Mitàs suosittelette mulle nelikymppiselle tàstà sarjasta? Mulla on vàhàn couperosaa ja sekaiho, varmaan myòs pintakuiva.
Pistin nyt aluksi Niodin kaulavoiteen tilaukseen 
Mità seerumeita voisin kokeilla, hyaluronihappoa nyt ainakin haluaisin testata, entà muita? Esim se buffet voisi kuulostaa mielenkiintoiselta. Suosituksia otetaan vastaan.
Olen kàyttànyt Paulan tuotteita ja puhdistukseen aasialaisia. Hyvàt seerumit olisi haussa 
Tämä nelikymppinen on käyttänyt juurikin tuota
Buffetia. En tiedä, onko se mitään ihmeitä tehnyt, mutta eipä sellaista ole ollut havaittavissa kalliimmillakaan seerumeilla, joten tätä tilaan varmaan uuden, kun loppuu. Lisäksi olen tykännyt
Advanced Retinoid 2%:sta, mutta tässä ketjussa on karumpaakin kokemusta siitä eli kannattaa lueskella ja aloitella vaikka varovaisemmin kuin joka ilta. Päiväkäytössä on ollut
Niacinamide 10% + Zinc 1%, ja sitäkin varmasti tilaan uudestaan - on mielestäni tasapainottanut sekaihoa jonkin verran, meikkivoide pysyy paremmin t-alueellakin. Ensikokemukset C-vitamiinin "kirkastavuudesta" ovat olleet positiivisia, mutta tätä
Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% en suosittele sen rakeisen koostumuksen takia. Käyttelen loppuun, mutta sitten on testausvuorossa
Ascorbyl Glucoside Solution 12%, toivottavasti käyttömukavuudeltaan parempi.
Aiemmin päivittäiskäytössä olleet Paulan hintavammat BHA:t on jääneet aika lailla pois rutiineista (saatan käyttää kerran viikossa), enkä kyllä ole tässä vajaan 3 kk:n aikana huomannut, että iho olisi alkanut tukkiutua sen pahemmin.