Kirjoittaja Aihe: ColourPop  (Luettu 3077 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
ColourPop
« : 21.10.16 - klo:21:56 »
ColourPopilla loppuvuoden ilmaiset kv postarit 50 dollarin ostoksesta!  :ts

Tänne ColourPop -keskustelu.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Vs: ColourPop
« Vastaus #1 : 22.10.16 - klo:10:45 »
^Tämäpä kiva, muistaakseni kun viimeksi katsoin, niin tuolla ei ollut edes kv-shippausmahdollisuutta. Olen kuolaillut swatcheja jo jonkin aikaa kyllä. Luomivärit ja huulituotteet aivan ihania - ja täällä on esim. nudesävyisiä huultenrjauskyniä useita eri sävyjä (eikä vaan sitä yhtä, kuten yleensä). Onko jollakulla jo oikeasti kokemusta näistä?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 22.10.16 - klo:17:38 »
Mulla on jonkun verran ColourPop tuotteita, ovat hintaansa nähden todella hyviä. Etenkin pidän heidän mattahuulituotteistaan! Ymmärtääkseni KV-shippaus alkoi muutama kk sitten.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 02.11.16 - klo:17:08 »
Ooh, ovathan nämä luomivärit hintaansa nähden ihan mielettömiä! Tai siis en oikein tiedä, voisiko pressattua puuteriluomiväriä tästä enää parantaa. Intensiivisiä, helposti häivytettäviä, pehmeitä, eivät varise. Huultenrajauskynätkin ovat erinomaisen oloisia!

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 30.12.16 - klo:11:05 »
Ja kaikki huulituotteet, ihan mahtavia!

Sorruin tilaamaan Colourpopin ensimmäisen luomiväripaletin. Ovathan nuo toki ihan omia värejäni - etenkään tuolle sinivihreälle ja tummalle violettiin taittavalle ukkosenharmaalle ei takuulla löydy duplikaattia isohkosta valikoimastani. Jälkimmäisen tyyppistä sävyä olen kaivannutkin. Lopullisesti minut sai sortumaan tämä video:

https://www.youtube.com/watch?v=5YXUvWVdMRY

Lopussa tämä nuori nainen näyttää, että paletin voi tosi helposti pimpata näppäräksi magneettipohjapaletiksi - paletissa on magneettipohja jo valmiina! Olenkin jo miettinyt Z-paletin hankkimista useimmin käyttämilleni Colourpop-sävyille, sillä tuo pakkaus noissa yksittäisissä on lopultakin aika tilaavievä ja hankala.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #5 : 16.01.17 - klo:11:08 »
Huulituotteet ovat ihan mahtavia. En ole aiemmin osannut käyttää huulipunaa ollenkaan, mutta colourpop-tilauksen saapumisen jälkeen olen meikannut huulet melkein joka päivä. Erityisesti ultra satin-koostumus on mieleinen. Se ei ole yhtä kuivan tuntuinen kuin ultra matte, mutta pysyy silti helposti koko päivän paikoillaan.

Ainoa miinus oikeastaan siitä, että nettisivujen perusteella oli todella vaikea arvioida tuotteiden väriä. Nyt ilmeisesti on paremmin swatch-kuvia saatavilla, mutta itselle tuli pari hutia, kun punat olivatkin todella paljon tummempia kuin mitä purkki- ja huulikuvien perusteella.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 15.10.17 - klo:12:26 »
Joo, CP-huulituotteiden hinta/laatu aivan omaa luokkaansa! Tykkään itse eniten noista ihanista stickeistä, joissa on useampaa koostumusta, Blotted Lip - koostumuksen molemmat vaihtoehdot ovat aivan mahtavia, Glossy Lip on suosikkihuulikiiltokoostumukseni ikinä - ja Satin Lip mainio, kun haluaa kunnolla väriä huulille. Youtube-videoita olen käyttänyt oikeastaan eniten värien valinnassa. Pakkaukset ovat yksinkertaisia ja laadukkaan jämäköitä, aivan superplussaa tuotteille tuoksuttomuudesta!

Peitevoide on myös todella hyvä, pientä haastetta siitä, että väri tummenee asteen verran asettuessaan. Mutta erinomainen pysyvyys ja todella kaunis pinta. Ei yhtään harmita korvata Narsin Creamy Concealer näillä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 15.10.17 - klo:19:37 »
Mä tilasin noita peitevoiteita silloin kun ne julkaistiin ja otin kolme vaaleinta sävyä. Ensimmäinen oli liian keltainen mulle joten se meni pikkuveljen tyttökaverille ja kolmas oli liian tumma joten se meni äidille. Toiseksi vaalein jäi mulle ja se olisi hyvä jos se ei tummenisi niin paljoa. Jos töpöttelen sitä poskessa olevan näpyn päälle niin ensin näyttää hyvältä mutta myöhemmin (luonnonvalossa) huomaa että siinä on vähän tummempi läntti. Koostumuksesta ja kaikesta muusta tykkään tosi paljon. Oon käyttänyt tätä myös koko kasvoille ja toimii niinkin, silloin tuota tummumista ei huomaa :D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #8 : 16.10.17 - klo:10:14 »
Ekaa kertaa Poppia tulossa, koska My little pony  <3 Mielenkiinnolla odotan luomivärien koostumusta ja etenkin mattapunan, ne kun tahtoo useimmilla merkeillä olla vähän huonoja.

