Kirjoittaja Aihe: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat  (Luettu 23734 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Ordinaries - ja muut Deciemin tuotelinjat
« Vastaus #300 : 11.02.18 - klo:11:33 »
Olen ihmetellyt tuota Deciemin Instassa kohkaamista ja aivan jatkuvaa päivittämistä, mutta en ole kyllä jaksanut katsoa niitä videoita. Brandon vaikuttaa ihan siltä, että hänellä on joku maaninen jakso päällä. 

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 11.02.18 - klo:12:51 »
Olen seurannut tuota tilannetta lähinnä Redditin kautta. Vaikuttaa vähän siltä, että tilanne ei ole ihan Brandonin hallussa. Somessa meuhkaamisen sijasta Brandonin kannattaisi keskittyä olennaiseen.

Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt sitä, miten Deciemin sivuilla on paljon tuotteita "coming soon". Vain harvoin status muuttuu "in stock"-tilaan. Miksi nämä tuotteet (tai ideat) julkaistaan jo siinä vaiheessa, kun tuote ei ole valmis tuotantoon.

On hienoa, että Deciem panostaa tuotekehitykseen ja tuo uusia tuotteita + kehittää edelleen olemassa olevia tuotteita. Silti olisi ehkä syytä painaa vähän jarrua, jos tuo uuden kehittäminen tapahtuu olemassa olevien tuotteiden kustannuksella. Tälläkin hetkellä esim. hif-sarjan tuotteista vain yhtä on varastossa. Onko tämä merkki siitä, että sarja lakkautetaan kuten Esho vai eikö vaan tuotannon rahkeet riitä?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #302 : 11.02.18 - klo:13:15 »
Ihmetyttää ja tuntuu ikävältä. Brandonista olen saanut luovan ja temperamenttisen ihmisen vaikutelman, jolla mopo 'joskus' keuli. Toisaalta, monen muun kosmetiikkafirman toiminta on myös voinut olla asiatonta ja epäeettistä, mutta vähemmän näkyvää...
Jokin aika sitten luin kommentin, jossa Brandon pyysi anteeksi suhtautumistaan johonkin toiseen firmaan tavattuaan sen perustajan ja kehui tätä kokosydämisesti... Aika laidasta laitaan siis vaihtelee reagointi..
Kenties nykyinen some-aika ruokkii / nostaa esille 'uudenlaista' ammattimaista käytöstä, tunteet pintaan avoimesti viileän harmauden sijaan  :P

Edit. Mitenkään tällaista käytöstä puolustamatta, monen firman johtaja saattaa kulissien takana toimia samansuuntaisesti, mielivaltaisen diktaattorin ottein... Edesmennyt Steve Jobbs Applelta oli tunnettu raivokohtauksistaan. En ihmettelisi, vaikka monen muun kosmetiikkabrändin perustaja olisi myös ajoittain kiukkuinen tyranni... Voin olettaa, että L'Orealin kaltaiset suuryritykset eivät suhtaudu kritiikkiin myöskään kovin lempeästi, minkä johdosta naistenlehdet Suomessa eivät kirjoita sen omistamista brändeistä mitään kielteistä mainostulojen menetyksen pelossa.. (erään toimittajan tunnustus)
« Viimeksi muokattu: 11.02.18 - klo:13:38 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii