Kirjoittaja Aihe: Dermosil meikit  (Luettu 1446 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Dermosil meikit
« : 10.09.16 - klo:22:49 »
Laitoin tälle nyt ihan oman topicin, jos tänne vois koota kokemuksia dermosilin tuotteista. Mulla itsellä ei ole näistä hajuakaan, mutta töissä olis mahdollisuus tilata ja ovat ihan houkuttelevan ja laadukkaan näköisiä kuvastossa. Eli mitkä tuotteet vois olla toimivia ja hyviä, tai mitkä ihan syvältä?
« Viimeksi muokattu: 14.09.16 - klo:11:57 kirjoittanut Chaos »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Dermosil
« Vastaus #1 : 10.09.16 - klo:23:00 »
^Kurkkaas tuo ihonhoitopuolen ketju, arkistosta löytyy vielä paljon lisää :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 10.09.16 - klo:23:05 »
Oho, laitoin pariinkin kertaan hakuun ja sain vain satunnaisia viestejä, tuota itse dermosilin omaa topicia en edes huomannut :-X.  Mulla ei taida itsellä onnistua poistaa tätä aloitusta, joten modet...
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #3 : 11.09.16 - klo:11:55 »
Voihan tämän jättää keskustelunavaukseksi Dermon meikeistä? :) Niitäkin alkaa heidän valikoimassaan olla kiitettävästi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Dermosil meikit
« Vastaus #4 : 30.09.16 - klo:05:26 »
Onko kellään kokemusta Dermon uusista primereista? Mulla on ollut sitä Blossom sarjan pohjustajaa ja se on ollut tosi hyvä, mutta se uusi mattaprimer myös kiinnostelisi.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 30.09.16 - klo:15:50 »
^ Mulla on nyt käytössä se sävyä tasoittava meikinpohjustusvoide ja mä olen kyllä tykännyt. Tässä on paksumpi koostumus kuin blossom sarjan pohjustusvoiteessa, mutta tuote on silti helposti levitettävää meikkisienellä. Sävyn tasoituksen suhteen tämä auttaa sellaisiin pieniin punoituksiin, mutta ei kuitenkaan ole mikään superpeittävä jos sellaista hakee. Mä tykkään tästä erityisesti siksi, että se jättää ihon mattaiseksi ja tuntuu iholla kevyeltä. :)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #6 : 30.10.19 - klo:22:16 »
Onko kenelläkään kokemusta Dermon silmämeikin pohjustajasta? Vaikutti mielenkiintoiselta tuotteelta ja uutta, hellävaraista pohjustajaa pitäisi katsoa, kun ilmeisesti tuo Mac ei enää silmille sovi. Enkä pysty kyllä näillä luomilla meikkaamaan ilmankaan.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #7 : 10.11.19 - klo:17:37 »
Eilen sain sen primerin ja tänään pääsi testiin. Kynämuotoisena on helppo levittää. Kirkastaa luomea ja värit häivyttyvät nätisti. Nyt vaan peukut pystyyn, että kestää näillä mun rasvaluomilla.