Kirjoittaja Aihe: The Ordinary - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 43778 kertaa)

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #60 : 28.11.16 - klo:20:01 »
No en kyllä hoksannu että ois seurantakoodi ::)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 28.11.16 - klo:20:15 »
Kyllä siinä pitäisi olla! Toimittajana (courier) on joko Royal Mail tai Bpost, linkki sivulle ja vielä alapuolella erikseen tracking number, ainakaan bpostin linkki ei sitä suoraan sisällä, eli pitää itse copypasteta seurantasysteemiin. Royal Mailin koodit näkyvät heti Postin seurannassa, kun paketti tulee Suomeen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #62 : 28.11.16 - klo:20:39 »
Toimittajana näkyy olevan DPD. Yritin hakea sen kautta seurantanumerolla mutta eipä löytynyt. Pitää vielä ootella. Kiitos kuitenkin :)

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 28.11.16 - klo:21:00 »
^^Mä laitoin edellisen tilauksen 8.11. ja tilaus lähetettiin vasta 23.11. Nyt se on yhä matkassa, DPD:n seurannan mukaan oli tänä aamuna Turussa, joten varmaan ihan tässä lähipäivinä mulle.

Mulle tuli nyt Victoriahealthilta kaksi c-vitamiinituotetta: Magnesium Ascorbyl Phosphate 10% by The Ordinary (30-ml) ja Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20% in Vitamin F by The Ordinary (30-ml)

Molempia nyt ehtinyt vähän testailla, ja lupaavalta vaikuttavat. Jälkimmäinen on tosin ohut öljy, jonka Deciem suosittelee laitettavaksi vesipohjaisten seerumien jälkeen. Öljy saa kuitenkin seerumit rullaamaan iholla aivan älyttömästi (mikä on hassua, kun nuo muut öljyt eivät tee sitä ja ylipäätään mun rutikuiva ihoni imee seerumit aivan totaalisesti, joten hämmentää, miten siinä enää riittää mitään rullattavaa...), joten olen vaihtanut järjestystä, ja laitan öljyn ekaksi ja sitten vasta muut seerumit. Niin päin tuntuu toimivan hyvin.  :ts

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 28.11.16 - klo:21:13 »
DPD sukkaa  ;D

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 05.12.16 - klo:14:39 »
Sain viimeinkin tuon aiemman Deciem-tilaukseni, joten kirjoittelen nyt vähän kokemuksia testausten perusteella. Taustatietona sen verran, että edelleen on isotretinoin-kuuri kesken, ja varmaan näistä riippumatta pahenemisvaihe näyttää juuri vähän laantuneen... voi kyllä hyvin olla, että näillä tuotteillakin on ollut vaikutusta. Finnejä on tullut edelleen, mutta vähemmän ja ne ovat olleet todella pieniä. Ihossa on tapahtunut ihan selkeä muutos parempaan, mutta koska näitä kerralla käyttöön otettuja uusia tuotteita on useampi, niin en osaa varmuudella sanoa, että mikä/mitkä niistä ovat vaikuttaneet eniten.

- Hylamide Booster, Sensitive - 30ml
Kiva seerumi, ei mitään havaittavaa tuoksua. On toiminut hyvin sekä voiteen sekaan sekoitettuna että Buffet-peptidiseerumiin sekoitettuna. Tuloksista en osaa sen kummemmin sanoa vielä.

- Hylamide Booster, C25 - 30ml
Erittäin pahanhajuinen, jokseenkin öljyinen ohut seerumi, joka jättää ainakin minulla ihon kiiltäväksi, mutta kirkastaa kyllä todella mukavasti ihoa. Olen käyttänyt tätä iltaisin ja vaihdellut muiden c-vitamiinituotteiden kanssa.

- NIOD Copper Amino Isolate Serum 1.00% - 15ml
Tämä on vetinen, sininen litku. Olen käyttänyt uskollisesti aamuin ja illoin siitä asti, kun sain tämän. Tuntuu sopivan todella hyvin Niodin hyaluronihapposeerumin kanssa ja suihkeen kanssa. Tuntuu myös, että iho paranee älyttömän nopeasti tätä käyttäessä.

- NIOD Voicemail Masque - 50ml
Jännän yrttisen hajuinen tahmainen naamio, joka jätetään yöksi iholle. Käyttötuntuma ei ole kovin miellyttävä: tämä jää ruskeaksi mönjäksi naamalle (pakettia tuova poika kyllä hätkähti, kun jouduin avaamaan ovea ruskea lieju naamallani...), ja ekalla käyttökerralla oli rullautunut iholta irti runsaasti lakanoihin yön aikana. Seuraavalla kerralla laitoin ohuemman kerroksen, mutta silti oli samaa ilmiötä vähemmissä määrin. Joka tapauksessa tulokset ekalla kerralla olivat aivan ällistyttävät: laitoin alle CAISin, Hylamiden c-vitamiiniboosterin, sensitiveboosterin (näitä kolmea ekaa kertaa) ja peptidiseerumia ja päälle naamiota paksun kerroksen - aamulla iho oli kuin toinen. Valehtelematta näytti ihan siltä, kuin suunnilleen puolet leuan punoittavista jäljistä olisivat hävinneet/haalistuneet yhden yön aikana. Iho näytti todella kuulaalta ja tasaiselta.  0_0

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #66 : 05.12.16 - klo:17:03 »
^ Hienoa, toivottavasti hyvät tulokset jatkuvat!

