Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 43983 kertaa)

Poissa Eydie

• Tukkaguru
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #105 : 16.12.16 - klo:13:59 »
^Mulla kävi firman auto tuomassa paketin suoraan kotiin. Lähetti vaan pihassa etsi sitä autosta 10 minuuttia ja päällä luki: "yritetty toimittaa perjantaina, ei löydetty taloa". Ei ihan kamalan hyvää kuvaa jäänyt firmasta.

Nyt tuo Deciemin tuotteiden suosio ja kiire näkyy, kun paria loppuunmyytyä tuotetta ei vaan ilmesty varastoon millään. Aika isot paineet asiakaspalvelussa varmasti tällä hetkellä.

Käytössä olevista tuotteista suosikeiksi on nousseet Advanced Retinoid 2% ja Niacinamide 10% + Zinc 1%. Talvi-iho on aina vähän vaikea, mutta syviä ihonalaisia tukkeutumia ei ole nyt ollut ja iho kaiken kaikkiaan vaikuttaa tasaisemman näköiseltä. Vieläkin parempia tuloksia saisi varmasti aikaan, jos muistaisi/jaksaisi käyttää tuotteita säännöllisesti aamuin illoin, eikä mun tavalla muutaman kerran viikossa  ;D

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 16.12.16 - klo:14:11 »
Lueskelin eilen lisää Deciemin Brandonin kommentteja, ja hän on ilmeisesti sitä mieltä, että C-vitamiinista voi olla akneen jopa haittaa. Itse olen kokenut, että C-vitamiiniseerumikuuri tasoitti akneen taipuvaisen ja punoittavan ihoni väriä jonkun verran, mutta aamuisin käytetty niasiiniamidi tuntuu kyllä hoitavan saman homman, kun nyt C-vitamiini on ollut tauolla. Aiemmin taisi olla myös juttua täälläkin, että AHA/BHA lisäävät hänen mukaansa ihon tulehdustilaa. Varsinkin BHA:sta olen itse kyllä tukkeutumistaipumukseen saanut apua. Tekisi mieli kokeilla silti mitä tapahtuisi, jos jättää nuo pois, ja mennä esim. Ordinaryn lactic acidilla ja niasiiniamidilla, joista molemmista mun iho tykkää selvästi, ja ottaa noiden lisäksi CAIS (jonka nyt sitten tilasin Lookfantasticista). Ehkä retinoli vielä noiden lisäksi sitten ohjelmistoon, kunhan lähettäisivät sen joulukuussa luvatun back-ordered tuotteen Victoria Healthista.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #107 : 16.12.16 - klo:16:12 »
^Lukee tosiaan joissakin kommenteissa, että tulehdustilassa olevaa aknea C saattaa provosoida lisää. Ei sinänsä yllätä, en kovin tulehtuneelle ja kipeitä patteja täynnä olevalle ihonalalle sitä suosittelisikaan enkä kokeilisi. Onneksi ei ole sitä harmia..
BHA sama juttu, se on kuoriva aine, joka auttaa arpiin ja tukkeutumiin.. Mulle on tehty nuorena vahvaa salisyylihappoa sisältävä kuorinta (GreenPeel), jossa tosin oli myös kaikkia kasviuutteita.. mutta kuoriva teho perustui juuri kemialliseen kuorinta-aineeseen. Kosmetologi oli hyvin perehtynyt ja lähetti hakemaan antibioottikuurin ennen kuorintoja, jotka kyllä auttoivat pahimpiin arpiin ja tukkeutumiin.

Uteliaana odotan oman paketin saamista, varsinkin Azelaic acid - uusi yleismies jantunen - saa odotukset korkealle!
« Viimeksi muokattu: 16.12.16 - klo:16:14 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #108 : 18.12.16 - klo:10:36 »
Mulle tuli paketti, jossa on Hand ja Heel chemistry sekä Hyaluronihappogeeli, joka onkin ilmeisesti vartalolle ajateltu. Mä visioin mielessäni saman tyyppistä kuin Now foodsin seerumi kasvoille. No mutta, käsi- ja jalkavoiteet eivät tunnu tekevän yhtään mitään. :( Mulla on kipeitä halkeamia sormenpäissä, siis talvella kuivuvat, ja jalat nyt on aina kuivat ja kantapäät aika kamalan näköiset. Olen nyt käyttänyt ehkä viikon päivittäin, ja sanoisin, että ihan kevyet perusvoiteetkin auttavat paremmin. Blaah. Pitää käyttää nyt säännöllisesti vielä jonkin aikaa ja katsoa. Koostumukset ja tuoksut ovat kyllä ihan miellyttävät, käsivoiteessa alkutuoksu on parempi kuin lopputuoksu.

Ostin muuten kaksi pakettia, ajattelin käyttää itse jos ovat tosi hyviä tai vaikka jouluna antaa jollekin, mutta voin kyllä myydäkin, jos joku haluaa ostaa. Sijaitsevat Helsingissä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 18.12.16 - klo:13:02 »
^Voi harmitus. Ehkä ne käsi-ja jalkavoiteet alkavat osoittaa tehonsa ajan kanssa? Käsivoiteelle luvattiin näkyviä vaikutuksia kymmenessä päivässä. Jos vain sitkeästi käytät... tarvittaessa paksumpi voide päälle?

