Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29323 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #30 : 24.11.15 - klo:16:39 »
Meidänkin työpaikan tilaukset saatiin vihdoin viime viikolla tehtyä ja tuotteet tulivat tänään. Tilasin poskipunan sävyssä peach, Extra-voide + suihkuöljy -setin, mietoa saippuaa, keittiösaippuan ja kaverille käsivoide+jalkavoide -setin joululahjaksi. Ainiin ja mummille aloeverageelin. :D Tuosta suihkuöljystä mulla on suuret odotukset, mutta pääsen vasta huomenna testaamaan kun tänään peseydyn salilla enkä viitsi sinne ottaa mukaan...

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #31 : 24.11.15 - klo:18:45 »
Mä haluaisin kuulla kokemuksia noista poskipunista, molemmat niistä kiinnostaa. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Mena

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #32 : 26.11.15 - klo:15:32 »
Kokeilin aamulla poskipunaa (peach) ja tykkäsin kyllä. Pigmenttiä on juuri sopivasti ja tulee luonnollisen näköinen lopputulos. Jää ehdottomasti vakkarikäyttöön. Sävy on aika sama kuin We Care Iconin kaksivärisen poskipunan persikkainen puoli joka alkoikin olla jo melkein loppu (ja tosta tuplasta mulla on se tummempi ruusunpunainen jäänyt kokonaan käyttämättä kun on niin vahva, en tykkää). :)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Dermosil
« Vastaus #33 : 26.11.15 - klo:20:47 »
Mä petyin näihin joulukuvaston huulirasvoihin  :-[ tuntuu ettei saa irti sieltä purtilosta mitään, vaikka kuinka sormella hinkata. Tuoksu on ihana!

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #34 : 07.12.15 - klo:23:55 »
3D meikkisieni on todella hyvä. En ole originaalia Beauty blenderiä kokeillut koskaan, mutta luulisin tämän olevan hyvin pitkälle vastaava. On pehmeä, joustava, tekee kaunista ja tasaista jälkeä, tämän pyörittely iholla tuntuu miellyttävältä. Vaaleanpunainen värikin on supersöpö. Edellinen hyvä meikkisieni oli Real Techniquesin Miracle Complexion Sponge ja tämä on parempi. RT:n sieni oli hiukan kovempi ja vähemmän mukautuva, Dermolla ei saa raitoja aikaan vaikka yrittäisi. Ainoastaan muodoltaan viistetty kärki oli kätevämpi.

Olen kytännyt tämän ilmestymistä bonustuotteisiin, niin voisin jemmatuilla bonareilla ostaa näitä lisää varastoon, tiedä sitten onko se turha toivo.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Dermosil
« Vastaus #35 : 11.12.15 - klo:23:37 »
Juu, nopeaa toimintaa tännekin! Sain lisäksi heijastimen joulukuun kaupanpäällisenä, bonuksena otin sitten ne reishi-kapselit (resistica), maailmalla nuo sieniuutteet ovat paljon kehuttuja ja niiden tehoon vannotaan...
Tosin yhden vastaavan paketin jo söin, mutta otetaan nyt tämäkin. Lahjoitan vaikka jouluksi eteenpäin :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #36 : 14.12.15 - klo:08:01 »
Mä tein kanssa aika ison tilauksen. Keittiösaippuaa, 2 pulloa puhdistusöljyä, intiimisaippuaa ja hiuslenkkejä, linimenttivoidetta treenin kipeyttämiin lihaksiin ja luottokamaa glyseriinikäsivoidetta töihin. Lisäksi otin itseni hemmotteluun saunasaippuan, lotionin ja naamion ja samanlaisen setin ystävälle lahjaksi. Kokeiluun lähti myös iDeal puuteri, sekä poskipuna pink. Otin myös 2 pakkausta resistica kapseleita, jospa auttaisivat, kun olen sairastellut koko ajan.

Bonustuotteina otin sensitive sarjan body lotionin ja vartalovoin, käyvät molemmat myös lapsen kuivalle iholle. Eiköhän näillä taas hetken pärjää. :)
« Viimeksi muokattu: 14.12.15 - klo:08:03 kirjoittanut Anissa »
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

ainokainen

• Vieras
Dermosil
« Vastaus #37 : 14.12.15 - klo:19:06 »
Tää kuuluisi ehkä enemmänkin tuonne meikkiketjuihin, mutta kysyn nyt täältä, kun täällä on Dermon tilaajia: Onko kukaan vielä kokeillut Moist Proof -ripsiväriä?

