Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 29653 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: Dermosil
« Vastaus #75 : 04.06.16 - klo:12:46 »
Aurinkosuojapuikko SPF 50+ on osoittautunut erinomaiseksi suojakertoimelliseksi huulirasvaksi. Iso puikko ja väritön tuote, joka ei maistu eikä tuoksu millekään. Huulet jää pehmeäksi ja kosteutetuiksi ilman minkäänlaista lähmää. Seuraavaksi aion kokeilla tätä myös kasvoille. :)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 05.06.16 - klo:20:34 »
Huulikiilto: pink pastel - Sävy on tosi nätti, vaalea ja neutraali pinkki josta juuri pidän kovasti, mutta kiillon koostumus ei ole yhtään minun mieleen. Tahmea ja sormella levityksen jälkeen jopa saippualla vähän vaikeasti iholta puhdistettava (itselläni siis käytössä näyte). Myös huulilla tuntuu tahmeahkolta ja korostaa kuivia kohtia, joten en tämän perusteella halua ostaa.

Shower gel Lovely orange - Täysikokoinen pullo on pumppunsa vuoksi käytännöllinen. Tuoksu ja toimivuuskin ovat ihan ok, mutta suihkusaippuoista en kuitenkaan pahemmin jaksa innostua, joten tämän loputtua siirryn johonkin seuraavaan suihkusaippuaan.

Käsivoide summer - Tuoksu ei oikein uponnut muhun, ja lähellä oli ettei minullekin olisi tullut päänsärkyä... Olen joskus aiemminkin törmännyt näihin hypotuoksuihin, eivätkä ne ole silloinkaan ole olleet mieleeni… Voide oli näytteestä ulos puristaessa todella ohuen tuntuista, mutta kuitenkin ihan hyvin lopulta kuitenkin pehmitti kädet. Tuoksusta johtuen en kuitenkaan osta tätä.

Aiemmin käyttämistäni näytteistä muuten sensitive hydrogeeli (0%) on jäänyt sen verran mieleen, että kun Dermobussi tulee tänne kesäkuun puolessa välissä, niin käynen tuotteen sillon itselleni ostamassa.
« Viimeksi muokattu: 05.06.16 - klo:20:38 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 07.06.16 - klo:22:49 »
Annoin mummille joululahjaksi karbamidijalkavoiteen. Tänään kun oltiin kahvilla niin mummi kehui että on tosi hyvä voide. Mummin ystävä meni jalkahoitoon ja mummi pääsi sanomaan että hänen ei enää tarvitse käydä jalkahoidossa (kävi aiemmin noin kerran kuussa) kun on niin pehmeät jalat tuon voiteen myötä. ;D Eli tätä hankitaan mummille lisää sitten kun edellinen tuubi on loppumassa.

Osaako kukaan suositella Dermosilin valikoimasta jotain toimivaa voidetta psori-iholle? Mummilla on psori ja tämän hetken suosikki edelleen on LR:n aloeveravoide, joka maksaa 30e/tuubi (ja saa vain verkostomarkkinoinnin kautta jolloin mulle yritetään aina myydä puoli kuvastoa samalla ja soitellaan perään kutsuille yms....). Annoin mummille aiemmin kokeiluun Dermosilin aloegeelin mutta ei tykännyt siitä. Olisi kiva löytää joku suht edullinen voide jota olisi helppo hankkia.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #78 : 10.06.16 - klo:14:41 »
^Olisko Extrasta apua? Liian tuhtia varmaankin kasvoille (paitsi talvisin kuulemma moni käyttää sitä kasvillekin), mutta kropan hoitoon loistava. harmi, että se Aloe vera-geeli ei toimi - on aika puhdasta tavaraa, ei lisäaineita, tuoksuja tms.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 10.06.16 - klo:16:32 »
^^ Tuo karbamidivoide on muuten todella hyvää, eli täysin samaa mieltä mummisi kanssa :). Itselläni on suht järkyttävät korppujalat, ja näihin on tähän mennessä toiminut vain TBS:n hamppuvoide ja Hansaplastin ureaa sisältävä jalkavoide. Nyt käytin tuubillisen karbamidivoidetta ja kantapäät ovat pysyneet siisteinä ja pehmoisina, tätä on kyllä ehdottomasti tilattava lisää.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 10.06.16 - klo:18:15 »
Jos psori-iho tykkää nimenomaan jostain kvyemmästä/geelimäisestä tuotteesta, niin uusi Sensitive 0% voide on aika hyvää kamaa. Sain sillä rauhoitettua auringossa palaneen ihon ja kosmeettisesti se on erittäin miellyttävää.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #81 : 10.06.16 - klo:22:57 »
^Olisko Extrasta apua? Liian tuhtia varmaankin kasvoille (paitsi talvisin kuulemma moni käyttää sitä kasvillekin), mutta kropan hoitoon loistava.

