Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 44163 kertaa)

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #180 : 14.03.17 - klo:18:42 »
^ Kiitos kun vinkkasit, laitoin saman tien tilauksen menemään!

Tilasin nämä:

Glycolic Acid 7% Toning Solution - 240ml
Natural Moisturizing Factors + HA - 30ml
Hyaluronic Acid 2% + B5 - 30ml
Niacinamide 10% + Zinc 1% - 30ml

Glykolihappoa testaan tosiaan keratosis pilarikseen, NMF+HA tulee yövoiteeksi, hyaluronihappo kosteutusavuksi voiteiden alle ja niasiiniamidin tilasin äidille. Hänellä on poskessa muutama maksaläiskä, ja niasiiniamidi voisi auttaa hillitsemään hyperpigmentaatiota. Jos ei toimikaan, ei ainakaan tule kallis hutiostos.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 17.03.17 - klo:15:35 »
Miten mulla on mennyt tämä ketju ihan ohi! Bongasin The Ordinaryn Asosilta muun tutkailun ohessa. Tein tilauksen ja vasta nyt tajusin tulla täältä etsimään kokemuksia.. Ja onhan juurekset taas olleet kauan ennen tätä myöhäisherännäistä kokeilemassa :D

Hapot ja puhtaat vitamiinit on mulle ihan uutta, joten ajattelin aloitella Caroline Hironsin blogitekstien perusteella Pixin Glow Tonicilla. Katson miten iho reagoi (vai reagoiko mitenkään), ja sitten alan tutkia tarkemmin noita Deciemin muita tuotteita.

Tällä hetkellä iho kaipaa kosteutta ja odottelen parin käytössä olevan seerumin loppumista, eli kokeilen niiden kanssa ensin näitä:
Hyaluronic Acid 2% + B5 30ml
Natural Moisturising Factors + HA

Lisäksi primerini loppuu ihan pian, joten tilasin neljällä (!!!) punnalla tämän:
High-Adherence Silicone Primer
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 17.03.17 - klo:19:36 »
^En ollut tiennut että Asoskin myy, kiitos vinkistä  :ts
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 19.03.17 - klo:16:10 »
^ Ei kestä :) Valikoima ei ole täydellinen mutta yllättävän laaja kuitenkin.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 25.03.17 - klo:09:00 »
Päivitystä kokemuksiin!

Minulla on nyt ollut NIODin kupariaminoseerumi jonkin aikaa loppu - ja ihon kunto ei ole mitenkään dramaattisesti romahtanut MUTTA huomaan kyllä aivan selvän eron paranemisnopeudessa. Satunnaiset näppylät häipyvät aivan tuskallisen hitaasti. Minulla on sellainen tunne, että tuo tuote saattaa tehdä juuri sitä, mitä lupaa, ihon kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tukemista. Ei mitään tuhkimoefektejä siis. Panen kyllä pullollisen tilaukseen tänään.

Olen ihastunut kahteen muuhunkin seerumiin - Buffet on minusta todella ihana, vähän hyytelömäinen, äärimmäisen helppo käyttää (kuten kupariseerumikin), ei rullaa, ei haise, kosteuttaa kevyesti, toimii yhteen tuotteen kuin tuotteen kanssa. Ja mukavan monipuolinen tehoaineprofiili. Lempeydessään helppo myös vaikka SY-iholla. Ehdoton budjettivalinta anti-aging -pakkiin!

Niasiiniamidin kanssa en alkuun ollut superinnostunut, tuon kanssa on rullaamisen vaara olemassa. Mutta olen löytänyt sille sopivat käyttömäärät ja käyttötavat - ja tuote on timanttia! Tällä seerumilla on nopeita vaikutuksia ihon ulkonäköön, yleinen sileys ja kiinteys paranevat silminnähden. Itselläni päiväkäytössä.

