Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 43985 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #315 : 16.06.18 - klo:09:58 »
Voisin vähän rapsata kokemuksia nyt taas välissä, kun viimeksi tilasin itselleni useita tuotteita.

TO Azelaic Acid Suspension 10% oli mulla jo aiemmin, mutta silloin en jotenkin päässyt ihan sinuiksi sen kanssa, tuntui melko vähän ärsyttävältä kuorinnalta, joka ei silloin kummempia tehnyt. Mun iho on nyt alkanut vähän rasvoittua ja osin jo pikkusen tukkeutua Roan jälkeen, joten nyt olen saanut tällä melko kivoja kirkastavia tuloksia ilman mitään ärsytystä/ihon kuoriutumista. Tykkään siitä, että tuotteessa on oikeastaan melko primerimainen mattaava koostumus. Kuivattaa kyllä ihoa, mutta olen lisännyt tämän päälle aina silikonista seerumia, johon olen lisännyt muutaman tipan öljyä.

Uusista tuotteista taas TO Marine Hyaluronics haisee aivan järkyttävältä. En osaa sanoa tuloksista, koska aidosti mulla on hankaluuksia käyttää tätä. Haistan sen karmean hajun voimakkaasti hajustettujen tuotteiden läpikin. Jatkan varmaan NIODin hyaluronihapolla, koska siinä ei ole näin vahvaa tuoksua.

NIOD Flavanone Mud on ehkä jopa vähän liian tujua mun melko usein kuoritulle ja retinolilla ja c-vitamiinilla käsitellylle iholle. Iho jää punottavaksi pitkäksi aikaa. Koostumus sinänsä on kiva, mutta tykkään enemmän siitä NIODin Myrrh Claysta, joka ei jätä ihoa ärtyneen tuntuiseksi.

TO 100% L-Ascorbic Acid Powder: tästä mulla ei ole ollut kauheasti odotuksia, oletin, että tätä olisi hankala ja sotkuista käyttää. Mun iho on siedättynyt vahvoihin c-vitamiinituotteisiin melko hyvin, joten olen lappanut tätä kukkuraisen lusikallisen johonkin pienehköön määrään seerumia/voidetta. Tehoa löytyy ja ihme kyllä puuteri on niin hienojakoista, että se käytännössä häviää ihoon tuntumatta miltään, edes mitään rakeisuuden tuntua ei jää iholle hierottaessa. Kihelmöi määrästä riippuen iholla hetken, mutta muuten ei ole ärsyttänyt ihoa - aamulla iho on selvästi kirkastunut. Olen myös sekoittanut tätä välillä pienemmän ripauksen aurinkosuojaan hyvällä menestyksellä. Melkeinpä mun suosikkini TO:n c-vitskuista tällä hetkellä, koska pohjana voi käyttää mitä tahansa omaa tuotetta eikä tarvitse kärsiä 23% c-vitskun rasvaisuudesta.  :ts

TO Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2%: tästäkin olen tykännyt. Pohjansa takia rasvaisen oloista, mutta imeytyy kyllä mulla ihoon, jos odottelen hetken. Tiputan muutaman pisaran seerumiin aamulla resveratrolin kanssa, niin saa aurinkosuojaan c-vitamiinin tehoa.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #316 : 23.06.18 - klo:16:02 »
Luin juuri Redditistä, että The Ordinarya on näköjään myynnissä ainakin osassa Ruotsin H&M-myymälöissä. Tulisikohan Suomenkin myymälöihin, uskaltaako edes toivoa heh...  ::)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 10.07.18 - klo:13:32 »
Onkos kukaan vielä testannut The Ordinaryn “Buffet” + Copper Peptides 1% seerumia? Pitäisi kohta tilata uusi puteli CAIS:ia ja Buffettia tai sitten vaihtoehtoisesti tilata tuo uusi tuote. Edullinen hinta kyllä houkuttelee, mutta arviot Deciemin oman verkkokaupan sivuilla oli aika vaihtelevia.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 10.07.18 - klo:15:09 »
Minulla on tuo - ja olen kyllä tykännyt.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 31.08.18 - klo:19:28 »
Tämä on nyt hiustuote, mutta sopinee tämän ketjun alle kuitenkin.

