Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 44166 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #195 : 09.04.17 - klo:12:20 »
Yllätyksekseni saan High Spreadability Fluid Primerin toimimaan helposti, vaikka minulla on aina ollut silikoniprimerien kanssa ongelmia. Tämä on nimensä mukaisesti erittäin helposti leviävää ja kasvoille saa helposti äärimmäisen ohuen mutta silti blurraavan kerroksen - ja ainakin valtaosa pohjistani tuntuu leviävän päälle moitteetta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #196 : 12.04.17 - klo:22:40 »
Tulin kertomaan miten olen tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin :l
Minulla kun on herkkä, punoittava ja vähän näppyläinen iho, niin jos tuotteesta on apua, niin sen näkee kyllä jo heti ensimmäisestä käytöstä.
Mulle ei ole vielä ihan selvillä, missä järjestyksessä näitä olisi paras käyttää ja minkä verran pitäisi antaa "kuivahtaa" kerrostaessa seerumia toisensa päälle.

Hyaluronic Acid 2%+B5: kosteuttaa, laitan illalla ja aamulla myös meikin alle eikä rullaannu
Niacinamide 10% + zinc: jännäsin tämän käyttöä, mutta ei tullut mitään paloauto-efektiä, miellyttävä käyttää
Azelaid Acid Sospension 10%: huipputuote, menee varmasti jatkoon, tasoittaa hetkessä ihon sävyä, hyvä meikin alle
Rose Hip Seed Oil: kaksi tippaa riittää tätä lirua, laitan yöksi,

Kaikki siis sopivat ongelmaiselle iholleni ja odottelen Hylamiden sensitive-boosteria vielä saapuvaksi.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 20.04.17 - klo:12:25 »
Olen käytellyt herkästi punoittavalle ja kosteusköyhälle iholleni NIODin Hydration Vaccinea nyt noin kahden viikon ajan aamuisin aurinkosuojan alle. Se tuoksuu pahalta ja on ikävässä purkissa levitettäväksi, mutta saan pikkuisella lastalla kaivettua sitä purkista ilman suurta ärsytystä. Koostumukseltaan, väriltään ja hajultaan tämä minusta muistuttaa Paulan pumppupulloon pakattua Resist Anti Aging kosteusvoidetta. Heitin sen pois koska se oli minusta liian paksua ja oudon väristä, puhumattakaan hajusta ja arvelin sen menneen pilalle kylppärin kaapissa pitkään muhittuaan, mutta taisin olla turhan hätäinen. NIODin HV ei kuitenkaan kirvele silmissä samalla tavalla kuin tuo Paulan voide.

Tykkään tässä HV:ssa siitä, että se tekee todella pehmeän blurratun mattaefektin iholle. Olen tämän päälle laittanut aurinkosuojan ja sitten meikkivoiteen, en ole kokeillut primerin kanssa. Meikkivoiteet levittyvät kuin unelma, kunhan muistan olla hieromatta niitä ihoon, muuten alkaa heti rullautuminen. Kevyesti siveltimellä hipsuttaen tai sienellä taputellen ne asettuvat hyvin ja olen saanut yllätyksekseni muuten talvikäyttöön ja usein kesäkäyttöönkin minun iholleni liian kuivattavan Narsin Sheer Glow -meikkivoiteen levittymään unelmanohuesti ja kauniisti. Olen kohta käynyt koko meikkivoidekokoelmani läpi lyhyessä ajassa eikä vielä ole tullut vastaan yhtään, joka ei tämän kanssa näyttäisi paremmalta kuin koskaan.
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #198 : 20.04.17 - klo:14:10 »
^ Kuulostaa loistavalta, kuinkahan toimisi aasialaisten meikkimönjien kanssa?

