Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 43984 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #135 : 24.12.16 - klo:07:29 »
Royal Mailin kautta tulleiden pakettien kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Mutta minullakin on yksi paketti kadoksissa, sen alkuperäinen kanava on bPost. Seurannan mukaan jäi ikuiselle matkalle kohti Belgiaa. Asiakaspalvelussa oli melkoinen viive, mutta vastasivat kyllä tiedusteluuni, enköhän saa tuotteet jollain aikavälillä. Laitoin itsekin viestiin siitä, että DPD on osoittautunut epäluotettavaksi. Minusta Deciem itse hoitaa homman ihan asiallisesti huomioonottaen valtavan kysynnän. Ja tilata voi aina myös Victoriahealthista tai Lookfantasticista.

Minulle tämän valikoiman tähtituotteita ovat ehdottomasti tuon edullisen linjan ihana ja iholle lempeä retinoliseerumi (tälle en keksi vastinetta mistään muusta sarjasta, ja hinta on suorastaan naurettava), mainio niasiiniamidi (en ole huomannut rullausta, voi varmaan riippua tuotteen määrästä ja tuoteyhdistelmistä - Paulan vastaava tuote on hinnaltaan moninkertainen, aasialaisista en ole löytänyt näin korkeaa pitoisuutta, mutta hyviä niasiiniamidituotteita kyllä), hyvälaatuiset öljyt ja vähän yllättäen tuon kalliimman sarjan CAIS, SOD ja Sanscrit Saponins -puhdistus. Silmänympärysseerumikin vaikuttaa hyvältä sekä INCIltään että vaikutuksiltaan. Kaulavoide on kiva. Maitohappokaan ei ole huono, mutta haju  :P ...

Odottelen vielä kokeiltavaksi Azelaic Acidia ja Voicemail -naamio kiinnostaa!

En tykännyt itsekään C-vitamiinisuspensiosta, se on hankala käyttää ja C-vitamiinikiteet eivät tunnu iholla mukavalta. Kokeilen varmaankin sarjasta jotain muuta C-vitamiinituotetta.

Unohdin mainita yhden aasiatuotteen, joka on tukevasti mukana arsenaalissa, Graymelinin ihana beetaglukaani <3
« Viimeksi muokattu: 24.12.16 - klo:07:33 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 24.12.16 - klo:07:31 »
CAIS tuntuu iholla todella hyvältä ja se rauhoittaa, mutta ekan kerran ihmeparantumisen jälkeen en ole havainnut mitään erityistä apua finneihin, joita tulee nyt ihan jatkuvasti leuan alueelle ja muutamia poskiin. Yleensä mulla tulee lyhytkestoinen finnihyökkäys, jonka tuhoja sitten parantelen kauan ja hartaasti, mutta nyt niitä tulee jatkuvasti lisää ja tilanne ei oikein rauhoitu lukuisilla hyväksi kokeilluilla keinoillakaan. Ovat sellaisia inhoja valkopäitä, jotka kypsyvät kunnon finneiksi ja kipeytyvät. Leuka muistuttaa sotatannerta.

Eikös sinulla iho reagoinut lopulta melko hyvin happoihin? Kokeile vuorotella tyylillä hapot yöksi, CAIS päiväksi kosteuttavien alle rauhoittamaan ihoa ja nopeuttamaan paranemista. Mikään finninestäjä tuo ei minustakaan ole, mutta paranemista tuntuu nopeuttavan kyllä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #137 : 24.12.16 - klo:11:33 »
Juu, ei sinänsä mikään ongelma tilata joskus tulevaisuudessa Victoria's Healthin kaupasta. Harmistus oli lähinnä siitä, että se BF:n tarjouspaketti oli niin edullinen ja normihinnoilla tilattuna tulee paljon kalliimmaksi.
Mutta elämä ei lopu yhteen kadonneesen pakettiin, ei nyt eikä arkena  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 28.12.16 - klo:13:22 »
Paketti (x 2) saapui seikkailultaan perille, vihdoin. Oleellista oli asiakaspalveluun soittaminen ja ovikoodin antaminen, kuriiri tuli tänään ja luovutti molemmat (!) lähetykset.. Deciem oli pakannut Azelaid acidin erilliseen laatikkoon.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.. nyt vain kokeilemaan  :D Jalkavoiteen luvattiin tekevän ihmeitä kymmenessä päivässä, samoin käsivoiteen (pinkki tuubi)... We'll see.
Iloitsen myös vartalohyytelöstä, siitä saa lisätehoja kroppavoiteisiin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 28.12.16 - klo:19:03 »
Kurjaa, että täälläkin porukalla niin huonoja kokemuksia asiakaspalvelusta. Luin tuon Redditin ketjun ja siellä kyllä monella keulii musta vähän yli... Toisaalta ymmärrän kyllä sen ärsytyksenkin, kun Deciem ei näytä saavan ruuhkaansa mitenkään hallintaan. Jos myynti on niin hurjaa, niin palkkaisivat lisäkäsipareja tuota asiakaspalvelua hoitamaan.