Voin kehua tätä Extra-voidetta atooppiselle iholle, mulla on kädet ihan karmeassa kunnossa usein ja tää Extra-voide on toiminut hyvin käsirasvana. Sain voiteen lahjaksi ystävältä ja käytin sitä ensin kasvoille, mutta jotenkin se ei tuntunut toimivan mulla kasvoilla, tuntui liian raskaalta ja jotenkin epämiellyttävältä ja tukkivalta. Tosin mun kasvojen iho ei ollut erityisen superkuiva, kosteusköyhä ja herkkä kuitenkin. Käsivoiteena tämä kuitenkin on ollut oikein hyvää, eli suosittelen tosiaan kokeilemaan käsivoiteeksi jos kädet menee helposti huonoon kuntoon.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 14.07.16 - klo:07:25 »
Mä olen tykästynyt kovasti Dermon suojakertoimellliseen Primeriin. Meillä on töissä aika kuivattava ilmastointi, joka saa sitten ihon puskemaan rasvaa erityisesti nenästä ja meikki ei tahdo pysyä siistinä koko päivää. Olen sotkenut tuota Primeria Lumenen CC-voiteeseen ja sillä lailla saanut pidettyä ihon siistinä. Taidan tilata tätä pari tuubia jemmaan.

Uusista tuotteista kirsikankukkaiset suihkugeeli ja body lotion houkuttelisi kovasti. Lotionin tuoksu oli huumaava ja pidän kovasti myös eleettömistä pakkauksista.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 14.07.16 - klo:19:07 »
Aiemmin käyttämistäni näytteistä muuten sensitive hydrogeeli (0%) on jäänyt sen verran mieleen, että kun Dermobussi tulee tänne kesäkuun puolessa välissä, niin käynen tuotteen sillon itselleni ostamassa.

Olen muuten edelleenkin ilman tätä, koska tuotetta ei Dermobussin valikoimaan kuulunutkaan... Tulin tuolloin kuitenkin ostaneeksi kuorintasukat, joita olen jo aiemmin käyttänytkin. Parhaillaan just ihon kuoriintuminen menossa :o

Kovin usein en Dermolta tuotteita enää tilaa, joten siinä osasyy, miksi en ole o% hydogeeliä sitäkään kautta hommannut. Mutta Dermolehden mukana tulevia näytteitä on silti edelleen kiva kokeilla :) Juuri aiemmin puheena ollut Micellar meikinpoistoaine tuli viimeisimmän lehden mukana näytteenä ja tykkäsin siitä todella: näytepussissa olevalla liinalla sai poistettua todella hyvin ainakin sinä päivänä kasvoilla olleen mineraalimeikin sekä kevyen silmämeikin (vesiliukoisen ripsivärin ja kevyen luomivärin). Mutta minusta oli jopa vähän harhaanjohtajaa, että näytteenä on liina, mutta myynnissä sitten  pullossa oleva neste... Olen kuitenkin samoilla linjoilla aiempien kommenttien kanssa, että hinta on jotenkin kumman korkea joten toimivuudesta huolimatta en ole ainakaan heti tätäkään tilaamassa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #84 : 14.07.16 - klo:23:50 »
Onneksi Dermon bussista sai sentään koodin ilmaiseen toimitukseen, joten ei niin harmita, että jouduin tekemään tilauksen..

