Kirjoittaja Aihe: Physicians Formula  (Luettu 2827 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Physicians Formula
« : 31.12.15 - klo:19:21 »
http://www.physiciansformula.com/en-us/default.html

Tutustuin merkkiin Alluren sivujen kautta ja löysin näitä myynnistä iHerbistä. Vielä en ole kokeillut mitään, mutta tavattoman herkullisen näköisiä pakkauksia ainakin ja hinnat kohtuulliset.

Iskin silmäni erityisesti Nude Wear Touch of Glow -korostusväripalettiin ja Organic Wear Jumbo Lash Mascaraan:

Onko juureksilla käyttökokemuksia? iHerb-ketjussa oli joitakin, mutta merkki ansaitsee ihan omankin ketjunsa (saa kyllä yhdistääkin toki).

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Physicians Formula
« Vastaus #1 : 06.01.16 - klo:12:08 »
Mulla on Mineral correcting powder sävyssä Creamy natural, sitten Mineral glow pearls sävyssä Translucent Pearl ja Nude Wear glowing nude blush sävyssä Naturel. Tykkään kaikista hirveesti, mutta ykkössuosikkini on tuo mineral glow pearls. Ihanaa hehkua ilman kauheeta glitteriä!  <3
Veni, vidi, Visa.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 13.01.16 - klo:07:18 »
Mulla on ollut tuota mascaraa. En tykännyt yhtään; vaikea saada levittymään nätisti, klimppaantui ja lähti helposti tuhraantumaan. Tosin omasta kokeilusta on jo 2-3v, eli en tiedä, onko tuote pysynyt samana.

PF:n poskipunat ja tinted moisturizerit sen sijaan saavat multa ylistystä  :-*
Healthy wear tinted moisturizer on todella, todella pigmenttistä, mutta lopputulos on kuitenkin luonnollisen näköinen. Pysyy myös naamalla siistinä pitkään. Pientä miinusta tuoksusta ja siitä, etteivät vaaleimmat sävyt sovi oikeasti vaalealle iholle.
« Viimeksi muokattu: 13.01.16 - klo:19:05 kirjoittanut Melly »
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 13.01.16 - klo:14:41 »
^ Mullakin on ollut tuota Triinan kuvassa olevaa ripsaria. Ihan sama kokemus kuin Mellyllä. Ihan liian märkää, klimppaantuvaa ja sotkevaa. En todellakaan suosittele. Ei kestänyt yhtään myöskään kyyneliä tai hikeä. Harja oli myös melko kömpelö, vaikka kuvittelin sen olevan hyvä kuvan perusteella...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 14.01.16 - klo:02:29 »
Mulla on ollut tätä Ph Matchmaker -poskaria, jonka pitäis mukautua ihon ph:n kanssa sopivaksi sävyksi iholla.

Kyseinen poskipuna on aika jauhoinen ja hyvin vahva pigmentiltään, ja kun sävy on tumma pinkki (tuntui livenä tummemmalta ja pinkimmältä kuin kuvassa), pelleposket ovat lähes taatu juttu. Olen vielä tosi enemmän-on-enemmän -henkinen, mutta tämän pinkkiys oli liikaa. En huomannut mitään ihon sävyyn mukautumista. Annoin pois, kun ei tullut käytettyä, kun oli niin överi.

Merkillä on kyllä monia tosi söpöjä pakkauksia. Esim. tämä:

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 21.01.16 - klo:10:54 »
Physician's formulalta löytyy minusta paras silmänrajaus: eye booster 2-in-1 lash boosting eyeliner + serum. Sivellin on mun makuun juuri sopivan ohut ja hieman joustava, ja lisäksi rajaus vielä kestääkin hyvin (esim. työpäivän pysyy siistinä). Aina olen käyttänyt vain sävyä ultra black, joten en tiedä miten se eroaa tavallisesta black-sävystä.

