihana  :)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 01.11.17 - klo:11:41 »
Mun torstaina tilattu paketti tuli maanantaina ja otin jo melkein kaikki omat käyttöön ;D Lakritsituotteet on aivan ihania ja vaikka käsivoide on pumppupullon takia vähän ohuempaa niin kosteuttaa silti tosi hyvin (hieman eri inci kun tuubimuodossa olevassa lakuvoiteessa) ja tuoksu on edelleen <3

Karpalokuorinta ei ole kovin tehokas mutta kyllä tällä sääret kuorii, tykkään käyttää säärille tällaisia joista jää vähän öljyä iholle niin ei tarvitse rasvata. Tuoksu on tosi luonnollinen ja sääret tuntuu maanantai-illan kuorinnan jälkeen kosteutetuilta vielä nyt keskiviikkonakin.

Extra-voide Vitamin E on ihan loistava yövoide käsille, enkä ole vielä edes kokeillut hanskojen kanssa. Juuri sopivan tuhtia, mutta tästä ei jää sellaista rasvaista tahmakerrosta iholle.

Dermosil on kyllä aivan ihana. Hinta-laatu <3

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 01.11.17 - klo:17:09 »
Mäkin yllätyin kun torstaina tilaamani tuotteet tulivat lauantaina pakettiautomaattiin! Supernopea palvelu taas. Muutamaa joulupakettia jäin vielä miettimään lahjoiksi, voi olla että teen vielä uudemmankin tilauksen ennen joulua. Piparkakkusaippuaa haluaisin myös itselleni, joten senkin takia varmaan tulee tehtyä vielä yksi tilaus.  :D

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #161 : 02.11.17 - klo:11:25 »
Mun viime torstaina tekemä tilaus oli noudettavissa lähipostista tiistaina ja illalla kävinkin noutamassa paketin. Nyt oon ehtinyt hieman tutustumaan tilauksen sisältöön ja tuo lakuvoide- ja käsisaippua on aivan ihania! Tuossa käsivoiteessa on tosi miellyttävä tuoksu, joka tosiaan muistuttaa hopeatoffeeta, kun taas tuossa saippuassa on tietyllä tapaa pistävämpi tuoksuu, joka minusta muistuttaa vähän salmiakkia. Tuo Vitamin E extra-voide on todella hyvää tavaraa ja lisäksi pakkaus on kaunis ja itse voiteesta tulee oikein hienostunut fiilis - se on vähän sellainen kiiltelevää. Mulla on tähän aikaan vuodesta todella kuivat kädet ja joudun pesemään niitä paljon töissä, niin tää oli aivan nappiostos. Uskaltaisin väittää tämän hakkaavan TBS:n hamppukäsivoiteenkin, joka on ollut mun luottotuote vuosia. Plussaa lisäksi tämän tuotteen miellyttävästä tuoksusta. Saattaapi olla, että pistän vielä lakua ja tuota käsivoidetta vielä toiset kappaleet tilaukseen.

Kuorintasukat menee viikonloppuna testiin ja tänä iltana testailen tuota karpalokuorintaa ja hiusöljyä. Mua kiinnostaisi joulutuotteista se keittiösaippua, mutta en halua sitä pyyhettä ja myös se suihkugeeli-duo (lähinnä se kaneli vain).

Muoks.Niin ja ehdin testata myös Silver lining-setin puhdistusvaahtoa (faces puhdistusvaahto), joka oli ihan jees. Hyvä koostumus, mutta joutuessaan silmiin kyllä hieman kirvelee ja minun otsan ihoa kyllä kiristi pesun jälkeen, mutta toisaalta mulla on todella kuiva iho nyt.
« Viimeksi muokattu: 02.11.17 - klo:11:33 kirjoittanut moppi »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 26.11.17 - klo:13:19 »
Mä pistin uuden tilauksen kun dermollakin on näköjään black weekend. Dermosilin Black box kuulosti kyllä houkuttelevalta, mutta en raaskinut sitten tilata sitä jos osa tuotteista onkin sellaisia joita ei tule käytettyä. Black boxissa on siis 65 euron edestä tuotteita ja boxi maksaa 25€.
Aletuotteista ostoskoriin meni living käsisaippua ja challenger suihkusaippua miehelle. Tilasin myös yhden adventures joulusetin lisää, moments setin ja huopakasseja. Ehkä tässä nyt alkaa olla tämän vuoden dermosilin tilaukset mun osalta taputeltuna.  :)

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #163 : 26.11.17 - klo:18:41 »
Nyt yllätti, tilasin perjantai aamuna ja lauantaina oli noudettavissa smartpostista. Siis onko postillakin Black Friday  :T
Tilasin black weekend tuotteita ja lipsahti sitten ostoskoriin black boxikin ::)
Ei nyt huono sisältö, mutta myös sellaista mitä en olis halunnut  ;D Meikkituotteissa oli kivoja yllättäjiä joita en olis muuten ymmärttänyt edes hankkia ja testauksen jälkeen tulee kyllä käyttöön.
1b Fii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 27.11.17 - klo:22:24 »
Black box oli kyllä hintaansa nähden tosi hyvä! Pari tuotetta oli vähän floppeja, mutta 11 täysikokoista tuotetta 25 eurolla on mainio diili.

Living nestesaippua 500 ml
Summer Dream suihkugeeli 300 ml
Silottava vartalogeeli 200 ml
Nature jalkavoide 75 ml
Faces Savinaamio 40 ml
Kuitumuotovaahto 150 ml
Trio Peitevoide 4 g
Huulikiilto Carnival Pink 13 ml
Baked Duoluomiväri Black 1.5 g
Huuli- ja poskipuna Sweet Pink 15 ml
Kynsilakka Dreamy Rose 11 ml

Erityisesti tykkäsin kuitumuotovaahdosta, käsisaippuasta, peiteväripaletista sekä voidemaisesta huuli/poskipunasta. Luomiväri ja hailakan nudepinkki kynsilakka olivat tämän boksin flopit.