Mulla on saapunut nyt kaikki tilaamani paketit ihan ok perille, kyselyihinikin on vastattu ainakin parissa päivässä. Postnordille soittamalla sain sovittua haun DPD:n paketille kätevästi myös siten, että sain toivomani tuotteet ulkomaan matkalle mukaan, eli ilmeisen epätasainen tuo DPD/postnord myös, jos jotkut eivät ole päässeet edes puhelimella yhteyteen. Kuitenkin nyt kun tuotteet seuraavan kerran alkavat loppua, aion tilata lisää Victoriahealthilta ja pysytellä siinä, koska sieltä paketit tulevat niin nopeasti ja luotettavasti. Mitä näihin kuljetusfirmoihin tulee, niin on mulla palautunut PC:n pakettikin kerran lähtömaahan, koska sitä oli yritetty toimittaa lukossa olevalle alaovelle mulle mitään ilmoittamatta. Musta tuntuu, että tämä on joku niiden bravuuri, käyvätkö sitten oikeasti edes ovella ollenkaan...  :# Kirjoitan nykyisin aina ovikoodin osoitetietoihin, mutta ei sekään aina auta.

Huomaan ihossani ihan selkeän muutoksen parempaan Deciemin tuotteita käyttämällä. Päivittäinen rutiini koostuu lähes kokonaan niistä tällä hetkellä. Deciemin tuotteet vaikuttavat siten, että iho on tasavärisempi ja terveempi, ilmaantuvat finnit ovat pääosin ihan minimaalisia mikrofinnejä, sellaisia joille olen joskus nauranut, että onpas turhat murheet, kun joku bloggaaja on jaksanut valittaa, että naamassa on finni, ja se kuvattu finni on ollut sitä kokoluokkaa kuin nämä mun nykyiset finnit.  ;D Ihoni on nyt haastavassa vaiheessa, kun se kuivuu niin hurjasti, epäpuhtauksia tulee yhä vähäisemmissä määrin, ja lisäksi iho on leukojen ja suupielten alueelta aivan 100% täynnä punaisia jälkiä menneistä finneistä pahenemisvaiheesta. Niiden nopeammasta haalistumisesta on nyt hyvää kokemusta näillä tuotteilla, edes Avitcidilla en koskaan saanut finnijälkiä näin nopeasti haalenemaan. Toki iso osa paranemista on ihan isotretinoin-kuurin etenemiseen liittyvää, mutta nämä kommentit liittyvät nyt pääosin siihen vertailuun, kun Deciemin tuotteeni loppuivat ja olin hetken ilman.

Rutiinini aamuisin:
Pesu joko NIODin Sanskrit Saponinsilla tai jos iho tuntuu kovin kuivalta Trilogyn Cream Cleanserilla
NIOD SODSM
NIOD CAIS
NIOD MMHC
The Ordinaryn niasiiniamidiseerumi sekoitettuna alpha arbutin -seerumiin, Hylamiden sensitive fix ja joko argan oil tai rosehip seed oil, myös The Ordinaryn Buffetia olen käyttänyt, mutta se on nyt loppu
Cliniquen Pep Talk spf 20 kasvovoide
Primeriksi PC Ultra Light -päivävoidetta

Iltaisin rutiini:
meikit pois joko NIODin LVCE tai Elizabeth Ardenin puhdistusöljy
NIOD Sanskrit Saponins/Trilogyn Cream Cleanser kaksoispuhdistuksen toka osa
NIOD SODSM
NIOD CAIS
Hylamide c-vitamiini/The Ordinaryn c-vitamiinijohdannainen öljyssä
Hylamide sensitive fix/The Ordinaryn Buffet/em. öljyt
PC Skin recovery- tai Clinical-kasvovoide, NIODin Voicemail Mask tai Cliniquen Moisture Surge Melting Mask Balm

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 29.12.16 - klo:22:02 »
Nyt olen ihan vakuuttunut, että tarvitsen sekä Voicemailin että Hydration Vaccinen talven kylmimmiksi ajoiksi  ;D .

