Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 43942 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Dermosil
« Vastaus #210 : 01.05.20 - klo:20:36 »
^Mulle tulee mieleen Lushin H'Suan Wen Hua -hiusnaamio, koska tässä on sama inkiväärin pohjatuoksu, vaikka ei muuten sama olekaan. Tässä voiteessaon tosi nätti hohde, voiskohan sitä laittaa kasvoille?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 05.05.20 - klo:05:37 »
Oletteko jo ehtineet kokeilla Sparkling satin finish vartalovoidetta? Sain tästä näytteen ja tämä tuoksuu todella tutulta! En vain kuollaksenikaan saa päähäni missä on ollut tämä sama tuoksu! Saako kukaan muu tästä defa vu -fiiliksen?? Jos joku tunnistaa missä tuotteessa on samankaltainen tuoksu ollut aiemmin, niin olisin enemmän kuin kiitollinen tiedosta! :)

Mun mielestä tämä tuoksui ihan Salvador Dalin Dalissime hajuvedelle.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #212 : 05.05.20 - klo:19:05 »
wow.. vielä on näytepussi avaamatta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 09.05.20 - klo:16:28 »
Kiitos teille jotka yrititte auttaa Sparkling-tuoksun tunnistamisessa. Minulle nuo Wen hua ja Dalissime -tuoksut on vieraita, joten niihin en itse osaa Sparklingia yhdistää. Ehkä minä vielä joku päivä keksin sen, mistä tuo tuoksu on niin tuttu... :D