Kirjoittaja Aihe: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 19793 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #255 : 06.07.17 - klo:23:07 »
Voikohan Caffeine Solution 5% + EGCG aiheuttaa miiliumeja? Tai Vitamin C Suspension 23% +HA Spehetes 2%? Oikean silmän kyynelrantuun nenän mukaisesti on ilmestynyt monta pientä miiliumia ja olen ihan ihmeissäni mistä ne ovat siihen putkahtaneet! Muuta muutosta ihonhoidossani ei juurikaan ole, pesu-ja kosteutustuotteet ovat lähinnä  L300-sarjan herkän/kuivan ihon tuotteita.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #256 : 08.07.17 - klo:10:57 »
Mäkin olen aikalailla pettynyt saamiini Serum Foundationeihin, jotka tulivat jokin aika sitten postissa. Kaikesta hypetyksestä innostuneena menin tietenkin tilaamaan tätä vielä kahdessa eri sävyssä, koska olin muka niin varma että tämän täytyy toimia ::) Note to self: ei tarvitse innostua liikaa. Mulla siis sävyt 1.2Y ja 2.0YG, joista kokeilin vain ensimmäistä. Tuo avaamaton ainakin tulee varmaan myytyä eteenpäin. Tämä siis jämähtää minullakin iholle liian pian, eikä pintakuivalla ihollani toimi. Lisäksi nämä Y eli keltapohjaiset oli sitten liian kellertäviä itselle.

Odottelen että pääsen testaamaan C-vitamiini suspensiota ja hyaluronihapposeerumia tältä sarjalta, jospa edes ihonhoitotuotteet olisivat itselleni sopivia.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #257 : 08.07.17 - klo:17:35 »
Mulla on myös hieman ristiriitaiset fiilikset Ordinaryn (ja osittain myös NIODin) tuotteista - esim. tilaamani Coverage -meikkivoiteet sävyissä 1.1N ja 1.2Y olivat suuria pettymyksiä: tuntui, ettei niillä ollut minkäänlaista peittokykyä, sävyt olivat sopimattomia ja tuntuivat katoavankin päivän mittaan. Mutta myöhemmin saamani 2.0N -sävy vaikuttaa taas sopivan aivan täydellisesti, niin sävynsä, peittokykynsä kuin pysyvyytensä puolesta. Aivan kuin kyseessä olisi kokonaan eri tuote  :o  Ilmeisesti tuo oikean sävyn löytäminen on se olennainen juttu..? Hämmentävää.

NIODin tuotteista olen kokeillut viime marraskuun Black Fridayn tarjouspaketissa olleita Mastic Must- ja Voicemail- naamiota, ja lisäksi silmänympärysseerumia sekä kupari- ja hyaluronihapposeerumia. Ihan ok tuotteita, mutta ihon kunnossani en ole huomannut sen kummempaa vaikutusta. Hylamide on tuotelinjana tuntunut kaikista toimivammalta kokonaisuudessaan. Siitäkin mulla on Black Friday-tarjoustuotepaketti käytössä, eli öljyputsari, kasvovesisuihke, seerumi ja silmänympärysseerumi.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 12.07.17 - klo:08:26 »
SOD-suihke on vähitellen lisännyt merkitystään ihonhoitorutiinissani. Olen huomannut myös tällä aivan merkittävää vaikutusta paranemisprosesseihin - näppylöiden jälkeen, ihoärsytykseen, hyönteistenpuremille, sitä voi suihkuttaa pienille naarmuille - ja itse asiassa myös rustolävistykset ovat alkaneet parantua vauhdilla kun suihkuttelen niitä SOD:illa. SOD tekee etenkin reilumpana annoksena hassun kiristävän tunteen ihoon - mutta iho ei tosiaankaan näytä kuivalta. Tästähän tuli äskettäin uusi ja parannettu versio. Korkkaan sen aivan pian, sillä ensimmäinen pulloni vetelee viimeisiään. Jää ehdottomasti vakiokamoihin.

