Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29385 kertaa)

Poissa Nunna

• Haiven
  • *
Vs: Dermosil
« Vastaus #60 : 29.03.16 - klo:14:26 »
Oon ollut tosi tyytyväinen Ideal puuteriin ja pinkkiin poskipunaan, jotka mulle on ihan uusia tuttavuuksia molemmat. Ideal puuteri pitää mattana, mutta joustavana ihon, eikä ole ollenkaan liian pakkelimainen, vaikka en olekaan käyttänytkään kivipuutereita vuosiin. Pinkillä poskipunalla tulee tosi nätit pakkasposket. Tykkään. <3

Myös minä olen aivan myyty tuosta ideal- puuterista! Sain sen ennen joulua ja nyt olen jo käyttänyt sitä niin että pohja paistaa keskeltä.  0_0
Käytän sitä ihan ilman mitän muuta, en tartte mitään meikkivoidettakaan kun se tosiaan menee niin mataksi ja iho näyttää todella hyvältä.
Toinen Dermosilin luottotuotteeni on se vaaleanpunainen naamanpesu vaahto, Ahh  <3 Sille ei pärjää mikään muu naamanpesuaine kuin ehkä Aco young- sarjan vastaava, mutta tykkään silti Dermosilistä enemmän.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 14.04.16 - klo:17:09 »
Hydrogeeli tulee kuulumaan mun ihonhoitotuotteiden vakikalustoon. Annostelin tuota aivan liikaa aluksi, joten jouduin odotella kauan kuivumista, mutta tuota tarvii kerralla yllättävän pienen määrän. Kosteutti hyvin, ei jättänyt iholle rasvaista tuntua ja kuiva ihoni oli rauhallisen ja tasaisen näköinen. Tuubi on toki vähän hajuton ja mauton, mutta eipä kyllä tuotteessakaan ole mitään mikä ärsyttäisi ihoa. En normaalisti pidä geelimäisistä tuotteista, mutta tätä tilaan lisää. :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #62 : 14.04.16 - klo:18:29 »
Minäkin tykästyin tuotteeseen! Sopivan kosteuttava  :-*
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 15.04.16 - klo:06:32 »
Dermolla on nyt alepäivät ja paljon tuotteita edullisin hinnoin. Katsoin valikoiman läpi, mutta koska nyt ei ole tarvetta millekään, niin en varmaankaan tilaa nyt mitään.

Uusiksi suosikeiksi mulla on tullut Spa& Sauna sarjan tuotteet, naamio jättää ihon ihanan pehmeäksi, suihkugeeli tuoksuu ihanan virkistävästi vihreälle teelle ja kroppavoide imeytyy nopeasti ja kosteuttaa hyvin. Myös tuoksu on ihana. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 16.04.16 - klo:16:16 »
^ Pitääpä tsekata nuo aletuotteet! Mä tykkään myös tuosta saunanaamiosta, siinä on kyllä hinta/laatu suhde kohdillaan ja jättää ihon tosiaankin ihanan pehmeäksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 17.04.16 - klo:20:11 »
Jalkakuorintaa nyt kokeiltu kahdesti ja toimii minusta yhtä hyvin kuin korealaiset vastineetkin. Olen pihtaillut näiden kanssa eli käyttänyt yhden "sukan" aina kahteen kertaan, vaihtaen siis avatun sukan ensimmäisen jalan jälkeen toiseen jalkaan. Kuorivan vaikutuksen huomaan 3.-4. päivän jälkeen. Parhaillaan on itse asiassa menossa jälkimmäinen käyttökerta ja vanha iho on lähestulkoon jo kuoriutunut pois. Tämän ajan olen nukkunut nilkkasukat jalassa, koska en yksinkertaisesti pidä ajatuksesta kaikesta siitä irtonaisesta, vanhasta ihosta mun lakanoissa :P
Harmi ettei tämä kuulunut DermoRumba-tuotteisiin... Muuten olisin varmastikin tehnyt nyt viikonloppuna tilauksen.

