Kirjoittaja Aihe: Natura Siberica  (Luettu 9649 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Natura Siberica
« Vastaus #30 : 03.10.20 - klo:23:02 »
Kyllä vähän olin arvellut, että Organic Shopilla voi olla tähän yhteyksiä...
Vulkaaninen hilla ja muut eksoottiset pohjolan yrtit niinikään ovat heättäneet skeptisyyttä..  ;D

Isöäidti-imagosta tulee muuten mieleen se saksalainen (?) Oma Gertrude-shampoomerkki. Siinäkin luotetaan luonnollisuuden ja mummon tehoon.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 13.10.20 - klo:09:16 »
^Minä koetin etsiä yhteyttä Oma Gertruden ja Natura Siberican välillä, mutta en löytänyt. Silti epäilyttää kyseinen merkki tuon Helsingin Sanomien uutisen jälkeen. Oma Gertrude ei taida aivan saksalaista olla, sillä pullon kyljessä oli valmistusmaana Viro. Minä nyt en muutenkaan pystynyt käyttämään sitä Natura Siberican aurinkosuojallista kasvovoidetta, koska se tuoksu on hirveä. Joudun varmaan siirtymään kohta kokonaan tuoksuttomiin tuotteisiin, kun ne ärsyttävät enemmän ja enemmän.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #32 : 13.10.20 - klo:19:05 »
^Minä koetin etsiä yhteyttä Oma Gertruden ja Natura Siberican välillä, mutta en löytänyt. Silti epäilyttää kyseinen merkki tuon Helsingin Sanomien uutisen jälkeen. Oma Gertrude ei taida aivan saksalaista olla, sillä pullon kyljessä oli valmistusmaana Viro.

Wow, enpä tiennyt tuota Viron-yhteyttä! No, nyt alkaa epäilyt vahvistua entisestään..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii