Mulle on nyt tehty volyymikäsittely ja voin suositella kaikille

. Kiharaa ei tullut lainkaan, tehtiin suurilla rullilla. Varsinaisesti tulosta ei huomaa muutoin, kuin sitten kun hiukset föönaa tai tupeeraa. Helpottaa siis käsittelyä ja hiukset pysyy koholla. Nostaa liruja hiuksia päänahasta niin, että pesuväliä on voinut pidentää yhdellä päivällä (ennen oli PAKKO pestä väh. joka toinen päivä).
On tosi kivaa ja helppoa, kun pesun jälkeen hiukset föönaa ja hiukkasen tupeeraa - se kestää sitten seuraavaan pesuun asti ja pieni pöyhintä ja kampailu välillä riittää

. Ei hankalaa joka suuntaan sojotusta aamuisin eikä lähmääntyneisyyttä heti pesupäivän jälkeen. Käsittely kestää noin 6-8 viikkoa.
Hiuksissa oli alla vanhaa kestoväriä ja hennaa, kunto ei mennyt mainittavasti huonommaksi. Kestoväristä pitää olla 2 vkoa aikaa ennen käsittelyä ja sen jälkeen odoteltava 2vkoa ennen uutta värjäystä. Hiukset tuntuu hieman kuivemmilta ja karheammilta ja latvasuojaa täytyy käyttää, ettei pörrötä.
Edellisen kerran mulle on tehty volyymikäsittelyt joskus vuosina 1998 ja 2000 ja silloin hiuksiin tuli aika tavalla kiharaa, jälkimmäisellä kerralla hiukset paloi barbimaiseksi purkaksi. Eli traumoja oli kuten varmasti monella muullakin

mutta edellisellä kampaajakäynnillä kun juteltiin tästä, niin kampaaja vakuutti mulle että permikset on kehittyneet todella paljon eikä mitään kasarisäkkärää tai hiusten totaalista kärähdystä tarvitse pelätä. Olen tosi tyytyväinen tulokseen ja rohkeasti vaan muutkin löröhiusten kanssa kamppailevat kokeilemaan

.