Käytin nyt pois näytteen sensitive hydrogeelistä (0%). Imeytyi nopeasti. Yksistään ei tällä hetkellä vielä riitä, mutta tämä voisi kesäksi olla aika kiva, kevyt voide!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 28.04.16 - klo:15:27 »
Dermon uusi lehti tuli tänään, kesäisissä tunnelmissa mennään. Tykkään vuosi vuodelta tästä yrityksestä aina vaan enemmän :)

Uutuuksina on Summer-sarja, johon kuuluu suihkugeeli, voide, käsisaippua, käsivoide ja deo, lisäksi pari hiustuotetta ja meikkituotteita. Summer-tuotteissa on oikein onnistunut visuaalinen ilme, mutta tuoksu ei ole tänä vuonna niin houkutteleva. Käsivoidenäyte ainakin oli kovin vaatimattoman ja persoonattoman kukkainen, tyttömäinen tuoksu. Se on varmasti tosi helppo valinta kelle tahansa ja tuskin kenenkään nokkaan epämiellyttävä, mutta jäin kyllä kaipaamaan enemmän särmää. Dermolla on niin huikean onnistuneita tuoksuja historiassa.

Uusi huulikiiltosävy Pastel Pink oli myöskin näytteenä mukana ja on tosi kaunis nudepinkki kevyellä hohdolla, oikein sellainen raikas sävy. Menee ostoslistalle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #67 : 28.04.16 - klo:18:47 »
Omaperäinen valinta mielestäni sisällyttää vakiovalikoimaan kuuluva Aloe vera-geeli uudelleenpakattuna kesätuotteiden joukkoon - hajustamattomana onneksi edelleen tosin. Hintakin on ihan sama kuin 'tylsällä' dermoteekki-tuotteella...
Käsivoidenäytteen perusteella sarja All Seasons tuoksuu raikkaalta, ei liian imeläiseltä .. Sitä toista tuoksua en vielä ole kokeillut, Beach jne...
Odotan kyllä uteliaana Dermo-bussin saapumista paikkakunnalle, on mentävä paikan päälle kokeilemaan ja hiplailemaan...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #68 : 30.04.16 - klo:23:29 »
Mulle tuli tuosta uudesta käsivoidenäytteestä migreeni ihan heti :( Vaikkei se sinällään vahva ollut ja pidinkin siitä tuoksusta, mutta mun pää ei muuten pitänyt, piti mennä heti pesemään kädet ja lepäämään. Tuota Aloe vera-geeliä en olekaan testannut koskaan! Ajattelin kokeilla niin, että sekoitan siihen ruusunmarjaöljyä sekaan ja kasvoille, jos toimii niin tilaan tuohon tarkotukseen sitten :)

Nyt oon käyttänyt pidempään Glyseriinikäsivoidetta ja oon tykännyt tosi paljon, varmasti tilaan seuraavaksi taas lisää! Kosteuttaa, pehmentää ja imeytyy nopeasti. Oon muistanut rasvata tuon kanssa paaaljon useammin käsiäni, jotka ovat koko aika kuivat, edistystä :T

Toinen tuote mihin oon ihastunut on "Sensitive Facial Cream"! Pehmentää, rauhoittaa ja hoitaa kasvoja tosi hyvin. Pumppupullosta suuri plussa ja on riittoisa. Sopii myös meikin alle. Varmasti sopii myös kesäisin yövoiteeksikin (ja toki voi laittaa lemppariöljyjä sekaankin). Ostan tätä myös lisää ja suositellut jo monelle :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 01.05.16 - klo:09:28 »
Toinen tuote mihin oon ihastunut on "Sensitive Facial Cream"! Pehmentää, rauhoittaa ja hoitaa kasvoja tosi hyvin. Pumppupullosta suuri plussa ja on riittoisa. Sopii myös meikin alle. Varmasti sopii myös kesäisin yövoiteeksikin (ja toki voi laittaa lemppariöljyjä sekaankin). Ostan tätä myös lisää ja suositellut jo monelle :)
Mä taas inhoan tota pumppupulloa kun siitä ei ikinä tiedä paljonko on jäljellä ja sit se loppuu kesken kaiken. Muuten ois munki lempparituote. Tai sitten pitäis vaan olla aina seuraava purkki jo jemmassa...