Myös poskipuna on käytössä: multi-colored custom blush, brunettes. Alussa ei tuntunut kovin pigmenttiseltä, mutta kyllä tämä pidemmässä käytössä on ihan riittävän hyvä ollut. Päivän mittaan tosin puna hieman häviää poskilta. Mukana tuleva pikkusivellin on ihan turha: liian kova ja pieni, sellainen litteä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 27.02.16 - klo:16:46 »
Mä olen tykännyt ihan vaan tästä ns. tavallisesta Organic Wear Mascarasta. CC Curl -ripsari ärsytti silmiäni (tosi herkät silmät, käytän yleensä ACOn ripsaria) joten lensi aika nopeasti roskiin. Mulla on vielä Jumbo Lash odottamassa jemmassa korkkaamista, mutta voi olla että dumppaan sen jollekin kun pelkään että sekin saattaa ärsyttää ja yleensä en edes tykkää isoista harjoista...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #7 : 22.12.17 - klo:13:59 »
Nostelen hiukan tätä unholaan vaipunutta...
iHerb myy näitä nykyään, ja CC-/meikkivoide vaikutti kiinnostavalta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 15.04.19 - klo:22:03 »
Citymarket myy nykyään tätä merkkiä :) Kävin tänään Cittarissa ja bongasin merkin ständin (ihan kunnonkokoinen, vastaava kuin esim. Essencellä). En tiedä kuinka pitkään on ollut, olen vuoden alusta lähtien pyrkinyt välttämään kaikkea turhaa kosmetiikan ostelua ja noilla osastoilla pyöriminen on bensaa liekkeihin. Testasin nyt paria juttua kädenselkään ja tämä mineraalipuuteri jäi niistä mieleen. Tuotteen koostumus on aika täyteläinen ja se on todella vaaleaa, melkein valkoista levitettäessä, testaamisen arvoinen kalkkinaamoille.

En tarvitse minkään sortin meikkejä nyt, mutta kiva kun pääsee kuitenkin livenä testaamaan. Aloitin tämän ketjun muutama vuosi sitten, mutta en lopulta koskaan hankkinut yhtäkään merkin tuotetta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 30.08.19 - klo:11:41 »
Bongasin minäkin viimein lähi-cittarista eilen tämän ständin ja kun oli aikaa tapettavana, jäin tutkailemaan tuotteita ja swatchailemaan. Ostin lopulta Mineral Loose Powderin värissä Translucent Light. Se on vaalean kellervä vihreällä vivahteella ja tuntui kermaisen pehmeältä kämmenselän kuivalla iholla. Hinta oli aika kova (olisiko ollut 16,50 EUR?), mutta tuotetta on runsaasti purkissa ja väri tuntuu olevan aika hyvä tällaiselle kalpealle oliiville. Testasin tuotetta eilen illalla edellisen meikin päälle ja se freshasi ilmettä tehokkaasti. Levittyi kevyesti ja kauniisti, tasoitti väriä ja blurrasi huokosia. Sen päälle oli myös helppo sipaista lisää poskipunaa, pinnasta tuli sellainen photoshopatun oloinen.

Tänään puuteri pääsi tositoimiin. Heti jo aluksi ihastelin kuinka kasvojen punoitus ja värin epätasaisuus (minulla suurin syy meikkipohjan käytölle) katosi kuin taikaiskusta muutamalla siveltimen tupsauksella. Väri on siis todella hyvä match minulle. Hohtavuutta voi olla päiväkäyttöön siinä hiukan liikaa kuitenkin, iho jää hyvin luonnollisen näköiseksi eikä puuteria tunne iholla ollenkaan, mutta kiiltoa on myös paljon - ehkä liiankin paljon. Mulle MAC Mineralize Skinfinishin jättämä hehkuva, mutta luonnollista ihoa muistuttava pinta on sopinut hyvin. Laura Mercierin Mineral Poweder on taas hiukan liian jauhoista ja kuivaa ja korostaa ihon kuivuutta. Ehkä sekoitan tätä ja Laura Mercieriä ja kokeilen niin, jos hohtavuus tökkii.
Raitoja käpälään!