Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29603 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #45 : 23.12.15 - klo:07:39 »
Oon ollut tosi tyytyväinen Ideal puuteriin ja pinkkiin poskipunaan, jotka mulle on ihan uusia tuttavuuksia molemmat. Ideal puuteri pitää mattana, mutta joustavana ihon, eikä ole ollenkaan liian pakkelimainen, vaikka en olekaan käyttänytkään kivipuutereita vuosiin. Pinkillä poskipunalla tulee tosi nätit pakkasposket. Tykkään. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Triina

• Tukkaguru
Dermosil
« Vastaus #46 : 24.12.15 - klo:21:49 »
Sain Dermon sivujen joulukalenterista 1000 bonuspistettä  :)

Loput joulutuotteet ovat nyt alennuksessa, useita pakkauksia on vielä saatavilla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Dermosil
« Vastaus #47 : 25.12.15 - klo:00:50 »
^ Niin muuten minäkin, mutta kestää näemmä jonkin aikaa, ennen kuin ilmestyvät tilille...  :D

Oikein kivoja juttuja alennuksessa!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Dermosil
« Vastaus #48 : 30.12.15 - klo:19:10 »
Uusi lehti on taas ilmestynyt, se on verkossa luettavissa.

Uutuuksissa on lähinnä Classic-linjan päivitystä, oheistuotteita ja muutama meikkituote, Nature-sarjaan on tullut vartaloöljy ja ravinnelisiin mustikkajauhe, se kuulostaa oikein mielenkiintoiselta. Meikkituotteista uudet primerit olivat myös kiinnostavia.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 31.12.15 - klo:11:19 »
^ Mulle tuli uusin lehti eilen postissa ja näytteet tuli classic sarjan käsivoiteesta, jalkavoiteesta ja 35+ energia kasvovoiteesta. Kokeilin heti kaikkia näytteitä, jäi vähän pliisu ensivaikutelma. Tuotteet oli ihan hyviä perustuotteita, mutta ei nyt mitenkään erityisiä.

Käsivoide oli ihan perus, kivasti ja nopeasti imeytyvä. Jalkavoide oli myös aika perus, tuoksui ihan piparminttukarkille ja koostumus paksua mutta helposti levittyvää. Energia 35+ voiteesta mä en tykännyt yhtään, tosi paksua ja huonosti imeytyvää. Jätin yöksi kasvoille ja imeytyi kyllä yön aikana, mutta esim. meikin alle tai päivävoiteeksi en tätä laittaisi.

Mä en taida tästä uudesta kuvastosta tilata mitään, nuo alennetut joulupakkaukset toki kiinnostaisivat mutta nyt ei ole tarvetta millekkään tuotteelle.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 31.12.15 - klo:13:12 »
Mun mielestä taas tuo Energiavoide on melkeen parasta ikinä! Mulla ei ole edes mitenkään erityisen kuivat kasvot, mutta tuota kun käytti säännöllisesti yövoiteena, niin aamulla oli aina todella levännyt ja heleä iho. <3 Käytin sitä myös meikin alla ja päivävoiteena talvella.

Mua jäi uusista Classic tuotteista kiinnostamaan suihkugeeli ja lotion, tuoksukuvauksessa mainittiin olevan mm. kurkkua ja tykkään raikkaista tuoksuista. Nyt on kuitenkin niin paljon kaikkea, että tuskin tulee tarvetta tilata mitään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #51 : 31.12.15 - klo:16:14 »
Testasin Energiavoiteen ja se pääsee kyllä ihan päivittäiseen kähttöön. Face extra ei oikein sovi meikin alle, eikä ole aikaa aamuisin imeyttää sitä, mutta yöksi passeli. Käsivoidenäytettäkin testailin, ja kiinnitin heti huomiota tuoksuun: jotain outoa. Joo ehkä jos kurkku on mainittu, niin jotain vihreää (ei kurkkua), vähän pistävä. Kosteutustehot aika mitättömät. Kädet on nyt niin kuivat, että tämä katoaa silmänräpäyksessä jättämättä jälkeäkään.

Olen ihan ihastunut jalkaseerumiin. Mulla on ihan eka versio pumppupullossa ja on kyllä parasta jalkarasvaa, mitä on ikinä tullut käytettyä. En tykkää jankkimaisista rasvoista, jotka lilluu iholla vielä aamullakin ja tahmaa sukkien sisäpinnat. Tämä imeytyy nopeasti ja tuntuu silti toimivalta!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 01.01.16 - klo:14:07 »
Moitin aikaisemmin Primo retinol yövoiteen tuoksun takia, mutta annoin sille uuden mahdollisuuden yökäytössä, koska minua on alkanut ärsyttää se, että tuotteita jää käyttämättä ja ne vievät tilaa laatikoissa. Nyt tuoksu ei ole enää ärsyttänyt, vaan tuote on sopinut minulle hyvin. Aamulla iho on ihanan sileä. Luulen kuitenkin, etten tilaa tätä tuotetta toista kertaa tuoksun takia, mutta tämän käytän kuitenkin loppuun.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 01.01.16 - klo:16:14 »
Itseäni ärsyttää Talvi Kasvovoiteen äitelä tuoksu... Muutenkin tahmeaa kamaa. No, ehkä käytän jalkapohjiin... 0_0
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 15.01.16 - klo:10:12 »
Miekii innostuin tilaamaan dermolta, kun huomasin joulutuotteiden alen. Tilasin siis sen Pure paketin missä on pieniä kokoja Nature sarjan tuotteista. Ihan hirveesti en oo ehtiny testailla, kun on niin paljon muutaki käytettävää ;D Tilasin mukaan myös Face Extra voiteen, kun oli kuivalle iholle tarkotettu. Miulla kuivuu talvella naama ihan korpuks, mut nyt miun iho on ollu tosi hyvässä kunnossa ton face extran ansiosta. Ihan huippu tavaraa! :l
Ai niin ja tilasinhan mie myös talvi body voiteen. Hyvä perus voide, ei nyt mikään mahottoman kosteuttavan tuntunen, muttaihan kiva. Ehkä arvostan enempi sitä ettei se jää iholle vaan imeytyy nopeesti. Tuoksu on vähän jännä.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 15.01.16 - klo:18:14 »
^ Mulle tuli uusin lehti eilen postissa ja näytteet tuli classic sarjan käsivoiteesta, jalkavoiteesta ja 35+ energia kasvovoiteesta. Kokeilin heti kaikkia näytteitä, jäi vähän pliisu ensivaikutelma. Tuotteet oli ihan hyviä perustuotteita, mutta ei nyt mitenkään erityisiä.

Käsivoide oli ihan perus, kivasti ja nopeasti imeytyvä. Jalkavoide oli myös aika perus, tuoksui ihan piparminttukarkille ja koostumus paksua mutta helposti levittyvää. Energia 35+ voiteesta mä en tykännyt yhtään, tosi paksua ja huonosti imeytyvää. Jätin yöksi kasvoille ja imeytyi kyllä yön aikana, mutta esim. meikin alle tai päivävoiteeksi en tätä laittaisi.
Samat sanat. Ja miusta se energia voide haisi pahalle.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 15.01.16 - klo:19:48 »
Tuo uusi energiavoide ei muuten ole sitten yhtään samaa tavaraa, kun se vanha +35 energiavoide. Se vanha tuoksui vitalikselle, imeytyi huippunopsaan ja toimi meikin alla. Ja kasvot näytti tosi hehkeiltä.

Tuo uusi ei imeydy kunnolla ja haisee minusta ihan erilaiselle. Ei voi todellakaan käyttää meikin alle. Harmittaa, se vanha oli ihan lempparia. >:(

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 14.03.16 - klo:19:20 »
Mitä mielipiteitä Dermon uutuuksista? Omalle iholle se Sensitive 0% geeli oli kuin nappiin... sopii hyvin ensimmäiseksi iholle laitettavaksi hoitotuotteeksi paksumpien voiteiden alle. Todella fiksua kehitellä 'peruvoiteita', joissa erilaisia rasvaprosentteja.

Nature käsivoide mukavan kevyttä... tunne ehkä hiukan nahkea.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 15.03.16 - klo:21:35 »
Laitoin tilaukseen sen geelin, erittäin käyttökelpoinen tuote :) Samoin nude-luomiväri lähti tilaukseen helpoksi arkimeikiksi tuomaan valoa katseeseen ja yhdistettaväksi tummempaan varjostukseen. Silmämeikinpohjustajaa mietin, mutta se on kyllä tosi pieni pakkaus, en raaskinut ostaa. Riittoisuus on varmasti eri luokkaa kuin voidemaisemmilla aineilla, mutta melkein kymmenkertainen volyymi on silti hurja.

Muuten tilasin lähinnä lahjoiksi meneviä tuotteita, itselleni hiusturbaanin ja joitakin Nature-sarjan tuotteita outletin puolelta. Mustukkajauhetta lapsille puuron päälle. En tarvitse itselleni juuri mitään  :D Premium-rajasta puuttuu enää satanen ja yritän saada sen täyteen, pitää tehdä työpaikalla kimppatilaus.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 27.03.16 - klo:14:55 »
Sain lahjaksi Hoitava huulten kuorinta -kynän ja ihastuin siihen kovasti. Mulla on kuivat huulet ja oon vältellyt niiden kuorimista, jotta tilanne ei menisi pahemmaksi, mutta kuorinnalla olikin kuntoa parantava vaikutus. En varsinaisesti koe tuotteessa olevaa vaalenpunaista sävyä tarpeellisena, mutta eipä siitä haittaakaan ole, kun käytän sitä pääosin kotona. Eipä ole huulet repaleiset ja karheat tämän jälkeen. Laitoin itselleni tilaukseen toisen kynän, ettei huulet mene taas katastrofikuntoon, sekä Duo teroittimen kynälle ja 0 % Hydrogeelin. Mulla on kovat odotuksen Hydrogeelille, sillä uskoisin sen muuntuvan moneksi muutaman öljytipan avulla. :)