Posti toi (Victoria's Healthilta tilatun) The ordinaryn NMF+Ha. Kädelle levitettynä hyvin tavanomainen fiilis, perusvoidemainen - tällaista perusvoidetta olisin aikanaan tarvinnut superkuivan ja ärtyneen atooppisen ihon kanssa kärsiessäni! Sisältö hurmaa - kasvoille en ole vielä laittanut, mutta aion tänä iltana kokeilla yövoitena, vitamiinipommin päällä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 20.04.17 - klo:14:31 »
^ Jee, toivottavasti tykkäät myös kasvoilla! :)

Mua kyrsii suuresti kun menin tilaamaan Deciemin omilta sivuilta enkä Victoriahealthista... Tein tilauksen 6.4., 13.4. tuli ilmoitus että on matkalla, ja nyt DPD:n pakettiseurannan mukaan ei olisi siltikään edennyt mihinkään viikossa. Olisi pitänyt aikaisemmin lukea teidän muiden DPD-kokemuksia tuolta aiempaa! :#
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 21.04.17 - klo:08:56 »
Mä tein saman virheen! :# tein tilauksen myös 6.pv ja samoin mulle tuli shipped-ilmoitus 13.pv.
Seurannan mukaan sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. >:(
Kunhan ei vaan seuraava tieto olisi että lähetys palautettu lähetttäjälle..okei, ei pidä maalata piruja seinille, mutta on kyllä aika hidasta touhua.   Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuolta tilaan. Jos nyt tilaamani tuotteet joskus saan käsiini ja ne osoittautuu hyviksi, niin tilaan jatkossa ne muualta. 

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 21.04.17 - klo:10:04 »
Nyt on kokeiltu NMF yövoiteena...   :ts Tuntu ei todellakaan ole kosmeettisesti erityisen miellyttävä, eikä levittyvyys ole parasta: mutta kosteutettu, hyvinvoiva tunne aamulla on jo sen arvoista! Yay! Ehdottomasti jatkokäyttöön. Tässä talveksi erinomainen vaihtoehto.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 29.04.17 - klo:14:38 »
^ Loistavaa :) Ihan samat fiilikset, kesäksi pitää varsinkin päiväkäyttöön minunkin hankkia jotain hieman kevyempää.

Jatkan nyt pari viestiä ylempänä mainitsemaani saagaa tuosta matkalla olevasta Deciemin tilauksesta. Laitoin torstaina reklamaation, ja muutama tunti sen jälkeen sain uuden shipped-viestin uudella seurantakoodilla. Mitään muuta vastausta viestiini en sitten saanutkaan, mikä oli jotenkin outoa ja tökeröä... Olisi ollut kiva tietää oliko paketti edes koskaan lähtenyt vai mikä häikkä siinä oli. En aio enää tilata Deciemin omilta sivuilta, ellei ole ihan pakko.

Tarabel onko paketistasi kuulunut vielä mitään? Jos ei, niin kannattaa varmaan myös laittaa reklamaatio menemään jotta saat tilauksesi.

edit. Kolme päivää myöhemmin tuli myös pahoitteluviesti ihan perus diipadaapoineen, sen lisäksi tieto että ilmeisesti mun tilaus ei ollut jotenkin mennyt läpi kuljetusjärjestelmään eikä ollut koskaan edes lähtenyt varastolta. Luulin että laittaisivat uuden edes pikana tulemaan mutta ei, vielä viikko pitäisi odotella. Ihan uskomatonta, jatkossa tilaan aivan varmasti jostain muualta.
« Viimeksi muokattu: 02.05.17 - klo:13:23 kirjoittanut viceversa »
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 29.04.17 - klo:16:33 »
NIOD Superoxide Dismutase Saccharide Mist on alkanut ärsyttää ihoa (syyllisiä on toki muitakin, kuten alla kirjoitan). Olen jonkin aikaa iloinnut siitä, miten iho on huomattavasti rauhallisempi kuin aiemmin (tasaisempi väri, ei reagoi niin herkästi jne.), mutta kuluneella viikolla homma on levinnyt käsiin.

Jo jonkin aikaa SDSM on aheuttanut pientä nipisetelyä iholla (etenkin huulilla ja silmäluomilla) ja ehkä normaalia enemmän punoitustakin, mutta se on laskenut aika nopeasti. Tällä viikolla olen lisäillyt cocktailiin vähän yhtä sun toista, mistä ihoni on selvästi ottanut nokkiinsa. Olen rääkännyt ihoa mm. Q10 sheet maskilla, Borghesen kasvonaamiolla ja Ordinaryn 23% C-vitamiinisuspensiolla. Ihon puhdistukseen olen käyttänyt Foreon aamu-puhdistusvoidetta ja LF beautyboxissa tullutta Omoroviczan puhdistusainetta. Ihoni reaktioiden perusteella näistä ainakin Q10 sheet mask ja Foreo puhdistusaine ovat itse perkeleestä.

Mutta! Riippumatta käytetystä tuotteesta, sen jälkeen suihkutettu SDSM on saanut kasvot lehahtamaan punaiseksi ja reaktio on kestänyt useita tunteja. Eilen käytin loppuun avatun Borghesen naamion. Tämä ei suoraan aiheuttanut mitään reaktiota, mutta SDSM sai kasvot lehahtamaan pahiten siltä alueelta, jolle olin naamiota käyttänyt. Tänä aamuna silmäluomet kutisivat ja punoittivat, mitä ne eivät ole tehneet vuosiin. Kyseessä voi olla tietenkin esim. tuon Q10 naamion aiheuttaman reaktion jälkitila, joka saa ihon villiintymään aina SDSM kosketuksen jälkeen. SDSM:n ei pitäisi olla vielä mennyt huonoksi, kun olen ottanut suihkeen käyttöön tämän vuoden puolella. Enää en kuitenkaan uskalla sitä käyttää.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 01.05.17 - klo:21:39 »
Beautypediaan on viimein ilmestynyt The Ordinaryn arviot, olen sieltä uteliaana käynyt pitkin kevättä katsomassa. Aika keskinkertaiset arviot monella, mutta ei toisaalta mitään ihan yhtä tähteäkään.

En ole kyllä koskaan pitänyt noita arvioita maailman objektiivisimpina, mutta nyt ärsytti kyllä se, että joka seerumin kohdalle oli pastettu sama tekstikappale siitä, miten iho tarvitsee enemmän kuin yhden ainesosan. Pitkällä tikullakaan ei koskettu siihen, että miksi PC:n niasiiniamidiboosteri maksaa aivan maltaita ja The Ordinaryn ei. Mä ainakin sotken eri seerumeita keskenään reilusti. Aamuisin esim. naamalle menee yleensä CAIS, MMHAC, joiden jälkeen sekaisin joku satunnainen muu seerumi, Niacinamide, Alpha-Arbutin ja joku öljyistä. Yleensä en edes kerrosta näitä kahta ekaa lukuun ottamatta. Olen huomannut, että Niacinamide rullaa vähemmän, kun sen sekoittaa öljyn kanssa. Näiden päälle tulee vielä kaikenlaista sisältävä aurinkosuoja. Iltaisin rutiinissa on usein eri c-vitamiineja ja The Buffet. Joten tuntuu siltä, että Beautypedian tuotearviot perustuvat tahalliseen väärinymmärrykseen tuotteiden käyttötavoista.

Ja jos muita kommentteja vielä, niin tilasin nyt sen NIODin silmänympärysseerumin ja olen tykännyt siitä ihan hirveästi! Vaivaton levittää, todella riittoisaa ja oikeasti tuntuu, että silmänaluset ovat vähemmän tummat ja juonteiset. Tämä jää pysyvästi käyttöön! Samoin tilasin Low-Viscosity Cleaning Esteriä toisen pullon, koska se oikeasti poistaa multa kevyellä hieromisella vedenkestävän silmämeikinkin, mikä on ihan parasta, kun ei tarvitse puljata erillisen silmämeikinpoistoaineen kanssa ollenkaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 02.05.17 - klo:14:29 »
Victoria Healthin uutiskirje hehkuttaa uutta NIODin hyaluronihappotuotetta:
"More than anything, the introduction of the next generation of MMHC demonstrates NIOD’s genetic commitment to being at the very edge of ever-evolving science. It is tremendously easy to be complacent in the skincare world; a bestselling product is created, it receives massive media attention for its brilliance, those who use it absolutely swear by it (that would be me too), but nothing in the world of NIOD stays static and therein the excitement. We now take a look at this exceptional new formulation:

I am calling MMHC2 ‘the mother of all (hyaluronic) serums’ because it is and trust me, nothing comes close. The updated edition, MMHC2, introduces two new forms of hyaluronic compounds, including a first-ever use of direct hyaluronic acid not in sodium salt form, for a combined total of 15 forms of hyaluronic compounds, hyaluronic precursors and a hyaluronic support technology in a peptide-charged delivery system."
 0_0
Kysymys, joka nousee skeptiseen mieleeni, on.. tarvitseeko iho noin monta eri ha-muotoa..? Kokeilemalla vasta selviää, muuttuuko ihon kosteustasapaino ylivertaisesti, mutta... vaikuttaa hiukan 'savolaiselta myyntipuheelta'  :D (olen itse savolainen ja verbaalista sukua..)

Täytyypä vilkaista Paulan arviot.

Edit: Kävin lukaisemassa Beautypedian arvioita ja vaikuttaa siltä, että Paula (ja tiimi) on missannut The Ordinaryn pointin kokonaan... Onneksi moni käyttäjä oli huomauttanut aiheesta ja kehunut TO:n yksittäisiä ainesosia sisältäviä tuotteita toimiviksi.
Olihan siellä muutama täydet pisteet saanut tuotekin, erityisesti Azelaic Acidin koostumusta kehuttiin..

« Viimeksi muokattu: 02.05.17 - klo:14:46 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #206 : 02.05.17 - klo:15:44 »
Onpa ikävää, kun tuo Deciemin toimitushomma tökkii noin pahasti!

En tiedä, uskallanko Victoria Healthiltäkään enää tilata, kun viime viikolla saapui tyhjä paketti, jonka sisällä oli Postin ilmoitus, että lähetyksen sisältö on joutunut varkauden kohteeksi jossain välillä Iso-Britannia – Suomi. Ja TIETENKIN näin kävi sen ainoan kerran, kun tilauksessa oli noiden halvempien seerumien sijasta Niodin CAIS  :# Tietenkin aika harvinainen tapaus, itsekin olen vuosia ahkerasti tilaillut sieltä sun täältä ja eka kertaa kun tällaista tapahtui, mutta silti. Eihän sitä tiedä, jos se rikollinen postimies on se, joka paketit hakee lähetyspaikasta  0_0

No, jos uskaltaudun vielä tilaamaan, pitänee ottaa se Victoria Healthin kalliimpi lähetystapa. Laitoin vielä varmistusmeiliä VH:lle, onko siinä vakuutus mukana eli saako rahat takaisin, jos paketti (tai sen sisältö...) häviää matkalla.

Sori, jos liian OT.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 02.05.17 - klo:22:14 »

Oi harmi!  0_0  :-[
Toivottavasti saat uuden paketin VH:sta, laita kuvaa heille postin ilmoituksesta ja tyhjästä lootasta (vaikka ei suomenkielinen lappu heille paljon kerrokaan, onhan se aina todiste..)

1b F/M ii

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #208 : 03.05.17 - klo:09:05 »

Oi harmi!  0_0  :-[
Toivottavasti saat uuden paketin VH:sta, laita kuvaa heille postin ilmoituksesta ja tyhjästä lootasta (vaikka ei suomenkielinen lappu heille paljon kerrokaan, onhan se aina todiste..)

Olen jo meilaillut sinne, mutta tosiaan tämä lähetys oli valitettavasti sillä halvemmalla standardi-postituksella – kuulemma lähettäisivät heti korvaavan tuotteen kyselemättä, jos olisi ollut se kalliimpi "signed priority"-postitus. Oma moka, kun pihisteli väärässä paikassa  >:( No, katsotaan nyt, mitä vielä vastailevat.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 03.05.17 - klo:09:16 »
Myös postiin voi tehdä korvausanomuksen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.