Tilasin viime vuoden Black Friday -tarjouksista 9 taalalla HIF (Hair is fabric) -sarjan tuotteita ja olen niistä nyt käyttänyt Hydration Supportia, joka on siis lähinnä pesevä hoitoaine. Tämä on vähän niin kuin vartavasten formuloito co-pesu tai aito 2 in 1 -tuote. Normaalia, paksuhkoa shampoota koostumukseltaan oleva ja miedon tuoksuinen tuote levitetään kasteltuihin hiuksiin ja päänahkaan ja annetaan vaikuttaa 3 min, sitten huuhdellaan. Itse olen käyttänyt ihan tavallisen shampoon tapaan hieroen. Vaahtoaa todella kermaisen pehmeästi ja runsaasti, pesutuntuma on erittäin miellyttävä ja huuhtelutulos on kuin hoitoaineen jäljiltä. Ei kaipaa hoitoainetta peräänsä ainakaan lyhyisiin hiuksiin. Hyvin hellävarainen ja hoitava tuote, hiukset jäävät kosteutetun tuntuiseksi.

Miinuksena tässä on sitten pesuväli, eli ainakin omassa päässä alkaa olla rasvoittunut ja lähmäinen tunne alle vuorokaudessa. Olen käyttänyt "puolipitoisiin" hiuksiin lavuaaripesuissa normaalien pesujen välissä ja siinä toimii oikein hyvin. Ei-rasvoittuville hiuksille voisi sopia muutenkin oikein hyvin.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #320 : 20.09.18 - klo:13:26 »
Posti kiikutti kauan odottamani BeautyBayn paketin ja sieltä tupsahti odottamani 2% Retinoid Emulsion ja Caffeine+ECG. Tuo retinoid-emulsio on sopinut hyvin iholleni. Olen nyt käyttänyt sitä kaksi kertaa viikossa ja sillä tahdilla ei ole tullut mitään suurempia ihoärsytyksiä. Lisäksi käytössä on muina päivinä Lactic Acid 5%+Ha. Näillä tuotteilla olen saanut ihon kuntoa merkittävästi paremmaksi. Toki Korea-tuotteita olen myös käyttänyt, mutta eivät yksistään ihoa saaneet näin hyvään kuntoon. Mikään täysin tasavärinen ei iho vielä ole, mutta hyvin on pienet tukkeutumat kadonneet ja nyt arkena riittää meikki pohjaksi joko mineraalimeikkipuuteri tai Bb-voide. Alan olla jo nyt melko tyytyväinen ihon kuntoon.  :T

Poissa FairyC

• Hiushörhö
Vs: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #321 : 29.09.18 - klo:09:41 »
Tuo caffeine+ECG ei sopinut käyttöön, harmi homma. Teki silmänympärykset punoittaviksi ja kutiseviksi. Pitänee vaan läträtä enemmän silmänympärysvoiteiden kanssa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 03.10.18 - klo:17:28 »
Viimeisimpiä kokeiluja The ordinaryltä:

Glycolic acid 7% toning solution - Ei toiminut kasvoille. Käytin loput jaloille kun tätä suositeltiin jalkojen kovettumiin, mutta ei tehonnut siinäkään tarkoituksessa. Oli suorastaan pettymys.

Ascorbyl glucoside solution 12% - Imeytyi hyvin (kuten ordinaryn seerumit yleensäkin), mutta ei ainakaan yhden pullon aikana vaikuttanut mitenkään minun ihon kirkkauteen tai sävyn tasaisuuteen.  Ei tehnyt siis sellaista vaikutusta että toiste ostaisin.

Marine hyaluronics - Tykkäsin. Oli minun mielestä paremmin kosteuttava seerumi kuin esim. se perinteinen hyalyronic acid 2% + B5.
Loppuvaiheessa tässä tuoksahti jokin epämiellyttävä haju, mutta se haihtui heti kun seerumi oli imeytynyt ihoon. Voisin hyvinkin kuvitella ostavani tätä joskus lisää. Nyt pari muuta merkkiä kiinnostaa enemmän.

100% l-ascorbic acid powder - Ei kaikista käytännöllisin tuote, mutta tykkään konseptista eli tätä voi sekoittaa lähes mihin tahansa seerumiin tai voiteeseen. On myös todella riittoisa!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 09.10.18 - klo:06:57 »
https://www.instagram.com/p/Boq-xCIA5fx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1dty0j9089s

Mulle jäi tämän maanikon sekavasta ragesta käteen se, että Deciemin taru taisi olla tässä. Mietin pitäisikö tilata esim. Eleveniltä jotain.

:o :o :o

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 09.10.18 - klo:07:39 »
https://www.instagram.com/p/Boq-xCIA5fx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1dty0j9089s

Mulle jäi tämän maanikon sekavasta ragesta käteen se, että Deciemin taru taisi olla tässä. Mietin pitäisikö tilata esim. Eleveniltä jotain.

:o :o :o

Ohhoh. Olipas siinä sitten sanomista  :o
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #325 : 09.10.18 - klo:08:08 »
Vois siirtyä seuraavaksi kokeilemaan näitä Makeup Revolutionin ihonhoitojuttuja. AIKA tutun oloisia tuotteita pulloja myöten – liekö ihan alihankintana Deciemin tehtaassa teetettyjä vai vaan suoria kopioita: https://www.revolutionbeauty.com/en/Skincare/cc-86.aspx

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 09.10.18 - klo:08:22 »
Tuolla Instan kommenteissa tätä Revolutionia veikattiin yhdeksi syyksi ”hermoromahdukseen”, tosin syiksi epäiltiin mielenterveyttä (ei kuulemma pidä paikkaansa, Brandon on tehnyt näköjään jonkin testin todistaakseen tämän taannoin) sekä hallituksen ja isojen nimien tukea Israelille.

\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 09.10.18 - klo:08:36 »
Mä kyllä laittaisin aika monta ropoa likoon mielenterveysongelmien puolesta. On ollut aika bipolaarista menoa jo pitkään.

Yhdessä Asian Beauty -ryhmässä tuli vastaan samantapainen Garden of Wisdom -merkki, mitä nyt äkkiä katsoin tosi kökköjä sivuja, niin postikulut ovat todella kovat. MUR:n tuotteet kiinnostavat myös, en tiennyt heillä olevan ihonhoitojuttuja.
« Viimeksi muokattu: 09.10.18 - klo:08:38 kirjoittanut Triina »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 09.10.18 - klo:08:46 »
Ei tullut yllätyksenä tämäkään. Onneksi markkinoille on jo tullut useita merkkejä, joilla vastaavia tuotteita suurin piirtein samassa hintaluokassa kuin The Ordinaryn tuotteet. Tuon aiemmin mainitun lisäksi esim. Victoria Healthin "oma" Garden of wisdom for Victoria Health (erotuksena GOWin muualla myynnissä oleviin tuotteisiin), The Inkey List ja QRXLabs.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 09.10.18 - klo:13:15 »
Voi tuota touhua... justiinsa löysin ja rakastuin TO:n Alpha Lipoic Acid sekä Buffet + Copper Peptides -seerumeihin ja se karkea C-vitamiinivoide on ollut HG tähän nassuun jo yli vuoden. Pakko kai haalia nyt muutama lisää.

Victoria Healthillä on tosiaan oma, kivan hintainen sarja kiinnostavilta kuulostavia Garden of Wisdomin tuotteita. The Inkey Listiä myy ainakin Feelunique, itse tilasin hyaluronihapposeerumin, josta henk.koht. pidän huomattavasti enemmän, kuin TO:n tahmeasta vastaavasta.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey