Voisin vähän rapsata kokemuksia nyt taas välissä, kun viimeksi tilasin itselleni useita tuotteita.
TO Azelaic Acid Suspension 10% oli mulla jo aiemmin, mutta silloin en jotenkin päässyt ihan sinuiksi sen kanssa, tuntui melko vähän ärsyttävältä kuorinnalta, joka ei silloin kummempia tehnyt. Mun iho on nyt alkanut vähän rasvoittua ja osin jo pikkusen tukkeutua Roan jälkeen, joten nyt olen saanut tällä melko kivoja kirkastavia tuloksia ilman mitään ärsytystä/ihon kuoriutumista. Tykkään siitä, että tuotteessa on oikeastaan melko primerimainen mattaava koostumus. Kuivattaa kyllä ihoa, mutta olen lisännyt tämän päälle aina silikonista seerumia, johon olen lisännyt muutaman tipan öljyä.
Uusista tuotteista taas TO Marine Hyaluronics haisee aivan järkyttävältä. En osaa sanoa tuloksista, koska aidosti mulla on hankaluuksia käyttää tätä. Haistan sen karmean hajun voimakkaasti hajustettujen tuotteiden läpikin. Jatkan varmaan NIODin hyaluronihapolla, koska siinä ei ole näin vahvaa tuoksua.
NIOD Flavanone Mud on ehkä jopa vähän liian tujua mun melko usein kuoritulle ja retinolilla ja c-vitamiinilla käsitellylle iholle. Iho jää punottavaksi pitkäksi aikaa. Koostumus sinänsä on kiva, mutta tykkään enemmän siitä NIODin Myrrh Claysta, joka ei jätä ihoa ärtyneen tuntuiseksi.
TO 100% L-Ascorbic Acid Powder: tästä mulla ei ole ollut kauheasti odotuksia, oletin, että tätä olisi hankala ja sotkuista käyttää. Mun iho on siedättynyt vahvoihin c-vitamiinituotteisiin melko hyvin, joten olen lappanut tätä kukkuraisen lusikallisen johonkin pienehköön määrään seerumia/voidetta. Tehoa löytyy ja ihme kyllä puuteri on niin hienojakoista, että se käytännössä häviää ihoon tuntumatta miltään, edes mitään rakeisuuden tuntua ei jää iholle hierottaessa. Kihelmöi määrästä riippuen iholla hetken, mutta muuten ei ole ärsyttänyt ihoa - aamulla iho on selvästi kirkastunut. Olen myös sekoittanut tätä välillä pienemmän ripauksen aurinkosuojaan hyvällä menestyksellä. Melkeinpä mun suosikkini TO:n c-vitskuista tällä hetkellä, koska pohjana voi käyttää mitä tahansa omaa tuotetta eikä tarvitse kärsiä 23% c-vitskun rasvaisuudesta.

TO Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2%: tästäkin olen tykännyt. Pohjansa takia rasvaisen oloista, mutta imeytyy kyllä mulla ihoon, jos odottelen hetken. Tiputan muutaman pisaran seerumiin aamulla resveratrolin kanssa, niin saa aurinkosuojaan c-vitamiinin tehoa.