Hyvä on myös tuo retinoliseerumi. Vahva pitoisuus, toimiva tuote - sen käytön kanssa saa kyllä miettiä ihotyyppinsä tarkkaan ja olla varovainen. Mutta kun sopiva käyttötapa löytyy, niin on retinolituotteeksi lempeä ja helppokäyttöinen.

Ja ai niin! NIODin silmänympärysseerumi on timanttia, suosikki-SY-tuotteeni ikinä! Kosteuttaa, hoitaa, helppo käyttää, poistaa turvotusta - ja kestää ikuisuuden. Yksi pikkuinen tippa riittää molemmille silmille.

Muista tuotteista ehdoton on Azelaic acid, on tällä hetkellä luottohappotuotteeni. Käytän useita kertoja viikossa, iltarutiinissa. Pitää ihon heleänä ja puhtaana. Henkilökohtaisesti olen tosi ihastunut Sanskrit saponins-putsariin aamupesussa, mutta ei toki mikään ihmetuote ole. Riittoisaa, lempeää ja itseäni äärimmäisen kutkuttava, mieto tuoksu.

Naamiot - Voicemail ja Mastic Must ovat oikein mieluisia, eivät välttämättömiä, ihanaa ihonhoidon luksusta ja toimivat kyllä. SOD-suihkeesta pidän paljon, ihana, tuoksuton, kosteuttava ja hoitava, mutta kasvovesiosastolla on paljon ihania kilpailevia tuotteita koreapuolella. NIODin hyaluronihapposeerumi on hyvä, ei mitenkään poikkeuksellinen. Kohta loppu, tuskin ostan lisää. En osta lisää myöskään Lactic Acidia, toimivaa, mutta hirveä haju.  PF-hohdetipat - tykkään, käytän usein meikkipohjaan sekoitettuna, mukava myös tuo mahdollisuus värin säätämiseen tummemmalla sävyllä kesän koittaessa. Suoraan iholle levitettynä minusta vaikea saada toimimaan.

Jonkun seerumimuotoisen C-vitamiinin otan nyt varmaan kesäohjelmaan. Voide oli aivan liian hankala käyttää.
« Viimeksi muokattu: 25.03.17 - klo:09:03 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 31.03.17 - klo:21:12 »
Yksi pullo niasiiniamidi seerumia käytetty, mutta valitettavasti en voi sanoa että olisi tehnyt yhtään mitään esim. huokosille tai t-alueen rasvoittumiselle. Useassa kommentissa olen täällä lukenut että tämä rullaantuisi, mutta kertaakaan en itse sellaistakaan huomannut!!
Jätän harkintaan, ostanko tätä lisää.

Tuon jälkeen otin samankaltaiseen aamu- sekä iltakäyttöön matrixyl 10% + HA seerumin ja tähän asti vaikuttaa ihan kivalta. Tämäkin sopii vaivattomasti esim. meikin alle. Jatkan siis käyttöä ja seuraan, onko tämä uudelleen ostamisen arvoista.

Huomasin muuten, että The ordinarylle on tullut valikoimaan meikkivoidetta! Tuotteessa on aurinkosuojakerroin 15 ja näissäkin on edullinen hinta. Voipi olla että tällaisen lisään seuraavaan tilaukseen...  8)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 01.04.17 - klo:09:05 »
Minäkin saatoin tilata meikkivoidetta  :) . Mahtava sävyvalikoima - toivon, että on muutenkin hyvä tuote, olisi ihana vaihtaa tuoksuttomaan pohjaan. Tänään testaan fluid primerin. Ensikokeilu Ascorbyl Tetraisopalmitate solution:illa oli myönteinen. Erittäin hyvin imeytyvä öljyseerumi ja näen kyllä nyt aamulla tuota C-vitamiinin kivaa tuhkimovaikutusta ihossa. Kokeilen tänään myös päiväpakassa, öljy meni nahkaan niin hyvin, että uskallan kyllä.