Tuo on siis vastaava tuote kuin Kanebon 38C eli on periaatteessa vedenkestävä, mutta lähtee lämpimällä vedellä. Olisin tosi kiitollinen käyttökokemuksista!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #38 : 14.12.15 - klo:19:16 »
^Minä olen testannut. Saan sillä sellaiset hämähäkkiripset, en mitään tuuheita. Minusta se vedellä peseytyminen on kätevää, sillä meikin voi poistaa helposti. Ripsiväri lähtee sellaisina pötkylöinä pois.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

ainokainen

• Vieras
Dermosil
« Vastaus #39 : 14.12.15 - klo:19:46 »
Ok, kiitos.  :)

Tykkään Cliniquen Lash Powerista ja MAC:n Extended Playsta juuri tuon ominaisuuden eli vedellä poistettavuuden takia, mutta mietin vaan, että jos tuo harja on huono, ja sillä saa vain hämähäkkiripset, taidan jättää ostamatta. Kaipaan nimenomaan tuuheutta.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
Dermosil
« Vastaus #40 : 17.12.15 - klo:11:29 »
Huhhu, olipa nopeaa toimintaa! Tilasin paketin eilen yhden aikaan päivällä, ja sain sen tänään käsiini hieman ennen kymmentä aamulla. Eli 21 tuntia kesti käsittely ja toimitus kokonaisuudessaan, ihan mahtavaa :T Toimitustapana oli (ilmainen) Express Business Day.
1c M ii BSL

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #41 : 17.12.15 - klo:19:10 »
Olen kokeillut toista joulupaketin huulirasvoista, vaniljan tuoksuista, ja pidän siitä, että se pysyy huulilla. Onhan se hankalaa saada purkista ulos, mutta se pysyy hyvin. Tuoksu on kuitenkin kauhean voimakas. Olen joutunut ennekin heittämään huulirasvoja pois tuoksun takia.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Dermosil
« Vastaus #42 : 18.12.15 - klo:17:46 »
Täällä myös nopeaa toimintaa. Ke-iltana kymmenen jälkeen tein tilauksen, tänään pe ennen puolta päivää oli tullut viesti, että olisi noudettavissa. Puoltoista työpäivää on Suomen postilta kyllä yllätysnopeaa toimintaa. Lushilta esim. paketti rekisteröidään yleensä samana tai seuraavana työpäivänä kuljetettavaksi, mutta matkalla sitten meneekin yleensä ainakin vuorokausi.

Joulutuotteita ei ollut moniakaan enää saatavilla. Senses -kuorinta/vartalovoi-paketti tuli ja on niin herkullisen tuoksuinen, että mietin, raaskinko antaa siskolle vai pidänkö itse 😁
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #43 : 19.12.15 - klo:18:56 »
Tein vielä pikkuisen tilauksen, kun miehelle piti hommata dödöä ja keittiösaippua loppui. Ostin sen jouluvalikoiman Grapefruit & Thyme -saippuan, kun sen sai ilman pyyhettä. Lisäksi ostin Pretty-meikkipaletin, koska sitä on blogeissa kehuttu ja swatchit näyttivät tosi lupaavilta. Pakkaus on todella kaunis. Joulukalenterin kaupanpäällisenä oli huulikiilto-Edt-yhdistelmä, ihan mukava lahjus. Mulla on se Evita-tuoksu viime vuodelta arkituoksuna, se on sellainen simppeli E-tuotteiden tuoksu.

Bonuksina otin vielä pari pakettia Resisticaa, koska ne sai aika pienillä pisteillä. Vähän skeptinen olen tehojen suhteen, mutta onpahan sitten ainakin kokeiltu.

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
Dermosil
« Vastaus #44 : 23.12.15 - klo:00:29 »
Onko kenelläkään muilla ollut Sensitive Special Cream niin kivikovaa, ettei meinaa tulla tuubista mitenkää ulos? Onkohan tää nyt ihan normaalia, vaikka onkin lanoliinia.. Luinkin dermon sivuilta, että kannattaa lämmittää putkiloa ensin käsissa, vaan kun ei meinaa sekään auttaa. Todella epäkäytänöllinen. Ja ensi kerran luen pakkauskoot tarkemmin: 20ml voide oli 6,90 :D.