Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 44239 kertaa)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #210 : 03.05.17 - klo:09:45 »
^^ Maksoitko luottokortilla? Ehkä itse tekisin disputen (mikähän se suomeksi olikaan....) eli ilmoittaisin korttiyhtiölle että en ole saanut tuotetta jonka olen tilannut. Monesti aiheuttaa vähän enemmän työtä, mutta kannattaa ainakin tutkia mikä oman korttiyhtiön linja on samanlaisissa tapauksissa.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 03.05.17 - klo:11:10 »
Onpa ikävästi käynyt PollyJeanin paketille. Ja aika tympeää, etteivät suostu lähettämään uutta tilalle, vaikkei ollutkaan rekisteröity lähetys. Itse olen saanut postista kaksi kertaa pelkän auki revityn paketin, mineraalimeikkipuljun ja Amazonin tilaukset kyseessä. Molemmista lähetetettiin heti uusi paketti tilalle, vaikkeivat edes olleet mitään rekisteröityä, vaan halvimman postitustavan paketteja.

Olen nyt pari viikkoa käytellyt Glycolic Acid 7% Toning Solutionia, tilasin tämän Pixi Glow Tonicin korvaajaksi. Pixi on ollut ihan lempparini, mutta liian ökyhintainen, joten tämä oli aivan mahtava löytö. Taitaa korvata myös COSRX:n AHA-liemen, sillä tässä on parempi tuoksu, parempi hinta, sekä on myös kosmeettisesti miellyttävämpi.

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 03.05.17 - klo:12:26 »
^ Mullekin on tulossa Glycolic acid 7 % toning solution! Ja samoin, aiemmin olen kokeillut Pixin glow tonicia, mutta minä en siitä pitänyt: tosi kemiallinen tuoksu enkä ainakaan pikkupullon aikana huomannut mitään vaikutusta ihoon.

Yhtä aikaa 7 % toning solutionin kanssa laitoin Victoria healthiltä tilaukseen mm. The ordinaryn meikkivoiteenkin, mutta kumpikin noista oli silloin vasta ennakkotilattavana: osasin siis odottaa että saattaa kestää ennen kuin tuotteet saan kätösiini. Toning solution on jo oletettavasti postissa odotettavissa noutoa, mutta tuohon meikkinvoiteseen liittyen tuli joku viesti, että sen suosio on yllättänyt eli siitä en edelleenkään ole saanut edes lähetysilmoitusta. 

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 03.05.17 - klo:12:37 »
Ei ole minullekaan tullut meikkivoiteista lähetysilmoitusta - ja tilasin ne 29.3.  ::) . Kaksi päivää sen jälkeen, kun alkoivat ottaa ennakkotilauksia vastaan. Deciemiltä tilasin vielä yhden sävyn lisää ja se paketti on jo matkalla, mutta tyypilliseen tapaan jumittaa DPD:llä, joka siis SUKKAA  :#
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 03.05.17 - klo:13:37 »
Päivitystä mun varkauspakettiin  ;) : Victoria Healthiltä asiakaspalvelija jo vähän niin kuin siihen malliin lupaili, että laittaisivat uutta korvaavaa pakettia matkaan. Fingers crossed!

Ja tätä nyt kadonnutta CAISiahan en siis edes aikonut tilata lisää, mutta just kun edellinen puteli loppui, tajusin, että parin edellisen hormonifinnihyökkäyksen aikana isotkin ihonalaiset patit tuntui paranevan aivan ennätysnopeasti. Ja CAIS kai jotenkin boostaa just ihon paranemiskykyä ja siinä on "anti-flammatory" eli onko ne sitten tulehdusta parantavia/ehkäiseviä ominaisuuksia. Niin en keksinyt mitään muutakaan kuin säännöllisen CAISin käytön, joka olisi aknepaiseiden paranemista vauhdittanut.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 03.05.17 - klo:14:02 »
Hoplaa! Pakkohan näitä Ordinaries tuotteita on kokeilla, kun niin hehkutusta on tullut joka taholta  ;D Runsaudenpula taas vaan iskee, enkä ehkä ihan oikein ole selvillä, mistä tuotteista pitäisi alkaa. Saisinko vinkkejä? :)

