Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29113 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Dermosil
« Vastaus #180 : 29.06.18 - klo:13:26 »
Dermolla taas uutuuksia, myös hiuspuolen. En jaksanut vielä testailla, mutta selkeästi on panostettu valikoimaan... Kuorintavoidekin nyt mukana ilman mikromuovia.

Salvia keittiökäsisaippua on suosikki, sitä on oltava aina.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
« Vastaus #181 : 21.08.18 - klo:15:34 »
Onko kukaan käynyt Dermosilin kiertuerekassa? Onko hyviä tarjouksia?
 Torstaina tulee Tampereelle niin koitan ehtiä.
1b Fii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 21.08.18 - klo:16:41 »
Toukokuussa rekka oli Turussa ja kävin siellä, olen myös kerran messujen yhteydessä käynyt. Mitään erikoisia tarjouksia ei ollut ja valikoimakin aika pieni, mutta rekka on kaunis ja siisti ja henkilökunta mukavan avuliasta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 22.08.18 - klo:12:20 »
Mä kävin viime vuonna Dermosilin kiertuerekassa ja mä vähän petyin, kun valikoima oli paljon suppeampi mitä itse odotin. Tarjouksia ei tainnut silloin olla, mutta tuotenäytteitä oli aika paljon saatavilla. Kiertuerekasta löytyi silloin aika pitkälti perustuotteita ja varmasti sellaisia, joita menee eniten.
Triinaa komppailen, rekka on kaunis ja siisti ja henkilökunta tosi mukavaa ja avulaista.  :ts

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 22.08.18 - klo:14:59 »
Rekka oli tosiaan tuotetarjonnaltaan pettymys, mutta sain sieltä ilmaisiin postikuluihin oikeuttavan kupongin, jolla sain tilata haluamani tuotteet verkkokaupasta alle tavallisen minimisumman.   :) Siinä mielessä oli kannattava käynti.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 22.08.18 - klo:15:11 »
Mä kävin kiertuerekassa toukokuussa ja ostin muutaman tuotteen (Aina-voiteen, mattahuulipunan ja hiusvahan miehelle), niistä ainakin voide ja huulipuna olivat edullisempia kuin nettikaupassa ja sain kaupanpäälle minikokoisen käsivoiteen. En huomannut, että olisi ollut juurikaan tarjouksia, oikeastaan noidenkin ostosten tarjoushinnat huomasin vasta kassalla kun ihmettelin miksi ostokset maksoi niin vähän...  :) Tuotteet oli laitettu esille tosi kivasti, mutta minäkin olisin toivonut laajempaa valikoimaa.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 25.10.18 - klo:16:37 »
Mä odotan kieli pitkällä tämän vuoden Dermosilin joulutuotteita. Onkohan missään mitään paljastuksia etukäteen? Ilmeisesti tulevat myyntiin 1.11. mutta ois ollut kiva jo etukäteen nähdä valikoimaa... Miten niin olen malttamaton. ;D Viime vuonna muistan että jossain blogissa oli kuvia ainakin osasta tuotteista etukäteen.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #187 : 25.10.18 - klo:18:49 »
Mäkin odotan sitä kuvastoa tosi kovaa ja niitä on kuulemma tällä viikolla jo postiteltu! Ainut paljastus, jonka oon löytänyt on heidän blogistaan: https://www.dermosil.fi/blog/dermosil-joulu-2018/ eli ainakin joku huonetuoksu tulossa ja pakkauksissa "säihkettä"  :3
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 27.10.18 - klo:11:34 »
Mä odotan kans dermon joulutuotteita! Dermon sivuilla on myös menossa joulukalenteriarvonta tällä hetkellä.
Isänpäivätuotteista oli tullut viikolla pieni mainoslehtinen postissa ja tässä oli jo jonkun verran uusia tuotteita, joita ei ollut viime kuvastossa. Jos joulutuotteissa jatkuu sama teema + se "säihke" niin mulla on kyllä näiden perusteella jo odotukset tosi korkealla!  :l

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #189 : 29.10.18 - klo:13:04 »
Ooh IG:stä löytyy #dermosil kuvia joululehdestä! Tulossa on ainakin rauhoittava puolukkaseerumi.  <3 Lehteä ei ole täälläpäin vielä(kään) näkynyt.

HUOM! Olin liian hätäinen! Lehti on julkaistu issuu.com:ssa: https://issuu.com/dermosil/docs/11-12_2018_webmagazine_fi
Joulukuvastossa on todellakin säihkettä, mutta ehkä vähän kylmäksi jäin osasta tuotteista (hirveästi saippuoita!), mutta kukkaro kiittää. Meikkipuoli on joululahjoista tosi kiva, samoin seerumi, shampoot ja tuo hileinen saippua eli kyllä sieltä tulee taas laatikollinen tavaraa tilattua.
« Viimeksi muokattu: 29.10.18 - klo:13:14 kirjoittanut moppi »
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 29.10.18 - klo:16:22 »
Minulle tuli lehti tänään ja nyt harmittaa, kun ennätin juuri tilata vanhenevien pisteiden vuoksi. Kuvastossa olisi ollut muutama mielenkiintoinen tuote. Puolukkaseerumi olisi ainakin ollut kiinnostava, samoin huuliöljy.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 29.10.18 - klo:19:02 »
Mun ajatus on tästä joulukokoelmasta vähän plääh. Paljon tosiaan saippuoita, vähän mitään ”erikoisuuksia”. Meikkituotteet oli tylsän oloisia. Joku mattapuna, huuliöljy ja kynsisetti on niin mielikuvituksetonta peruskauraa kuin olla voi. Harmiksi ei ollut esim mitään jouluteemaisia meikkitarvikkeita valikoimassa, niitä oisin kaivannut. No, pelaavat varman päälle tuotteiden menekin kanssa. Itseäni kiinnostaa myös puolukkaseerumi, ihanan tuoksuiset Luna-tuotteet, Tindra-setti ja miehelle Aarre-setti.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 29.10.18 - klo:19:11 »
Aika hullun monta saippuaa ja suihkugeeliä kyllä tänä vuonna ja niissä tuskin on paljon muuta eroa kuin tuoksu, jota pitäisi saada haistella ennen tilaamista. Käsisaippuaa ja rasvaa menee paljon niin ajattelin ainakin Tindra-paketin tilata ja huuliöljyn myös. Jonkin suihkugeeli- tai keittiösaippuapakkauksen voisi tilata niin, että pitää toisen itse ja antaa toisen vanhemmille, mutta nekin tulee varmasti käyttöön jo ennen joulua.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 30.10.18 - klo:19:58 »
Mä tykkäsin tästä teemasta mikä tuotteissa on tänä vuonna. Aurora ja Tindra tuotteissa varsinkin oli kiva ulkoasu. Mutta joo, tosiaankin aika paljon suihkusaippuaa joka on tuotteena sellaista helppoa ostettavaa toki.
Näytteet tuli Aurora energizing suihkugeelistä, kurkku- keittiökäsisaippuasta, Tindra käsivoiteesta ja Luna ihonhoitovoiteesta. Tuoksuista oli myös näyte, ja niistä ei oikein vakuuttanut mikään.
Tyyni tuotteiden tuoksu mua kiinnostaa ja harmitti vähän kun näistä ei tullut näytettä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 30.10.18 - klo:21:23 »
Minäkin katsoin Tyyni-sarjaa. Ensin luin 'Tyrni'.. (fontti ei ole selkein mahdollinen!)

1b F/M ii