Kirjoittaja Aihe: Tekokynnet  (Luettu 11570 kertaa)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Tekokynnet
« : 01.11.16 - klo:19:55 »
Wow, kehitys kehittyy! Muistan testanneeni joskus vuonna nakki ja makkara jotain muovisia tekokynsiä - ja nehän olivat aivan hirveät. Etusormissa kynsi pysyi ehkä tunnin-pari ennen irtipoksahtamista - ja kynsinauhan alueelta näki kilometrin päähän että muovia on kynnen päässä.

Päätin pitkästä aikaa kokeilla näitä kun törmäsin jossain netin kynsikuvissa nätin näköisiin yksilöihin - ja en oikein millään saa tippejä pysymään pitkinä nykyisin. Kynnen laatu ei ole mihinkään muuttunut, mutta käsillä nyt vaan tulee tehtyä niin paljon.

Laitoin sormiin Kissin Acrylic Nude -kynnet, näissä on ovaali kärki ja pituus medium. Minulla on niin pitkä kynsipeti, että nämä jäävät ihan kohtuullisen pituisiksi, muutamaa kynttä viilasin vähäsen lyhyemmäksi. Ja nämä ovat kauniit! Ihanan ohut on kynsi tuosta kynsipedin päältä ja tyvestä, sen saa häivytettyä todella kauniisti tuuppaamalla kunnolla kiinni kynsinauhaan. Näissä kynsissä oli erillinen liima ja kestoa luvataan seitsemän päivää.

Minulle on tulossa myös parit pikkujoulukynnet Nailhur:ilta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Vs: Tekokynnet
« Vastaus #1 : 09.11.16 - klo:20:47 »
Jahas, näihin voi kai sitten jäädä koukkuun! Nuo Kissin kynnet kestävät huolella laitettuna helposti viikon. Tärkeintä on se, että liimaa on kynnen alla tasaisesti kaikkialla, silloin kynsi pysyy pitkään paikoillaan.

Nyt on sormissa Nailhur:in Nakey Oval -kynnet. Minusta tämä liima on ihan samanlaista, haisee perus-kynsiliimalle. Itse kynsi on vähän muovisen oloinen, muoto ja väri kauniit, eikä tuota muovisuutta mitenkään erityisesti huomaa sitten kun kynsi on paikoillaan. Materiaali kestää kynsilakanpoistoainetta, eli esim. liimatahran saa kynnestä helposti pois kynsilakanpoistoaineeseen dipatulla vanupuikolla. Noissa Kissin kynsissä materiaali pehmenee poistoaineesta. Nämä Nailhurin kynnet ovat kärjistä ohuemmat kuin Kissin, siitä tykkään. Kiss saattoi taas olla tyvestä hieman ohuempi, todella kauniisti häivyttyvä, mutta ei tämäkään huono ole.

Aion kokeilla myös jotain eBayn halpiksia esim. Kissin liimalla kiinnitettynä.

Kädet näyttävät tosi kauniilta tällaisilla ovaalikynsillä - ja ihanaa kun ihokin on niin hyvässä kunnossa tuon Hand Chemistryn käsivoiteen ansiosta.

Yritän muistaa räpsäistä huomenna kuvan päivänvalossa.
« Viimeksi muokattu: 09.11.16 - klo:21:13 kirjoittanut Lila »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #2 : 11.11.16 - klo:09:48 »
Wau, kiinnostaa! Please laita kuvia!  :P

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 12.11.16 - klo:12:54 »
Tässäpä pari aika huonoa kuvaa, otettu koneen surkealla kameralla:

Nailhurin nakukynnet, ovaali. Kiva muoto ja koska ovat läpinäkymättömät, ei liiman levityksen tasaisuudella ole muuta väliä kuin pysyvyyden kannalta. Kenellä on muka rimpularanne  :o .

Kissin ihanat ranskikset, keskipituinen ovaali! Näiden materiaali ja ulkonäkö on minusta todella kaunis. Olen ihan varma, että näitäkin voi uudelleenkäyttää, kunhan ei irrota kynsiä asetonilla (tai asetonillisella kynsilakanpoistoaineella) - vaan liottamalla lämpimässä vedessä niin pitkään, että liima vähän hellittää.

Liimassa ei tunnu olevan mitään eroa näiden välillä. Sama haju, nappaa yhtä nopsaan ja tiukasti kiinni, tuntuu pysyvän yhtä hyvin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.11.16 - klo:21:15 »
Siis ihan uskomatonta, miten nätit! Hitsi, nyt kyllä alkoi tekemään mieli! Mä vaan joudun työssä liottamaan käsiä tosi paljon vedessä, ei taida siis toimia mulla... Miten hyvin noi sulla kestää käyttöä ja esim. suihkussa käymistä?

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 24.11.16 - klo:23:04 »
Vau, miten kauniita! Olisiko Lila sinulla antaa kynsiliiman merkkiä? Haluaisin etsiä INCIä.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 25.11.16 - klo:13:04 »
Molemmissa on oma liima, Kissin liimaa saa myös erillistuotteena, siitä ainakin löytyy INCI jostain. Nailhurin liimaa en ole nähnyt erikseen myynnissä.

Yllättävän hyvin kestivät molemmat, viikon käyttöaikaa voi hyvin odottaa huolellisella liimauksella. Kestivät hyvin suihkussakäynnit ja perus kettiöaskareet, jos enemmän käsiä liottaisin, niin varmaankin käyttäisin suojakäsineitä.