MMHC on ihan kiva kosteuttava seerumi, mutta ei minulla mitenkään HQ-tasolle pääse, vastaavia kosteuttajia löytyy noista aasiatuotteistani huomattavasti edullisempaan hintaan. NIODin silmänympärysseerumi kyllä alkaa olla lunastanut paikkansa kaikkien aikojen parhaana kokeilemanani silmänympärystuotteena. Todella kosteuttava, ei turvota - ja hiusjuonteita erittäin tehokkaasti häivyttävä.

CAIS
SOD
SS
FEC
O Retinol 2%
O Niacinamide 10%
Hand Chemistry
Heel Chemistry

jäävät varmaankin vakiokäyttöön.

Ihankivoja:
MMHC
NEC
Hylamide anti aging
O Lactic Acid 10%
- eli saatan ostaa toistekin, mutta ei niin must.

Jury is still out:
Chemistry retinoliöljy ja ha-suihke, sekä geeli

Haluan kokeilla:
HV
VM
Hylamide booster C25
O Azelaic Acid (tulossa)
O Buffet

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 30.12.16 - klo:00:23 »
Chemistry Hyaluronihappogeeli on todella ihanantuntuista nimenomaan voiteen alla, se on kuvauksen mukaan siihen tarkoitettukin (optimoimaan voiteiden teho).  :l
Jalkavoiteesta on paha sanoa mitään, jännittävää nähdä, tekeekö se ihmeitä, kuten lupaa.. ja vielä eri menetelmällä kuin monet pehmentävät mönjät. Hauska vertailla eri filosofioiden toimivuutta, tämä nimenomaan sanoo perustuvansa kosteutukseen, toisin kuin monet salisyylihapon voimalla toimivat ihon pintaa kuorivat aineet.
NIODista kiinnostaa Hydrate Vaccine, mutta ennen sitä kokeilisin mieluummin The ordinaryn NMF-voidetta.. jos jotain tarvitsen, tällä hetkellä ei mahdu kaappiin yhtäkään uutta tuotetta.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 30.12.16 - klo:09:29 »
Kiva kuulla! En ole vielä ehtinyt testaamaan. Kasvojen ihonhoidon osalta olen pedantti - mutta sluibaan vartalon kanssa  :P .

Vahinko, etten ole ottanut kantapäistäni ennen ja jälkeen -kuvia. Heel Chemistryn lisäksi olen vaan hyvin kevyesti raspaillut - ja tilanne on muuttunut ihan dramaattisesti. Enpä tiedä, onko aine mitenkään taianomainen, mutta hyvä kosteuttaja, jonka tehot riittävät paksullekin iholle pintaa syvempään kosteutukseen - ja voidehan on kosmeettisesti erittäin miellyttävä. Tahmaamattomuuden ja hyvän imeytyvyyden ansiosta ainetta on tullut käytettyä lähes joka ilta - ja siksi myös hyvät tulokset. Ihon joustavuuden paraneminen vaikutti myös siihen, että pari kipeää halkeamaa pääsi nopeasti aloittamaan paranemisen.
« Viimeksi muokattu: 30.12.16 - klo:09:36 kirjoittanut Lila »

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 30.12.16 - klo:10:37 »
Mulla on sekä HV että VM ja pidän kyllä molemmista.

HV on silikoninen, kosteutta tehokkaasti alleen sulkeva, todella jännän tuntuinen tuote. Primerin ja kosteusvoiteen sekoitus. Toimii varmasti hyvin primerina sellaisilla, jolla silikoniset toimivat - mulla tämän käyttöä primerina estää se, että jostain syystä kovin silikoniset primerit tekee mun iholle sellaisen liukkaan pinnan, johon meikki ei millään tartu ja jolla se ei pysy, meikki vain pyörii kasoissa primerin pinnalla. Tästä syystä käytän karhean pinnan jättävää Paula's Choicen aurinkovoidetta primerina nykyään, ja tätä tuotetta toisinaan öisin.