-Olen käyttänyt jo muutamia vuosia Paulan BHA 2% liuosta, se on varmaan mun HG-tuote ja sille tarvitsen siis vastaavan Ordinaryn tuotteista.
-Paulalta olen tykännyt myös AHA 10% weekly sekä 5% daily -voidetta, josta ihoni myös tykkää

-Ihoni on nykyisin kuivempi kuin ennen
-Suurin ongelma on ehkä mustapäät nenässä ja leuassa
-Ihon tasaisuutta haluaisin parantaa
-Ryppyjä on tullut lisää, varsinkin silmien alle, mutta voi johtua myös ihon kuivuudesta

Eli, jos saan vinkit millä Ordinaryn tuotteilla voin korvata nuo Paulan ylläolevat 2 tuotetta päivittäiseen rutiiniin, sekä ehdotuksia mitä muita tuotteita voisin lisätä joko päivittäiseen rutiiniin noiden kahden kanssa, taikka joku viikottainen tuote jota voin vuorotella BHA:n ja AHA:n kanssa :)

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #216 : 03.05.17 - klo:16:35 »
Polina, kiva kuulla Glycolic Acid 7% Toning Solutionista vertailua nimenomaan verrattuna Pixin Glow Toniciin. Pidän Glow Tonicista iltaisin käytettynä, mutta hinta on tosiaan turhan kova. Tuosta toivoisin korvaajaa. Hitsit kun se on lopussa kaupasta, eli joutuu odottelemaan. Onneksi tuota Glow Tonicia on vielä jäljellä.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 09.05.17 - klo:20:52 »
Mulle tuli ihan parissa päivässä tilaus, jossa oli 5% CAIS, MMHC (vanhanlainen, kun alennuksella sai) ja NIODin Spoon.  :O

CAIS nyt kovaan testiin, aion käyttää sitä nyt alkuun ainakin yhdessä 1%:n kanssa ihan vain, koska haluan vähän säästellä sitä, on sen verta kallis tuote. Väriero näillä kahdella on ainakin todella selvä. Tuo Spoon on ihan mahtava keksintö niiden vammaisten purkkien kanssa, jotka ovat kyllä somia mutta pirun epäkäytännöllisiä.

Laitan sitten myöhemmin kokemuksia vahvemmasta CAISista, jos se kiinnostaa ihmisiä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 10.05.17 - klo:00:14 »
^Victoria Healthin toukokuun newsletterissä oli niin suurta bloggaajan hehkutusta 5% CAISin paremmuudesta 1-prosenttiseen nähden, että ehdottomasti kiinnostaa kokemukset :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 10.05.17 - klo:08:02 »
Kiinnostaa minuakin!

Sain Deciemiltä ensimmäisen seerumimeikkivoiteen. On liian vaalea sävy itselleni, mutta voin sanoa, että on mainion oloinen tuote. Sekoitin joukkoon muutaman tipan Photography Fluidin tan-versiota, sain tuolla sävystä käyttökelpoisen. Tuo on hyvin nestemäinen pohja, jossa on samanlaista, äärimmäisen helposti levittyvää silikoia kuin High Spreadability Primerissä. Pohjan saa levitettyä kasvoille hetkessä ja se sulautuu ihoon todella kauniisti. Vaikuttaa myös kestävän oikein hyvin. Nyt vaan odottelen, että VH saa lähetettyä ne oikeat sävyt...

Minulla on myös nyt se 20 % AHA - neste on kuin marjoista puserrettua, ei takuulla unohdu naamalle. Oma ihoni kesti hyvin n. 10 minuutin vaikutusajan, ei punoitusta eikä kirvelyä - ja ihanan sileä, hyvinvoiva iho tuloksena. Haju ei ole yhtä voimakas, kuin miedommassa.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #220 : 10.05.17 - klo:16:46 »
^Oho vau, liian vaalea? Kuinka vaalea olet?