Muoks - moni on varmaan lukenut, mutta Deciemillä on hyvä artikkeli omista lukuisista C-vitamiinituotteista http://theordinary.com/vitcguide - tykkään, että asiakkaalle annetaan valinnanvaraa, eikä vaan tuputeta omien tuotteiden erinomaisuutta ja parhautta.

Huomaan itse asiassa kupariseerumin toisen vaikutuksen heti taas yhden käyttökerran jälkeen. Tasoittaa todella hyvin ihon väriä. Mikään valtaisan punoittava ihoni ei ole, jotain pientä siellä täällä. Kupariseerumin kanssa ihanan tasavärinen.

BTW, sisko, joka ei takuulla seuraa mitään ihonhoitohypeä, kehui joululahjaksi saaneensa Hylamide-tuotteet. Oli saanut suunympärysihottuman rauhoittumaan ja kehui vielä erikseen SY-tuotetta.
« Viimeksi muokattu: 01.04.17 - klo:09:18 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 02.04.17 - klo:13:47 »
Kiinnostaa nuo meikkivoiteet kyllä todella! Olen tässä pitkään käytellyt muiden meikkivoiteiden jämiä sekoitellen aina sekaan Photography Fluidia.  :ts Kohta voisi olla aika tilata jotakin uutta. Iho on sen verran hyvässä kunnossa, että kiinnostaa kevyt meikkivoide, vielä kun noista osaisi jotenkin netistä arvioida, että mikä sävy sopisi erittäin vaalealle mutta melko keltapohjaiselle iholle, jolla vaalean ihon meikkivoiteet herkästi näyttävät liian punakalta. Voihan niitä toki tilata useamman testiin ja sekoiteltavaksi.

Mä tilasin nyt joku aika sit uusina The Ordinaryn Squalanen ja Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres. Jälkimmäistä on moitittu netissä rakeiseksi ja rasvaiseksi, mutta mulla se toimii erittäin hyvin ja on selvästi tehokkaampaa kuin muut aiemmin kokeilemani c-vitamiinituotteet (Hylamiden c-booster ja The Ordinaryn ascorbyl tetraisopalmitate, joista en huomannut näin selvää vaikutusta). Käytän tuota 23% c:tä siten, että sekoitan sitä vähän kosteusvoiteeseen, jonka laitan yöksi kasvoille. Tällä käyttötavalla rakeisuus ei edes tule juurikaan esille. Aamulla iho on ollut ihan maagisen tasainen ja jotenkin hehkuva.  :ts Erittäin hyvä tuote tällä hinta-laatusuhteella!

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #188 : 02.04.17 - klo:15:41 »
Olen nyt tovin aikaa kokeillut näitä. Käyttäjäkokemuksia. Informaatioksi, että mulla on herkkyyteen ja tukkeutumiin taipuvainen sekaiho, joka pysyy hyvällä hoidolla tasapainossa ja nypyttömänä. Yötyöt aiheuttaa tosin aina yhden näpyn, siitä en ole päässyt yli enkä ympäri millään.  ;D

Joka tapauksessa.

The Ordinary: Niacinamide 10% + Zinc 1%: Tästä olen pitänyt, mikä ei ole mikään yllätys, sillä niasinamidi on mun iholle muutenkin mieluisaa. En ole huomannut rullautumista. Ei ole mun käytössä kauhean riittoisaa, vissiin pintakuivuuteen taipuva iho imaisee kaikki seerumit humps vaan näin talvikaudella.

The Ordinary: Azelaic acid suspension 10%: Tämä jonkin verran kirkastaa, mutta täytyy sanoa, että Skinoren on paljon parempaa siinä hommassa. Skinoren pitää paremmin nypyttömämä ja kirkastaa paremmin. Ilmankos, kun toinen on käsikauppatuote ja toinen lääke. En osaa sanoa vahvuksiista tms, mutta tämä ei nyt jotenki tunnu mun iholle tekevän mitään. Ei jatkoon.

