^tuli kanssa tuolta tilattua suoraan, ihan hyvin toimi lähettipalvelu kun olin päiväsaikaan kotona. Harmillisesti toimitusajat vain 8-16, muuten paketin olisi saanut noutaa heidän toimipisteestään.. miten mahtaa pienemmillä paikkakunnilla tuo sujua, onko mitään kokemusta että toimittavatko johonkin markettiin tms?
Hetken kokeiltu nyt näitä:
TO Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%Aiemmin on tullut kokeiltua apteekin askorbiinihappoa ja siihen verraten tämä on oikein mukava tuote. Ei edes kirvele samalla tavalla muuta kuin jos iho on jostain kohtaa rikki. Pieni rakeisuus ei minua haittaa ja häviää nopeasti, vaikka olen tätä aamuisin ja meikin alle käyttänyt.
TO Lactic Acid 5% + HA Itsellä on herkkä iho eikä oikein mikään kuorinta ole ollut sopiva, Paulan BHAt ja AHAt ainakin olivat liian tujuja ja varovaisellakin käytöllä iho ärtyi tai jopa haavautui. Tämä tuntuu sopivan ja pitävän ihon puhtaampana ja pinnan pehmeämpänä

Annostuksen/käyttökertojen kanssa vähän vielä hakemista, liian innokas käyttö johtaa kuiviin kohtiin ohuemmalla ihoalueella.
Vahvempaa versiota voisin myös kokeilla joskus keratosis pilariksen hoitoon muualla kuin kasvoissa.
TO Resveratrol 3% + Ferulic Acid 3%Tästä en oikein osaa sanoa juuta tai jaata. Sopii hyvin c-vitamiinisuspension kanssa käytettäväksi, vaikka tippojen määrän kanssa pitää olla tarkkana ettei jää iholle lillumaan. Ei ole aiheuttanut tukkeumia, mutta naamalle laittaessa tuntuu lämpimältä.. Aine on käytännössä kokonaan propaanidiolia (propyleeniglykolia) ja mitä olen lukenut niin tuo kuumottelu saattaa olla allergisoitumisen merkki

Muissakin aineissa tuota on, mutta mieluummin taidan olla vallan käyttämättä tuotetta jonka teho ei varsinaisesti mihinkään näy.

Suomen olemattomien ilmansaasteiden kanssa ehkä vielä pärjää ilmankin..
TO Niacinamide 10% + Zinc 1% Tästä iho on tykännyt, eikä minusta hirveästi edes kuivata vaikka siitä onkin varoiteltu. Saa herkän ihon rauhoittumaan ja tasavärisemmäksi. Varsinkin leukaperissä oleva KP rauhoittuu tämän ja maitohapon kanssa. Kuluu vaan nopeampaan kuin muut tuotteet, on vähän paksumpaa geeliä ja tätä tulee enemmän muutenkin laitettua.