Beautypediaan on viimein ilmestynyt The Ordinaryn arviot, olen sieltä uteliaana käynyt pitkin kevättä katsomassa. Aika keskinkertaiset arviot monella, mutta ei toisaalta mitään ihan yhtä tähteäkään.
En ole kyllä koskaan pitänyt noita arvioita maailman objektiivisimpina, mutta nyt ärsytti kyllä se, että joka seerumin kohdalle oli pastettu sama tekstikappale siitä, miten iho tarvitsee enemmän kuin yhden ainesosan. Pitkällä tikullakaan ei koskettu siihen, että miksi PC:n niasiiniamidiboosteri maksaa aivan maltaita ja The Ordinaryn ei. Mä ainakin sotken eri seerumeita keskenään reilusti. Aamuisin esim. naamalle menee yleensä CAIS, MMHAC, joiden jälkeen sekaisin joku satunnainen muu seerumi, Niacinamide, Alpha-Arbutin ja joku öljyistä. Yleensä en edes kerrosta näitä kahta ekaa lukuun ottamatta. Olen huomannut, että Niacinamide rullaa vähemmän, kun sen sekoittaa öljyn kanssa. Näiden päälle tulee vielä kaikenlaista sisältävä aurinkosuoja. Iltaisin rutiinissa on usein eri c-vitamiineja ja The Buffet. Joten tuntuu siltä, että Beautypedian tuotearviot perustuvat tahalliseen väärinymmärrykseen tuotteiden käyttötavoista.
Ja jos muita kommentteja vielä, niin tilasin nyt sen NIODin silmänympärysseerumin ja olen tykännyt siitä ihan hirveästi! Vaivaton levittää, todella riittoisaa ja oikeasti tuntuu, että silmänaluset ovat vähemmän tummat ja juonteiset. Tämä jää pysyvästi käyttöön! Samoin tilasin Low-Viscosity Cleaning Esteriä toisen pullon, koska se oikeasti poistaa multa kevyellä hieromisella vedenkestävän silmämeikinkin, mikä on ihan parasta, kun ei tarvitse puljata erillisen silmämeikinpoistoaineen kanssa ollenkaan.