Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 44160 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #15 : 28.10.16 - klo:13:20 »
^Lähinnä siis tuo ihon heloittaminen aivan kirkkaanpunaisena toi sellaisen tunteen, että tuote on tehokas. Ihoni ei normaalisti reagoi sillä tavalla, ei edes nyt isotretinoin-kuurin aikaan. Olin siis aivan paloauton punainen kasvoiltani. Sitten luin netistä,  että tuotetta voi sekoittaa johonkin toiseen tuotteeseen, eikä välttämättä kannata suoraan hölvätä iholle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #16 : 28.10.16 - klo:15:27 »
No huh, toivottavasti tuo niasiiniamidi ei tee mulle samanlaista reaktiota... Odottelen sitä parhaillaan, joten kiitos varoituksesta, aion aloittaa hyvin varovasti...

Käsivoide kuulostaa todella varteenotettavalta! Sitten, kun olen varoissani.. :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 28.10.16 - klo:16:13 »
^^Ok, eli ei siis kuitenkaan varsinaisten toivottujen vaikutusten suhteen tehokas ainakaan näin lyhyellä kokeilulla :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 28.10.16 - klo:16:41 »
Minulle ei siitä ole tullut punoitusta lainkaan. Iho on itse asiassa todella tasaisen värinen, vaikka kuukautiskierrosta johtuvat pari näppylää ovat parhaillaan naamassa. Jopa poskipäillä vakiona oleva pieni punoitus on häviämään päin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 29.10.16 - klo:01:47 »
Nyt on kokeiltu The Ordinaryn lactic acidiakin. Tässä puolestaan on mun mielestä tuoksu sellainen lakritsin ja metallin sekoitus, ja jää joksikin aikaa kyllä iholle. (Tehosta on liian aikaista sanoa vielä mitään.)

Edit. Laitoin tuohon vaikutusajan jälkeen vielä ihan normi Favora-kosteusvoiteen päälle, ja nyt aamulla oli niin tasainen iho kahden päivän niasiiniamidin ja yhden lactic acid-käsittelyn jälkeen, että hetken mietin jopa lähteäkö ilman meikkiä liikkeelle. Tää on mulle täysin ennenkuulumatonta, joten pitää katsoa onko tää vain hetkellistä ihon kunnon vaihtelua vai onko näistä näin paljon oikeasti apua. Joskus MUAC-kuorinnoissakin kyllä erityisesti maitohappokuuri teki iholleni hyvää, mutta sitten ne menivät nostamaan postimaksujaan ihan mahdottomiksi.
« Viimeksi muokattu: 29.10.16 - klo:11:44 kirjoittanut Reese »

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 31.10.16 - klo:20:40 »
Päivittelen ihokuulumisia.

Ihossa on tapahtunut jo muutamassa päivässä selkeää kirkastumista, sileytymistä ja huokosten pienentymistä, siitä huolimatta, että tässä on ollut myös kuukautiset, jotka räjäyttivät naaman aivan totaalisesti. Kuukautisten aikana tulevat finnitkin olivat pienempiä kuin ennen, vaikka niitä toisaalta olikin todella paljon. Tosin ihoa kirkastavasti ja finnejä helpottavasti toimii myös lääkekuurini, joten sinänsä hankala paikka kokeilla uusia tuotteita, kun ei tiedä mikä on mistäkin.

Joka tapauksessa olen todella tykännyt kaikista Deciemin tuotteistani. Sateisella kelillä tuo Hydration Vaccine riitti jopa yökosteusvoiteeksi (kun sen alle oli kerrostanut seerumeita ja öljyä), eikä iho ollut aivan saharakuiva aamulla. Nyt kuivemmalla säällä olen tosin joutunut sen alle kerrostamaan PC:n Skin Recovery -voidetta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 01.11.16 - klo:08:57 »
Minullakin erittäin myönteisiä kokemuksia. Mikään tuotteista ei ole ärsyttänyt ihoa, ei edes tuo 2% retinoliseerumi. Iho näyttää todella hyvältä. Unohdin mainita tilauksista NIODin kaulaa kiinteyttävän voiteen, tämä on aivan dynamiittia. Geelimäinen, mutta hyvin kosteuttavan oloinen voide on tuonut näkyviä muutoksia jo muutamalla käyttökerralla kaulan vähitellen veltostuvalle iholle. Viekää mun rahat!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 01.11.16 - klo:09:55 »
2% retinoli kahdeksan puntaa?!  0_0 Kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen totta. ;D Pakko varmaan tilata kokeiluun (noiden kaikkien muiden lisäksi), kun viisikymppiä Paulan 1% retinolista kirpaisee jonkin verran.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 01.11.16 - klo:15:38 »
Lookfantastic muuten myy Deciemin tuotteita myös, mutta sieltä ei näköjään ainakaan vielä saa tuota kaikkein edukkainta Ordinaries-linjaa. Ordinaries on tietysti lanseerattukin vasta nyt syyskuussa, eli voi varmaan myöhemmin tulla.

Mua on vähän alkanut kiinnostaa kunnon juurikasvulaisena myös heidän HIF-linjansa hiusten erilaisiin, spesifisiin tarpeisiin (tätä saisi LF:stäkin) :P

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 01.11.16 - klo:16:30 »
Tilasin Chemistryn käsivoiteen ja Ordinaries C-vitamiinivoiteen, mutta ilmeisesti käsivoide ei olekaan sama kuin tuo edellä mainittu ihmevoide.. no joo, ei haittaa, tulee se käyetyksi :)
Myöhemmin sitten lisää joululahjaksi..

Muoks. kyseessä siis tämä ihanuus. Mango- ja Incha-voit kuulostivat vastustamattomilta  :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 01.11.16 - klo:17:56 »
^Varmaan on ihana tuokin käsivoide, ajattelin itse tilata tuollaisen tuubin myöhemmäksi talveksi käsilaukkuun, kädet kuivuvat ihan hemmetisti kun pakkaset alkavat. Pahus, miten hyviä tuotteita  :D . Edes tuo lippulaivabrandi NIOD ei ole aivan kohtuuttomasti hinnoiteltu, The Ordinaries on aivan törkeän halpa - ja loput about sellaista keskiluokkaa, mutta yksittäisiä edullisia tuotteita on useissa tuotelinjoissa. Pakkaukset pääosin hyviä, tosin esim. tuossa Photography Fluidissa toimisi pumppu paljon pipettiä paremmin. Mutta design on kaunista, näitä voi hyvin pitää vaikka näkösällä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 04.11.16 - klo:15:09 »
Niasiiniamidineste saapui, korkattu onnistuneesti, eikä mitään punotusta eilen illalla tai tänään. Ihan kiva liemi, joka varmaan pitkäaikaisessa käytössä lunastaa paikkansa menestyksellä. C-vitamiinin kanssahan sitä ei tule käyttää, aina eri kerralla... joten nyt vähenee C-vitamiinin käyttö jonkin verran, mutta ei haittaa, jos hyödyt monipuolistuvat arsenaalin kasvaessa.

PS. mitenkään nopeaa ei kyllä toimitus ollut Victoria healthin tai Deciemin sivuilta, VH kesti matkalla yli viikon, kun taas Deciemin tilaus odotteli jonossa monta päivää ennen shipped-ilmoitusta..

1b F/M ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 04.11.16 - klo:20:31 »
^Koska C-vitamiinista on ollut mulle niin paljon hyötyä, niin en halunnut luopua sen käytöstä yhtään. Mä ratkaisin siis tuon yhteensopivuusongelman siten, että olen ruvennut käyttämään tuota niasiiniamidia aamulla (käyttäytyy kosteusvoiteen ja meikin alla ihan hyvin, annan kyllä kunnolla tämän imeytyä ensin) ja C-vitamiinia illalla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 04.11.16 - klo:21:08 »
Juu, sama idea täällä.

Mielenkiintoista muuten, millaisia eri firmojen ihonhoitofilosofiat ovat. Vaikka Deciem kannustaa vahvojen C-vitamiinin, antioksidanttien ja mm. retinolin käyttöön, he eivät jostain syystä suosittele lainkaan salisyylihappoa, eikä heidän tuotesarjoissaan edes ole BHAta... Onkohan taustalla pelko tujujen kemiallisten kuorintojen mahdollisesta vahingonteosta iholle? Onhan heillä kuitenkin valikoimassaan ainakin maitohappokuorintaa, joka myös voi aiheuttaa punotusta ja ärsytystä.. vaikka ei niin pahoja vammoja kuin jokin todella vahva BHA tai TCA.
Kiinnostaisi lukea jostain firman kemistien näkemys asiasta, oikein käytettynä (ja oikeina pitoisuuksina) BHA on kuitenkin täysin turvallinen aine.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 05.11.16 - klo:06:53 »
BHA on kuulemma tulossa Ordinaries-sarjaan, luin jostain haastiksesta. Erityisesti tuo NIOD-sarja lähtee siitä filosofiasta, että iholle ei laiteta mitään, joka lyhyellä tai pidemmällä aikavälillä lisää ihon tulehduksellisuutta tai voi tehdä niin. Hapoille herkistyminen on juuri tuota.

Ihon kemiallinen kuorinta on kyllä minusta ihan hyvästä, toimii itselläni paljon paremmin kuin mekaaninen kuorinta, mutta melko vähäinenkin happojen käyttö tuntuu riittävän, säilyttää ihon kuulaana, pitää hilseilyn poissa ja vähentää epäpuhtauksia. En oikein enää itsekään usko päivittäisestä käytöstä saataviin lisähyötyihin.