Kirjoittaja Aihe: Dermosil  (Luettu 24078 kertaa)

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Dermosil
« Vastaus #165 : 28.11.17 - klo:17:21 »
^ No onpa kiva boksi!  ;D Mä mietin pitkään tilaanko sen vai ei, mutta päätin odottaa joulukuuhun. Joulukuussahan on tosiaan tuplabonukset. Tilaamani energiavoide on todella jees tuote! Liekö lumevaikutusta vai ei, mutta tuntui kyllä "virkistävältä". Lisäksi nuo kuorintasukat oli ihan huiput. Mulla kesti n. 3 päivää, että iho lähti kunnolla kuoriutumaan. Nyt on kyllä niin pehmeät jalat että.  <3  <3

Joulukuussa aion tilata vielä ton lakritsisen tuotesetin ja lisää tuota E-vitamiini/extra-käsivoidetta. Lisäksi tuo keittiösaippua houkuttaa, kun sitä on tullut yksittäin myyntiin! Myös joku seerumi olisi kiva ja ripsarina oon pyöritellyt tuota vastaavaa kuin Kanebolla on. Ostin jokin aika sitten Estee Lauderin Double Wearin, mutta se kyllä varisee päivän aikana...tai sitten mun täytyy vaan pitäytyä vedenkestävissä.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 12.12.17 - klo:20:37 »
Olen käyttänyt Dermosilin Moist Proof -ripsiväriä ja se on toiminut hyvin arkikäytössä. En saa sillä mitään megaripsiä ja levityksessä pitää olla tarkka, etteivät ripset liimaannu yhteen. Pysyvyyskin on ollut hyvä, mutta tänään oli niin kova räntäsade, että sitä tämä ripsiväri ei kestänyt. Johtui varmaan siitä, että jouduin pyyhkimään vedet silmien ympäriltä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #167 : 12.12.17 - klo:21:35 »
Päädyin tekemään ison tilauksen... suht ison, hintaa 'vain' vähän yli 50€ ja mukana useita bonusjuttuja... Kivasti tuli tuplapisteitä.
  :ts Kun kerran tekivät hyvän tarjouksen, pakko oli langeta. Yhtä hyvää keittiösaippuaa ei niin vain saa kaupoista (Palmoliven vastaava kyllästyttää tuoksullaan), ei myöskään muita täyttöpusseja.
Päädyin myös ostamaan kokeeksi Q10 sy-voiteen, lempparini L300 vaaleanpunainen on lakkautettu  :#
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 06.01.18 - klo:17:24 »
Dermosilin uusin lehti näytteineen tuli tällä viikolla. Tästä lehdestä on joskus ollut puhetta täälläkin, että lehti ei tosiaankaan ole mikään pelkkä tuotekuvasto enää. Viimeisin lehti tuntui käsissäkin tosi kivalta ja ulkoasuun ja teksteihin on selvästi panostettu.  :ts

Näytteistä testasin kasvojen talvivoiteen, ja en oikein tykännyt. Voide oli ihan superpaksua ja tuntui ettei se imeydy ollenkaan. Jäi kasvoille kelmuksi ja hetken päästä kun pyyhin kasvoja, niin voide lähti kuoriutumaan kasvoilta.

Mä en nyt tästä kuvastosta tilaa mitään, nyt ei vaan ole tarvetta millekkään. Uudet saunatuotteet kiinnostavat, ja samoin koirashampoo ja tassuvoide. Nämä päätyvät varmaan myöhemmin tänä vuonna ostoskoriin. Jos jollain on kokemuksia näistä niin mua kiinnostaa kuulla!

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #169 : 11.02.18 - klo:10:07 »
Huomenna alkaa Dermopäivät!  :) Ajattelin tilata ainakin tuota arganoöljyhoitoainetta, josta tykkäsin tosi paljon sekä (jouluista extra käsivoidetta, joka on ihan mun suosikki. Myös kaurakuorinta ja -käsisaippua, nature-ihonhoitovoide sekä heleyttävä puuteri kiinnostavat.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 15.02.18 - klo:19:08 »
Oliko täällä jollain kokemuksia Dermon koirashampoosta? Vaahtoaako paljon?  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 15.02.18 - klo:23:14 »
^En ole pessyt vielä koiraa tuolla, mutta kokeilin sitä omiin käsiin ja vaahtosi suunnilleen samalla tavalla kuin normaali käsisaippua. Koostumus on ohutta, maitomaista, helppo varmasti levittää turkkiin.

Extra-voide E-vitamiiniversiona on NIIN ihanaa  <3 Samaten tykkään niistä vaaleanpunaisista puuvillahanskoista. Ne ovat väljää mallia ja siksi paljon paremmat kuin apteekista saatavat perusmallit, joita pukiessa tiukempi kangas pyyhkii paksun rasvakerroksen osittain pois.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #172 : 16.02.18 - klo:02:46 »
Tein taas tilauksen tänne Dermopäivien kunniaksi, pitihän saada lisää voidesaippuaa käsille... ja pari muuta juttua alennuksesta.
 ;)

PS. Tuo Q10 sy-voide on aivan huippua, pääsi uudeksi suosikiksi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 01.05.18 - klo:11:48 »
Uusi lehti näytteineen tuli eilen postissa. Mä olen odotellut josko nyt kesätuotteisiin tulisi useampana vuonna ollut summer meikinpohjustusvoide aurinkosuojalla tai vastaava tuote, mutta ei.  :( Mulla on tuo meikinpohjustusvoide ihan ympärivuotisessa käytössä, hinta/laatu suhteeltaan ihan huippu. Tälle ei oikein meinaa löytyä korvaajaa mistään. Viimeinen purkki vetelee viimeisiään ja harmittaa ihan vietävästi, ettei tätä enää saa.  >:(