Omista kokemuksistani osaan kertoa vain muutaman tuotteen pohjalta, The Ordinary Niacinamide 10%+ Zinc 1% on vetistä, mitäänsanomatonta nestettä, joka imeytyy pian ja jonka päälle on helppo kerrostaa mitä tahansa tuoterepertuaaria. Vaalentuneista arvista en osaa sanoa, mutta pitkän aikavälin käytöstähän tässä on kyse, ja ihon vahvistamisesta..

Hand Chemistry HA3 Hydrator on miellyttävän tuoksuinen ja tepsii kyllä kuivuuteen.

Matkalla on yhä Black Fridayn tilaus, tehokosteuttajat Chemistry-sarjasta... Odotan kyllä sitä tehokasta jalkavoidetta, käsien nuorentajaa ja kropan tehokosteutustippaa. Hintaa ei ollut paketille liikaa, joten sen lisäksi nappasin sitten vielä The Ordinaryn Azelaid Acidin .. 8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 06.12.16 - klo:20:16 »

- NIOD Copper Amino Isolate Serum 1.00% - 15ml
Tämä on vetinen, sininen litku. Olen käyttänyt uskollisesti aamuin ja illoin siitä asti, kun sain tämän. Tuntuu sopivan todella hyvin Niodin hyaluronihapposeerumin kanssa ja suihkeen kanssa. Tuntuu myös, että iho paranee älyttömän nopeasti tätä käyttäessä.

Yritin katsoa, olinko sanonut tätä samaa, en kai. Mutta aivan täsmälleen sama havainto. Tuntuu todella saava ihon korjausmekanismin aivan toiselle vaihteelle. Ihon yleisilme on todella rauhallinen tätä käyttäessä. Meinasin testata myös tuoreisiin leikkausarpiin, olen niin vakuuttunut vaikutuksesta.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 07.12.16 - klo:14:22 »
^Joo, ja kun isotretinoinin pahenemisvaihe nyt kuitenkin vähän jatkuu (vaikka ehdin yllä vähän kirjoittaa, että olisi rauhoittunut), niin todennäköisesti juuri CAIS aiheuttaa sen, että finnit ovat minimaalisen pieniä. Niin pieniä, että ihan naurattaa, että onko tuo nyt olevinaan joku finni muka, minä kun olen tottunut niihin peukalon kokoisiin tulehtuneena ärvöttäviin paukamiin. Litkumaisuus on vähän huono juttu siitä, että tuntuu, että ainetta valuu herkästi sormien välistä - nyt olen ryhtynyt tiputtelemaan pipetillä suoraan kasvoille ja siitä sitten nopea sively/taputtelu ihoon. Houkuttaisi kovasti se 5% versio myös...

Olen tässä kuurin edetessä ihmetellyt sitä, että meikki pysyy aika hyvin kasassa naamalla päivisin eikä juurikaan halkeile tai hilsehdi. Nyt multa loppui Niodin Hydration Vaccine ja heti parina päivänä ilman sitä on käynyt tuskallisesti ilmi, että juuri se on ollut se ratkaiseva tekijä, joka meikin alla on pitänyt naaman sen verran kasassa, ettei se ole hilseillyt päivän mittaan. Tilasin uuden Victoriahealthilta, toivottavasti se ei nyt viipyisi ikuisuutta matkassa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 07.12.16 - klo:14:53 »
Minäkin tiputtelen suoraan naamalle. Toisaalta pieni määrä riittää, kun on niin litkua. Minä odottelen kiihkeästi uutta pullollista tätä, tulee tilaamani Black Friday -paketin osana.

Muoksis - sainkin hakea paketin tänään postista. Hyvä iho pelastettu  :)

Muoksismuoksis - oho, olikin 30 ml pullo ;D - ihana paketti :D
« Viimeksi muokattu: 07.12.16 - klo:20:47 kirjoittanut Lila »

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 08.12.16 - klo:10:00 »
^Häh ,siis tilasit sen Black Fridayn NIOD-paketin sinä perjantaina? Mulla ei ole tullut siitä edes shipping-ilmoitusta vielä, tilasin saman.  :'(

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 08.12.16 - klo:10:05 »
^Minäkin olen saanut vain phoitteluita siitä, että lähetys on viivästynyt. :(

Toivottavasti paketti tulee perille ennen kuin lähden joululomalle.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 08.12.16 - klo:11:24 »
^Sama juttu, tuli seuraava viesti:

"We expect to have all orders completed by the dates below for each region. Once your order is shipped, you will receive a notification from us, which will in most cases be earlier than these dates.

Europe and Australia: Wednesday, December 7th"

Ei ole kuitenkaan mitään kuulunut. Olen jo ihan hätää kärsimässä, kun tuotteet on loppu ja lisäksi olen lähdössä joulureissuun vielä, jonne tarvitsisin niitä mukaan.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 08.12.16 - klo:11:51 »
^ Minulle tuli eilen uusi viesti, jossa pahoiteltiin lähetyksen edelleen viivästymistä. Uudessa viestissä ei enää ollut määräaikaa mihin mennessä odottavat tilaukset lähetetään.

Ymmärtäähän sen, että tilausten määrän äkillinen kasvu (viestin mukaan 8200 %) voi aiheuttaa viivettä toimituksissa, mutten kuitenkaan malttaisi odottaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 08.12.16 - klo:12:44 »
^Häh ,siis tilasit sen Black Fridayn NIOD-paketin sinä perjantaina? Mulla ei ole tullut siitä edes shipping-ilmoitusta vielä, tilasin saman.  :'(

Tilasin Victoriahealthista. Sieltäkin osa vielä jumittaa, toivottavasti myös Deciemin kama tulee pian :)