Mukana oli vain kaikkein suositumpia (tai Dermon sellaisina pitämiä) juttuja, ei lainkaan mitään kiinnostavaa  :D
Nopsaan sain kyllä paketin, ei sen puoleen. Hyvä palvelu siis!

Uutuuksien tuoksu on aivan liian imelän kirsikkainen, tyyliä The Body Shop...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 25.08.16 - klo:14:08 »
Mun on ihan pakko kehua Dermosilin Baked Duo Nude luomiväriä! Mä en ole tähän mennessä oikein vakuuttunut Dermosilin meikeistä, ja mulle on sattunut niiden osalta vain hutiostoksia. Tämä luomiväri lähti kuitenkin kokeeksi ostoskoriin halvan hinnan takia, ja tämä on ollut nyt päivittäisessä käytössä. Värin pystyy levittämään koko luomelle ja lopputulos on luonnollinen. Värit erottuvat tarpeeksi toisistaan ja esim. pienten korostusten teko on helppoa tämän luomivärin kanssa. Mulla helpottui perus arkimeikin teko aika paljon, kun ei tarvitse pyöritellä enää useampaa erillistä luomiväriä vaan silmämeikin pohjan saa tehtyä tällä yhdellä duolla tosi hyvin. Hintakin on tosi edullinen, kun Duo maksaa 4,90€.  :ts

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 26.08.16 - klo:05:48 »
^Tuo menee sitten kyllä varmaankin hankintaan mulla. Itseasiassa olen sen pari kertaa jo laittanut ostoskoriinkin, mutten sitten kuitenkaan tilannut. Mun arkimeikki on usein tuollaista nudea silmäluomille, musta kynärajaus ja ripsari ja kaikissa neutraaleissa paleteissa mulla jää pääsääntöisesti muut värit käyttämättä, joten tuollainen pelkkää vaaleaa sisältävä duo-nappi olisi kyllä tosi mainio. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 26.08.16 - klo:17:34 »
^ Just tuollaiseen meikkiin tuo duo on ihan täydellinen.  :) Mä aluksi myös klikkasin tuotteen pari kertaa ostoskoriin ja sitten viime metreillä otin sen pois, kun ajattelin etten tarvitsekkaan. Viimeksi kuitenkin päätin tilata kokeeksi ja onneksi tilasin, tästä on tullut ihan lemppari.  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 26.08.16 - klo:18:22 »
Nude-duo on todella kiva :) Käytän harvakseltaan luomivärejä ja juuri tuollainen helppo, katseeseen valoa tuova väri on täydellisen toimiva melkein milloin tahansa. Jos haluaa värikkäämpää, niin tuota voi silloinkin laittaa alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 29.08.16 - klo:23:02 »
Dermon syksyn uutuudet ovat tulleet sivuille, lehteä ei ole ilmestynyt vielä. Parit edelliset uutuudet ovat olleet vähän vaatimattomia, mutta nyt oli useampi todella houkutteleva tuote  :) Dermo pysyy erinomaisesti trendien mukana ja valikoimiin on tullut mm. minikokoiset meikkimunat, kuoriva yöseerumi ja kasvojenpuhdistuslaite.

Uudistunut Faces-sarja on kauttaaltaan mielenkiintoinen, etenkin xylitolia sisältävä kosteusvoide ja neljästä seerumista Anti-Stress menevät ostoslistalle. Pakkauksetkin ovat onnistuneet. Seerumeilla on tosin suhteellisen kova hinta Dermon yleensä edulliseen hintatasoon verrattuna (15,50 €).

Minimunat hankin aivan varmasti, se isompi 3D-meikkisieni on erinomainen.