Lehden mukana tuli näytteet omppu ihonhoitovoiteesta, tuuheuttavasta shampoosta ja hoitoaineesta sekä heleyttävistä tipoista. Kesän omppusarjan design on tosi kiva, mutta tuoksu on just sellainen vihreä raikas omppu joka on aika tylsä mun mielestä. Ihonhoitovoiteessa tuoksu oli myös tosi voimakas, jää iholle pitkäksikin aikaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 01.05.18 - klo:12:52 »
Summer Dream -pohjustaja on tosi hyvä tuote, itselläkin viimeinen tuubi menossa. Kahdenkympin kerroin on juuri sopiva, kun ei varsinaisesti oleskele auringossa ja koostumus on ihanan ohut ja miellyttävä. Olen siis käyttänyt ihan päivävoiteen tapaan. Harmi, kun ei tullut valikoimiin  :-\

Mun mielestä omppuvoitessa oli tosi mieto tuoksu, eikä se jäänyt pitkäksi aikaa iholle. Sellainen hento vihreän omenan tuoksu, jossa oli kuitenkin vähän makeutta mukana.

Paras uutinen oli lakritsituotteiden tulo pysyvään valikoimaan, niissä on niin hurmaava hopeatoffeen tuoksu  :)

Iso peukku muuten aiemmin mainitulle koirashampoolle. Se on juoksevaa ja helppoa levittää, vaahtoaa kyvyesti ja huuhtoutuu hyvin pois, turkki jää pehmeäksi ja TODELLA puhtaaksi. Mulla on valkoisen kirjava koira ja valkoiset osat tulivat melkeinpä hohtavammaksi kuin törkykalliilla valkoturkkisen koiran kirkastavalla shampoolla. Tästä piti tulla arkishampoo peruspesuihin, mutta kelpaa meille erinomaisesti myös näyttelyshampooksi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 01.05.18 - klo:20:58 »
^ Oho, jännä että koit tuon omppuvoiteen tuoksun noin eri tavalla! Mun käsivarret haisi vielä ihan voimakkaasti siltä ompulta n. 4 tuntia voiteen levityksen jälkeen, ja sen perusteella en ikinä laittaisi voidetta koko kroppaan koska tuoksu on liian voimakas. Mä koin tuon tuoksun myös jotenkin pistävänä. Hassua, että saman tuoksun voi kokea niin eri tavoilla.  :D

Koirashampoosta vielä, mun pitäisi myös tilata sitä. Unohdin sen nyt tästä tämän päiväisestä tilauksesta. Höh. Mulla on myös valkoinen koira, joten tuo hyvä mutta hellävarainen pesuteho kuulostaa ihan huipulta.  :ts

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 01.05.18 - klo:21:42 »
^Mun mielestä noissa näytepusseissa on ollut laatueroja jonkin verran, johtuu ehkä siitä? Jos vertaa muihin Dermon tuoksullisiin voiteisiin, niin oli selvästi miedompi ja lyhytkestoisempi. Ehkä samaa luokkaa kuin se parin vuoden takainen meriaiheinen kesävoide. Tosin mun hajuaistiin ei aina ole ihan luottamista, mutta jos nyt suoraan vertaa esim. saksanpähkinään, Livingin kirsikankukkaan tai E-vitamiiniin, niin jää kauas intensiteetiltään.
« Viimeksi muokattu: 01.05.18 - klo:21:44 kirjoittanut Triina »

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 13.06.18 - klo:22:15 »
Tilasin työporukan tilauksessa Omenasuihkugeelin, aurinkosuojapuikon, uuden korostuspuuterin ja poskipunasiveltimen. Omppusuihkugeeli on ihana ja 500ml riittää varmasti ikuisuuden. Haluan tästä tämän kesän muistotuoksun :D Aurinkosuojapuikko ja sivellin menevät odottelemaan käyttövuoroaan, mutta korostuspuuteria testasin heti. Jestas miten ihana! Tällä saa tosiaankin hohdetta aikaan, väri on juuri sopiva eli ei liian ns värillinen vaan iholla näkyy lähinnä vain vaalea glow. Partikkelit ei ole liian isoja shimmerhippuja vaan hohde on tosi hienojakoista. Tällä saa oikeasti tosi blindingit korostukset! Tilasin vähän ns. riskillä kun ajattelin että hohde on kuitenkin liian shimmeristä ja hentoa mutta yllätyin positiivisesti :)
« Viimeksi muokattu: 13.06.18 - klo:22:17 kirjoittanut Jewely »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 16.06.18 - klo:07:04 »
Mulle ei enää tule Dermon lehteä kun en ole sieltä aikoihin tilannut. Mutta onneksi saan kaverin kautta ja eipä ne postarit tietty yksin tilaamalla pahat ole...mutta koirashampoota haluaisin kokeilla sekä hoitoainetta tietysti :) tassuvoide on ehkä vähän turha kun tarttuu lumi vaan entistä enemmän...
Hang up the chick habit

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 19.06.18 - klo:22:40 »
Minulle on kertynyt testereitä ja nyt ajattelin käyttää niitä pois. Uudenmalliset eivät edes kestä kauan, vaan kuivuvat. Koetan listata vähän kokemuksiani ja päivitän listaa.

Skin Comfort -vartalovoide teki ihon ihanan pehmeäksi ja imeytyi nopeasti. Vaikutti riittoisaltakin. Tuoksu on hajuvesimäinen, liian voimakas ja kestää iholla kauan. En aio ostaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)