The Ordinary: "Buffet": Tämä ei aluksi herättänyt intohimoja, mutta pitemmässä käytössä olen huomannut tämän jonkinverran ehkä parantavan ihon tekstuuria. Voisin kokeilla vielä toisenkin, vaikken ole mitenkään tuotteen fani tai mitään.

The Ordinary: Hyaluronic Acid 2% + B5: Ei anna mitään lisäarvoa mun käytössä. Olen kokeillut olla ilman ja sen kanssa: vaikutus +-0. Ei jatkoon.

The Chemistry Brand: Hand Chemistry Pro-Repair Skincare for hands: Ei eroa merkittävästi mistään muustakaan tavallisesta käsivoiteesta. En osta toiste, yhtä hyvää tai parempaa saa lähempääkin ja halvemmalla. Haisee tosi imelältä mangolta. En kehtaa siis laittaa käsilaukkuunkaan.

The Chemistry Brand: Heel Chemistry: Ihan kiva jalkavoide, jossa on ihan miellyttävä mieto mausteinen tuoksu. Ei tee ihmeitä, kosteuttaa ja pehmentää. Dermosilin karbamidijalkavoide on edullisempaa ja tekee saman mitä tämäkin. Ei jatkoon.

Jatkoon meinasin siis hankkia lähinnä Niacinamiden sekä Buffetin, lisäksi meinasin kokeilla Squalanea ihon kuivuuteen. Hylamide-sarjan HA Blur voisi kiinnostaa meikittömiin päiviin ihon tekstuuria parantamaan. Myös uudet meikkivoiteet kiinnostavat sen jälkeen, kun saadaan nettiin swatcheja ja voin arvioida olenko very fair vai fair.
« Viimeksi muokattu: 02.04.17 - klo:20:44 kirjoittanut Aria »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 02.04.17 - klo:18:01 »
Jospa minäkin jakaisin kokemuksiani. Minulla on erittäin herkkä, rasvoittuva, ikääntyvä iho. Vaihtelevasti Acne Rosaceaa, joka ei nyt ainakaan ole parantunut Deciem-tuotteita käyttäessä. Omat arviot menee ihan puhtaalla MUTUlla, koska olen ottanut käyttöön ja käyttänyt useampaa tuotetta samanaikaisesti. Saatan siis tulkita väärin mitkä näistä ovat vaikuttaneet ihoni kuntoon ja mitkä eivät. Yleisesti ihoni kunto on silminnähden aika sama kuin aiemminkin. Merkittävämpi vaikutus tuntuu olevan siinä, että iho ei reagoi acne rosaceaa lukuun ottamatta ihan yhtä herkästi kun aiemmin.

NIOD CAIS 1%: En huomannut, että tällä olisi ollut mitään vaikutuksia. Tosin NIODin sivuillakin luvataan vaikutuksia vasta pitempiaikaisessa käytössä. Mutta jotakin muutosta olisi sen reilun parin kuukauden aikana saanut tapahtua, että tilaisin tätä uudelleen.

NIOD MMHC: En huomannut tälläkään oikein mitään vaikutusta ihooni.

SDSM: Ihan ok suihke. Kosteuttaa ihoa pesun jälkeen, mutta en tälläkään ole huomannut oikein mitään vaikutusta ihooni. Pullo ruikkii nestettä vähän miten sattuu.

NIOD Sanskrit Saponins: Tämä toimii todella hyvin Foreo Lunan kanssa käytettynä, mutta en tule ostamaan lisää, kun Black Friday-seteissä tulleet tuubit ovat tyhjiä.

NIOD Myrrh Clay: Miellyttävä naamio, joka ei ärsytä ihoa. Iho tuntuu hyvältä tämän käytön jälkeen. Mutta niin tuntuu yleensä aina naamion käytön jälkeen.

NIOD Mastic Must: Tämä saa ihon näytämään hetkellisesti todella hyvältä. Yleensä aamuisin ei ole aikaa tälle ja kasvojen föönaamiselle. Olenkin varannut tämän niihin päiviin, kun haluan näyttää normaalia paremmalta.