Mäkin tilasin nimittäin vaaleimpia sävyjä, olen aika kalkkilaivan kapteeni, mutta nyt alkoi jo huolettaa, että ovatko käyttökelpoisia ollenkaan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 10.05.17 - klo:17:47 »
MAC NC20 tai hipun ehkä vaaleampikin talvella. Lisäksi MACin NC:t ovat minulle vähän liian värikkäitä, keltainen taitto saisi olla hienovaraisempi. Mutta NW:ssä näytän ihan sairaalta.Tilaamani on 1.0 NS - ja se on varsin vaalea! Tulossa on VH:lta

Serum Foundation with SPF15 - 1.2N - Light by The Ordinary Colours (30-ml)
[/font][/font]
Serum Foundation with SPF15 - 1.2Y - Light by The Ordinary Colours (30-ml)
[/font][/font]
Serum Foundation with SPF15 - 2.0YG - Light Medium by The Ordinary Colours (30-ml)

Luulen, että tuo 1.2 -taso on talvi-iholleni aika hyvä.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 11.05.17 - klo:13:10 »
Sain mun surullisenkuuluisan paketin Deciemiltä vihdoin ja ehdin äsken ensimmäisenä testaamaan AHA 30% + BHA 2%-litkua, ja on kyllä ihan mieletöntä tavaraa jo pelkästään siksi, miten pehmeäksi ihon jättää :l

Monissa arvioissa oli että vaikutus näkyy kunnolla vasta päivän, parin päästä, eli jos tämä muuttuu vielä paremmaksi niin jee! Pisteli iholla vähän levittäessä ja vaikutusaikana, mutta ei mitenkään häiritsevästi.

Kalevalatarta haluaisin osata neuvoa, mutta olen niin rookie näissä ihonhoitojutuissa että jätän väliin :D Deciemin sivuilla on kyllä loistava regimen guide (http://theordinary.com/regimenguide) josta on helppo valita sopivat tuotteet sen mukaan, mitä iho kaipaa, sieltä ehkä löytyisi jeesiä?
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #223 : 12.05.17 - klo:13:08 »
^^^Tuo vaalea seerumimeikkivoide kiinnostaa minuakin, olisikohan se sopiva meitsin taikinanassulle. Olen jo menettämäisilläni toiveeni sopivasta meikkivoiteesta tälle ongelmaiholleni, joko väärä sävy, yli budjetin tai sitten rullautuu (?) pintakuivalla otsallani. Voihan turhautuneisuus.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 12.05.17 - klo:21:40 »
Sain mun surullisenkuuluisan paketin Deciemiltä vihdoin ja ehdin äsken ensimmäisenä testaamaan AHA 30% + BHA 2%-litkua, ja on kyllä ihan mieletöntä tavaraa jo pelkästään siksi, miten pehmeäksi ihon jättää :l

Monissa arvioissa oli että vaikutus näkyy kunnolla vasta päivän, parin päästä, eli jos tämä muuttuu vielä paremmaksi niin jee! Pisteli iholla vähän levittäessä ja vaikutusaikana, mutta ei mitenkään häiritsevästi.

Kalevalatarta haluaisin osata neuvoa, mutta olen niin rookie näissä ihonhoitojutuissa että jätän väliin :D Deciemin sivuilla on kyllä loistava regimen guide (http://theordinary.com/regimenguide) josta on helppo valita sopivat tuotteet sen mukaan, mitä iho kaipaa, sieltä ehkä löytyisi jeesiä?

Hei, kiitos kuitenkin vastauksesta! Olin koittanut lukea tuota linkkaamaasi ohjetta jo aikaisemmin, mutta tuotteita on sen verran paljon, että menin vain hämilleni. Ja halusin vain kokeilla useampia ja useampia tuotteita :D En kuitenkaan usko, että iho tykkää jos ihan kaikkee läträä naamaan :P Sen takia nyt aluksi ainakin halusin löytää ne "perusversiot" 10% AHA:lle ja 2% BHA:lle, koska niitä tarvitsen eniten tällä hetkellä.

En löytänyt 10% AHA:ta, mutta löysin 7% AHA Tonerin? Sitä ajattelin kokeilla. Tuo 30% AHA+2%BHA kiinnostaa myös, mutta kun ainakin PC:n 10% AHA on tosi tuhtia tavaraa iholle, en tiedä miten uskallan laittaa 30% happoa naamaan :o Mutta tämä taisikin olla poispestävä, eikä kasvoille jätettävää?

Mikäs tuo 20% AHA neste on, joka mainittiin ylempänä? En muista sitä nähneeni, kun menin tuotteita läpi?