Testissä on ollut jonkin aikaa jo Ordinaryn Alpha Lipoic Acid anti-aging -tuotteena. Vaikuttaa lupaavalta.

Iho voi tällä hetkellä todella hyvin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 13.07.17 - klo:13:06 »
Minä tykkään toistaiseksi hurjasti kolmesta Ordinaryn tuotteesta: Lactic Acidista, Azelaic Acidista ja Advanced Retinoid 2%:a. Aivan huippuja ja halpoja, aion tilata lisääkin. Tykkään myös Niodin Hydration Vaccinesta, se on nyt kesätauolla, mutta syksyn tulleen pääsee taas käyttöön.

Sen sijaan Niacinamide 10% + Zinc 1% ei tehnyt minulle mitään, nyt mies testailee sitä omalle rasvoittuvalle iholleen.
Raitoja käpälään!

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 08.08.17 - klo:20:47 »
Nyt tuli postissa muutama mulle uusi Deciemin tuote parin vanhan tuttavuuden lisäksi:

NIOD Survival 30 (vaalealle iholle tarkoitettu aurinkosuoja)
NIOD MMHC 2 (uusi versio tutusta tuotteesta)
The Ordinary Advanced Retinoid 2%
The Ordinary Vitamin C Suspension 30% in Silicone

Lisäksi tosiaan sitä 23% C-vitskua, johon olen jo tykästynyt (uuden erän pitäisi olla vielä vähemmän rakeista, mutta ei mua siinä entisessäkään rakeisuus haitannut) ja The Buffetia.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 11.08.17 - klo:21:47 »
Jatkan arviolla.

NIOD Survival 30 on varmaan mahtavinta aurinkosuojaa koostumukseltaan, mitä olen ikinä käyttänyt. Se on ohutta ja asettuu iholle aivan täydellisenä, jättää todella kivan tasaisen utuisen pinnan, jolle meikki levittyy kuin unelma. Meikki myös pysyy sen päällä kuin tauti, yksi päivä kävelin hikisenä pitkän matkaa kaupungilla auringonpaahteessa, ja meikki ei ollut liikahtanutkaan, vaikka tosiaan olen kova hikoilemaan naamasta.

Olisin aivan rakastunut muutoin, mutta vaikka Deciem sanoo, ettei siinä ole sävyä, vaan tuotteen rusehtava väri johtuu ainesosista ja katoaa, kun sitä levittää naamalle, niin voisin vannoa, että mun naamassa tuote jotenkin muuttuu oranssiksi niin, että kaulaan näkyy selvä outo raja.  :-\ Harmittaa ihan vietävästi. Olen yrittänyt nyt testailla eri meikkivoiteilla, jos kyse on meikkivoiteen ja Survivalin yhteistyöstä, mutta aina olen vähän oranssi (toistaiseksi tosin testattuna vasta Lumenen cc ja Lancomen tyynymeikkivoide). Olen yrittänyt häivyttää leukaperiä huolellisesti, mutta mikään ei tunnu auttavan. Jatkan nyt vielä testejä.

Samoin toinen ärsyttävä piirre on, että pullo on aivan paska tarkoitukseensa, se valuttaa tuotetta ympäriinsä, jos ei ole todella tarkka ja nopea, mutta se on tyypillistä Deciemiä (ehkä korjaavat joskus uudenlaiseen pakkaukseen) ja senkin kanssa pärjäisin, koska tuote tuntuu niin loistavalta. Oranssiuden kanssa taas on vaikea pärjätä.

Sama kuin PC:n vaaleansininen aurinkosuoja on todella hyvää, mutta siitä mulle tulee outo harmahtava naama ja myöskin meikkipohjaan punakkuutta ja oranssiutta. Olisiko niin vaikeaa tehdä vain sinkkioksidiin perustuva aurinkosuoja hyvällä koostumuksella, johon ei lykättäisi mitään väriä!?  :# Olen niin kalpea naamaltani, että tuskin aurinkosuojan kalvakkuus haittaisi ainakaan meikkivoiteen alla yhtään.

Advanced Retinoidia laitoin ekalla kerralla naamaan aivan liikaa kerralla, mutta iho ei ärtynyt yhtään (toki olen aikanaan totuttanut ihon tretinoiiniin). Seuraavana aamuna naama oli sileä ja tasainen, aivan mahtava tuote tämäkin ja jää varmasti käyttöön.  :l

MMHC2 tuntuu abt samalta kuin edellinenkin versio, josta tykkäsin. Siitä ei sen kummemmin sanottavaa. Toista c-vitskua en ole vielä ehtinyt kokeilla.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #262 : 30.08.17 - klo:13:10 »
The Ordinaryn tuotteisiin nyt pari päivää tutustuttuani päällimmäiseksi kysymykseksi nousee, mikähän olisi edullisin paikka tilata näitä postikuluja ajatellen? Ilmeisesti näitä tuotteita ei myydä verkkokaupoissa, jotka lähettävät tuotteita ilman postikuluja ja jokainen täällä mainittu verkkokauppa on minulle täysin uusi tuttavuus. Maksutapana minulla olisi PayPal, joten Victoria Health ei taida onnistua ja LookFantastic:n ja Deciemin välillä en huomaa suurta hintaeroa. Deciemillä on toki ilmainen toimitus 25€ ylöspäin, mutta eikös tuolloin ole vaarana tuotteiden jääminen tulliin? Vai onko nuo rajat muuttuneet lähiaikoina?

Lisäksi ottaisin toki mielelläni vastaan suosituksia, heh. Olen 27-vuotias, iho on rasvoittuva, herkkä ja pintakuiva sekä tukkeutuu herkästi, tällä hetkellä kiitettävästi hikinäppyjä kasvot ympäriinsa. Ihossa on myös punoitusta, mutta ei huomattavasti. Toiveena olisi tietenkin tasavärinen, puhdas iho. Rasvoittuus ei minua haittaa, vaikka kait sekin kuvaa jotain ihon epätasapainoa.  :D

Olen tehnyt juuri koreatilauksen Cosrx etanaseeruumista ja -voiteesta, joten suurta repertuaaria en suunnittele tällä hetkellä The Ordinarylta. Muutenkin haluan pitää ihonhoidon mahdollisimman yksinkertaisena. Eniten kiinnostavia tuotteita on eri hapot ja A-vitamiini pohjaiset tuotteet. C-vitamiini tuotteetkin kiinnostavat, sillä en ole vielä ikinä kokeillut, mutta rehellisyyden nimissä epäilen vieläkin niiden säilyvyyttä ihonhoidossa. Toisaalta epäilykseni taitaa olla vähän kaiken ihonhoidon suhteen kasvanut.  ;D

Tällä hetkellä mieleeni on jäänyt eniten seuraavat tuotteet:

100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil - Olisikohan tämä hyvä (ja harmittomampi + luonnollisempi) A-vitamiini pohjainen tuote, jota voisi huoletta käyttää muun kasvojen ihon lisäksi silmänympärysihollekin kosteuttamaan?

Azelaic Acid Suspension 10% - Tuosta 10% huolimatta oliskohan tämä hieman hellävaraisempi ihon pinnan kuorintaan kuin retinolit? Toimiiko myös punoitukseen, tasoittaako ihoa?

Lactic Acid 5% + HA 2% - Tätä mietin toisena vaihtoehtona kemialliseksi kuorinnaksi.

Noita retinol sekä retinoid tuotteita harkitsin ensin, mutta huomattuani tuoteselosteiden sisältävän tomaattia en tiedä kannattaako minun niitä kokeilla, sillä minulla on lievää allergiaa kypsentämättömälle tomaatille. Syön kyllä sitä kypsentämättömänäkin, mutta ajoittain vähän kurkussa tuntuu. Kypsennettynä ei ole mitään ongelmaa.  ;D

Niin ja hei, onko noista happotuotteista muuten mikään, mitä voi käyttää silmänympärysihollakin juonteiden ehkäisemiseen? Vai ovatko kaikki tuotteet liian tujuja?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 30.08.17 - klo:14:07 »
^Mä en osaa muuhun vastata kuin että itse tilasin Beautybaysta, tulee briteistä ilman postikuluja :) Tosin heidän valikoimassaan oli vain osa tuotteista mutta sillä hetkellä sattui olemaan juuri ne mitä halusin.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 30.08.17 - klo:17:12 »
^^ Victoria Healthiin käy kyllä PayPal, itse tilaan lähinnä sieltä, koska toimitus nopeaa (jos tuotetta on varastossa) ja postarit suht edulliset. Myös Asos myy merkin tuotteita, mutta tuollakaan ei taida olla enää ilmaisia posteja. Beautybayssä ei käy PayPal, ja jostain syystä omat tilausyritykseni sinne eivät nykyään enää mene läpi, vaan systeemi jumittuu luottokortin vahvistukseen.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 30.08.17 - klo:20:38 »
Mä olen aina tilannut Victoriahealthilta paria erehdystä lukuun ottamatta, kun tilasin suoraan Deciemiltä. Victoriahealthilla on niin hyvä valikoima. Nytkin sinne on tullut kaikkia ihania The Ordinaryn antioksidanttiuutuuksia, joiden perään sormet syyhyää, vaikka yks paketti on vielä matkalla parhaillaan. Ja NIODin Re:Pigment, haluan testata.  :l

Retinoli/retinoidituotteita oli muuten myös tullut uusia melkoinen liuta, mutta niissä näytti olevan tomaattiuutetta kaikissa paitsi Retinol 1%, joka on jo vanha tuote ja joka taitaa olla aika vahva. Sitä voi toisaalta sotkea johonkin voiteeseen tai laittaa sen alle voidetta, niin ei ole niin tujua. Suosittelen myös noita c-vitamiineja, edelleenkin se rakeinen c-vitamiinirasva (23%) on aika erikoista koostumukseltaan, mutta tulokset on ainakin mulla ollut aivan ällistyttäviä jo yhdessä yössä. On toisaalta hyvin mielipiteitä jakava tuote - toisilla ärsyttää ihoa, ei imeydy, mä taas edelleen sotken sen johonkin voiteeseen, jolloin rakeisuutta ei huomaa (rasvaisuuden kyllä), ja aamulla iho on aivan mielettömän näköinen. On melko halpakin testata.

Mun iholle on tehnyt aivan ihmeitä myös tuo Advanced Retinoid 2%, joten toivon todella, että sitä ei lakkauteta näiden uutuuksien takia. Iho on pehmeä kuin vauvan pylly, eikä se aiheuta lainkaan ärsytystä (toki ihoani on aikanaan totutettu pitkäänkin vahvempaan tretinoiiniin, jonka aiheuttama hilseily, kuoriutuminen yms. ei musta koskaan oikein lakannut pysyvästi - just kun luuli, että jes nyt iho on tottunut, niin yhtäkkiä koko naama olikin aivan riekaleina taas). Ihossa oli isotretinoinin aiheuttaman puhdistumisvaiheen jäljiltä runsaasti pih-jälkiä, jotka vaan kököttivät naamassa kuukausitolkulla - nyt ovat ihan parissa kuukaudessa yhtäkkiä haalenneet merkittävästi, kun olen alkanut ihan säännöllisesti hoitaa 2% retinoidilla ja c-vitskulla.

2 % retinoidin päälle on uskaltanut vielä latoa silikonipohjaista c-vitskua, jota on miellyttävä käyttää ja tulokset melkein yhtä tehokkaita kuin sen rakeisen c-vitamiinirasvan kanssa.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #266 : 30.08.17 - klo:23:52 »
Olenkohan ihan väärin sitten katsonut, kun en löydä Victoria Health:n maksutavoista PayPalia. Eri luottokortit siinä luetellaan, muttei ole mainintaa PayPalista, sekö sitten maksun koittaessa näkyy kuitenkin yhtenä vaihtoehdoista?  :D

Victoria Health noin muuten kyllä vaikuttaisi lupaavalta paikalta tilata tuotteet. Postikulut ei ole ilmeisesti kuin vain 1,65 puntaa + 6,65 per kg ja tuo kilon raja ei varmaan tule ihan vielä parista tuotteesta. Asoskaan ei vaikuta huonolta, vaikka valikoima on suppeampi.

Ja, kiitos muuten näistä kaikista vastauksista, nämä auttoivat taas eteenpäin! Tuota sianan mainitsemaa c-vitamiinirasvaa kiinnostaisi kokeilla ensimmäisenä c-vitamiini tuotteena, mutta luulen tuon olevan taas sellainen liian hankala tuote omaan käyttööni.  ;D Mieluiten ottaisin ihan lioksena ilman mitään rakeita, mutta toki en voi ilman kokeilua tietää käyttömukavuutta. Sivuilla kyllä näyttäisi olevan muitakin kyseistä vitamiinia sisältäviä liuoksia.

Rose Hip Seed Oil kiinnostaa yhä kovasti ja jos sen rinnalle valitsisin jonkun ihoa enemmän kuorivan tuotteen (mutta samalla tarpeeksi hellävaraisen, että säännöllinen käyttö on mahdollista) puhdistamaan ihoa pikkunäppylöistä ja ihomadoista. Maitohapot ovat yhä mielessä vaihtoehtona, katsellaan.  8)
« Viimeksi muokattu: 31.08.17 - klo:00:52 kirjoittanut purppura »

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #267 : 31.08.17 - klo:10:53 »
Olenkohan ihan väärin sitten katsonut, kun en löydä Victoria Health:n maksutavoista PayPalia. Eri luottokortit siinä luetellaan, muttei ole mainintaa PayPalista, sekö sitten maksun koittaessa näkyy kuitenkin yhtenä vaihtoehdoista?  :D

Jos tsekkaat Victoria Healthin etusivun alareunaa, missä maksutavat on logoina, niin siellä näkyy myös PayPal. Ja PayPalilla olen itse aina tilannut. Olen ollut tyytyväinen firmaan, valikoima yleensä kattava, ja asiakaspalvelu ongelmatilanteessakin oli ripeää ja ystävällistä (yksi hintavampi paketti oli aukaistu ja sisältö pöllitty jossain välillä Englanti–Suomi – lähettivät uuden tuotteen tilalle vaikka syy ei varsinaisesti heidän ollutkaan). Ja ennen kaikkea paketit tulee postin kautta eikä tarvitse olla hippasilla lähettifirman kanssa; syy miksi lopetin tilaamisen suoraan Deciemiltä.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 31.08.17 - klo:11:01 »
^^ Kyllä mulla ainakin näkyy ostoskorissa payment details -kohdassa heti luottokorttien jälkeen PayPal. Samoin lafkan etusivun alalaidassa on myös PayPalin logo, eli pitäisi onnistua ihan ongelmitta. (edit. PollyJean olikin jo nopeampi :))

Olen myös tykännyt sianan mainitsemasta Advanced Retinoid 2%, mulla on tosi huonosti mitään retinoleja sietävä iho, mutta tuo on toiminut ilman ärsytystä. Uusimmassa uutiskirjeessä mainittiin, että retinolituotteiden uudistusten myötä tuon nimeksi vaihtuu Granactive Retinoid 2% Emulsion.
« Viimeksi muokattu: 31.08.17 - klo:11:02 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 31.08.17 - klo:13:39 »
^Mä en osaa muuhun vastata kuin että itse tilasin Beautybaysta, tulee briteistä ilman postikuluja :) Tosin heidän valikoimassaan oli vain osa tuotteista mutta sillä hetkellä sattui olemaan juuri ne mitä halusin.

Sen verran pistän vielä lusikkaa soppaan, että postikulut on ilmaiset Beautybayssä käsittääkseni yli 17 euron tilauksille - tiedoksi siis lähinnä jos haluaa vaan jonkun yhden pienen tuotteen :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.