Kirjoittaja Aihe: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 18278 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #90 : 15.12.16 - klo:12:50 »
BF-tilaukseni on viimein shipattu, jee. Nyt odotellaan  8)
Edellinen Chemistry-käsivoide läheneekin loppuaan...

Edit. Wayne Gossin Azelaic acid-hehkutusta katsellen! :)
« Viimeksi muokattu: 15.12.16 - klo:12:53 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 15.12.16 - klo:12:58 »
Tuo Chemistry-käsivoide on muuten tosi mainiota ainetta! :l Tekee ihmeitä kuivuneille käsille ja tuoksuukin hyvältä! Olen säästellyt omaa pikkutuubiani ja käyttänyt sitä vain iltaisin. Päiväkäyttöön on sitten kevyemmät voiteet, kun niitä voi lotrata pitkin päivää lisää.

Olen tässä jo muuten useamman viikon odottanut, että Deciemin sivuille tulisi Mini set taas tilattavaksi. Tuohon kuuluu siis 30 millin hand chemistry, 60 millin HA3 hand hydrator ja 100 millin retin-oil, mutta edelleen setti on out of stock...
« Viimeksi muokattu: 15.12.16 - klo:13:31 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Aria

• HAIRahtanut
    • Tumblr
« Vastaus #92 : 15.12.16 - klo:13:44 »
Sain oman BF-tilauksen toissapäivänä. Valitettavasti siitä puuttuu tuote. Laitoin heti viestiä, sain pahoitteluni asiakaspalvelusta 24 h kuluessa ja ilmoituksen, että saan puuttuvan tuotteen... joka ei siis ollut se tuote joka oikeasti puuttui mutta sekoilivat vain siellä näköjään urakalla. :D Mitään en ole kokeillut vielä, sillä odotan ensin vanhojen tuotteiden loppumista.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 15.12.16 - klo:15:24 »
Kiinnostava artikkeli, jossa mainitaan myös DECIEM vakavien ihonhoitosarjojen joukossa...
Are You a Skintellectual?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 15.12.16 - klo:20:15 »
Mööh! missä minun BF tilaukset viipyy (kaksi tilausta). Jälkimmäisestä tuli shipping meili 9.12., mutta dpd:n sivu ei tunnista seurantanumeroa.

Ärsyttää, kun olen ensi viikolla lähdössä loppuvuodeksi joulun viettoon ja haluaisin jo pakettini. Täytyy laittaa postia asiakaspalveluun, mutta kun jo nettisivulla pahoittelevat, että sielläkin on ruuhkaa.

Paikalla Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #95 : 15.12.16 - klo:21:16 »
Minä laitoin viestiä DPD/PostNord asiakaspalveluun kun ei pakettia näy. Viikon jälkeen sain viestin että nähtävästi paketti palautunut lähettäjälle.En ymmärrä  >:(

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 15.12.16 - klo:21:17 »
Nyt alkoi kiinnostaa tuo CAIS, niin monia kehuvia arvioita siitä olen ehtinyt katsoa.. ::)
Toinen houkutus oisi Hydrate Vaccine, mutta hintaa en ole vielä valmis investoimaan. Ennemmin sen The Ordinary:n NMF..

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 15.12.16 - klo:21:28 »
Mulle tuli eilen Victoriahealthin myöhemmin tilattu paketti. Siinä ei tosin ollut kuin Niodilta Hydration Vaccine ja Myrrh Clay, joten nyt olen kipeästi vailla sekä CAISia, hyaluronihappoa ja SDS mistiä, jotka siis tilasin BF:nä. Iho näyttää oikeasti heti jo vähän tulehtuneemmalta, kun näitä tuotteita ei enää ole, finnit ovat isompia. Toivon suuresti, että kahdessa päivässä BF-paketti ehtisi vielä tulla, shipping-ilmoitus on tullut tosin vasta 9.12. DPD:n sivut ei sano paketista oikein mitään, vaikka koodilla se löytyy, siitäkin huolimatta että shipping-vaihtoehtona lukee vain FI, eikä mailissa ole linkkiä DPD:n sivuille niin kuin aiemmin.

Siis ihania tuotteita, mutta miksi näiden saamisen pitää olla niin vaivalloista.  >:D Victoriahealthiltakin oli loppu ne, joita hinkusin.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 15.12.16 - klo:22:05 »
Tilasin myös BF-tarjouksen, ja lähetysviestissä sanottiin vain, että kuljetusfima on DPD. Mitään ei koodilla löytynyt ennen kuin hieman pakon sanelemana tilasin toisen paketin, ja sen mukana tuli linkki dpd.co.uk-sivuille, ja sitä kautta ensimmäinenkin lähetys lopulta löytyi. Sen pitäisi tulla huomenna, ehkä.