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 18.12.16 - klo:16:40 »
Minulla jalkavoide on toiminut tosi hyvin halkeileviin kantapäihin. Pitkään kestää ennenkuin ulkonäkö on siisti, mutta toisen kantapään verillä ollut halkeama parani muutamassa päivässä mukavaan kävelykuntoon. Paksun ihon alue on huomattavasti aikaisempaa joustavampi ja halkeamat näyttäisivät ajan myötä häviävän pois. Kädet eivät olekaan niin pahasti kuivuvat, hyvää on iho tykännyt käsivoiteesta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 18.12.16 - klo:18:22 »
Kyllä mä aion nuo pois käyttää! Mulla on kuivuuteen taipuvainen iho, mutta en silti muista ja jaksa rasvata käsiä ja etenkään jalkoja kovin usein. Esim. Dermosil Extra on niin tuhtia, että vaikka se auttaa, niin sitten pitäisi nukkua sukat jalassa tai olisi muuten mukamas niin vaikeaa. :D Käsiä joudun lasten kanssa pesemään tosi usein, ja sehän tietysti kuivattaa, vaikka on mieto saippua. Paksu käsivoide on myös huono, koska sitten on lasten vaatteet ja joka paikka rasvassa.

Pitää tosiaan jatkaa käyttöä ja toivoa tuloksia!

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 18.12.16 - klo:19:00 »
Mulla on Quutti vähän samansuuntainen kokemus tuosta käsivoiteesta. Ei oikein auta pakkasesta kuiviin käsiin, ja toiseen kämmenselkään ehti jo tulla rupimaisia juttuja kuivimpiin halkeamiin, kun vaan jatkoin Hand Chemistryn käyttöä. Entinen (ja ilmeisesti taas nykyinen) luottotuotteeni Avenen Cold Cream Hand Cream sen sijaan alkoi heti pehmentää käsiä kun otin sen käyttöön. Varmaan yritän käyttää tuubin loppuun, mutta en kyllä tilaa enää uutta; tuoksustakin mulle tulee mieleen jotkut sitruksiset kodinpuhdistusaineet :/

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 18.12.16 - klo:21:05 »
Luulen, että tuo ei ole mikään superkuivien käsien varsinainen kosteuttaja, vaan nimenomaan anti-age ryppyjä vastaan ... :) Tosi huonokuntoisten, ihottumaisten ja halkeilevien kännyjen avuksi ottaisin tosiaan Avenen, Dermosilin (esim. Käsivoide E hajustamaton rauhoittaa itselläni ihottumaakin), tai vastaavat... ja tuo 'ihmevoide' käyttöön vasta kun kädet ovat muuten ehjät ja perusterveet.

Hyvä kuulla, että jalkavoide on tehokasta tavaraa. se on tarpeen vuoden ympäri näille jalkapohjille...

1b F/M ii

Poissa Quutti

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 18.12.16 - klo:23:10 »
Reese, kiva kuulla samankaltaisesta kokemuksesta. Tai tietenkään ei oo kiva jos tuote ei toimi...  8) Avenen Cold cream onkin tosi hyvää!

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 18.12.16 - klo:23:58 »
^^Jeps, kyselin jo alun perin tän ominaisuuden perään ja kannustettiin kokeilemaan, niin tulipahan ainakin kokeiltua ;D Tuotteen kuvauksessakin lupaillaan sekä pintakosteutusta että syvempää kosteutusta plus suojaavan kalvon muodostusta ja pehmeyttä, niin teoriassa olisi voinut täsmätä tähän tarpeeseen, mutta ehkei tehot vaan riitä omalla kohdallani.

Heel hydrator odottaa systemaattisempaa kokeilua vielä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 19.12.16 - klo:00:07 »
Kummasta käsivoiteesta siis on kyse? Se HA3 Hydrator on kosteuttavampi ja lupailee suojaavaa 'hanskaa'. Sininen tuubi/teksti. Sitä taisin suositella  :D
Se toinen pinkki väritykseltään on kaiketi enemmän 'Anti age', ja en ole päässyt vielä sitä testaamaan.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 19.12.16 - klo:00:13 »
^Aa, pahoittelut epäselvyydestä, juuri se sininen HA3 Hydrator on kyseessä. Kiitos joka tapauksessa suosituksesta, tulipahan kokeiltua :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 19.12.16 - klo:14:37 »
Varsinainen tehohoito käsille (jos mikään muu ei tepsi) on The Body Shopin vanha tuttu hamppujankki: ei mikään nopeasti imeytyvä, joten sopii lähinnä yökäyttöön... mutta hoitaa halkeamat ja korppukohdat.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 19.12.16 - klo:20:13 »
Sain tänään Deciemin BF-pakettini viimein.  8)

Öljyisempien seerumeiden (Hylamiden c-vitamiiniseerumi, Ordinariesin yksi c-vitamiini) kanssa on kyllä se ongelma, että ne saavat alle levitetyt tuotteet rullaamaan. Nyt jopa Niodin hyaluronihappotuote alle levitettynä alkoi rullata, vaikka laitoin sitä ihan muutaman tipan.   >:( Niodin hyaluronihappo on vaan niin ohutta, että tuntuisi tosi oudolta laittaa sitä c-vitamiinin päälle, mutta ehkä pitää kokeilla. Esim. Ordinariesin peptidiseerumit ja muut seerumit levittyvät näiden öljyisten tuotteiden päälle ihan ok.