Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29562 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Dermosil
« Vastaus #195 : 30.10.18 - klo:21:59 »
Ihan kivan oloisia pakkauksia ja tuotteiden ulkoasu on kaunis. Paneudun tarkemmin näihin, kun saan lehden ja näytteet käteeni. Tuo Aurora on ainakin niin kaunis, että taidan ostaa niitä lahjoiksi kouluun, päiväkotiin ym. pikkulahjottaville.

Erityinen kunniamaininta ihanista suomalaisista nimistä!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 31.10.18 - klo:14:43 »
Minä kokeilin näytteestä Tindra-käsivoidetta. Se tuoksui ihanalle, vaniljatoffeelle minun mielestä. Ei se varmaan kuiville käsille ole riittävän kosteuttava kuitenkaan. Imeytyy kuitenkin nopeasti. Mutta ihana on.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #197 : 31.10.18 - klo:18:33 »
Miellyttävä tuoksu tosiaan, mutta epäilenpä säännöllisessä käytössä pian tökkivän imelyydellään.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #198 : 02.11.18 - klo:18:35 »
Dermo oli supernopea; eilen tilatun paketin sai tänään hakea postista!  :ts

Kurkun tuoksuinen keittiösaippua-näyte oli minusta kamala, todella sellainen esanssinen ja paha kurkku. En myöskään lämmennyt Luna-joulupakkauksille ainakaan näytteen tuoksun perusteella ja ilmeisesti myös aika moni muu on Dermon tuotekommenteissa samoilla linjoilla. Tindra-käsisaippua tuoksuu vielä paremmalta kuin käsivoide - se on hyvin omenapiirakkainen. Tuo Tindra-käsivoide on tuubissa huomattavasti paksumpaa, kuin lehden mukana tulleessa näytteessä, jossa se oli aika liirua ja ohutta. Puolukkaseerumissa on myös todella miellyttävä puolukkainen tuoksu. Uskon, että tämä seerumi on mieluinen lahja. Ella-luomiväripaletissa on tosi kauniit sävyt ja hyvä pigmentti. Suurin osa sävyistä on varsin shimmerisiä. Mikäli tuo energisoiva-suihkusaippua tulee yksittäin myyntiin, niin tilaan sen myöhemmin. Myös tuo kardemumma-käsisaippua kiinnostaa.

Lisäksi tilasin Konjac-sienen, jalka- ja käsiyövoiteen sekä korostuspuuterin, joka vaikuttaa tosi hyvältä. Käytin myös bonuspisteitä pois; Silk & shine hoitoaine, e-vitamiini käsivoiteen, aurinkopuuterin ja silmänympärysvoiteen.
« Viimeksi muokattu: 03.11.18 - klo:09:57 kirjoittanut moppi »
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 05.11.18 - klo:00:05 »
Tilasin itselleni tässä vaiheessa joulukalenterin (jonka sisältöä on mielestäni kivasti muokattu viimevuotisen palautteen perusteella parempaan suuntaan), Varpu-puolukkaseerumin, Ella-luomiväripaletin ja Leona-hiustuotteet.

Näytteiden ja kuvausten perusteella pesuaineiden tuoksut eivät oikein vakuuttaneet tänä vuonna, sen sijaan pakkaukset ovat erittäin onnistuneen ja lähempänä joulua hankin näitä vielä lahjoiksi. Lunasta ei jää oikein muuta kuin vaniljaa iholle, se ei ole koskaan ollut mikään suosikkini ja muutenkin jäin kaipaamaan enemmän mausteisuutta ja marjaisuutta. Kurkkuversio keittiösaippuasta oli aika kamala tuoden mieleen lähinnä Tolu-puhdistusaineen, mutta pesun jälkeen iholla tuoksui paljon luonnollisempi kurkku ja lisäksi tämä vei erinomaisesti muut hajut käsistä pois. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole mitään tarvetta uudelle keittiösaippualle. Energizing-suihkugeeli oli sekin vain geneerinen sitrustuoksu. Hajuvesien tuoksukortista en saanut sitäkään vähää irti, miesten Toivo kyllä tuoksui, mutta Aamu ja Ilta olivat hankaamisen ja hinkkaamisen jälkeenkin vain pahvinhajuisia. En tiedä sitten, oliko siinä joku vika.

Joulutuotteiden lisäksi tilasin vielä arganöljyhiusnaamion ja mineraalipuuterin.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 05.11.18 - klo:13:01 »
Mua harmitti noi pahviset tuoksunäytteet, koska niistä ei tosiaan saa oikein minkäänlaista kuvaa tuoksusta. Mä ostin sen Toivon silloin kun miesten pakkaukset tuli myyntiin (lapset saavat antaa sen miehelle isänpäivänä) ja testasin sitä itse, ettei tule annettua lahjaksi jotain kamalaa... Tuoksu oli iholla hyvä, mutta tuon pahvinäytteen perusteella en olisi sitä ostanut. Mainostettu "täyteläisen miehekäs" tuoksu haihtui aika nopeaa ja iholle jäi jotenkin tosi kotoisa, raikas tuoksu. Kävely metsässä ja puusauna, löylyvedessä eukalyptys-tippoja.

