Kurjaa, että täälläkin porukalla niin huonoja kokemuksia asiakaspalvelusta. Luin tuon Redditin ketjun ja siellä kyllä monella keulii musta vähän yli... Toisaalta ymmärrän kyllä sen ärsytyksenkin, kun Deciem ei näytä saavan ruuhkaansa mitenkään hallintaan. Jos myynti on niin hurjaa, niin palkkaisivat lisäkäsipareja tuota asiakaspalvelua hoitamaan.
Mulla on saapunut nyt kaikki tilaamani paketit ihan ok perille, kyselyihinikin on vastattu ainakin parissa päivässä. Postnordille soittamalla sain sovittua haun DPD:n paketille kätevästi myös siten, että sain toivomani tuotteet ulkomaan matkalle mukaan, eli ilmeisen epätasainen tuo DPD/postnord myös, jos jotkut eivät ole päässeet edes puhelimella yhteyteen. Kuitenkin nyt kun tuotteet seuraavan kerran alkavat loppua, aion tilata lisää Victoriahealthilta ja pysytellä siinä, koska sieltä paketit tulevat niin nopeasti ja luotettavasti. Mitä näihin kuljetusfirmoihin tulee, niin on mulla palautunut PC:n pakettikin kerran lähtömaahan, koska sitä oli yritetty toimittaa lukossa olevalle alaovelle mulle mitään ilmoittamatta. Musta tuntuu, että tämä on joku niiden bravuuri, käyvätkö sitten oikeasti edes ovella ollenkaan...

Kirjoitan nykyisin aina ovikoodin osoitetietoihin, mutta ei sekään aina auta.
Huomaan ihossani ihan selkeän muutoksen parempaan Deciemin tuotteita käyttämällä. Päivittäinen rutiini koostuu lähes kokonaan niistä tällä hetkellä. Deciemin tuotteet vaikuttavat siten, että iho on tasavärisempi ja terveempi, ilmaantuvat finnit ovat pääosin ihan minimaalisia mikrofinnejä, sellaisia joille olen joskus nauranut, että onpas turhat murheet, kun joku bloggaaja on jaksanut valittaa, että naamassa on finni, ja se kuvattu finni on ollut sitä kokoluokkaa kuin nämä mun nykyiset finnit.

Ihoni on nyt haastavassa vaiheessa, kun se kuivuu niin hurjasti, epäpuhtauksia tulee yhä vähäisemmissä määrin, ja lisäksi iho on leukojen ja suupielten alueelta aivan 100% täynnä punaisia jälkiä menneistä finneistä pahenemisvaiheesta. Niiden nopeammasta haalistumisesta on nyt hyvää kokemusta näillä tuotteilla, edes Avitcidilla en koskaan saanut finnijälkiä näin nopeasti haalenemaan. Toki iso osa paranemista on ihan isotretinoin-kuurin etenemiseen liittyvää, mutta nämä kommentit liittyvät nyt pääosin siihen vertailuun, kun Deciemin tuotteeni loppuivat ja olin hetken ilman.
Rutiinini aamuisin:
Pesu joko NIODin Sanskrit Saponinsilla tai jos iho tuntuu kovin kuivalta Trilogyn Cream Cleanserilla
NIOD SODSM
NIOD CAIS
NIOD MMHC
The Ordinaryn niasiiniamidiseerumi sekoitettuna alpha arbutin -seerumiin, Hylamiden sensitive fix ja joko argan oil tai rosehip seed oil, myös The Ordinaryn Buffetia olen käyttänyt, mutta se on nyt loppu
Cliniquen Pep Talk spf 20 kasvovoide
Primeriksi PC Ultra Light -päivävoidetta
Iltaisin rutiini:
meikit pois joko NIODin LVCE tai Elizabeth Ardenin puhdistusöljy
NIOD Sanskrit Saponins/Trilogyn Cream Cleanser kaksoispuhdistuksen toka osa
NIOD SODSM
NIOD CAIS
Hylamide c-vitamiini/The Ordinaryn c-vitamiinijohdannainen öljyssä
Hylamide sensitive fix/The Ordinaryn Buffet/em. öljyt
PC Skin recovery- tai Clinical-kasvovoide, NIODin Voicemail Mask tai Cliniquen Moisture Surge Melting Mask Balm