Kirjoittaja Aihe: Natura Siberica  (Luettu 9734 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Natura Siberica
« Vastaus #15 : 18.08.17 - klo:08:45 »
Kävin eilen Tallinnan liikkeessä ja mukaan lähti Anissan mainitsema kaviaariseerumi, olipa sopuisan hintainen tuote :)

Myyjä kertoi, että syyskuun alkupuolella olisi tulossa Stockmannille heidän tapahtuma, ymmärsin sen nyt koskevan ainoastaan Helsinkiä. Kiinnostuneille tiedoksi!
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 05.09.17 - klo:13:47 »
Natura Sibericaa on nyt myynnissä Stokkan verkkokaupassa: https://www.stockmann.com/brand/natura-siberica/2034

Pientä Stockmann-lisää on toki hinnoissa, Tallinnasta 10 eurolla ostamani seerumi maksaa Stockmannilla 14,20 €.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 21.12.17 - klo:07:23 »
Tällä merkillä on kyllä parhaat kuorinnat kasvoille, mihin olen vähään aikaan törmännyt. Aiemmin olen käyttänyt Natura Siberican Natura Kamtchatka sarjan kuorintageeliä, jossa mustikkaa ja puolukkaa. Geelissä on kunnon hienojakoiset rakeet ja tuubi on iso 150 ml. Tätä linjaa ei tosin Suomesta saa, omani olen ostanut Pietarin NS putiikista.

Nyt sain joululahjaksi Natura Siberican Gentle Face Peelingin ja tämä tuntuu jopa vielä paremmalta, kun edellinen. Koostumus on kuorintapastaa, jota riittää ihan minimäärä ja rakeet ovat tiheässä, mutta kuitenkin hienojakoisia. Jättää ihon todella pehmeäksi ja hyväksi. AHA-happojakin löytyy. Kyseessä sis tämä tuote:

https://www.naturasiberica.ru/en/product/gentle-face-peeling/

Päälle lätkin eilen saman sarjan Enerzising Facial Maskin, jonka jätin yöksi, vaikka ohjeessa kehotetaan huuhtelemaan 15 minuutin jälkeen. Koostumus on voidemainen ja imeytyi ihoon hyvin. Nyt kasvot ovat tosi kuulaat ja levänneet ja todella pehmeät.  <3

Natura Sibericaa oli tullut myös Yliopiston Apteekin uuteen kosmetiikkaliikkeeseen Egoon, saatavuus tuntuu siis paranevan myös Suomessa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 31.01.18 - klo:22:15 »
Näitä saa nyt Suomesta laajemminkin. Pyörittelin ruusujuuri-sarjan yövoidetta käsissäni ja testasin kädelle. Imeytyi melko huonosti kun huomioi kuivan käsien ihon. Naamio vaikutti myös kiinnostavalta, mutten kuitenkaan uskaltanut ostaa. Tuoksut eivät olleet voimakkaita, mutta silti päätin vielä harkita. Eivät nuo olleet kalliita, kuten luonnonkosmetiikka yleensä.

Suosittelisitteko jotain sarjan tuotteista sekaiholle?
« Viimeksi muokattu: 01.02.18 - klo:10:49 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #19 : 01.02.18 - klo:10:47 »
Tilasin YA:sta kokeiluun shampoon (NS coloured and damaged hair shampoo) ja aktiivihiilikasvosaippuan (NS soap detox for deep facial cleansing).

Shampoo on sulfaatiton ja sillä oli joku luonnonkosmetiikan sertifikaattikin. On sulfaatittomaksi shampooksi todella positiivinen löytö. Koostumus on vähän lirua, mutta vaahtoaa hyvin ja melko pieni määrää riittää. Pesee hiukset miellyttävän puhtaiksi, muttei narskuviksi. Ei takuta, jonkun tyyppisiin hiuksiin ei varmasti tarvitsisi hoitoainettakaan, omiini tarvitsee. Tuoksu on hyvin mieto, siinä on häivähdys pihkaa, mutta hyvin hento häivähdys. Ei jää hiuksiin. Jos jotain negatiivista haluaa hakea, niin tämän kanssa hiusten pesuväli on vain neljä päivää (normaalisti 5 päivää). Kahden pesun kokemuksella ehdottomasti jatkoon.