Ostin joulukokoelmasta myös Aurora-suihkugeelit (pullojen ulkonäön vuoksi), Tindra-setin, huuliöljyn ja Iiris-meikkisetin, joka menee osaksi kaverin synttärilahjaa. Tuo Tindra-käsirasvan omenapiirakkatuoksu oli ihana, mutta ainakin näytteen perusteella haihtui onneksi nopeasti iholta ja rasva tuntui kosteuttavan hyvin ja imeytyvän nopeasti.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #201 : 05.11.18 - klo:13:28 »
Mulle ei tullut Aurorasta mitään näytettä, joten en osaa arvioida sitä. harmi..

Edit. Oops, katsoinkin aivan epähuomiossa väärin, olihan siellä mukana näyte suihkugeelistä... kokeiluun tänä iltana.
« Viimeksi muokattu: 05.11.18 - klo:19:37 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 07.12.18 - klo:16:17 »
Minä sainkin lahjaksi Luna-tuotteita. Nyt ei harmita, kun en tilannut joulutuotteita. Sain myös kalenterin.

Edit. Luna-tuotteita en ole vielä kokeillut. Viimeksi oli tullut lehden mukana näyte sarjan vartalovoiteesta ja kokeilin siitä. Tuoksu on melko voimakas.
« Viimeksi muokattu: 08.12.18 - klo:21:08 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #203 : 08.12.18 - klo:14:11 »
Mä tilasin pitkästä aikaa Dermolta kaikenlaista perustuotetta. Osa vanhoista lemppareista oli lopetettu tai tuotetta muutettu, mutta ainakin toistaiseksi kaikki kokemukset ovat olleet ihan positiivisia. Käytän muuten aika apteekkipainotteista kosmetiikkaa, en tykkää voimakkaista tuoksuista ja ihoni on suht herkkä ja kuiva. Perheessä on pieniä lapsia, joten yritin ostaa koko jengille sopivia tuotteita.

Puolukkashampoo: hyvä perusshampoo, pari kertaa kokeiltu, ihan kiva tuoksu myös.
Arganöljyhoitoaine: suht kevyen tuntuista, mutta hyvää hoitoainetta. Odotin vielä paksumpaa kamaa, mutta ihan hyvä näin, koska mulla on ohuet käsittelemättömät hiukset.
Syväpuhdistava shampoo; ei kokeiltu
Lasten ilvesshampoo: aika voimakas persikkainen tuoksu, mutta pesi hyvin ja lapset tykkäsi. Tuoksu ei jäänyt hiuksiin. Pumppupullo on muuten ihan kätevä, mutta sitä ei voi ottaa niin helposti mukaan taloyhtiön saunalle tai uintiin.

Keittiösaippua Salvia: hyvä tuoksu ja pesee kivasti!
Voidesaippua: Muuten ihan hyvä, mutta tuoksu on aika tympeä, jotenkin laitosmainen. Menettelee, on nyt koko perheen käsisaippuana vessassa.
Extra-käsisaippua: ei kokeiltu
Intiimipesuneste: toimii hyvin, on tosin aika nestemäistä ja siten lähtee helposti valumaan kädeltä. Aion pestä tällä myös lapsia, aiemmin käytössä ollut mm. Ainu pesuvaahto.

Kasvovoide sensitive: oikein sopiva mun iholle päiväksi näin talviaikaan, yölläkin olen käyttänyt Madaran kasvoöljyn päällä. Pumppupullo on toimiva ja tuoksuttomuudesta plussaa. En tykkää liian paksuista voiteista, mutta kaipaan kuitenkin kunnon kosteutusta ja hyvää imeytyvyyttä.
Yövoide retinol: parina iltana käytetty, kivalta vaikuttaa ja tuoksukin ok.
Nature vanulaput, pari minituotetta: ei otettu käyttöön vielä

Ihonhoitovoide sensitive (yritin ostaa samaa kuin aiemmin, mutta se taisikin olla Classic, sellainen kellertävä): tämä jättää ihon tosi pehmeäksi, mutta kuitenkin imeytyy hyvin! Tuoksuton, niin kuin toivoinkin, ja ainakin talvikaudella ihan nappituote. En tiedä olisiko kesällä liian paksua, toisaalta tätä on aika helppo kerrostaa tai laittaa vain pieni sipaisu.
After sauna vartalovoide: ei kokeiltu
Jalkaseerumi: kiva pikakosteuttaja, aika voimakas mutta miellyttävä tuoksu. Olen tosi laiska rasvaamaan jalkoja, joten yritän skarpata tällaisen kevyen tuotteen kanssa.

Yritin tilata jollain blogikoodilla, jotta saisin lakritsituotteista näytteen, mutta koodi ei jostain syystä mennyt läpi. Kuulostaa epäilyttävältä, mutta toisaalta hopeatoffee on yksi mun lempikarkeista, joten ehkä ne pitää kokeilla jossain välissä! :)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.