Millainen se hydrogeeli on? Onko verrattavissa esim. Xylidermiin?
Samoin kaipaisin kokemuksia myös silmämeikinpohjustusvoiteesta, tai kynähän se taitaa olla. :) Pitäisi varmaan laittaa kesäkuun tienoilla tilausta menemään taas pitkästä aikaa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 05.05.16 - klo:07:20 »
Mua ei oikeen noi kesätuotteet tällä kertaa innostaneet. Suojakertoimellinen pohjustusvoide oli tosi hyvää (siis se viime vuoden Blossom-versio) ja sitä mulla on vielä tuubin jämät, eli sitä ehkä tilaan jossain vaiheessa lisää. Muuten nyt ei ole tarpeita Dermolta, joten voi olla, ettei tule hetkeen kuitenkaan tilattua mitään.

Chaoksen tavoin tykkään kovasti Glyseriinikäsivoiteesta, se on mulla työkäytössä ja siinä ihan mainiota, koska ei tuoksu millekkään ja imeytyy supernopeasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 08.05.16 - klo:13:25 »
Alumiiniton Deo Stick Vitamin E ja Aurinkosuojapuikko SPF 50 + (huulirasvakäyttöön ajattelin) lähtee tänään tilaukseen. Äidilleni tilaan vartalon kuorintavoiteen Senses-sarjasta, sillä hän on kovin tykästynyt siihen. Itseäni jäi kiinnostamaan vielä Heleyttävä puuteri, jalkojen kuorintavoide sekä yövoide käsille ja jaloille. Oon nyt jotenkin löytänyt Dermosilin uudelleen, sillä mulle on osunut kohdalle tosi kivoja tuotteita viimeaikoina. :ts

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 03.06.16 - klo:08:57 »
Dermolla on uutuustuotteena misellivesi meikinpoistoon. Onko minusta tullut nuuka, mutta minusta 9,20 € 150 ml pullosta on Dermon hintatasoon nähden melko kallis.

Tilasin kuukausi sitten läjän Dermosilin tuotteita, mutta olin vähän pettynyt isoon osaan. Tykkäsin kuitenkin kausituotteena olevasta suihkugeelistä ja erityisesti saman sarjan deodorantista. Dermon deoissa on monesti mun nenään vähän tympeä sivutuoksu, mutta tämä on kiva ja raikas kaiken päivää.

Tilauksen huipputuote oli ehdottomasti Kuorintasukat. En ole koskaan aiemmin käyttänyt kuorintasukkia, jotenkin ne ovat olleet vähän pelottavankin oloinen tuote. En kuitenkaan ole koskaan kuullut muuta kuin hyviä kokemuksia sukista, joten päätin sitten kokeilla. Ja aivan mainiothan ne olivat! Lopputulos on parempi kuin jalkahoidon jälkeen. Mulla lopputulos syntyi yhdessä viikossa, ehkä innokas kylpemiseni joudutti kuolleen ihon irtoamista. Pari päivää se näkymä oli kyllä kamala, kun itsestä tippuu pino parmesaanilastuja.  :D Ehdottomasti aion kyllä ottaa sukat jatkuvaan käyttöön, minusta tuli niille suuri fani.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #73 : 03.06.16 - klo:10:10 »
Mä sain kanssa mainoksen s-postiin tuosta uudesta misellivedestä ja mä  nuukana tosiaan järkytyin hinnasta, verraten yleensä Dermon tasoon  0_0 Pullokin on vain 150ml.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 03.06.16 - klo:15:10 »
Onpas kova hinta, olisin odottanut jotain 5,50-6,50 € luokkaa... Jää varmaankin kokeilematta, kun kaapissa on pari lupaavaa misellivettä muutenkin. Mun mielestä Dermo olisi voinut myös nimetä tämän ihan vain Misellivedeksi suomalaisittain.