Aktiivihiilikasvosaippua on sitten sitä sertifioimatonta osastoa. Kiinnostavan oloinen tuote, joka tuntuu pesevän ihon puhtaaksi, mutta ei kuivata häiritsevästi omaa kuivuuteen taipuvaa ihoani. Ei myöskään ärsytä. Ainakin kuvittelen, että iho on puhtaampi ja jotenkin heleämpi tämän käyttämisen myötä. Olen käyttänyt vain suihkussa, koska muuten en pese kasvojani ollenkaan vedellä. Tuoksu on huomattavasti voimakkaampi kuin shampoossa. En osaa sanoa, miltä tämä tuoksuu. Selkeästi siihen on kuitenkin laitettu tuoksu, joka on varmasti jonkun mielestä hyvä, minulla se vetää nenän tukkoon ihan hetkessä. Onneksi tuoksu lähinnä sen aikaa, kun saippuapurkki on auki, ei iholla häiritse.

Kaupantekijäisinä tullut käsisaippua on vielä kokeilematta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #20 : 06.03.18 - klo:11:27 »
Ilokseni näin näiden saapuneen Sokokselle - ja ennätin hankkia Rhodiola-päivävoiteen.  <3 Ovat vieläpä -20% alessa ...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 27.04.18 - klo:12:32 »
Onkohan Natura Estonica Bio jotenkin yhteydessä NS:aan? Kotisivuilta ei irronnut juurikaan tietoa. Logo on aivan erilainen, mutta pakkausten design ja nimet ovat niin lähellä toisiaan, että tuskin on sattumaa. Törmäsin näihin LuxPlussan sivuilla, en tiedä mistä muualta saa, paitsi ainakin Tallinnasta. Hinnat ovat todella edulliset, esim. kasvovesi alle 2 € ja hius/vartalotuotteet 3-4 €.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 02.05.18 - klo:19:11 »
^ Jotain yhteistä niillä on, mulla on molempien merkkien puhdistumaidot ja etiketeissä tuotteiden vastuuhenkilöksi on merkattu sama Eurobio Lab Oü. Tuotteiden hinnat tuntuvat jopa liian edullisilta  0_0
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 02.05.18 - klo:21:51 »
Osahan noista Natura Siberican tuotteista valmistetaan Virossa, vaikka merkki on venäläinen. (Ja toisaalta jotain niiden Venäjällä valmistetuista jutuista ei myydä muualla) Lienee helpompi myydä tuotteita EU-alueella, jos on valmistettu EU-maassa... Veikkaan siis, että sama tehdas valmistaa myös Natura Estonica Bioakin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #24 : 29.05.18 - klo:23:22 »
Olen ihan mielikseni käyttäni tuon sarjan tyrnishampoota turkoosissa pullossa. Äiti toi tuliaisina Tallinnasta. Olen tykännyt tuoksusta ja ihan yleisesti. Ei ole mene kuitenkaan erityisen korkealle suosikkilistalle koska ostaisin mennen tulle Tallinnasta paria muuta tuotetta ennemmin. Mut siis tuntuu suht hellältä hiuksille ja kosteuttavalta, mut kaipaan kuitenki enemmän volyymiä päähän.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 31.05.18 - klo:21:44 »
^ Niitä tyrnishampoitahan on siis erilaisia, löytyy volumea myös... ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #26 : 31.05.18 - klo:22:49 »
Minulla on ollut sekä hoitavaa että volume-versiota, samaten hoitoaineissa. Molemmilla vaihtoehdoilla on puolensa ja paikkansa :)  NS:n hiustuotevalikoima on melko kattava.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #27 : 01.06.18 - klo:22:20 »
Täytyykin tsekata itse kun sinnepäi taas eksyy. Pullokoko on oikein mainio. Tallinnavalikoima on ehtinyt päivittyä salettii siitä kun siellä viimeks oon käynyt. Äh, nyt hinkuttaa sinne.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 03.10.20 - klo:13:41 »
Olen aiemmin käyttänyt Saaremaa-shampoota ja -hoitoainetta pullolliset, aika perushyvää kamaa. Nyt ostin kokeiluun Arctic Rose -sarjan, eka pesu takana. Näillä saa kivan kosteutetun tuloksen, sen huomaa heti siitä, kun hius jaksaa kihartua joustavasti. Shampoo on pehmeää ja jättää hoidetun tunteen, hoitoaine silottaa hyvin (reilusti silareita, joten ei kai ihmekään). Tuoksuna selvä, miellyttävä ruusu. Hintaa oli 5,90 €, mikä on hyvin edullinen 400 ml:n pullolle.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 03.10.20 - klo:18:25 »
Tässä linkki hesarin uutiseen, joka voi monia juureksia kiinnostaa. Itse en halua tällaista yritystä tukea, moni muukin voi kokea samoin.