VM on myös ihana tuote, se tuoksuu todella voimakkaasti yrttisen oreganoiselta. Jättää todella tasaisen, sileän ihon. Suuri pulma tämän kanssa kuitenkin on, että vaikka se on tarkoitettu yönaamioksi, niin se jää tosiaan ruskeaksi kerrokseksi naamalle (vaikka kuinka ohuesti levittäisi) ja jos on mahallaan tai kyljellään nukkumiseen taipuvainen, niin naamio sotkee pahasti tyynyliinan. Tästä syystä käytän tuotetta mieluummin päiväsaikaan, jos olen koko päivän kotona, tai sitten jos käytän yöllä, niin vaihdan jonkun huonon tyynyliinan.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 30.12.16 - klo:18:17 »
Mun CAIS saapui Lookfantasticista eilen ja sekoittelin jo aineet toisiinsa. Haluaisin käyttää sekä tätä että eri happojani usein, jotta tulokset olis parhaita mahdollisia, mutta CAIS pitäisi kaiketi laittaa ensimmäisenä puhdistetulle iholle. Miten muut olette ratkaisseet tän? Jostain luin että hapot kumoaa kuparin vaikutuksen, eli että ei sais kerrostaa happoja CAISin päällekään? Käykö tämä niasiiniamidin kanssa päällekkäin?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 30.12.16 - klo:19:09 »
Niasiiniamidin voi laittaa CAISin päälle. Kun laitat hapon illalla, vai CAISin laittaa kuitenkin aamulla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 31.12.16 - klo:00:08 »
Tarkoitus oli testata The Ordinary Acelaic Acid, mutta päädyin - jo avaamaani - Vitamin C Suspensioon.
Tämä on aika tymäkkää tavaraa ja pistelee aika lailla 0_0 0_0
Mieleen tulee ihan MakeUpArtistsChoicen kotona tehtävät kemialliset happokuorinnat, Lactic Acid jne., mutta niitä ei tarvinnut kärsiä iholla paria minuuttia pidempään, ja sai lätkäistä iholle ihanan helpottavan neutralisoijan.. Tätä ei kai voi mitenkään neutralisoida?!  ::)

Jätän Acelaic Acidin vasta ensi vuoden puolelle ja tyydyn nyt vain näihin C-vitskuihin. Kirveleekö AA yhtä pahasti? 0_0
Joidenkin mielestä kauneuden tähden pitää voida kärsiä miten paljon tahansa, - esitän siihen eriävän mielipiteen. :P

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 31.12.16 - klo:08:57 »
Minulle tuo askorbiinihapposuspension kirvely ei tullut yllätyksenä, samalta tuntuu kun käyttää apteekin askorbiinihappojauhetta, juuri ennen käyttöä veteen liuotettuna. Iho kyllä tottuu muutamalla käyttökerralla tuohon, kunhan käyttää tuotetta päivittäin.

AA:ta en ole kokeillut vielä, mutta minun ihollani ei mikään happo ole kirvellyt, korkea pitoisuus askorbiinihappoa käyttötauon jälkeen aina.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 31.12.16 - klo:11:09 »
C-vitamiinia olen käyttänyt ennenkin, OST 21,5 ei pistellyt lainkaan.. joten pelkkää uutuudenviehätystä tämä ei ollut
No, ehkä eri koostumus aiheuttaa myös reaktioita.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 02.01.17 - klo:18:00 »
Huomasin muuten Deciemin jälleenmyyntilistasta, että aiemmin mainitsemani Fountain-juomat kuuluvat Life-ketjun valikoimaan .. 0_0  Onkohan menekkiä ollut..? Täällä päin ei Life-kauppaa enää ole, mutta kiinnostaisi Suomen hintataso.

En olisi valmis pulittamaan 40 € jostain terveysjuomasta, mutta ihonhoidosta kyllä.. katsoin äsken Wayne Gossin hehkutusta NIODin Non-acid Pre-Cursor seerumista..
Yritän hillitä itseni. kokeilkaa te varakkaamat ensin  8)  :P

1b F/M ii