Uuden satsin tilasin Deciemin omilta sivulta, koska firman WhiteRX Activated Serumia ei ollut Victoria Healthissa (näköjään nyt on Lookfantasticissa). Se on tajuttoman hyvin toimivaa tavaraa. Pari vuotta sitten gyne määräsi mulle mielettömän vahvahormoniset e-pillerit vuotohäiriöihin, ja sen jälkeen olen ollut kateellinen Gorbatshoville hänen pienestä ja huomaamattomasta otsaläikästään. Mun puolen otsan hirviömelasmaan eivät ole tehonneet laserhoidot eivätkä ihotautilääkärin voiteet. WhiteRX on selvästi alkanut vaikuttaa jo kolmen viikon käytön jälkeen. Sitä vaan kuluu ihan mieletöntä tahtia, mutta menköön.

1a F ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 15.12.16 - klo:22:25 »
^kiitos Syaani linkistä dpd:n uk sivuille. Kuvittelin kuriiria globaaliksi ja hain .com sivulta. Mutta uk sivulta löytyi tieto, että paketti on Vantaalla.  :ts Saatan siis jopa saada sen ennen joululomalle lähtöä. Tämän pakein osalta Deciemille lähettämäni kysely oli onneksi aiheeton.

Nyt kun saisi vielä toisen tilauksen tiedot...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 16.12.16 - klo:07:49 »
Superoxide Dismutase Saccharide Mist on ihan järjettömän kosteuttavaa ja rauhoittavaa tavaraa. Lueskelin SODista lisätietoja ja niistä sekä suihkeen suht. simppelistä INCIstä innostuneena käyttelen tätä myös leikkausarpien alueelle erinomaisin tuloksin. Vaikutus on myös samansuuntainen kuin CAISilla, selkeästi ihon tulehduksellisuutta vähentävä. Kasvoissani ei koskaan ole ollut näin vähän punoitusta. Samoin kaikenlainen hilseily tuntuu pysyvän poissa, vaikka onhan tässä jo joku pakkaspäivä ja paljon oleilua koneellisesti ilmastoiduissa, ylilämpimissä tiloissa ollut. Paranevat leikkaushaavat eivät suihkeen kanssa kutittele ollenkaan. Ja miten rauhallisen näköinen iho myös tuossa!

Multi-molecular HA on aivan mahtavaa meikin alla, siitähän tässä ketjussa olikin jo maininta. Kosteuttaja, joka on täysin synergistinen meikin kuin meikin kanssa. Ei rullaamista, ei hilseilyä. Täydellinen, kestävä meikkipohja hyvin kosteutetulla, hyvinvoivalla iholla  :-* .

Minulla on Deciemi tuotteiden lisäksi aasialaisista käytössä kaksoispuhdistus (iltaisin), kosteusemulsio, yksi Manyo Factoryn fermenttiseerumi, sheet maskit ja pari muuta naamiota, keramidigeeli, COSRX etanat ja BHA. Paikallishoidossa näppylöille COSRX finnilaastarit ja A-Sol. En taida tästä enää rutiinia radikaalisti muutella, iho on ihanassa kunnossa  <3
« Viimeksi muokattu: 16.12.16 - klo:10:46 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 16.12.16 - klo:09:19 »
Mulla tuo SODM ei tunnu tekevän oikein mitään ja lisäksi se heti suihkimisen jälkeen polttelee iholla. Ei ainakaan tunnu lainkaan kosteuttavalta. Miksei mun iho ikinä toimi niin kuin muiden  ::)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 16.12.16 - klo:09:37 »
^Kokeile vielä niin, että iho on aivan selkeästi kostea suihkun tai puhdistuksen jäljiltä. Tällä tavalla tuo kosteuden sitovuus tuntuu minusta toimivan parhaiten.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 16.12.16 - klo:10:15 »
Ok, täytyy testata vielä sillä tavalla. Nyt olen suihkinut sen jo kuivumaan ehtineelle iholle ja laittanut päälle kosteuttavampaa kasvovettä (esim. Klairs) ja jatkanut normirutiinia siitä.

Paikalla Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #104 : 16.12.16 - klo:13:31 »
No löytyihän se minunkin tilaus tuolta pdp.co.uk sivuilta. Oli lähetetty takaisin Deciemille kun vastaanottajaa ei tavoitettu. Ei sitä pakettia ole edes yritetty minulle toimittaa.Päivät kuitenkin olen kotona.Kyllä on persiistä tuommoinen firma....