The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres: Ensimmäisellä käyttökerralla tuli melkein itku silmään, koska tämä poltteli ihoa reilun tunnin ajan. Kyse ei ollut mistään ohimenevästä nipistelystä, vaan suoraa kipua ja punoitusta. Kesti kauan ennen kuin uskalsin kokeilla tätä uudelleen ja pienemmällä annoksella tämä on aivan loistava tuote. Ihon sävy vaikuttaa kirkkaammalta ja tasaisemmalta aamulla. Ei välttämättä paras tuote acne rosacean kaveriksi, mutta käytän silti.

The Ordinary Magnesium Ascorpyl Phosphate 10%: Ostin tämän kun säikähdin 23% C-vitamiinisuspension vaikutuksia ensimmäisellä käyttökerralla. Tämä on miellyttävä, mutta aika vaatimaton aitoon tavaraan verrattuna.

The Ordinary Azaleic Acid Suspension 10%: Tämä on ehkä suosikkini. Kuivan tuntuinen seerumi katoaa ihoon ja olen selvästi huomannut tämän rauhoittavan ihoani. Teholtaan ei ehkä Skinorenin veroista, niinkuin Aria tuossa kommentoi, mutta ainakin omalla ihollani kosmeettisesti huomattavasti miellyttävämpää käyttää. Tätä on tilattu lisää odottamaan ensimmäisen tuubin tyhjenemistä.

The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 2%: Fiksuna naisena käytin tätä heti alkuun kolmena iltana peräkkäin sillä seurauksella, että koko marraskesi hilseili pois ja iho tuli kipeäksi. Nyt käytän tätä vain kerran viikossa. En osaa sanoa onko tällä oikeastaan mitään muuta vaikutusta kuin se, että iho hilseilee kevyesti pari päivä tämän käytön jälkeen.

The Ordinary 100% Plant Derived Squalane: Ostin tätä, koska tämä on 23% C-vitamiiniseerumin INCI-listan kakkonen, enkä tarvitse tuon C-vitamiiniseerumin päälle muuta kosteuttajaa. Harvoin käytössä, mutta miellyttävämpi käyttää kuin öljyt.

The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG: Tämä on mielestäni selvästi pienentänyt silmäpussejani. 15 ml on tarpeettoman iso pakkauskoko, koska tätä tarvisee kerralla vain tipan ja sekin on liikaa.

The Ordinary Advanced Retinoid 2%: Tämä on ok, mutta en ole huomannut mitään merkittäviä vaikutuksia, mutta eipä niitä a-vitamiinituotteille näin lyhyessä ajassa yleensä luvatakaan.

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%: Ensimmäisillä käyttökerroilla kasvot lehahtivat punaiseksi, mutta se on odotettavissa, koska niaciiniamidi laajentaa verisuonia. Sittemmin iho on sietänyt tätä pahemmin punastelematta. Tuota alkuvaiheen punastelua lukuunottamatta en ole huomannut näkyviä vaikutuksia.

The Ordinary "Buffet": En ole huomannut tällä mitään silmin havaittavaa vaikutusta, mutta haluan uskoa tämän tehoavan.

The Ordinary Matrixyl 10% + HA:  Olen käyttänyt tätä vasta muutaman kerran "Buffet"n loputtua, mutta tämä on mielestäni miellyttävämpää käyttää, kuin "Buffet". Minulla ei ole juurikaan dynaamisia juonteita, joten mahdolliset vaikutukset ovat enemmän ennaltaehkäiseviä.

