Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän ihon hoito  (Luettu 101665 kertaa)

Poissa elly

• Tukkaguru
Vs: Ikääntyvän ihon hoito
« Vastaus #330 : 05.10.20 - klo:07:19 »
Onko kukaan kokeillut Frownies Facial Patces -naamalaastareita? ;D Törmäsin näihin jossain nettikeskustelussa ja moni koki saaneensa apua ilmeryppyihin, koska teipin avulla saa ns. pakotettua kasvojen lihakset rentoutumaan. Itselläni on ongelmia kulmakarvojen välisellä aluella, jota kurtistelen herkästi näyttöpäätetyötä tehdessä ja alue tuntuu monesti olevankin jännittynyt. Vähän kiinnostaisi, että mitä ihoteippauksella voisi saada aikaan...
« Viimeksi muokattu: 05.10.20 - klo:07:43 kirjoittanut elly »

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 08.10.20 - klo:22:06 »
Mulla on auttanut Ordinaryn 10% Argireline-seerumi juuri tuohon kulmien kurtisteluun todella hyvin.
Raitoja käpälään!

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 23.10.20 - klo:14:14 »
^Kiitos vinkistä, laitoin tuon tilaukseen! :) En ole noita mainitsemiani facial patcheja ostanut, mutta testimielessä oon teippaillut ilmeryppyjä apteekin ihoteipillä yöksi. Kulmien kurtistelusta johtuva ryppy on madaltunut ja posken ns. hymyryppy on kadonnut kokonaan. Ihoteippi toimii siis oikein hyvin, eli ei varmasti ole tarvetta tilata kalliita teippejä, mikäli tällaista haluaa kokeilla.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 24.10.20 - klo:18:34 »
Joskus ebayssa törmäsin tuon tyylisiin teippeihin, mutta olin unohtanut koko jutun. Kiinnostaisi kokeilla, koska mun sibeliukset on jo jossain määrin häiritsevät. Täytyykin metsästää näitä ebaysta.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #334 : 24.10.20 - klo:18:44 »
Alkoi kans vähän kiinnostamaan tuo teippailu ;D millaista teippiä tuo ihoteippi on, silikoniteippiä?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 24.10.20 - klo:23:30 »
Mulle tulee noista apteekin teipeistäkin usein liimasta allerginen reaktio, iho punoittaa pitkään käytön jälkeen. Tatuointia tehdessä piti käydä läpi useampia, jotta löytyi se sopiva kelmun teippaamiseen. Kannattaa aloitella siis varovasti jos yhtään on vastaavaa taipumusta.
Raitoja käpälään!

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 26.10.20 - klo:07:02 »
Mun teippi on ihan sellaista tavallista apteekin ihoystävälliseksi mainostavaa haavansitomisteippiä. Tuo silikoniteippi olisi varmasti ihoystävällisempi idea. Naapiolta hyvä pointti liimojen ärsyttävyydestä ja kannattaa varmasti laittaa pieni testiteippi ensin. Oon huomannut teipin kuivattavan ihoa, minkä vuoksi laitankin vain parin sentin pätkän ongelma-alueelle. Mun teippi on leveydeltään noin sentin, eli siitä saa helposti pienen palan.

Mulla tämä teippailu toimii parhaiten sibeliukseen. Mulla tuntuu olevan vaikeuksia rentouttaa tuota aluetta ja teipillä kohtan saa pakotettua lepoasentoon.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #337 : 26.10.20 - klo:10:07 »
Jos ei halua teippailla ihoaan, niin on olemassa myös silikonisia, uudelleenkäytettäviä "laastareita", joita öisin käyttämällä voi saada aikaan ryppyjen madaltumista/oikenemista. Noita "laastareita" löytyy useammaltakin valmistajalta, joissakin tuotteissa on mukana hyaluronihappoa ihoa kosteuttamaan. Näissäkin tietenkin varovaisesti alkuun, että näkee reagoiko iho jotenkin huonosti.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 26.10.20 - klo:13:31 »
Löysin juuri EU:n alueellakin toimittavan Curologyn vastineen: https://www.dermatica.co.uk/

Eli täältä saa kustomoidun hoitovoiteen tilausperusteisesti - ja aktiiviaineisiin kuuluu myös tretinoiini. Panin saman tien tilausta eteenpäin, sillä en oikein tykkää Avitcid-voiteen INCIstä voidepohjan osalta. Myös voimakkuus loppuu tuohon 0,05%, Dermaticalla voi vähitellen nostaa pitoisuutta korkeammaksikin. Ja voide on tosiaan kustomoitu kokonaisuus aktiiviaineita, kyselevät sekä ihosta, että yleiskunnosta - ja pyytävät kuvat. Sivusto oli mukavan helppokäyttöinen ja selkeä, mutta tekstiviestivahvistuksen kanssa on minulla joku ongelma. Hintakin on minusta ihan siedettävä ja taukoja saa tilaukseen, jos esim. käyttää voidetta vain joinakin iltoina.

Palaan kokemuksiin myöhemmin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 26.10.20 - klo:13:44 »
^ Nyt on kyllä supermielenkiintoinen konsepti, jään innolla odottamaan kokemuksia. Tai sitten innostun kokeilemaan itsekin, koen ihon olevan tällä hetkellä todella haastava epäpuhtauksineen ja kuivumisen kanssa.