Milläs ne tulee? Postista tuli tullaus jonka tein perjantaina ja eilen olin out-of-delivery, mutta missään ei lue kuka sen toimittaa.
« Viimeksi muokattu: 24.10.17 - klo:07:07 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 10.11.17 - klo:09:46 »
Nyt on alennusmyynnit menossa vielä tämän päivän ja huomisen, -20% kun tilaa yli 40 dollarilla (poislukien tietyt paletit ja sivellinsetit).

On myös tullut uusia tuotteita, itse pistin tilaukseen uuden Golden State Of Mind-luomiväripaletin ja läjän muuta... Miten tuolla aina sekoaakin...  ;D

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 18.12.17 - klo:07:59 »
Olen vasta ihan hiljan lämmennyt Super Shock Shadow:eille oikein kunnolla, vaikka minulla näitä on pieni kokoelma ollut jo jonkin aikaa. Ymmärrettävää, sillä SS on todellakin omanlaisensa tuote.

SS:t jäivät pitkäksi aikaa vähälle käytölle ehkä siksi, että pakkaus on vähän hankala, kierrekorkillinen purkki, joka vie melko paljon tilaa. Pakkaus on välttämätön, ilman tuota SS kuivuu hetkessä käyttökelvottomaksi. Pakkauksen kanssa sensijaan SS:n puolivoidemainen koostumus kestää ongelmitta. Pakkaus on myös tavallaan moitteeton, jopa paksuus on perusteltavissa sillä, että avaaminen on paljon mukavampaa, kuin mahdollisimman ohueksi tehdyssä kierrekorkkipakkauksessa. Sävyt näkyvät hyvin ja pohjatarra on myös tosi selkeä. Sulkeutuu helposti tiiviisti.

No, mikä näissä on sitten ihanaa?

1) Kesto. Kaikki kokeilemani sävyt ovat ehdottomasti kestävimmästä päästä, meikki on illalla lähes poikkeuksetta yhtä hyvän näköinen kuin aamulla. Tämä on ainoa puuterinen (no, onhan tämä tosiaan sellainen puolivoidemainen...) luomiväri, joka kestää ihan hyvin jopa ilman pohjustajaa - ja pohjustajan kanssa uskomattoman hyvin.

2) Glitterisävyt eivät juuri varise. Kimalle tosiaan menee sinne, minne meinaa. Glitterisävyt aivan upeita, eivät toki välttämättä jokapäiväiseen käyttöön.

3) Mattasävyt jäivät aluksi noiden kimaltavien varjoon, tuntuvat niiden rinnalla niin tavanomaisilta. Mutta nyt kun olen näitä intoutunut käyttämään, huomaan, että mattasävyt ovat todella imartelevia aikuisellekin iholle. Siis näiden jälki ei ole ollenkaan tomuista, ihon paperisuutta korostavaa. Meikki on kuin pehmoinen ja kimmoisa persikan kuori. Ja KESTÄÄÄÄÄÄ. Pehmeän satiiniset sävyt ovat myös erittäin kauniita ja jokapäiväiseen käyttöön sopivia. Jopa alaripsirajan hienoiset juonteet häivyttyvät mattasävyillä aivan ihanasti!

4) Häivyttyvät ja sulautuvat toisiinsa aivan unelmaisesti - häviämättä iholta. Näillä on ilo meikata!

5) Värit pääsääntöisesti pigmenttisiä ja intensiivisiä. Valikoimassa on kyllä kuultavampiakin sävyjä, jotka sopivat esim. muiden sävyjen päälle tuomaan hohtoa / glitteriä.

Kimallukset levitän pääsääntöisesti sormin Colourpopin ohjeen mukaan. Mattasävyt eivät jostain syystä tartu sormeeni ollenkaan hyvin. Niille on mielestäni paras jämäkän tuuhea synteettinen sivellin, esim. tuo viime vuoden LF-kelnterista tullut Look Good Feel Better on aivan ässä (toimii kaikille sävyille, jos ei sormia halua käyttää). Tähän saa väriä hierrettyä ihan kunnolla. Ei varise siveltimestäkään. Häivyttelen tällä samalla siveltimellä - tosin häivytykseen sopii oikeastaan sivellin kuin sivellin.

Vahva suositus näille!
« Viimeksi muokattu: 18.12.17 - klo:08:32 kirjoittanut Lila »

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #11 : 08.01.18 - klo:13:04 »
Super Shock Shadow't testattu sekä primerilla että ilman. Kestää kuin mafiosojen kauna. Pigmenttinsä puolestakaan eivät jätä mitään toivomisen varaa. Sanalla sanoen parhaita meikkituotteita, joita olen koskaan käyttänyt. Kaksi purnukoista oli saanut matkalla hieman osumaa; toisesta oli kansi säröillä ja toisesta itse värinappi hajonnut. Kummastakaan ei osoittautunut olevan merkittävästi haittaa, sillä säröillyt kansi näyttää olevan edelleen ilmatiivis ja nuo värinapit saa korjattua ihan vain painamalla. Asiakaspalvelusta tuli toki hyvitykseksi 8 taalan lahjakortti, joten odottelen, että muutama tällä hetkellä lopussa oleva sävy tulee myyntiin. O:)

ColourPopin geelilainerista sen sijaan en tykännyt yhtään. Väri on tosi murenevaa. Näin ollen jälki on rosoista, tuoreeltaan varisee ja sotkee meikkipohjan ja kuivia murusia löytyy ihoon ja silmäripisiin tarrautuneena vielä meikkien poistamisen jälkeenkin. >:(  Jälkikasvu, joka on geeliasioissa wanhaa äiteään huomattavasti näppärämpi, sai sen toimimaan jotenkuten, mutta ei pitänyt mitenkään hyvänä tuotteena.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 19.03.19 - klo:18:44 »
Jatkan Colourpopin kehuja - ja vähän haukkujakin.

Olen päättänyt vähitellen luopua lähes kaikista doefoot-applikaattorijutuista - ja siinä samalla menevät myös CP:n Glossy Lip:it. Vaikka ovatkin oikeasti mainioita kiiltoja, niin en voi suositella kuin huulikiiltojen suurkuluttajalle. Hajusteeton koostumus on tosi armoton pilaantumiselle.

No, lafka on sitten tekaissut So Juicy huulikiillot puristetuubissa - erinomaisia nämäkin. Värivalikoima vähän enemmän perus - ja kirkkaammatkin värit aika kuultavia, Glossy Lipissä oli myös mahtavia pigmenttipommeja, joita jään kyllä kaipaamaan. Pitäisi olla ns. huulia pullistava tuote, ei onneksi ole mikään kirvelyä ja ikäviä tuntemuksia aiheuttava, korkeintaan hieman viilentävä. Miellyttävä mintun tuoksu - jos huulituotteen on PAKKO tuoksua, niin sitten tämä. Ja se puristetuubi  <3 .

Huulipunista olen testannut kaikki koostumukset. Kaikki ovat ihan järjettömän pigmenttisiä ja miellyttävän tuntuisia huulilla. Pakkaus on hyvä, ei ihan rimpula, mutta ei myöskään kooltaan typerän paisuteltu, molemmista päistä tasapäisenä helppo säilyttää. Cream-versio ei ole suosikkini, siinä on ällöttävä vaniljan tuoksu. Perusmatta on ihan uskomattoman ihana - ja ainakin sävy, joka minulla on, on hajusteeton! Uusimpia tulokkaita Blur Lux -versiot. Ehkä yksi kauneimmista mattapunista ikinä, todellakin nimensä mukaisesti blurraava, ihanan tasaisia pigmentiltään, erittäin keveitä huulilla, kerrostuu puolipeittävästä täysin peittävään helposti. Häivyttyy ihanasti - toisaalta tekee halutessa myös viivantarkat rajat. Ei tunnu kuivattavalta. Pieni miinus toffee/paahtovanukashajusteesta. On onneksi miedohko, eikä niin ällö kuin creamien vanilja.

Vahva suositus näistä kaikille huulipunien ystäville, ehdotonta parhaimmistoa kaikista kokeilemistani huulipunista ikinä. Ilman hajusteita kiilaisivat kirkkaimpaan kärkeen, mutta jos tuo ei häiritse niin hyvä. Hyvät hinnat, kelpo pakkaukset ja aika ok värivalikoimat. Ilmaisia KV-postaritarjouksiakin on ajoittain.
« Viimeksi muokattu: 19.03.19 - klo:18:46 kirjoittanut Lila »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 03.04.19 - klo:17:38 »
En muista koska olisin viimeksi innostunut värikosmetiikasta näin paljon mitä nyt kun näin colourpopin disney villains-kokoelman. Teema ja sen toteutus on onnistunut täydellisesti, ihme ettei näistä ole sen enempää vouhotettu youtubessa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.