Yleisesti sanoisin Ordinaryn kirkkaista seerumeista, värittömässä pullossa, että kaikki ne rullaantuvat minulla Azaleic Acid Suspension, 23 % C-vitamiinisuspension, voiteiden ja öljyjen alla. Tätä rullaantumista olen onnistunut vähentämään antamalla seerumin imeytyä kunnolla ennen seuraavaa kerrosta ja käyttämällä kerralla vähemmän seerumia.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #190 : 02.04.17 - klo:20:22 »
Kiitos kattavista kokemuskertomuksista.  :)
Joku oli jostain Boxista saanutkin sen The Ordinaryn NMF-voiteen. Tässä ehkä on suurin kiinnostukseni kohde kun noita seerumeja jo on muutama, eikä niille ole tämän hetken tarvetta.. YouTuben puolella olenkin nähnyt kiittäviä kommentteja, mutta olen utelias suomalaisten mielipiteistä.

edit.. viceversa tuoss ylempänä mainitsikin tästä. Joko on riittävästi kokeilua takana kattavaa analyysia varten?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 06.04.17 - klo:16:28 »
^ Olen käyttänyt nyt pari viikkoa juuri tuon HA 2% + B5 kanssa ja toimii aivan loistavasti. Ihon pintakuivuuteen on auttanut oivasti ja ei ole oikeastaan mitään pahaa sanottavaa.

Luulin että NMF on koostumukseltaan jankkia, mutta levittyy vaivattomasti ja hoitaa hommansa hyvin. Iho jää aavistuksen tahmeaksi ensin, mutta on pehmeä eikä lainkaan rasvainen tai öljyinen. En ole mikään ihonhoitoekspertti, mutta ehdottomasti hinta-laatusuhteeltaan paras kosteusvoide (tätä vuodenaikaa varten) mitä olen kokeillut.

Parin viikon kunnon kosteuskuuri on jo parantanut ihon kuntoa sen verran, että laitoin uusia tuotteita tilaukseen jotta arvet ja tukkoutuneet huokoset saisi käsittelyyn seuraavaksi.

Nyt tulossa:
Advanced Retinoid 2%
Niacinamide + Zinc
Lactic Acid 5%
Azelaic Acid 10%
Glycolic Acid Toner
AHA 30% + BHA 2 % (onko tästä muuten kokemuksia tai vinkkejä käyttöön?)
Squalane

Donatella Versace

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 06.04.17 - klo:21:03 »
AHA 30% + BHA 2 %  on punaista hieman öljymäistä nestettä. Kannattaa kokeilla aluksi varovasti, miten iho reagoi. Vaikka ihoni kestää lähes mitä tahansa, ei siis ärsyynny oikeastaan mistään, tämä tuote kirveli jonkun verran koko vaikutusajan. Ensimmäisellä kerralla annostelin varovasti ja annoin vaikuttaa reilusti alle kymmenen minuuttia.

Aineen huuhtelun jälkeen ihoni ei kuitenkaan lainkaan ole punoittanut, ei edes toisella käyttökerralla, jolloin laitoin ainetta enemmän ja annoin vaikuttaa kauemmin kuin ekalla kerralla. Uskon kuitenkin, että joillakin tuo aine saa aikaan voimakkaamman reaktion kuin minulla.
2c M i

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 07.04.17 - klo:09:59 »
^Kiitos Liisi!

Ajattelin kokeilla noita muita ensin ja AHA+BHA vasta sitten kun olen kokeillut nuo muut hapot. Havaitsitko tuon jälkeen ihon hilseilyä tai muuta, vai onko tuo punoitus todennäköisempi normaali reaktio?

Olen yrittänyt lukea paljon sekä Deciemin omilta sivuilta että blogeista kokemuksia ja vinkkejä, mutta tuntuu olen vasta onnistunut saamaan pintaraapaisun aiheeseen :D

Donatella Versace

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 07.04.17 - klo:22:33 »
 ^ Tämä tuote ei ainakaan minulla aiheuttanut hilseilyä. Retinoli aiheutti aluksi, kun käytin sitä ensin liikaa. Eli kyllä minunkin iho saattaa hilseillä joskus, mutta tämä tuote ei sellaista saanut aikaan.

Laitoin tuotteen huuhtelun jälkeen Philosophyn kasvoöljyä, ja iho tuntui oikein hyvältä ja näytti tasaiselta seuraavana aamuna.
2c M i